quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Zo dat was mn gezeur voor vandaag
Wat ben je zielig LBquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Zo dat was mn gezeur voor vandaag
Bij ons hier bij de kassa is het ook zo, allemaal zeiken op elkaarquote:
ah, toch maar wakker geworden?quote:
quote:
Bij de AHquote:
quote:
#ivhnwquote:
quote:
voor mij ook graagquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah leuk! Daar heb ik ook gewerkt, maar ik was vakkenvulmeisje.
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino, je had gelijkIk zal je eeuwig eren.
Postduif is onderweg.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mij ook graag
hoe ist met appeltje?
Rinusgodquote:
goed, alleen om de een of andere reden nogal moe.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Postduif is onderweg.
Goed goed, het is nog rustig op stage, dus ik probeer het één en ander te schrijven voor mijn afdelingsplan. Heb het idee dat ik nog geen flikker heb gedaan.
En met jou?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nu loop ik stage en ik werk bij een computerwebshop, in het magazijn.
Alternate?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nu loop ik stage en ik werk bij een computerwebshop, in het magazijn.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rinusgod
Hey Marlous doet het altijd goed op feestjes en partijen.
Hopelijk komt ie binnenkort weer met een nieuwe single.quote:
Vroeg naar bed vanavond.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed, alleen om de een of andere reden nogal moe.
wat is een afdelingsplan?
ah oke. leuk?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vroeg naar bed vanavond.
Het afdelingsplan is mijn afstudeerproject. Ik moet mijn stagebedrijf analyseren en dan voornamelijk de afdeling waar ik nu werkzaam ben en dan lekker in de cijfers wroeten en zeggen wat ze verkeerd doen.
En wat als ze alles goed doen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vroeg naar bed vanavond.
Het afdelingsplan is mijn afstudeerproject. Ik moet mijn stagebedrijf analyseren en dan voornamelijk de afdeling waar ik nu werkzaam ben en dan lekker in de cijfers wroeten en zeggen wat ze verkeerd doen.
Hmm, niet echt. Beetje vreemd om om dat soort 'intieme' dingen te vragen. Zo goed ken ik de mensen hier nu ook weer niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke. leuk?
nja, als ik vroeg naar bed wil vanavond kan ik niet gaan trainen, dus heb nog een beetje twijfelgevalletje
Doen ze niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En wat als ze alles goed doen?
gelukkigquote:
hai ess,quote:
Goed hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig
[..]
hai ess,
how's life?
VAquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoorIk kon vannacht alleen niet slapen
Geen ideequote:
niks van gemerktquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee
Maar ik was klaarwakker iig.. Dus toen ben ik maar gaan FOK!ken
Miniempjequote:
Het was ook best wel nacht zeg maarquote:
Welneequote:
zou niet weten wiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
WelneeEr zijn ook mensen die mij niet leuk vinden
![]()
Haaiquote:
Mag ik dan weer tegen je aan kruipen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haai![]()
Ik heb vannacht een dubbele slaap nodig
Nou je hebt ehm..quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:07 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mag ik dan weer tegen je aan kruipen?
Hoi Kedvesemquote:
Dan gaat er niet geslapen worden ben ik bangquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:07 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mag ik dan weer tegen je aan kruipen?
Wattan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan gaat er niet geslapen worden ben ik bang
Als jullie dicht tegen elkaar aan kruipenquote:
Dat kunnen wij prima hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan gaat er niet geslapen worden ben ik bang
hihihihiihahoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als jullie dicht tegen elkaar aan kruipen
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kunnen wij prima hoorLaatst ook gedaan
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kunnen wij prima hoorLaatst ook gedaan
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:13 schreef xcachet het volgende:
Mijn laatste vrije dag van deze vakantie.
Iets met jij en techniekquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:17 schreef essnhills het volgende:
Lekker dan, internet op mn laptop doet het niet meer
Afwijzingen voor wat?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:18 schreef Miniem het volgende:
Lol, altijd dezelfde afwijzingsmailtjes
ik bun gene negerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nothin' much my nigga
Gaat ie met jou dan?
maar ik ben ook serie aan het kijkenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets met jij en techniek
Al opnieuw opgestart?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bun gene neger
maar goed hoor
sollicitaties. functie is al vervuld (maal 3x hetzelfde mailtje alleen bij 3 verschillende filialen), of betere kandidaten.quote:
ctrl alt deletequote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar ik ben ook serie aan het kijkenwat is ook alweer sneltoetscombi voor taakbeheer?
Ctrl + alt + deletequote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar ik ben ook serie aan het kijkenwat is ook alweer sneltoetscombi voor taakbeheer?
Ctrl+alt+Delquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou dan ook niet mailen maar bellen of langs gaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
sollicitaties. functie is al vervuld (maal 3x hetzelfde mailtje alleen bij 3 verschillende filialen), of betere kandidaten.
wat is je probleem?quote:
ligt eraan wat voor bedrijf en wat voor functiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou dan ook niet mailen maar bellen of langs gaan.
buiten het kijken van een serie doet niks het. Zelfs paint en mijnenveger starten niet op.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor bedrijf en wat voor functie
als hier iemand belt voor een baan krijgt hij/zij te horen: zet je cv maar op de mail.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo?
Niet ieder bedrijf kan het waarderen als je langs gaat natuurlijk. Maar bellen gaat toch veel sneller?
Maar die bedrijven krijgen altijd onwijs veel mailtjes dat schiet toch niet opquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als hier iemand belt voor een baan krijgt hij/zij te horen: zet je cv maar op de mail.
als iemand langskomt voor een baan kan die weer afdampen omdat die geen afspraak heeft.
en als het een afspraak wil maken kan die eerst even een cv op de mail zetten
ik zie hier soms ook de sollicitatie mailtjes binnen komen. zitten wel eens lachwekkende tussenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar die bedrijven krijgen altijd onwijs veel mailtjes dat schiet toch niet op
Fik er in danquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:32 schreef essnhills het volgende:
Praktisch, opnieuw opstarten kon ook niet
vertelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie hier soms ook de sollicitatie mailtjes binnen komen. zitten wel eens lachwekkende tussen
van mensen die gewoon 1 lap tekst typen zonder ook maar 1x tussendoor op enter te drukken.quote:
"Have you tried turning it off and on again?"quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets met jij en techniek
Al opnieuw opgestart?
daar kan ik niet tegen als zo'n callcenter miep dat vraagtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
"Have you tried turning it off and on again?"
echt gooien?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:43 schreef essnhills het volgende:
Ok, uiteindelijk uitgekregen door de batterij eruit te gooien..
Als The It Crowd het vraagt, mag het wat mij betreft.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar kan ik niet tegen als zo'n callcenter miep dat vraagt
Pics van het gooien.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:43 schreef essnhills het volgende:
Ok, uiteindelijk uitgekregen door de batterij eruit te gooien..
Ik kan best geweldadig worden somsquote:
Ik zeg dit dagelijks hier thuisquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
"Have you tried turning it off and on again?"
wie?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Als The It Crowd het vraagt, mag het wat mij betreft.
geloof er niks vanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan best geweldadig worden soms
Zelfde jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zeg dit dagelijks hier thuis
wederom: geen neegur..quote:
Ja nou misschien was het even een worpje richting de zachte landing van mijn bedquote:
heb je niet ook wel eens dat je je telefoon op je bed gooit en dat die dan op magische wijze 5 keer stuitert en via de hoek van je nachtkastje op de grond dondert?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou misschien was het even een worpje richting de zachte landing van mijn bed
9/10 keer is het ook echt het probleemquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
Zelfde ja![]()
Als iemand vraagt of ik wil helpen en ik te lui ben
Nee, ik mis meestal gewoon het bed volledigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je niet ook wel eens dat je je telefoon op je bed gooit en dat die dan op magische wijze 5 keer stuitert en via de hoek van je nachtkastje op de grond dondert?
Of bij mobieltjes als er geen bereik is: stop je simkaart er even opnieuw inquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
9/10 keer is het ook echt het probleem
Een betere oplossing is het mobieltje op zijn kop houden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
Of bij mobieltjes als er geen bereik is: stop je simkaart er even opnieuw in
Hahahahaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Plaatje van de webshop:
[ afbeelding ]
Wat ik kreeg
[ afbeelding ]
werkt sowieso niet hier, want youtubequote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Geen idee of dit werkt, zit mobiel.
?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Plaatje van de webshop:
[ afbeelding ]
Wat ik kreeg
[ afbeelding ]
Is een nieuwere versie ofzo met 4G ondersteuning.quote:
Wel minder mooi.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is een nieuwere versie ofzo met 4G ondersteuning.
Ah well
Eigenlijk een andere, betere versie. Maar wel witte achterkant.quote:
oh, dat zag ik nog niet eensquote:
En nu?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigenlijk een andere, betere versie. Maar wel witte achterkant.
Zwart hoesje er omheen en daar zie je niks meer van.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigenlijk een andere, betere versie. Maar wel witte achterkant.
Deze versie heeft een afneembaar klepje. Andere niet. Dus de batterij is vervangbaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:01 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Webwinkel heeft hem enigszins misleid.
Valt positief uit, ik houd hemquote:
Waar had je hem besteld?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze versie heeft een afneembaar klepje. Andere niet. Dus de batterij is vervangbaar.
WIN
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werkt sowieso niet hier, want youtube
Ga je m houden?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is een nieuwere versie ofzo met 4G ondersteuning.
Ah well
jawel, maar niet op mijn werkquote:
je kan ook gewoon zeggen als je me hier weg wilt hebben hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap de hint. Misschien willen de dat je aan het werk gaat?
Met een rood neusje aan het werkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap de hint. Misschien willen de dat je aan het werk gaat?
Hu?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:06 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Met een rood neusje aan het werk
je haat me echt hequote:
hij trollt gewoonquote:
Dat hij nu tijdens het werken aan het fokken is.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met die rode neus en aan het werk?
Dat wist ik welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:47 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Dat hij nu tijdens het werken aan het fokken is.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:50 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Pingelen? Ik pingel je moeder.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:50 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Pingelen? Ik pingel je moeder.
Die heeft behoefte aan een lange paal.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:55 schreef xcachet het volgende:
https://www.facebook.com/(...)67262&type=2&theater![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo tjackiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:58 schreef Tjacka het volgende:
kk bannner op fok
AHAHAHAH KK ZWARTE PIETEEBNN AH
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:58 schreef Tjacka het volgende:
kk bannner op fok
jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:59 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Moet je vandaag nog kaas maken.
hoi, mijn ouders hebben het niet over vannacht.quote:
Wat hebben jullie gedaanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi, mijn ouders hebben het niet over vannacht.
waren blijkbaar dus wel stil genoeg.
weet niet wat die geslikt heeftquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:55 schreef xcachet het volgende:
https://www.facebook.com/(...)67262&type=2&theater![]()
![]()
![]()
![]()
*kanjerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:58 schreef Tjacka het volgende:
kk bannner op fok
Die moet gewoon even gepaald worden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
weet niet wat die geslikt heeft
hihi gelukkig maarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi, mijn ouders hebben het niet over vannacht.
waren blijkbaar dus wel stil genoeg.
Die heeft aan pillen gelikt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
weet niet wat die geslikt heeft
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
hihi gelukkig maar
die van mij zijn nu weg
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:01 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan
Geile geluidjes uitgewisseld?
gaat je niks aanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:01 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan
Geile geluidjes uitgewisseld?
ze was goed natquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:03 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
"OOOHH TJACKIE!!! MAAK ME NAT!"
geloof ik nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hij had alleen aan pillen gelikt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:07 schreef xcachet het volgende:
inso ik denk niet dat Tjack heeft gedronken hoor.
Het zal nu weer stijgen hoor. Dagquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:09 schreef Scrutinise het volgende:
Het niveau daalt hier echt hard
Ga wel naar mijn KLB hokje.
fijn, dan komt het niveau weer wat omhoogquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:09 schreef Scrutinise het volgende:
Het niveau daalt hier echt hard
Ga wel naar mijn KLB hokje.
Dan haak ik nog even aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het zal nu weer stijgen hoor. Dag
durft ze niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:11 schreef Tjacka het volgende:
hey cachet je moet nog vooocaroo naar inso sturen
stuur hem mij ookquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:14 schreef xcachet het volgende:
Nee durf ik niet weet niet wat ik moet zeggen
wat ik gister zeiquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:14 schreef xcachet het volgende:
''hoi''quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:14 schreef xcachet het volgende:
Wat is raar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
of is dat raar tegenwoordig?
alleen hoi is ook zo weinigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
of is dat raar tegenwoordig?
omdat spannendquote:
Je reactie op dit filmpje @ vocaroo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:26 schreef xcachet het volgende:
https://www.facebook.com/(...)51285&type=2&theater
"hoi, ik ben cachie, neuken?"quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:27 schreef xcachet het volgende:
Verzin even wat leuks wat ik moet vertellen.
vandaar dat de matches op tinder nooit werkenquote:
Zo iets moest ik van Tjacka zeggenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"hoi, ik ben cachie, neuken?"
zoiets?
Je levensdoelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:27 schreef xcachet het volgende:
Verzin even wat leuks wat ik moet vertellen.
Begin met een welkomstbericht.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo iets moest ik van Tjacka zeggen
Ik had altijd een crush op die sam-chickquote:
Ben bang voor je nuquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:30 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Begin met een welkomstbericht.
Ik trap wel af.
http://vocaroo.com/i/s0NilGBQyszL
wat spannend zegquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:34 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0zHAWBRDiP4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |