quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Zo dat was mn gezeur voor vandaag
Wat ben je zielig LBquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Zo dat was mn gezeur voor vandaag
Bij ons hier bij de kassa is het ook zo, allemaal zeiken op elkaarquote:
ah, toch maar wakker geworden?quote:
quote:
Bij de AHquote:
quote:
#ivhnwquote:
quote:
voor mij ook graagquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah leuk! Daar heb ik ook gewerkt, maar ik was vakkenvulmeisje.
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino, je had gelijkIk zal je eeuwig eren.
Postduif is onderweg.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mij ook graag
hoe ist met appeltje?
Rinusgodquote:
goed, alleen om de een of andere reden nogal moe.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Postduif is onderweg.
Goed goed, het is nog rustig op stage, dus ik probeer het één en ander te schrijven voor mijn afdelingsplan. Heb het idee dat ik nog geen flikker heb gedaan.
En met jou?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nu loop ik stage en ik werk bij een computerwebshop, in het magazijn.
Alternate?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nu loop ik stage en ik werk bij een computerwebshop, in het magazijn.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rinusgod
Hey Marlous doet het altijd goed op feestjes en partijen.
Hopelijk komt ie binnenkort weer met een nieuwe single.quote:
Vroeg naar bed vanavond.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed, alleen om de een of andere reden nogal moe.
wat is een afdelingsplan?
ah oke. leuk?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vroeg naar bed vanavond.
Het afdelingsplan is mijn afstudeerproject. Ik moet mijn stagebedrijf analyseren en dan voornamelijk de afdeling waar ik nu werkzaam ben en dan lekker in de cijfers wroeten en zeggen wat ze verkeerd doen.
En wat als ze alles goed doen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vroeg naar bed vanavond.
Het afdelingsplan is mijn afstudeerproject. Ik moet mijn stagebedrijf analyseren en dan voornamelijk de afdeling waar ik nu werkzaam ben en dan lekker in de cijfers wroeten en zeggen wat ze verkeerd doen.
Hmm, niet echt. Beetje vreemd om om dat soort 'intieme' dingen te vragen. Zo goed ken ik de mensen hier nu ook weer niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke. leuk?
nja, als ik vroeg naar bed wil vanavond kan ik niet gaan trainen, dus heb nog een beetje twijfelgevalletje
Doen ze niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En wat als ze alles goed doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |