doggy? Ik onderquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Laten wij gewoon samen gaan, fuck xcachet...
omdat kedvesemquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom durf je mij niet je stem te laten horen en tjacka wel cachie
Dit is op internet. En dat is tjacka zijn whatsapp maar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom durf je mij niet je stem te laten horen en tjacka wel cachie
Onder is de luie positie, ik wil best wat werk verzetten, maar het is niet eerlijk als ik alles moet doen en jij slechts mag incasseren. We wisselen dan wel af, oke?quote:
mwa nee ben bottomquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Onder is de luie positie, ik wil best wat werk verzetten, maar het is niet eerlijk als ik alles moet doen en jij slechts mag incasseren. We wisselen dan wel af, oke?
en louf ken lang anquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Onder is de luie positie, ik wil best wat werk verzetten, maar het is niet eerlijk als ik alles moet doen en jij slechts mag incasseren. We wisselen dan wel af, oke?
krijg je vezelf als je niet koeterdekoet doetquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
noh moid heb je in je broek skoit
ik rake dr zelf hillegaar van de rel vanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:05 schreef Tjacka het volgende:
van de rel wezen is ook westrfries wtf
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
krijg je vezelf als je niet koeterdekoet doet
mooi an koetele, mooi gaanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
krijg je vezelf als je niet koeterdekoet doet
ik wist dat echt nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik rake dr zelf hillegaar van de rel van
allienig dut hun er mee an bennequote:
ik wist dat niet van bol.. als een koekje bol wordt.. das ook west-friesquote:
Inso zeg dr wat van.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
allienig dut hun er mee an benne
Volgens een topic woont ie in Harderwijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:11 schreef essnhills het volgende:
Wist je dat lompe hork ook.west-fries is?
quote:
Je benne me der Ien janceesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
wanneer te warskip bij de joos, neem ik mn eigen stikketrommel mee
hij woont in hoornquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens een topic woont ie in Harderwijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |