watquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:40 schreef essnhills het volgende:
Zeg kinders, horen jullie niet iets nuttigs te doen nu? Zoals slapen?
net likje mdma genomen nee dusquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:40 schreef essnhills het volgende:
Neequote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:40 schreef essnhills het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
ik ook nietquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:42 schreef essnhills het volgende:
[..]Das waar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus jij hebt ook geen prioriteiten?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ook nietI'm here aren't I?
Hij had het gister nog over een waterkrachtcentrale in Bovenkarspel. Helemaal in de warquote:
stede broecquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij had het gister nog over een waterkrachtcentrale in Bovenkarspel. Helemaal in de war
Nu even niet neequote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook geen prioriteiten?
BKcity jeweetzellufquote:
verschrikkelijk inderdaadquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Je zou maar in west friesland wonen
Erger dan de veluwe.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Je zou maar in west friesland wonen
niet uit de streekquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
BKcity jeweetzelluf
Waar kom jij eigenlijk vandaan?
ja, jij nog wat kaas?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |