Wtf? Darwin Award?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:46 schreef zwaaien het volgende:
Een Amerikaanse politieagent heeft in Californië een 13-jarige jongen doodgeschoten die gewapend was met een speelgoedgeweer. De jongen reageerde niet op diverse oproepen van twee agenten om zijn wapen neer te leggen, waarna die besloten het vuur te openen. De jongen was op slag dood.
Volgens de agenten leek het speelgoedwapen sprekend op een AK-47, zo zou ook uit foto's blijken die zijn vrijgegeven door de politie. Pas nadat de jongen werd neergeschoten, bemerkten de agenten dat het een nepgeweer betrof. Volgens de vader van de jongen was het geweer van een vriendje.
De agenten zijn hangende het onderzoek geschorst, wat in Amerika een standaard procedure is na een schietpartij.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)r-politieagent.dhtml
Darwin award
Umm, je weet maar nooit of het een echt wapen kan zijn... tegenwoordig met al die schietpartijen, zoals gisteren of vandaag dat een leerling een leraar neerschoot..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:58 schreef deadprez het volgende:
Ik hoop dat de verantwoordelijke agent vervolgd wordt, maar dat zal wel weer niet.
En door jouw soort worden landen dus politiestaten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:59 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Umm, je weet maar nooit of het een echt wapen kan zijn... tegenwoordig met al die schietpartijen, zoals gisteren of vandaag dat een leerling een leraar neerschoot..
Leuk man, een land waar kinderen van 13 doodgeschoten worden omdat ze met speelgoedwapens spelen.quote:'murica!.. blijf er toch van houden.
Hoezo door mijn "soort"?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 03:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
En door jouw soort worden landen dus politiestaten.
[..]
Leuk man, een land waar kinderen van 13 doodgeschoten worden omdat ze met speelgoedwapens spelen.
Iemand die met een nep wapen staat te zwaaien naar politie agenten en bevelen negeert om het wapen weg te leggen, verdient de darwin awardquote:
.... tenzij ik mijn echte wapen nu gewoon in neon-geel, groen en oranje verf...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 05:59 schreef aguardian76 het volgende:
zie hier de reden dat waterpistooltjes in NL zo fel gekleurd zijn, niet cool wel duidelijk nep wapens. op een afstand onder druk kan je niemand verwijten dat hij het verschil niet ziet tussen een plastic holle loop en een metalen.
Dan ben je een volwassene met een neon geel wapen in je handen. Dan sterf je automatisch van schaamte door het hoongelach van de agenten. Worden ze alsnog geschorst, alsnog kamervragen, alsnog krantenkoppen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
.... tenzij ik mijn echte wapen nu gewoon in neon-geel, groen en oranje verf...
.... ik heb dusdanig weinig respect voor agenten dat hun mening me geen reet zou doen...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dan ben je een volwassene met een neon geel wapen in je handen. Dan sterf je automatisch van schaamte door het hoongelach van de agenten. Worden ze alsnog geschorst, alsnog kamervragen, alsnog krantenkoppen.
Dat is dan jouw kogelvrije vest. Maar de politie zet sluipschutters in (lees: hele gemene stand-up comedians)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
.... ik heb dusdanig weinig respect voor agenten dat hun mening me geen reet zou doen...
Dan zullen ze met het niveau Frankie Boyle moeten komen, ben ik bang....quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat is dan jouw kogelvrije vest. Maar de politie zet sluipschutters in (lees: hele gemene stand-up comedians)
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 03:02 schreef Kriegspire het volgende:
Waar zijn de ouders?
Waarom loopt dat kind met een speelgoedpistool rond? Oorlogje spelen doe je maar in de tuin.
deed jij dat ook vroegah?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 03:02 schreef Kriegspire het volgende:
Waar zijn de ouders?
Waarom loopt dat kind met een speelgoedpistool rond? Oorlogje spelen doe je maar in de tuin.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 03:02 schreef Kriegspire het volgende:
Waar zijn de ouders?
gwn oordopjes in togquote:Op donderdag 24 oktober 2013 03:51 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Iemand die met een nep wapen staat te zwaaien naar politie agenten en bevelen negeert om het wapen weg te leggen, verdient de darwin award
En met een paar houten planken/stokkenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 03:02 schreef Kriegspire het volgende:
Waar zijn de ouders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |