Volgens mij is dat heroine wat Jesse en Jane spuiten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Hallo,
Ik volg momenteel breaking bad en ik ben aan het einde van seizoen 2. Deze serie gaat over crystal meth.
Nu is er zo'n gozer die de heletijd weed / meth gebruikt en daar helemaal van de kaart raakt.
Gister ging hij meth in zich laten spuiten door een meisje op zijn bed. Ik begon nog net niet te watertandenen ik werd ook echt geil van dat hele sfeertje dat er rond hing, ik wil dat gevoel ook ervaren, it feels like I'm missing out...
Klacht:
Door drugsgebruik in series / films voel ik me de laatste tijd zeer aangetrokken tot drugs.
ik ben nu bijna klaar met seizoen 1, valt me nog een beetje tegen. worden de seizoenen hierna beter?quote:
Dat was heroïne, niet meth.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Gister ging hij meth in zich laten spuiten door een meisje op zijn bed. Ik begon nog net niet te watertandenen ik werd ook echt geil van dat hele sfeertje dat er rond hing, ik wil dat gevoel ook ervaren, it feels like I'm missing out...
Breaking Bad valt tegenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:19 schreef Matip het volgende:
[..]
ik ben nu bijna klaar met seizoen 1, valt me nog een beetje tegen. worden de seizoenen hierna beter?
Lees eens goed kneus.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:20 schreef reserve-duitser het volgende:
[..]
Breaking Bad valt tegen![]()
misschien is GTST wat voor jou?
En dit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:18 schreef Fruitdrink het volgende:
Crystal meth? Paf gewoon een dikke ganja als je tenminste je gebit wilt behouden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |