quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is Skyler... maar verder wel een MILF ja.
Zij is echt stereotype American milf...quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zij is echt stereotype American milf...
Heerlijk wijffie iddquote:
Godverdomme man die wil je toch eens keihard uitscheurenquote:
Dacht dat je een grapje maakte eerder in het topic. Maar inderdaad.quote:
Nope. Omdat iedereen in de sc dat vind zeker? ben wel blijkbaar een van de weinigen die haar lekker vindquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dacht dat je een grapje maakte eerder in het topic. Maar inderdaad.
Vas vindt haar ook wel lekker.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope. Omdat iedereen in de sc dat vind zeker? ben wel blijkbaar een van de weinigen die haar lekker vind
Sinds wanneer is het pas een feit als je vrienden je serieus nemen ?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:49 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat als je zegt dat je drugs ga halen, en je komt thuis met een kratje bier, dat ze je nog serieus zullen nemen?
Ik ontken niet dat alcohol niet gevaarlijk is, in tegendeel zelfs, alcohol maakt meer mensenlevens kapot dan welke drug dan ook. Maar ik vind dat de naamgeving 'drugs' aan alcohol overdreven is, en daarom geen juiste.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:59 schreef aequus het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het pas een feit als je vrienden je serieus nemen ?
Alcohol is 1 van de gevaarlijkste drugsoorten, ook omdat het zo vrij verkrijgbaar is
Misschien komt dat omdat je een verkeerd beeld hebt van drugs?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:06 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat alcohol niet gevaarlijk is, in tegendeel zelfs, alcohol maakt meer mensenlevens kapot dan welke drug dan ook. Maar ik vind dat de naamgeving 'drugs' aan alcohol overdreven is, en daarom geen juiste.
Als TS overigens een onvergetelijke trip zou willen moet hij 'bath salts' eens proberen
Bath salts zijn officeel geen drug. Het is een benaming voor een combinatie van vage RC middelen. Meestal bestaan de bath salts uit MDPV. Dit lijkt kwa effect volgensmij redelijk op meth. Alleen de kans op psychoses is hierbij vele malen groter. Ook is het moeilijk te doseren en overdoseer je snel. Dan raad ik meth aan. Of als je gewoon lekker wilt gaan dextroamfetamine.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:06 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat alcohol niet gevaarlijk is, in tegendeel zelfs, alcohol maakt meer mensenlevens kapot dan welke drug dan ook. Maar ik vind dat de naamgeving 'drugs' aan alcohol overdreven is, en daarom geen juiste.
Als TS overigens een onvergetelijke trip zou willen moet hij 'bath salts' eens proberen
Het is gewoon een wetenschappelijk juiste benaming hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:06 schreef Dr.Smoke het volgende:
Maar ik vind dat de naamgeving 'drugs' aan alcohol overdreven is, en daarom geen juiste.
Lijkt dus een beetje op de ''designer drugs'' ?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:10 schreef verdacht.individu het volgende:
[..]
Bath salts zijn officeel geen drug. Het is een benaming voor een combinatie van vage RC middelen. Meestal bestaan de bath salts uit MDPV. Dit lijkt kwa effect volgensmij redelijk op meth. Alleen de kans op psychoses is hierbij vele malen groter. Ook is het moeilijk te doseren en overdoseer je snel. Dan raad ik meth aan. Of als je gewoon lekker wilt gaan dextroamfetamine.
Fuck wetenschapquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is gewoon een wetenschappelijk juiste benaming hoor.
't is een designer drug.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:18 schreef aequus het volgende:
[..]
Lijkt dus een beetje op de ''designer drugs'' ?
Ik hoorde dat het wel gevaarlijk spul kan zijn, omdat ze bepaalde moleculen veranderen of weglaten van bijv normale xtc.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |