Hij zoekt het Android OS?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:44 schreef Etcetera het volgende:
Mochtie willen
Ha! De iPhone van E. is binnen. De eerste tering-tyfus is gevallen nog voordat hij de simkaart heeft geplaatst
Nee, de opening voor de simkaartquote:
Android kreeg hij steeds ruzie meequote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
Mensen met verstand van IT zaken die een Ifoon kopen, dat kan nooit goed gaan
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:37 schreef Etcetera het volgende:
Android kreeg hij ook steeds ruzie mee
quote:
5 kilo?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zeer zeker ja. Ben ook 5 kilo aangekomen, nog 10 te gaan![]()
Wel aan redelijk veel medicatie, maar ach, dat moet maar ff.
Iddquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd
Nog 10 te gaan.
Mijn overhemden gaan wel krap zitten nu![]()
Nu tukkie doen.
Holy shit, zeg. Kan die kloon alsjeblieft niet meer gebruikt worden? Ik vond het toen al niet grappig, maar zo'n kuttopic, 'soort van' onder mijn naam ben ik echt niet blij mee. Volgens mij had ik dat topic toen wel gezien, maar heb ik het verdrongen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:18 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
Goedenmiddag. Uw avonturen plezieren mij ten zeerste.
ONZ / wakker worden in een vreemd bed...
We gaan virtueel gewoon groots uitpakken, eventueel verspreid over meerdere dagen. Goed plan!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
En wat betreft de Secret Santa; ik vind het wel een leuk idee om het virtueel uit te pakken!
Een datum is wel lastig, maar we kunnen het ook wel gewoon verdelen over twee dagen? En gewoon in ons eigen SC is toch net zo leuk? Een heel apart topic vind ik wat overdreven, maar als jullie en de niet-Santas dat liever willen, kan dat ook.
quote:
Hoi PS.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Dat het maar een mooie pot mag worden/
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
for the ladies: http://www.buzzfeed.com/m(...)n-once-again-to-figh
Why?!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 07:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, met een mooi weekend voor de boegmorgen wordt m'n broertje zijn hele borstkas gewaxed
Bizarre Sabbat...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 07:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, met een mooi weekend voor de boegmorgen wordt m'n broertje zijn hele borstkas gewaxed
Schijnt verschrikkelijk te zijn, hoorde ik gisteren van een mede whisky-fanaat die 'm gekocht heeft...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 07:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de liefhebbers van Asterix/ Schotland / Whisky
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)lts-en-woordgrapjes/
prrrrrrrima begin van de ochtendquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
for the ladies: http://www.buzzfeed.com/m(...)n-once-again-to-figh
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 07:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wel filmen en hier posten hequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 07:23 schreef iamredleader het volgende:
Verloren weddenschap![]()
Vorig jaar had hij de halve Strongmanrun gelopen, en was daar heel trots op. Tijdens het vertellen was hij zó aan het opscheppen, dat mijn broer D. hem uitdaagde: als broer D. en ik hem ook konden uitlopen, moest hij gewaxed worden.
Nou, wij hebben 'm dus uitgelopen natuurlijk
Ah, een ervaringsdeskundige...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Het waxen, da's tot daaraan toe denk ik. Met langer haar wel pijnlijker geloof ik trouwens. Maar als het teruggroeit. Kon wel eens flink gaan jeuken
In een spoiler dan graag...quote:
Zijn 'recensie':quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ah ok, kan. Ik heb het album nog niet gezien.
quote:Uit nostalgische overwegingen toch weer de nieuwe Asterix gekocht. Het onderwerp (bijna Asterix in Schotland) spreekt mij al aan, maar helaas wordt nergens de originaliteit, kracht en scherpte van de oude serie bereikt.
Dit album is wel een stap terug richting de oude serie. De laatste 2 titels konden mij minder bekoren. Het is ook zeker een leesbaar geheel, maar voor mij lag één van de grote pluspunten in de oude serie in het feit dat je elk album zeer vaak kon herlezen zonder dat ze echt gaan vervelen.
Die herleesbaarheid en verrassing vind ik hier niet terug. Een boek dat de echte fan - die ik toch ben - in de verzameling wilt hebben. Je zult het boek echter bij mij niet terugvinden op de "hoofdplank".
Niet met borsthaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |