abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:20:13 #101
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_132541894
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]

1: Wat een onzin, alsof zo,n jochie nog de agent had kunnen neerschieten (even er vanuit gaan dat de agent dacht dat het een echt geweer was) als die in allebei of een van de armen en of benen was geschoten.

2: Speculatie. *O*
1. Dus jij vindt dat die agent die jongen had moeten neerschieten, nog VOORDAT hij een potentieel gevaar begon te vormen? Je snapt toch hopelijk wel dat er in zo'n situatie geen zeeën van tijd zijn?

2. Rekening houden met mogelijkheden is geen speculatie.
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_132543401
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:20 schreef Interloper het volgende:

[..]

1. Dus jij vindt dat die agent die jongen had moeten neerschieten, nog VOORDAT hij een potentieel gevaar begon te vormen? Je snapt toch hopelijk wel dat er in zo'n situatie geen zeeën van tijd zijn?

1: Natuurlijk snap ik dat. Maar een agent moet dan ook in een hele korte tijd instaat zijn om bepaalde dingen te doen.

2: Jawel.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:54:11 #103
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_132544232
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het gaat hier om een politieagent.

Die moet gewoon een jonge van 13 zonder dodelijk afloop kunnen uitschakelen. Gewoon een kogel in de armen.
Gewoon een kogel in de armen. De paar honderd patronen die ik heb geschoten met een pistool hebben me geleerd dat het makkelijker is om op 300 meter met rustig aanleggen een geweerschot op je doel te krijgen dan snelvuur met een pistool op 25 meter afstand.

Terwijl jij rustig aan het mikken bent en hij zich omdraait om een kogel of twintig de buurt in te jagen, door je vest, door de auto, door de muren van huizen. En jij maar hopen dat je op een meter of 20, 30 een arm kan raken in de hoop dat hij daardoor compleet uitgeschakeld is?

En ze wisten niet dat hij 13 was, ze konden zelfs niet zien dat het een kind was.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:12:07 #104
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_132544718
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 15:54 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Omdat 'eerst schieten dan vragen stellen' zorgt voor gruwelijk situaties zoals deze.
Ze vroegen hem een paar keer om het wapen neer te leggen. Ze hebben gehandeld zoals jij wou dat ze handelden.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:14:46 #105
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_132544782

Hij lijkt meer 16 dan 13.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:33:05 #106
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_132545199
quote:
Some legislators have sought to impose restrictions on replica guns in an effort to make sure police don't mistake them for real ones. California law requires "imitation weapons" to look like playthings by being brightly colored or transparent.

But a state senator's proposal in 2011 to extend that requirement to air guns failed after manufacturers and retailers opposed it. The proposal stemmed from an officer's shooting of a 13-year-old boy in Los Angeles who turned out to be carrying a pellet gun.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_132566618
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:20 schreef Interloper het volgende:

[..]

volgens berichten zwaaide de loop van het stuk speelgoed richting de agent dus de agent had slechts enkele seconden om te kijken of het een speelgoed geweer was (met een oranje tip aan de loop die in dit geval ontbrak) of een echt geweer
quote:
pi_132566713
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 02:59 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wtf? Darwin Award?

Politiestaat. :r
Ja hoor :')

Zolang je je gedraagd, dus bijvoorbeeld je "wapen" neerleggen als de politie er om vraagt zul je weinig last ervaren van die "politiestaat".
pi_132566760
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt meer 16 dan 13.
Wat een lieve jongen. Hij heeft ook een hart van goud, dat zie je zo.
pi_132567383
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 06:16 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Mensen als theunderdog houden het niet lang uit. Dat zijn van die figuren die bij elke gebeurtenis eerst hun rare filosofietjes helemaal gaan uitwerken voordat ze in actie komen.

Hmmm kan deze persoon onschuldig zijn op een of andere obscure... *BAM* kogel door zijn kop.
Precies, hun hebben ALTIJD iets klaarstaan zoals dit :P..

"Ja maar als ik het was.. zou ik snel dit of dat doen en dan was het probleem opgelost :')"
Waz met jou!
pi_132567442
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:18 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Ja hoor :')

Zolang je je gedraagd, dus bijvoorbeeld je "wapen" neerleggen als de politie er om vraagt zul je weinig last ervaren van die "politiestaat".
hahahah politiestaat _O-

als hij een boete krijgt, zegt hij zeker ook tegen de agent "Godverdomme, leven we nu in een politiestaat?!, je mag ook helemaal niks meer :( "
Waz met jou!
pi_132570774
Trigger happy politiestaat in VS :r
pi_132575459
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Trigger happy politiestaat in VS :r
één van de redenen dat de politie in de VS zo trigger happy is komt door het wapenbeleid waar schijnbaar een meerderheid van de amerikanen niet vanaf wil. Als grote delen van het land hun wapen cultuur willen behouden dan moeten ze niet zeuren dat er af en toe perrongeluk een kind wordt neergeschoten.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 04:49:40 #114
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_132575464
Moet die maar niet met zo'n taliban ding spelen.

Muriccah!
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_132575640
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 03:02 schreef Kriegspire het volgende:
Waar zijn de ouders?

Waarom loopt dat kind met een speelgoedpistool rond? Oorlogje spelen doe je maar in de tuin.
Wat een onzin, wij speelden ook oorlogje op het veldje bij ons voor. Wel met duidelijk houten wapens...
PWBF
pi_132582516
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 07:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wat een onzin, wij speelden ook oorlogje op het veldje bij ons voor. Wel met duidelijk houten wapens...
Dat is mijn hele punt.

Als je als ouder je kind een wapen meegeeft wat niet overduidelijk nep is vraag je om problemen.
Oorlogje speel je met houten wapentjes of een super soaker ofzo, geen 'nepgeweer'.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:20:57 #118
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_132699231
Hey kijk, één van de twee schoten die hem fataal geworden zijn was in z'n rechterbeen.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:36:43 #119
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_132711672
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:31 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Precies, hun hebben ALTIJD iets klaarstaan zoals dit :P..

"Ja maar als ik het was.. zou ik snel dit of dat doen en dan was het probleem opgelost :')"
Aan de andere kant zie je in een topic ook vaak dit soort reacties terug:

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:19 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Wat een lieve jongen. Hij heeft ook een hart van goud, dat zie je zo.
Lekker insinueren dat de jongen waarschijnlijk helemaal niet zo onschuldig was :r

Want dat sprake is van een ongelukkige samenloop van omstandigheden, dat kan er bij sommigen, incl. TS niet in. Nee er moet altijd met het vingertje worden gewezen, waarbij een smeerlap zoals IMVHI zelfs nog een stapje verder gaat, door de jongen ook af te schilderen als foute jongen. Misselijkmakend :r
Krekker is de bom!
pi_132711857
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 23:36 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

[..]

Lekker insinueren dat de jongen waarschijnlijk helemaal niet zo onschuldig was :r

Want dat sprake is van een ongelukkige samenloop van omstandigheden, dat kan er bij sommigen, incl. TS niet in. Nee er moet altijd met het vingertje worden gewezen, waarbij een smeerlap zoals IMVHI zelfs nog een stapje verder gaat, door de jongen ook af te schilderen als foute jongen. Misselijkmakend :r
Klopt en klopt!

Alhoewel ik toen ik in NL woonde ook heel vaak zag op het nieuws "jongen in bijlmer dood geschoten" en dan zag je een foto en je zag dan wel echt aan het gezichtje dat het echt geen lieverdje was...

in dit geval kan je zeker weten dat het een ongelukkige samenloop was van omstandigheden, zoals het werd uitgelegd wat hij ging doen en zo.. zonde! :P
Waz met jou!
pi_132723209
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 23:36 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

[..]

Kijk dat je niet veel gewend bent is natuurlijk niet zo erg maar ga mensen die niet zo naïef in het leven staan uitmaken voor "smeerlap" en dergelijke, dan kom je er nog zwakker uit :)
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:00:36 #122
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_132723418
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:54 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Kijk dat je niet veel gewend bent is natuurlijk niet zo erg maar ga mensen die niet zo naïef in het leven staan uitmaken voor "smeerlap" en dergelijke, dan kom je er nog zwakker uit :)
Oh? Ik mag jou geen smeerlap vinden? Het spijt me, maar ik vind jou nu eenmaal een smeerlap, aangezien je zonder enig bewijs en hoofdzakelijk op basis v/h uiterlijk zo'n smerige insinuatie wekt over een dode 13-jarige jongen.

Ik baseer mijn mening tenminste nog op jouw gedrag. Jij baseert jouw achterlijke insinuatie hoofdzakelijk op het uiterlijk en daarna verschuil je jezelf ook nog eens achter een 'ik ben tenminste niet naïef'. Rot toch op joh :r
Krekker is de bom!
pi_132723862
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:00 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Oh? Ik mag jou geen smeerlap vinden? Het spijt me, maar ik vind jou nu eenmaal een smeerlap, aangezien je zonder enig bewijs en hoofdzakelijk op basis v/h uiterlijk zo'n smerige insinuatie wekt over een dode 13-jarige jongen.

Ik baseer mijn mening tenminste nog op jouw gedrag. Jij baseert jouw achterlijke insinuatie hoofdzakelijk op het uiterlijk en daarna verschuil je jezelf ook nog eens achter een 'ik ben tenminste niet naïef'. Rot toch op joh :r
Sorry maar je komt nou eenmaal wat naïef over. Bovendien lijk je wat gefrustreerd, aangezien je je nogal druk kan maken om wat iemand op internet zegt over een voor jou en voor mij net zo onbekende jongen.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:20:30 #124
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_132724064
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:14 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Sorry maar je komt nou eenmaal wat naïef over. Bovendien lijk je wat gefrustreerd, aangezien je je nogal druk kan maken om wat iemand op internet zegt over een voor jou en voor mij net zo onbekende jongen.
Of je het nu op internet of in het echt zegt maakt mij geen zak uit. Sowieso is het m.i. triest en zwak je te verschuilen achter een 'ja maar het is maar het internet'. Een mening is een mening en zowel in het echt als op het internet kunnen mensen wel of niet menen wat ze zeggen, dat is verder niet aan mij.

Zoals ik al zei: ik baseer mijn opmerking tenminste nog op de mening die je uit, kan jij nog wat van leren.

En waarom zou ik trouwens naïef zijn? Omdat ik niet op basis van 1 foto een 13-jarige jochie denk te kunnen zwartmaken? :?
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')