Lees eens goed kneus.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:22 schreef reserve-duitser het volgende:
[..]
My bad The Wire valt tegen?![]()
misschien is GTST wat voor jou?
Skylarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:22 schreef Fascination het volgende:
Dat was dus heroïne, als je dat al niet meekrijgt...
DM hem voor de nieuwste ontwikkelingenquote:
Een groep autistische drugsmisbruikers die elkaar kennen van een drugs-topic op een forum voor mensenschuwe autisten, hebben een ontmoeting gehouden met bijna alle actieve leden.
De planning is een pre-party, dan naar een drum and bass feest en dan weer een after-party waar de pre-party was. Wat niemand had kunnen voorspellen is dat de misbruiker met de bijnaam Bad Trip Bob(Gespeeld door John van den Heuvel), nog meer praat dan hij post in een pep-nacht. De enige stilte's zijn die van lachgasballonnen, die zelf natuurlijk ook nog geluid produceren.
Na tussen de 100 en 150 patronen te hebben verorberd steeg BTB op en vloog terug richting Rotterdam. Onderweg kwam hij nog een vliegend schaap tegen dat geïnteresseerd zijn richting op kijkt. Het schaap komt met de achterkant van haar lichaam in de richting van BTB gevlogen en poseert onweerstaanbaar sexy haar schapengleuf voor BTB's neus.
BTB staat te springen van spanning, doe zijn riem los, broek op de knieën en batst dat schaap in mid-air voor 10 uur lang, omdat hij aan de methamfetaminepijp heeft zitten lurken.
- *insert periode dat schapen zwanger zijn* later
Het schaap staat op het punt van bevalling. BTB's houdt haar hoef vast terwijl de eerste lamme baby wordt geboren(Op alcoholisten-moeders, baby's zonder botten etc na). Na 4 schmansen-kleintjes verder staat het schaap op, en de kleintjes moeten melk komen drinken. Maar ze lusten het niet. Maar waar ze wel trek in hebben is lachgas. Met een mondkapje dat ik passend heb gemaakt zet ik de lachgaskraan open en geef ik mijn kinderen een dosis lachgas. Ze mekkeren van geluk.
Moraal van het verhaal: Zo vader zo schaapmenskind. En als het eerst mensenschaap door de kut is geperst volgt de rest. En laat haters maar haten en praten, wij blijven blaten. Wij zijn cross-species seks-maten. Dus als je een keer aan het rondvliegen bent en je komt een schaap tegen; Ik zou haar pakken, die kans kan je niet liggen laten!
??quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:22 schreef Fascination het volgende:
Dat was dus heroïne, als je dat al niet meekrijgt...
Ze mengden heroïne met meth. Klopt dus beidequote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
??
Ja ik zag dat meisje stukjes blue meth pakken.
Fixedquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:16 schreef aequus het volgende:
Want je mist echt wat![]()
kijk maar eens rond op de ONZ stoners UVT abusers/XTC/4-FA/2CB slowchats/topieks
Ja alleen een keer een beertje en er iemand had keer vodka in mijn cola gedaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:15 schreef aequus het volgende:
TS heb je welleens drugs gebruikt dan?
Probeer maar wietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja alleen een keer een beertje en er iemand had keer vodka in mijn cola gedaan.
Nieuw soort pillenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja alleen een keer een beertje
Vodka drugs noemenquote:en er iemand had keer vodka in mijn cola gedaan.
Alcohol geen drugs noemenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:37 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Nieuw soort pillen
[..]
Vodka drugs noemen
Valt ook wel weer mee. 72h binges zonder eten zijn het probleem maar als je beetje met je hoofd erbij gebruikt en het niet rookt schijnt het prima te gaan volgens eea redditquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:12 schreef Dressers het volgende:
Als je met chrystal meth wil experimenteren ben je al gauw afgeschreven.
Alleen maar nette mensen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:34 schreef daniel5 het volgende:
[..]
Wou net zeggen, die ONZ-stoners moet je niet vergelijken met de mensen in UVT.
En zo beginnen ze allemaal. Omdat het prima gaat (schijnt).quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:39 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee. 72h binges zonder eten zijn het probleem maar als je beetje met je hoofd erbij gebruikt en het niet rookt schijnt het prima te gaan volgens eea reddit
Verslavingspotentiaal heeft het wel omdat je je daarna gewoon mega kut voeltquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:40 schreef Dressers het volgende:
[..]
En zo beginnen ze allemaal. Omdat het prima gaat (schijnt).
Alcohol is in feite ook een drugquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:37 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Nieuw soort pillen
[..]
Vodka drugs noemen
De overheid zou toch nooit willen verdienen aan drugs of iets wat mensen kapot maakt..quote:
Dat bedoel ik maar. Meth is een hele fijne op dat gebied.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:42 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Verslavingspotentiaal heeft het wel omdat je je daarna gewoon mega kut voelt
Vraag is nu of deze mensen niet in begin al een drugs- huisvestigings probleem hadden voordat ze aan de meth begonnen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:44 schreef Antal het volgende:
Met Meth grote pret:
[ afbeelding ]
succes TS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |