Waarschijnlijk krijgt hij er toch niet veel van meequote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:58 schreef c-u-t-e het volgende:
Goed.. Vandaag naar Bumba met mn kleine man..
Ik vind hem nog veel te jong, maar mijn tante wou het heel graag ( die gaat ook mee met mn nichtje )..
Dus ben benieuwd..
Gaat vast heel leuk worden, is ook goed voor mn herstel, even leuke dingen doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt hij er toch niet veel van meemaar wel leuk... lekker een dagje de deur uit
Hoe gaat het met je ziekte? (Klinkt gelijk zo ernstig).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziekte?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt hij er toch niet veel van meemaar wel leuk... lekker een dagje de deur uit
Hoe gaat het met je ziekte? (Klinkt gelijk zo ernstig).
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:05 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Gaat vast heel leuk worden, is ook goed voor mn herstel, even leuke dingen doen.Dat bedoel ik eigenlijk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even de deur uit, wat frisse lucht
zal je goed doen.
Dat willen we horen.... *goed nieuws*nog even volhouden en je bent binnenkort weer helemaal de oude
tabletten zijn namelijk ook niet alles
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor meer info moet je maar bij cute zijn![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:08 schreef Xeor het volgende:
[..]zegt genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor meer info moet je maar bij cute zijn
succes er mee kjoet
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja, nou inderdaad. Je word me toch een labiele doos van die Prednison, meh!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:07 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijk ookeven de deur uit, wat frisse lucht
zal je goed doen.
Dat willen we horen.... *goed nieuws*nog even volhouden en je bent binnenkort weer helemaal de oude
tabletten zijn namelijk ook niet alles
Dankje!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zegt genoeg
succes er mee kjoet
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:09 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, nou inderdaad. Je word me toch een labiele doos van die Prednison, meh!
Ben blij als het afgebouwd is haha..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:12 schreef Xeor het volgende:
[..]Aah dankje, daar knap ik van op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed bezig dusquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:13 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Aah dankje, daar knap ik van op!
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:13 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Aah dankje, daar knap ik van op!
Lijkt wel een aankondiging van de teletubbiesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:15 schreef Xeor het volgende:
[..]![]()
Gelukkig maar, het is wel mooi weer vandaag.. blauwe lucht en alles
teringtubbiesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt wel een aankondiging van de teletubbies
Tinkie Winkie...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt wel een aankondiging van de teletubbies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |