Volgens mij is dat heroine wat Jesse en Jane spuiten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Hallo,
Ik volg momenteel breaking bad en ik ben aan het einde van seizoen 2. Deze serie gaat over crystal meth.
Nu is er zo'n gozer die de heletijd weed / meth gebruikt en daar helemaal van de kaart raakt.
Gister ging hij meth in zich laten spuiten door een meisje op zijn bed. Ik begon nog net niet te watertandenen ik werd ook echt geil van dat hele sfeertje dat er rond hing, ik wil dat gevoel ook ervaren, it feels like I'm missing out...
Klacht:
Door drugsgebruik in series / films voel ik me de laatste tijd zeer aangetrokken tot drugs.
ik ben nu bijna klaar met seizoen 1, valt me nog een beetje tegen. worden de seizoenen hierna beter?quote:
Dat was heroïne, niet meth.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Gister ging hij meth in zich laten spuiten door een meisje op zijn bed. Ik begon nog net niet te watertandenen ik werd ook echt geil van dat hele sfeertje dat er rond hing, ik wil dat gevoel ook ervaren, it feels like I'm missing out...
Breaking Bad valt tegenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:19 schreef Matip het volgende:
[..]
ik ben nu bijna klaar met seizoen 1, valt me nog een beetje tegen. worden de seizoenen hierna beter?
Lees eens goed kneus.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:20 schreef reserve-duitser het volgende:
[..]
Breaking Bad valt tegen![]()
misschien is GTST wat voor jou?
En dit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:18 schreef Fruitdrink het volgende:
Crystal meth? Paf gewoon een dikke ganja als je tenminste je gebit wilt behouden.
Lees eens goed kneus.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:22 schreef reserve-duitser het volgende:
[..]
My bad The Wire valt tegen?![]()
misschien is GTST wat voor jou?
Skylarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:22 schreef Fascination het volgende:
Dat was dus heroïne, als je dat al niet meekrijgt...
DM hem voor de nieuwste ontwikkelingenquote:
Een groep autistische drugsmisbruikers die elkaar kennen van een drugs-topic op een forum voor mensenschuwe autisten, hebben een ontmoeting gehouden met bijna alle actieve leden.
De planning is een pre-party, dan naar een drum and bass feest en dan weer een after-party waar de pre-party was. Wat niemand had kunnen voorspellen is dat de misbruiker met de bijnaam Bad Trip Bob(Gespeeld door John van den Heuvel), nog meer praat dan hij post in een pep-nacht. De enige stilte's zijn die van lachgasballonnen, die zelf natuurlijk ook nog geluid produceren.
Na tussen de 100 en 150 patronen te hebben verorberd steeg BTB op en vloog terug richting Rotterdam. Onderweg kwam hij nog een vliegend schaap tegen dat geïnteresseerd zijn richting op kijkt. Het schaap komt met de achterkant van haar lichaam in de richting van BTB gevlogen en poseert onweerstaanbaar sexy haar schapengleuf voor BTB's neus.
BTB staat te springen van spanning, doe zijn riem los, broek op de knieën en batst dat schaap in mid-air voor 10 uur lang, omdat hij aan de methamfetaminepijp heeft zitten lurken.
- *insert periode dat schapen zwanger zijn* later
Het schaap staat op het punt van bevalling. BTB's houdt haar hoef vast terwijl de eerste lamme baby wordt geboren(Op alcoholisten-moeders, baby's zonder botten etc na). Na 4 schmansen-kleintjes verder staat het schaap op, en de kleintjes moeten melk komen drinken. Maar ze lusten het niet. Maar waar ze wel trek in hebben is lachgas. Met een mondkapje dat ik passend heb gemaakt zet ik de lachgaskraan open en geef ik mijn kinderen een dosis lachgas. Ze mekkeren van geluk.
Moraal van het verhaal: Zo vader zo schaapmenskind. En als het eerst mensenschaap door de kut is geperst volgt de rest. En laat haters maar haten en praten, wij blijven blaten. Wij zijn cross-species seks-maten. Dus als je een keer aan het rondvliegen bent en je komt een schaap tegen; Ik zou haar pakken, die kans kan je niet liggen laten!
??quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:22 schreef Fascination het volgende:
Dat was dus heroïne, als je dat al niet meekrijgt...
Ze mengden heroïne met meth. Klopt dus beidequote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
??
Ja ik zag dat meisje stukjes blue meth pakken.
Fixedquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:16 schreef aequus het volgende:
Want je mist echt wat![]()
kijk maar eens rond op de ONZ stoners UVT abusers/XTC/4-FA/2CB slowchats/topieks
Ja alleen een keer een beertje en er iemand had keer vodka in mijn cola gedaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:15 schreef aequus het volgende:
TS heb je welleens drugs gebruikt dan?
Probeer maar wietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja alleen een keer een beertje en er iemand had keer vodka in mijn cola gedaan.
Nieuw soort pillenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja alleen een keer een beertje
Vodka drugs noemenquote:en er iemand had keer vodka in mijn cola gedaan.
Alcohol geen drugs noemenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:37 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Nieuw soort pillen
[..]
Vodka drugs noemen
Valt ook wel weer mee. 72h binges zonder eten zijn het probleem maar als je beetje met je hoofd erbij gebruikt en het niet rookt schijnt het prima te gaan volgens eea redditquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:12 schreef Dressers het volgende:
Als je met chrystal meth wil experimenteren ben je al gauw afgeschreven.
Alleen maar nette mensen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:34 schreef daniel5 het volgende:
[..]
Wou net zeggen, die ONZ-stoners moet je niet vergelijken met de mensen in UVT.
En zo beginnen ze allemaal. Omdat het prima gaat (schijnt).quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:39 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee. 72h binges zonder eten zijn het probleem maar als je beetje met je hoofd erbij gebruikt en het niet rookt schijnt het prima te gaan volgens eea reddit
Verslavingspotentiaal heeft het wel omdat je je daarna gewoon mega kut voeltquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:40 schreef Dressers het volgende:
[..]
En zo beginnen ze allemaal. Omdat het prima gaat (schijnt).
Alcohol is in feite ook een drugquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:37 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Nieuw soort pillen
[..]
Vodka drugs noemen
De overheid zou toch nooit willen verdienen aan drugs of iets wat mensen kapot maakt..quote:
Dat bedoel ik maar. Meth is een hele fijne op dat gebied.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:42 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Verslavingspotentiaal heeft het wel omdat je je daarna gewoon mega kut voelt
Vraag is nu of deze mensen niet in begin al een drugs- huisvestigings probleem hadden voordat ze aan de meth begonnen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:44 schreef Antal het volgende:
Met Meth grote pret:
[ afbeelding ]
succes TS.
Dus jij denkt dat als je zegt dat je drugs ga halen, en je komt thuis met een kratje bier, dat ze je nog serieus zullen nemen?quote:
En wil jij nu beweren dat alcohol ongevaarlijk is?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:49 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat als je zegt dat je drugs ga halen, en je komt thuis met een kratje bier, dat ze je nog serieus zullen nemen?
als alcohol al geen drugs isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:37 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Nieuw soort pillen
[..]
Vodka drugs noemen
Heb je me dat zien beweren dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:50 schreef Matty___ het volgende:
[..]
En wil jij nu beweren dat alcohol ongevaarlijk is?
En dat op je geweten hebben als maker ervanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:44 schreef Antal het volgende:
Met Meth grote pret:
[ afbeelding ]
succes TS.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:56 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
En dat op je geweten hebben als maker ervan
Geen geweten
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:04 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat op je geweten hebben als maker ervan
Geen geweten
En voor al die mensen duizenden recreatieve gebruikers die er nog normaal uit zien.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:44 schreef Antal het volgende:
Met Meth grote pret:
[ afbeelding ]
succes TS.
Meth kan je ook roken en snuiven, veel plezierquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:22 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Gevoel ben ik wel heeeel benieuwd naar maar no way dat ik dus een of andere vloeistof in m'n ader ga lopen spuiten (uberhaupt) waarvan ik niet weet wat het is.... of waar het vandaan komt
Ik ben qua drugs aardig gek, maar zogauw die riem om m'n arm ging zou ik waarschijnlijk al afhaken
Duidelijk ook niks beters te doen en geen leven, dus dan maar series kijken. Herkenbaar. Drugs is zeker ook een optie in deze schrale tijden. Ik zeg doen!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Hallo,
Ik volg momenteel breaking bad en ik ben aan het einde van seizoen 2. Deze serie gaat over crystal meth.
Nu is er zo'n gozer die de heletijd weed / meth gebruikt en daar helemaal van de kaart raakt.
Klacht:
Door drugsgebruik in series / films voel ik me de laatste tijd zeer aangetrokken tot drugs.
Duh. En het is ook niet zo dat als je het een paar keer gebruikt je meteen verslaafd bent, alleen van die kansloze mensen raken er aan verslaafd. Met alle drugs is gewoon goed om mee te gaan. Krokodil etc daar buiten gelaten, maar dat zijn ook geen drugs meer maar gewoon vergif.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En voor al die mensen duizenden recreatieve gebruikers die er nog normaal uit zien.
Wedden?
Zo 'duh' is dat niet hoor, zat mensen die nog altijd denken dat je 1 snuif meth neemt en direct in de goot belandt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Duh. En het is ook niet zo dat als je het een paar keer gebruikt je meteen verslaafd bent, alleen van die kansloze mensen raken er aan verslaafd. Met alle drugs is gewoon goed om mee te gaan. Krokodil etc daar buiten gelaten, maar dat zijn ook geen drugs meer maar gewoon vergif.
Waarom niet?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:50 schreef pokkerdepok het volgende:
heb toch vrijwel alles gedaan, maar heroine spuiten, nee bedankt.
Er is natuurlijk niemand die zomaar even 'krokodil' gaat proberen, dat is alleen voor mensen die geen cent te makken hebben maar wel een zware heroine-verslaving hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:58 schreef snakelady het volgende:
Ach TS, ga dan meteen aan de "krokodil" Het vreet je vlees weg maar is wel een stuk goedkoper!
Zat mensen zijn ook gewoon achterlijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zo 'duh' is dat niet hoor, zat mensen die nog altijd denken dat je 1 snuif meth neemt en direct in de goot belandt.
Absoluut.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:00 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Zat mensen zijn ook gewoon achterlijk
Nou dan kan het gedeelte van zwaar heroine verslaafd worden gewoon overslaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er is natuurlijk niemand die zomaar even 'krokodil' gaat proberen, dat is alleen voor mensen die geen cent te makken hebben maar wel een zware heroine-verslaving hebben.
Lekker vellen trekken, trek je mee?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou dan kan het gedeelte van zwaar heroine verslaafd worden gewoon overslaan.
Gezellig!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lekker vellen trekken, trek je mee?
enorm verslavend, te lekker. ik wil liever niet weten wat ik mis.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is Skyler... maar verder wel een MILF ja.
Zij is echt stereotype American milf...quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zij is echt stereotype American milf...
Heerlijk wijffie iddquote:
Godverdomme man die wil je toch eens keihard uitscheurenquote:
Dacht dat je een grapje maakte eerder in het topic. Maar inderdaad.quote:
Nope. Omdat iedereen in de sc dat vind zeker? ben wel blijkbaar een van de weinigen die haar lekker vindquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dacht dat je een grapje maakte eerder in het topic. Maar inderdaad.
Vas vindt haar ook wel lekker.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope. Omdat iedereen in de sc dat vind zeker? ben wel blijkbaar een van de weinigen die haar lekker vind
Sinds wanneer is het pas een feit als je vrienden je serieus nemen ?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:49 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat als je zegt dat je drugs ga halen, en je komt thuis met een kratje bier, dat ze je nog serieus zullen nemen?
Ik ontken niet dat alcohol niet gevaarlijk is, in tegendeel zelfs, alcohol maakt meer mensenlevens kapot dan welke drug dan ook. Maar ik vind dat de naamgeving 'drugs' aan alcohol overdreven is, en daarom geen juiste.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:59 schreef aequus het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het pas een feit als je vrienden je serieus nemen ?
Alcohol is 1 van de gevaarlijkste drugsoorten, ook omdat het zo vrij verkrijgbaar is
Misschien komt dat omdat je een verkeerd beeld hebt van drugs?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:06 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat alcohol niet gevaarlijk is, in tegendeel zelfs, alcohol maakt meer mensenlevens kapot dan welke drug dan ook. Maar ik vind dat de naamgeving 'drugs' aan alcohol overdreven is, en daarom geen juiste.
Als TS overigens een onvergetelijke trip zou willen moet hij 'bath salts' eens proberen
Bath salts zijn officeel geen drug. Het is een benaming voor een combinatie van vage RC middelen. Meestal bestaan de bath salts uit MDPV. Dit lijkt kwa effect volgensmij redelijk op meth. Alleen de kans op psychoses is hierbij vele malen groter. Ook is het moeilijk te doseren en overdoseer je snel. Dan raad ik meth aan. Of als je gewoon lekker wilt gaan dextroamfetamine.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:06 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat alcohol niet gevaarlijk is, in tegendeel zelfs, alcohol maakt meer mensenlevens kapot dan welke drug dan ook. Maar ik vind dat de naamgeving 'drugs' aan alcohol overdreven is, en daarom geen juiste.
Als TS overigens een onvergetelijke trip zou willen moet hij 'bath salts' eens proberen
Het is gewoon een wetenschappelijk juiste benaming hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:06 schreef Dr.Smoke het volgende:
Maar ik vind dat de naamgeving 'drugs' aan alcohol overdreven is, en daarom geen juiste.
Lijkt dus een beetje op de ''designer drugs'' ?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:10 schreef verdacht.individu het volgende:
[..]
Bath salts zijn officeel geen drug. Het is een benaming voor een combinatie van vage RC middelen. Meestal bestaan de bath salts uit MDPV. Dit lijkt kwa effect volgensmij redelijk op meth. Alleen de kans op psychoses is hierbij vele malen groter. Ook is het moeilijk te doseren en overdoseer je snel. Dan raad ik meth aan. Of als je gewoon lekker wilt gaan dextroamfetamine.
Fuck wetenschapquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is gewoon een wetenschappelijk juiste benaming hoor.
't is een designer drug.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:18 schreef aequus het volgende:
[..]
Lijkt dus een beetje op de ''designer drugs'' ?
Ik hoorde dat het wel gevaarlijk spul kan zijn, omdat ze bepaalde moleculen veranderen of weglaten van bijv normale xtc.quote:
Er zijn genoeg tokkies die niet blowen, drinken of roken en alsnog hun bed niet uitkomen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
drugs willen gebruiken, kansloze sukkel. waarom zou je dat doen?? is je leven zo niet leuk genoeg?? ik ken iemand viavia die de hele tijd van die blowtjes rookt, komt z'n bed niet meer uit. lekker dan.
Tuurlijk kan designer drugs gevaarlijk zijn - goed uitkijken met wat je gebruikt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:34 schreef aequus het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het wel gevaarlijk spul kan zijn, omdat ze bepaalde moleculen veranderen of weglaten van bijv normale xtc.
Gelukkig kunnen we in nederland meestal wel het ''echte'' spul krijgen
Dat geld eigenlijk voor elke drugquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:35 schreef SevD het volgende:
[..]
Tuurlijk kan designer drugs gevaarlijk zijn - goed uitkijken met wat je gebruikt.
Kloptquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:36 schreef aequus het volgende:
[..]
Dat geld eigenlijk voor elke drug
wat is slecht? wanneer is iets slecht? bij een bepaalde hoeveelheid, bepaalde frequentie, bepaalde reden van gebruik, bepaald tijdstip van gebruik, bepaalde schade aan je lichaam? zo ja, lichamelijk? cognitief? en in welke mate dan?quote:
jij als feestganger zal wss best wat van die vragen al wetenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
wat is slecht? wanneer is iets slecht? bij een bepaalde hoeveelheid, bepaalde frequentie, bepaalde reden van gebruik, bepaald tijdstip van gebruik, bepaalde schade aan je lichaam? zo ja, lichamelijk? cognitief? en in welke mate dan?
Toxicologisch onderzoek had uitgewezen dat hij alleen een beetje marihuana in zijn bloed had, géén bath salts dus.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:06 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Cannabis is des duivels.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:33 schreef julian6 het volgende:
[..]
Toxicologisch onderzoek had uitgewezen dat hij alleen een beetje marihuana in zijn bloed had, géén bath salts dus.
Bath Salts is daarnaast een overkoepelend begrip voor alle designer drugs. 4-FA, methylone, JWH-018 enz. Zegt niks dus
Ja toch. Na een dag hard werken is een blowtje roken super relaxed.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:35 schreef aequus het volgende:
[..]
Er zijn genoeg tokkies die niet blowen, drinken of roken en alsnog hun bed niet uitkomen.
Meer een karakter/mentaal iets dan een oorzaak van de wiet
Klopt helemaal, je slaapt ook zo lekker daarnaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:37 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
Ja toch. Na een dag hard werken is een blowtje roken super relaxed.
(Wat 50% van werkend Nederland normaal gesproken dus met bier doet, maar dat word wel normaal gevonden)
geen zin in, gewoon mijn mening, laten we maar zeggen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
wat is slecht? wanneer is iets slecht? bij een bepaalde hoeveelheid, bepaalde frequentie, bepaalde reden van gebruik, bepaald tijdstip van gebruik, bepaalde schade aan je lichaam? zo ja, lichamelijk? cognitief? en in welke mate dan?
Dat was geen meth gooz, dat was heroine gemixt met een beetje meth.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Gister ging hij meth in zich laten spuiten door een meisje op zijn bed.
quote:
For real?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is Skyler... maar verder wel een MILF ja.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:25 schreef very het volgende:
[..]
[..]
For real?
Dat wijf is niet alleen gruwelijk lelijk en heeft een achterlijk brede smoel, ze is ook nog eens fokking irritant.
Skyler
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, nou, wat is ze gruwelijk lelijk, hoor.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, nou, wat is ze gruwelijk lelijk, hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |