Dat is al helemaal bezopen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:45 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, samen met de begeleider van de co. Eerst hebben ze anoniem de kwestie ingediend bij IGZ,
Heftige termen hoor. Het lijkt mij wel terecht dat de co het aan haar begeleider meldt (daar zijn begeleiders namelijk voor). Dat er vervolgens allerlei mensen werden ingelicht, tja...quote:
Dat!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:48 schreef alors het volgende:
Ik denk dat die co-assistent zich ook mooi kut voelt nu, al heeft ze in principe niet verkeerd gehandeld.
De zelfmoord kon ze niet voorzien. Maar klagen zou ik alleen voorbehouden voor evident foute gevallen. Een stomdronken chirurg die wil gaan snijden etc.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:48 schreef alors het volgende:
Ik denk dat die co-assistent zich ook mooi kut voelt nu, al heeft ze in principe niet verkeerd gehandeld.
Had het anoniem gehouden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:48 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Heftige termen hoor. Het lijkt mij wel terecht dat de co het aan haar begeleider meldt (daar zijn begeleiders namelijk voor). Dat er vervolgens allerlei mensen werden ingelicht, tja...
Ik houd van iets meer vlees op de botten, dit is wel HEEEEL erg dun.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:51 schreef Travel. het volgende:
O hij heeft stoppelbaardje, hier hou je toch van Karina?
Ik vind het lastig in te schatten door die dunte.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:51 schreef alors het volgende:
Toch had ik hem geen 50 gegeven. Nouja 50 kilo wel.
Dat doe je hem niet na anders.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:52 schreef Morendo het volgende:
Hij is toch eigenlijk een prutsloper? Marathon in een soort 2.5 uur?
En we hebben een clown aan tafel.
Ja die was goed.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Lol dat shot van Bleker na die opmerking.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:52 schreef Morendo het volgende:
Hij is toch eigenlijk een prutsloper? Marathon in een soort 2.5 uur?
En we hebben een clown aan tafel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |