abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132509025

Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de kwajongensstreken van voorgenoemde, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, een kalende zuurpruim genaamd Mschol, Flodders kerken-en-treinen fetish , waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben! En waar tot slot godverdomme -Datdus- en AdoraBelle werden buitengesloten van dit stukje tekst.

Nog steeds twijfels?
Ok, ik zal je even helpen. Bobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een stoere boy, Mineraalwater komt uit Duitsland/België/Luxemburg, Flodder450 fapt op treinen & kerken, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en is dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE.

De echte reeks vind je hier: Topicreeks: Minecraft

Het boek over Bestemmingsplan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!

TC moet maar ff wachten.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_132509061
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 12:20 schreef Curlbrah het volgende:
Heb een Roccat XTD _O_ beste muis die ik in tijden heb gehad.
Die verlichting. :D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_132509067
Wil eigenlijk ook een nieuwe monitor. :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_132509082
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 12:21 schreef TJV het volgende:

[..]

Die verlichting. :D
Hmh? Had laatst een plaatje van die van mij gepost. Heb 'm gewoon op een rustige blauwe kleur staan.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_132509090
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 12:22 schreef TJV het volgende:
Wil eigenlijk ook een nieuwe monitor. :')
Ik wacht tot IPS spot goedkoop is. :P
pi_132509091
pi_132509133
Wel jammer dat mijn G5 na tig jaren trouwe dienst langzaam aan het afsterven is. ;(
pi_132509171

Die linker heb ik. Ligt wel lekkerder in de hand dan mijn G400, vooral omdat ze d'r extra gewichtjes bij doen.
pi_132509208
G400 heeft geen gewichtjes erbij?
pi_132509219
18 gram en niet anders potdomme. ~O>
pi_132509233
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 12:26 schreef TJV het volgende:
G400 heeft geen gewichtjes erbij?
Had het over die Roccat, die heeft er extra gewichtjes bij.
pi_132509275
Ok ga voor die MX, draadloos en logitech dus moet wel goed zitten. Nu nog een toetsenbord.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 12:30:11 #14
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_132509289
quote:
11s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 12:29 schreef TJV het volgende:
Ok ga voor die MX, draadloos en logitech dus moet wel goed zitten. Nu nog een toetsenbord.

SPOILER
Logitech MX Performance hier! :D
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_132509319
Ha die bobber, ik zag vanochtend een negertje in de metro die zijn pickpocketlevel aan het verhogen was. Enige jammere was dat iedereen het zag. Moest aan jou denken.
pi_132509351
  donderdag 24 oktober 2013 @ 12:33:06 #17
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_132509360
quote:
17s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 12:31 schreef TJV het volgende:
Ha die bobber, ik zag vanochtend een negertje in de metro die zijn pickpocketlevel aan het verhogen was. Enige jammere was dat iedereen het zag. Moest aan jou denken.
_O-

En toen?Ga door!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_132509366
quote:
11s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 12:29 schreef TJV het volgende:

SPOILER
Logitech G510 is in v&a gesealed voor ¤65 ofzo, die heb ik zelf ook. Enorm goed en een scherm op de tobo is echt extreem handig, die kan zelfs rss feed geven enzo
pi_132509369
quote:
Niet voor dat geld
pi_132509388
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 12:33 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

_O-

En toen?Ga door!
Kwam zo'n grote neger van de GVB en die deed grote-neger-dingen met dat jochie.
pi_132509408
Waarom hebben al die toetsenborden zo'n kleine shift-toets? Damn boy
pi_132509478
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 12:33 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Niet voor dat geld
80 euro.
pi_132509597
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 12:34 schreef TJV het volgende:
Waarom hebben al die toetsenborden zo'n kleine shift-toets? Damn boy
Went vanzelf.

Die: V&A / [TK] Logitech G510 gaming keyboard / nieuw in verzegelde doos
pi_132509632
Waarom koopt die gozer een toetsenbord om hem ongebruikt weer te verkopen.
pi_132509743
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 12:43 schreef TJV het volgende:
Waarom koopt die gozer een toetsenbord om hem ongebruikt weer te verkopen.
Die waren tijdelijk heel goedkoop bij alternate. Die actie liep een halve dag ofzo.

Ik heb hem ook en hij werkt fantastisch. Erg goede mediatoetsen ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')