quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:24 schreef Martinello het volgende:
[..]
Henk kijkt vol bewondering naar Berlusconi.
Jonge hertjes scoren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kan hij ook al niet. Wat kan hij eigenlijk wel?
En zo feitelijk onjuist is het niet.quote:
Wanneer de huisarts correct handelde dan had hij niet zelfmoord gepleegd, lijkt mij.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:35 schreef waxmask het volgende:
Gesnitched door een stagiar... Dat die ook maar zwaar twijfelt aan zelfdoding.
Hebben wel vaker mensen zelfmoord gepleegd vanwege beschuldigingen. Na sommige aantijgingen heb je gewoon geen leven meer. Of denk je dat dat zo is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wanneer de huisarts correct handelde dan had hij niet zelfmoord gepleegd, lijkt mij.
Ik geloof dat wettelijk het fout was maar moreel zou ik hetzelfde gewild hebben, zo ook mijn ouders.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wanneer de huisarts correct handelde dan had hij niet zelfmoord gepleegd, lijkt mij.
De maatschappelijk druk was er denk ik niet, maar dat je peers je dwarszitten zal meer pijn hebben gedaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Hebben wel vaker mensen zelfmoord gepleegd vanwege beschuldigingen. Na sommige aantijgingen heb je gewoon geen leven meer. Of denk je dat dat zo is.
Daarom moeten vakken als 'ethiek' ook geschrapt worden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:35 schreef waxmask het volgende:
Gesnitched door een stagiar... Dat die ook maar zwaar twijfelt aan zelfdoding.
Beter dan sex zeggen de kenners....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:41 schreef Specularium het volgende:
Nou is 100x de normale dosis wel iets overdreven natuurlijk.
Ja, samen met de begeleider van de co. Eerst hebben ze anoniem de kwestie ingediend bij IGZ, en de IGZ heeft vervolgens gesommeerd om met namen te komen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Uiteindelijk is het de hoogleraar ethiek van de co die besloten heeft de inspectie in te schakelen toch?
Dat is al helemaal bezopen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:45 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, samen met de begeleider van de co. Eerst hebben ze anoniem de kwestie ingediend bij IGZ,
Heftige termen hoor. Het lijkt mij wel terecht dat de co het aan haar begeleider meldt (daar zijn begeleiders namelijk voor). Dat er vervolgens allerlei mensen werden ingelicht, tja...quote:
Dat!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:48 schreef alors het volgende:
Ik denk dat die co-assistent zich ook mooi kut voelt nu, al heeft ze in principe niet verkeerd gehandeld.
De zelfmoord kon ze niet voorzien. Maar klagen zou ik alleen voorbehouden voor evident foute gevallen. Een stomdronken chirurg die wil gaan snijden etc.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:48 schreef alors het volgende:
Ik denk dat die co-assistent zich ook mooi kut voelt nu, al heeft ze in principe niet verkeerd gehandeld.
Had het anoniem gehouden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:48 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Heftige termen hoor. Het lijkt mij wel terecht dat de co het aan haar begeleider meldt (daar zijn begeleiders namelijk voor). Dat er vervolgens allerlei mensen werden ingelicht, tja...
Ik houd van iets meer vlees op de botten, dit is wel HEEEEL erg dun.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:51 schreef Travel. het volgende:
O hij heeft stoppelbaardje, hier hou je toch van Karina?
Ik vind het lastig in te schatten door die dunte.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:51 schreef alors het volgende:
Toch had ik hem geen 50 gegeven. Nouja 50 kilo wel.
Dat doe je hem niet na anders.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:52 schreef Morendo het volgende:
Hij is toch eigenlijk een prutsloper? Marathon in een soort 2.5 uur?
En we hebben een clown aan tafel.
Ja die was goed.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Lol dat shot van Bleker na die opmerking.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:52 schreef Morendo het volgende:
Hij is toch eigenlijk een prutsloper? Marathon in een soort 2.5 uur?
En we hebben een clown aan tafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |