En wat als ze alles goed doen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vroeg naar bed vanavond.
Het afdelingsplan is mijn afstudeerproject. Ik moet mijn stagebedrijf analyseren en dan voornamelijk de afdeling waar ik nu werkzaam ben en dan lekker in de cijfers wroeten en zeggen wat ze verkeerd doen.
Hmm, niet echt. Beetje vreemd om om dat soort 'intieme' dingen te vragen. Zo goed ken ik de mensen hier nu ook weer niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke. leuk?
nja, als ik vroeg naar bed wil vanavond kan ik niet gaan trainen, dus heb nog een beetje twijfelgevalletje
Doen ze niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En wat als ze alles goed doen?
gelukkigquote:
hai ess,quote:
Goed hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig
[..]
hai ess,
how's life?
VAquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoorIk kon vannacht alleen niet slapen
Geen ideequote:
niks van gemerktquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee
Maar ik was klaarwakker iig.. Dus toen ben ik maar gaan FOK!ken
Miniempjequote:
Het was ook best wel nacht zeg maarquote:
Welneequote:
zou niet weten wiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
WelneeEr zijn ook mensen die mij niet leuk vinden
![]()
Haaiquote:
Mag ik dan weer tegen je aan kruipen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haai![]()
Ik heb vannacht een dubbele slaap nodig
Nou je hebt ehm..quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:07 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mag ik dan weer tegen je aan kruipen?
Hoi Kedvesemquote:
Dan gaat er niet geslapen worden ben ik bangquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:07 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mag ik dan weer tegen je aan kruipen?
Wattan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan gaat er niet geslapen worden ben ik bang
Als jullie dicht tegen elkaar aan kruipenquote:
Dat kunnen wij prima hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan gaat er niet geslapen worden ben ik bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |