durfde ik eerst ook niet, maar had mijn telefoon gekocht van een Chinees meisje, dus niet eens van een webwinkelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:58 schreef supersof het volgende:
[..]
durf niet te kopen via zo'n site hahahha
g3?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:01 schreef Tjacka het volgende:
sof ik kan g3 voor je fiksen voor 80 eu
hoe kan je die voor 80 euro krijgen?quote:
wachtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:06 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe kan je die voor 80 euro krijgen?
Moest oxa zoeken, ik had ze in de verkeerde kast gelegd.quote:
schrokte mij doodquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moest oxa zoeken, ik had ze in de verkeerde kast gelegd.
#eindebericht
ik dacht dat jij dat niet leuk vondquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:15 schreef xcachet het volgende:
Ik ga nog even hotornotten. Zitte knappe (en ver out of my league) jongens tussen
Chat ook niet met zequote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ik dacht dat jij dat niet leuk vond
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:16 schreef Tjacka het volgende:
ik denk dat ik verlief op cachie word
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jan "Ik drink alleen in het weekend" Cees
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
laat mequote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ik whapp met jou altijd slaapverwekkend
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ik whapp met jou altijd slaapverwekkend
alcoholistengedrag.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:24 schreef JanCees het volgende:
Het is vakantie. Dat verantwoordt het een beetje
durf nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet whatsappen met tjacka of mij
watquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:40 schreef essnhills het volgende:
Zeg kinders, horen jullie niet iets nuttigs te doen nu? Zoals slapen?
net likje mdma genomen nee dusquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:40 schreef essnhills het volgende:
Neequote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:40 schreef essnhills het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
ik ook nietquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:42 schreef essnhills het volgende:
[..]Das waar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus jij hebt ook geen prioriteiten?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ook nietI'm here aren't I?
Hij had het gister nog over een waterkrachtcentrale in Bovenkarspel. Helemaal in de warquote:
stede broecquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij had het gister nog over een waterkrachtcentrale in Bovenkarspel. Helemaal in de war
Nu even niet neequote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook geen prioriteiten?
BKcity jeweetzellufquote:
verschrikkelijk inderdaadquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Je zou maar in west friesland wonen
Erger dan de veluwe.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Je zou maar in west friesland wonen
niet uit de streekquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
BKcity jeweetzelluf
Waar kom jij eigenlijk vandaan?
ja, jij nog wat kaas?quote:
quote:
doggy? Ik onderquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Laten wij gewoon samen gaan, fuck xcachet...
omdat kedvesemquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom durf je mij niet je stem te laten horen en tjacka wel cachie
Dit is op internet. En dat is tjacka zijn whatsapp maar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom durf je mij niet je stem te laten horen en tjacka wel cachie
Onder is de luie positie, ik wil best wat werk verzetten, maar het is niet eerlijk als ik alles moet doen en jij slechts mag incasseren. We wisselen dan wel af, oke?quote:
mwa nee ben bottomquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Onder is de luie positie, ik wil best wat werk verzetten, maar het is niet eerlijk als ik alles moet doen en jij slechts mag incasseren. We wisselen dan wel af, oke?
en louf ken lang anquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Onder is de luie positie, ik wil best wat werk verzetten, maar het is niet eerlijk als ik alles moet doen en jij slechts mag incasseren. We wisselen dan wel af, oke?
krijg je vezelf als je niet koeterdekoet doetquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
noh moid heb je in je broek skoit
ik rake dr zelf hillegaar van de rel vanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:05 schreef Tjacka het volgende:
van de rel wezen is ook westrfries wtf
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
krijg je vezelf als je niet koeterdekoet doet
mooi an koetele, mooi gaanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
krijg je vezelf als je niet koeterdekoet doet
ik wist dat echt nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik rake dr zelf hillegaar van de rel van
allienig dut hun er mee an bennequote:
ik wist dat niet van bol.. als een koekje bol wordt.. das ook west-friesquote:
Inso zeg dr wat van.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
allienig dut hun er mee an benne
Volgens een topic woont ie in Harderwijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:11 schreef essnhills het volgende:
Wist je dat lompe hork ook.west-fries is?
quote:
Je benne me der Ien janceesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
wanneer te warskip bij de joos, neem ik mn eigen stikketrommel mee
hij woont in hoornquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens een topic woont ie in Harderwijk
echtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik wist dat niet van bol.. als een koekje bol wordt.. das ook west-fries
ik woon in Delft, ben ik.evengoed nog wel west-friesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens een topic woont ie in Harderwijk
Jaquote:
anzitten..quote:
het ken te gek ook ja?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:15 schreef Tjacka het volgende:
WTF hoe denk je der over is ook westfries
achter iedere zin 'denk?' zeggen ookquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:15 schreef Tjacka het volgende:
WTF hoe denk je der over is ook westfries
ach, vanaf murgeneivend ben je nie aars wentquote:
zei ik toch?quote:
zuks nou tochquote:
is het vol in het bloesie?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
zei ik toch?je benne dr mee an. Dan maar te bed
![]()
die is louf te bed gaanquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:24 schreef essnhills het volgende:
Met al dat west-fries moet ik denken aan het verhaal dat wanneer mn moeder en zussen weer eens een mini rokje oid aan hadden, mn opa dingen zei als 'heb je een nieuwe riem'
awwquote:
Viel niet tegen vandaag. Vanmiddag was ik best vrolijk, alleen de laatste paar uren vallen me zwaar.quote:
Altijdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij doet je username ook wel echt eer aan he.
ik heb nog 1 opa en oma. Van dezefse kantquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alles is dood oom opa opa en oma
Ik pink een traantje weg
Awwquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alles is dood oom opa opa en oma
Ik pink een traantje weg
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:33 schreef richolio het volgende:
Mijn computer kan niet meer normaal opstartenIk moet bij het eerste opstartscherm op F12 drukken om in het boot menu te komen en te booten via de harde schijf. Later deed ie dat ook niet meer
Toen geboot via de Windows 8 dvd. Nu laat ik m maar altijd aan staan
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:30 schreef richolio het volgende:
[..]
AwwAls je troost zoekt dmv een knuf ben ik altijd hier
zieligquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik heb nog 1 opa en oma. Van dezefse kant
nee juist nietquote:
Appelquote:
hai LBquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:06 schreef c-u-t-e het volgende:
Zo, daar ben ik weer.. Nu iets meer wakker..
God, hoe verzinnen ze het. Kwart voor vijf wakker..
Mn zoontje vond het leuk om wakker te worden en perse een fles te willen. Grr..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hai LB
wat kijk je sip?
[..]
waarom was je wakker dan?
leukquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:16 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Mn zoontje vond het leuk om wakker te worden en perse een fles te willen. Grr..
The joy of being a motherquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:16 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
BOOBIESquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:16 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt hij er toch niet veel van meequote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:58 schreef c-u-t-e het volgende:
Goed.. Vandaag naar Bumba met mn kleine man..
Ik vind hem nog veel te jong, maar mijn tante wou het heel graag ( die gaat ook mee met mn nichtje )..
Dus ben benieuwd..
Gaat vast heel leuk worden, is ook goed voor mn herstel, even leuke dingen doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt hij er toch niet veel van meemaar wel leuk... lekker een dagje de deur uit
Hoe gaat het met je ziekte? (Klinkt gelijk zo ernstig).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziekte?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt hij er toch niet veel van meemaar wel leuk... lekker een dagje de deur uit
Hoe gaat het met je ziekte? (Klinkt gelijk zo ernstig).
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:05 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Gaat vast heel leuk worden, is ook goed voor mn herstel, even leuke dingen doen.Dat bedoel ik eigenlijk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even de deur uit, wat frisse lucht
zal je goed doen.
Dat willen we horen.... *goed nieuws*nog even volhouden en je bent binnenkort weer helemaal de oude
tabletten zijn namelijk ook niet alles
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor meer info moet je maar bij cute zijn![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:08 schreef Xeor het volgende:
[..]zegt genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor meer info moet je maar bij cute zijn
succes er mee kjoet
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja, nou inderdaad. Je word me toch een labiele doos van die Prednison, meh!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:07 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijk ookeven de deur uit, wat frisse lucht
zal je goed doen.
Dat willen we horen.... *goed nieuws*nog even volhouden en je bent binnenkort weer helemaal de oude
tabletten zijn namelijk ook niet alles
Dankje!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zegt genoeg
succes er mee kjoet
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:09 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, nou inderdaad. Je word me toch een labiele doos van die Prednison, meh!
Ben blij als het afgebouwd is haha..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:12 schreef Xeor het volgende:
[..]Aah dankje, daar knap ik van op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed bezig dusquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:13 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Aah dankje, daar knap ik van op!
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:13 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Aah dankje, daar knap ik van op!
Lijkt wel een aankondiging van de teletubbiesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:15 schreef Xeor het volgende:
[..]![]()
Gelukkig maar, het is wel mooi weer vandaag.. blauwe lucht en alles
teringtubbiesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt wel een aankondiging van de teletubbies
Tinkie Winkie...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt wel een aankondiging van de teletubbies
waar is de 2de?quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:24 schreef c-u-t-e het volgende:
Omg.. ik ga.. heb thuis genoeg van dit soort troep..
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:24 schreef c-u-t-e het volgende:
sorryquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:24 schreef c-u-t-e het volgende:
Nods, Ga met je meequote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:24 schreef c-u-t-e het volgende:
Het wordt er inderdaad niet beter op hierquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:24 schreef c-u-t-e het volgende:
quote:
Liever niet.quote:
Jaquote:
Ja maar ik heb deze week alleen nog maar zitten leren, heb nu wel zin om ff te werkenquote:
Dan is een beetje afleiding wel okay jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja maar ik heb deze week alleen nog maar zitten leren, heb nu wel zin om ff te werken
Succes en have funquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
To the praxis and beyond!
Toedols
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:
1. Het is niet zwaarquote:
Hey, het was een vraag uit verbazing. Laat maar zegquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1. Het is niet zwaar
2. Let me fucking be
no problem, DMquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey, het was een vraag uit verbazing. Laat maar zeg
LBquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Werk
Is echt geen leuke filiaal
Allemaal chagerijnige mensenquote:
Klanten of collega's?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Allemaal chagerijnige mensenZeiken op kleine dingen
Collega'squote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klanten of collega's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |