SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
batt van mn foon begaf het op jouw appjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vroeg ik al ja
Mooi zoVolgens de radio zag ze er nog steeds ziek uit
je was me voor jongquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maak dan toch een nieuwe aan joh!
De mijne was de hele avond leeg, lekker handigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
batt van mn foon begaf het op jouw appje![]()
Dat wel, maar een dijk van een stem
slome duikelaarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:17 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
je was me voor jongik ben niet zo snel
echt. Ik wil nog een keer.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De mijne was de hele avond leeg, lekker handig
Fijn dat je genoten hebt
Al 3 minuten, dat kan ik zelfs mobiel snellerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:17 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
je was me voor jongik ben niet zo snel
sc singles duurde het vaak slechts een paar secondenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al 3 minuten, dat kan ik zelfs mobiel sneller
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sc singles duurde het vaak slechts een paar seconden
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al 3 minuten, dat kan ik zelfs mobiel sneller
Aaahw, thnks voor het opkrikken van mijn egoquote:
Is geen regel voor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:22 schreef S95Sedan het volgende:
Toch tegen de regels van Fok! om te kapen
topichunten.. Dat deed ik vaak met kloonquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:22 schreef S95Sedan het volgende:
Toch tegen de regels van Fok! om te kapen
Jawel hoor, is in het iBood Hunt topic wel eens over geklaagdquote:
Kloon? Je kloon?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
topichunten.. Dat deed ik vaak met kloon
Is geen regel op FOK!, dat is een regel die afgesproken is binnen het topicquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jawel hoor, is in het iBood Hunt topic wel eens over geklaagd
[..]
Kloon? Je kloon?
El_Matador.. Mijn 'kloon'quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jawel hoor, is in het iBood Hunt topic wel eens over geklaagd
[..]
Kloon? Je kloon?
poepert!quote:
goed bezig jij. Ik lekker op de bank. Jointje erbij enzo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:44 schreef rival het volgende:
En zo lig ik dan eindelijk in mijn bedje.
Doe je bijna net zo goed als ikquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goed bezig jij. Ik lekker op de bank. Jointje erbij enzo.
Ze waren anders vrij geagiteerd de modsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is geen regel op FOK!, dat is een regel die afgesproken is binnen het topic
Ahquote:
joint in bed?quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:48 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga nog even serie kijken voor het slapen gaan
echt wel! En mijn bank slaapt ook heerlijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:48 schreef rival het volgende:
[..]
Bed > bank!
Daar kan zelfs een joint niks aan veranderen
dag pupquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:48 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga nog even serie kijken voor het slapen gaan
Dan weet jij niet hoe fijn het in mijn bed isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
echt wel! En mijn bank slaapt ook heerlijk![]()
Plofbank
quote:
x2quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:48 schreef rival het volgende:
[..]
Bed > bank!
Daar kan zelfs een joint niks aan veranderen
Mijn zogenaamde kloonquote:
is dat een goedkope versierpoging?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dan weet jij niet hoe fijn het in mijn bed is
Te doorzichtig?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is dat een goedkope versierpoging?
Ik had toch wel iets meer moeite verwachtquote:
Je bent toch meer van de directe aanpak?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had toch wel iets meer moeite verwacht
dat betekend toch niet dat ik ze niet eerst wil zien spartelen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent toch meer van de directe aanpak?
Je moet eerst het aas happen natuurlijk. Het binnenhalen gaan we dan moeite voor doenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had toch wel iets meer moeite verwacht
ik zal in wat anders happen als je niet eerst moeite doetquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:57 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet eerst het aas happen natuurlijk. Het binnenhalen gaan we dan moeite voor doen
Das nog eens makkelijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zal in wat anders happen als je niet eerst moeite doet
ja. Skittlesquote:
Dat is te makkelijk met hoe ze hier happenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat betekend toch niet dat ik ze niet eerst wil zien spartelen?
skittles ownenquote:
Ik vis niet eensquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk met hoe ze hier happen
skittles en roze fruitellaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:05 schreef rival het volgende:
[..]
Sowieso snoep. Zoete bende.
Heerlijk
Duh
niet altijd.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:12 schreef rival het volgende:
[..]
Oh kijk dat kan nog eens goed uitpakken
welterusten!quote:
Vaak zegt ze danquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
topichunten.. Dat deed ik vaak met kloon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:50 schreef rival het volgende:
GoedemorgenMotor er al uit liggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:50 schreef rival het volgende:
GoedemorgenIets te laat gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Zo goed als. er zitten nog 4 bouten/moeren vast en dan kan ik hem eruit takelen. Dat ga ik vanavond doen. Dan ga ik hem ff schoonmaken en wat dingetjes vervangen.quote:
Ja, hier al en daarna nog te lang op whatsapp gezeten... En dan gaat die wekker hequote:
Je overleeft het vast welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, hier al en daarna nog te lang op whatsapp gezeten... En dan gaat die wekker he
Ach laatste werkdag
Officiele werkdag dan
Natuurlijk, ben alleen niet zo actief als normaalquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je overleeft het vast wel![]()
Ik heb al de hele week minimaal 7 uur slaap![]()
Ik ben zo blij
Vooral als je al eeuwen max 5 uur slaap hebt en dus heel moe wakker wordt!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:07 schreef rival het volgende:
[..]
Natuurlijk, ben alleen niet zo actief als normaal
slapen doet een mens goed he
Ik voel me sowieso al een stuk actiever nu ik niet meer blowquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral als je al eeuwen max 5 uur slaap hebt en dus heel moe wakker wordt!!
Goed bezig schatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik voel me sowieso al een stuk actiever nu ik niet meer blow
Bijna niet meer dan!
Woei, sound goodquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:04 schreef rival het volgende:
[..]
Zo goed als. er zitten nog 4 bouten/moeren vast en dan kan ik hem eruit takelen. Dat ga ik vanavond doen. Dan ga ik hem ff schoonmaken en wat dingetjes vervangen.
En dan begin ik met de motor uit mijn auto halen, ik kan een andere auto lenen om vanavond weer naa huis te gaan en dan ga ik morgenvroeg weer naar de garage en dan gaat het leuke werk beginnen.. inbouwen
Nee, gisteren even naar Escape Plan geweest, verder nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:23 schreef rival het volgende:
[..]
en heb jij nog wat nuttigs gedaan?
Die is met die 2 spierballen toch? was het wat?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, gisteren even naar Escape Plan geweest, verder niet
En 50!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Die is met die 2 spierballen toch? was het wat?
Met Stallone en Schwarzenegger inderdaad. Was wel een leuke film om te zien ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Die is met die 2 spierballen toch? was het wat?
Google?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand heeft mijn zoon geleerd hoe hij moet downloaden
Zal mij een zorg zijn wie of wat het hem geleerd heeft.quote:
Ohja ik moet ook nog ff mijn laptop opnieuw installerenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand heeft mijn zoon geleerd hoe hij moet downloaden
Dat is wel een rot klus inderdaadquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal mij een zorg zijn wie of wat het hem geleerd heeft.
Ik kan nu dagelijks kijken wat voor troep er nu weer op mijn pc bij is gekomen
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja ik moet ook nog ff mijn laptop opnieuw installeren
Iets met trojan die er niet af wil
Zet ik hem op mijn lijstjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met Stallone en Schwarzenegger inderdaad. Was wel een leuke film om te zien ja.
Ja en dan krijg ik de smoes dat ie veel huiswerk heeftquote:
I know!!! Hier vervelen ze zich, of ze hebben ruzie om elk minuscuul detailquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan krijg ik de smoes dat ie veel huiswerk heeft![]()
There's just no win/win!!
Dat is juist het probleem!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:37 schreef rival het volgende:
Laat ze GTA spelen. Die hoor je voorlopig niet meer
Sloerie !!quote:
slettebakquote:
Anouk was tof las ik?quote:
zeker! Ze had nog wel ff dr excuses aangeboden.. Netjes welquote:
Minste wat ze kon doen natuurlijk!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zeker! Ze had nog wel ff dr excuses aangeboden.. Netjes wel
minste wat ze kon doen was zingen.. En dat deed ze.. Ze zag er nog wel ziek uit!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minste wat ze kon doen natuurlijk!!
hoiquote:
Stroom erafquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem!!
Meneer ligt languit op mijn bed te gamen en ik maar vragen of hij even wil helpen
Dat was bij mij eigenlijk nooit een probleem.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is echt zo goed als onmogelijk om pubers aan het werk te krijgen als ze vakantie hebben he
Bijbaantje is het probleem niet, hij moet gewoon helpen in huis !!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was bij mij eigenlijk nooit een probleem.
Geen bijbaantje geen geld.
Geen geld, geen games/computerzooi/uitgaan etc
Ik heb nog geen doodswensquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Stroom eraf
maar pas op, je leest weleens over moordende pubers bij dat soort acties
Zo was het bij mij ook wel. Had ik dan een bijbaantje kon ik alsnog voor van alles bij ze aankloppen. Maar zonder werk hoefde ik aan hun ook niks te vragen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was bij mij eigenlijk nooit een probleem.
Geen bijbaantje geen geld.
Geen geld, geen games/computerzooi/uitgaan etc
Waarom moet dat?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijbaantje is het probleem niet, hij moet gewoon helpen in huis !!
Ik heb nog geen doodswens
Omdat er afspraken gemaakt zijn. Hij heeft 3 taken en dan verwacht ik ook dat hij die ook daadwerkelijk doet zonder dat ik er 847289346846x om hoef te vragen.quote:
En hij doet ze ook vast wel, maar wanneer hij er tijd voor heeft.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat er afspraken gemaakt zijn. Hij heeft 3 taken en dan verwacht ik ook dat hij die ook daadwerkelijk doet zonder dat ik er 847289346846x om hoef te vragen.
Als ik hem moet geloven heeft hij nooit tijd!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En hij doet ze ook vast wel, maar wanneer hij er tijd voor heeft.
Dat gezeur dan altijd.
Hier gaat het dus mis.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ja, ik doe ze zelf wel weer.
*hap*quote:
aan de goede kant bedoel je? Ja. Heb koffiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alles goed daar aan de andere kant van de brug?
Die jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aan de goede kant bedoel je? Ja. Heb koffie
roep dat maar niet te hardquote:
Nie als je bij 260k alles hebt vervangenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:44 schreef PeuRac het volgende:
Auto uitgelezen en geen foutmeldingen, bij bij 270.000km is dat best noemenswaardig
Klopt, maar buiten regulier onderhoud is er nog niks vervangen. Maar kreeg af en toe een stotterende motor bij het starten. Daar zat alleen geen foutmelding van in. Dus het zal wel goed zitten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
Nie als je bij 260k alles hebt vervangen
Zeker, daarom zit er ook net LPG-G3 inquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:46 schreef rival het volgende:
Wat een stand trouwens zeg.. 270k. net ingereden
Zal je vrolijk van wordenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar buiten regulier onderhoud is er nog niks vervangen. Maar kreeg af en toe een stotterende motor bij het starten. Daar zat alleen geen foutmelding van in. Dus het zal wel goed zitten.
[..]
Zeker, daarom zit er ook net LPG-G3 in(anders is 1 op 7 rijden niet zo leuk).
Jazekerquote:
Als je regelmatig MOET sleutelen ben je die zin snel kwijt hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jazekerding loopt als een zonnetje. Hoewel ik ergens ook wel zin heb in sleutelen
Over anderhalve week komen er andere achterveren onder. Deze vinden de gastank niet zo leuk
![]()
En misschien wat betere speakers en een subtiele subwoofer monteren (niet voor het knallen, maar een mooi vol geluid). Alleen ben ik daar te lang uit om nog te weten wat tegenwoordig goed is en wat niet
De achteras is nogal een gecompliceerd stukje techniek bij mijn auto helaasquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Als je regelmatig MOET sleutelen ben je die zin snel kwijt hoor
Achterveren vervangen is gelukkig een klusje van niks. (op mijn wagen dan iig)
Van ice heb ik ook geen verstand. heb zelf gewoon standaard speakers erin.. zou ook wel een sub willen maar weinig ruimte om die ergens te stoppen...
Niet eensquote:
doe ik iddquote:
Gas is heerlijk om op te rijden. Ik doe het al sinds 2008. De auto rijdt er zelfs beter op en het bespaard me heel veel geld. Met >25.000km/jr en een verbruik van 1 op 7. Is dit paar euro per maand aan wegenbelasting extra zo terug verdiend.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:11 schreef S95Sedan het volgende:
Gas is geen brandstof, daar kook je alleen op.
Voor heb ik de veren op de poot zitten. Achter is bij mij gewoon een losse veer. bij jou dus niet?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De achteras is nogal een gecompliceerd stukje techniek bij mijn auto helaasdaarom liggen de veren ook al 2 maanden in mn kofferbak ipv eronder
![]()
Nee, veel stangetjes die de boel op hun plek houden en zo. Helaas geen kwestie van schokdemper losmaken, poot laten zakken, veer wisselen en weer vastmaken. Zo was het bij mijn vorige auto's wel inderdaad.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Voor heb ik de veren op de poot zitten. Achter is bij mij gewoon een losse veer. bij jou dus niet?
dat idd plus 1 stabilisatiestangetje moet ik doen.... Handigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, veel stangetjes die de boel op hun plek houden en zo. Helaas geen kwestie van schokdemper losmaken, poot laten zakken, veer wisselen en weer vastmaken. Zo was het bij mijn vorige auto's wel inderdaad.
Misschien dat het meevalt, maatje van me (BMW monteurquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
dat idd plus 1 stabilisatiestangetje moet ik doen.... Handig
Accu kapot?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
Ineens mn telefoon van 95% naar 0%... wtf
Ik heb met m'n experia ook rare accuproblemen soms.... ligt aan het besturingssyteem denk ik...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarvoor liep ie vast, misschien dat het daar aan lag, maar toch is het vreemd.
quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]Gewoon een goed merk Android telefoon verslaat elke iPhone met 2 vingers in de neus op alle vlakken.
Mja binnenkort maar eens een custom rom erop gooienquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb met m'n experia ook rare accuproblemen soms.... ligt aan het besturingssyteem denk ik...
Typische respondsquote:
Moet je krabbenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog even 1 hoofdstuk knallen, dan is het ook wel weer mooi geweest voor vandaag.
* TheGirlNextDoor 's hersenen jeuken
Heb een originele rom zonder provider troep oid, dat bevalt prima.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja binnenkort maar eens een custom rom erop gooien
Ik heb nooit zo het verlangen om discussies aan te gaan over dingen die me totaal niet boeien.quote:
Gaat niet. Zit huid, schedel en hersenvlies voor..quote:
Kaneel repareert ze he, ik zou eens met hem praten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo het verlangen om discussies aan te gaan over dingen die me totaal niet boeien.
Even je hoofd tegen de speakers en op standje 10 zettenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaat niet. Zit huid, schedel en hersenvlies voor..
Beetje alcohol in gooienquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaat niet. Zit huid, schedel en hersenvlies voor..
Zit hier al niet op, ga toch nog even zoeken naar een anderequote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je krabben
[..]
Heb een originele rom zonder provider troep oid, dat bevalt prima.
Ik hoef niet doof te worden hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even je hoofd tegen de speakers en op standje 10 zetten
Lijkt me niet handig als ik nog een hoofdstuk in mijn hersentjes op wil nemenquote:
Waarom rij je niet samen dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:03 schreef Faxie het volgende:
Pff ze zitten op m'n werk te zeiken over dat ik niet samen met m'n collega naar de studie rij![]()
Maakt niet uit wat ik zeg, ze blijven zeuren.
Over declaraties bij herhalingscursussen van de BHV, OR, of Heftrucks hoor je ze nooit zeiken over samen rijden.
Iets met meten met 2 maten![]()
Straks gaan ze mensen nog verplichten te carpoolen naar het werk.
Valt nog mee dat we met de cursusovernachting niet samen op 1 kamer hoefdenOf een 2 persoonsmaaltijd moesten nuttigen
![]()
Nou prima toch, dan betaal ik de benzine zelf welSteek die paar tientjes maar in je eigen zakken, stelletje zeikerds
![]()
![]()
Zo dat lucht op
De toon is gezetquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat het een vieze teringlijer is
quote:
Dan was je hem eerstquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo zo harde taal.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
De allereerste opdracht van de vooropleiding had hij gepikt van me en gekopieerdquote:
Ik ben er bekend meequote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis aso lekker. Straal blauwe lucht
![]()
jankerd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
De allereerste opdracht van de vooropleiding had hij gepikt van me en gekopieerd
Goed gesprek gehad met de begeleider, maar meer dan een 'foei' was het niet volgens mij.
En 2e toets op de opleiding zelf heeft hij uitgebreid zitten spieken toen de leraar even weg was
3e Toets wilde hij het weer doen, maar toen werd ik even boos.
Maar no fucking way dat ik gezellig met hem 1,5 uur in de auto ga zitten.
En vaak ga ik van de opleiding gelijk door naar een optreden/etentje/surfen oid.
Dit is wel een intelligent ietsquote:En 2e toets op de opleiding zelf heeft hij uitgebreid zitten spieken toen de leraar even weg was
Ik wil mezelf nog wel recht in de spiegel kunnen aankijkenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:22 schreef Dven het volgende:
Waarom zelf werken en leren als je het een ander voor je kan laten doen? Dat soort jongens komen later aan de top. Terwijl jij het werk mag blijven doen![]()
Ik hou van elk seizoen. Koude winter mag ook -10 met zon en sneeuwquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben er bekend meeGeniet er van! Hopen dat het nog lang duren mag
Doen dat soort mannen ook. Meestal plegen ze gelijk een fapje dat de kuisvrouw later weer van de spiegel mag boenenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil mezelf nog wel recht in de spiegel kunnen aankijken
Dat zijn echt wel kutstreken jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
De allereerste opdracht van de vooropleiding had hij gepikt van me en gekopieerd
Goed gesprek gehad met de begeleider, maar meer dan een 'foei' was het niet volgens mij.
En 2e toets op de opleiding zelf heeft hij uitgebreid zitten spieken toen de leraar even weg was
3e Toets wilde hij het weer doen, maar toen werd ik even boos.
Maar no fucking way dat ik gezellig met hem 1,5 uur in de auto ga zitten.
En vaak ga ik van de opleiding gelijk door naar een optreden/etentje/surfen oid.
Ik houd niet echt van ieder seizoen. Ik houd gewoon van droog en warm of ijskoud weer. Sneeuw mag ook nog wel. De rest mag allemaal achterwege blijven. behalve tropische donderbuien natuurlijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou van elk seizoen. Koude winter mag ook -10 met zon en sneeuw
Maar nog ff vitamientjes op doen kan geen kwaad
Ik weetniet waar jij zit maarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik houd niet echt van ieder seizoen. Ik houd gewoon van droog en warm of ijskoud weer. Sneeuw mag ook nog wel. De rest mag allemaal achterwege blijven. behalve tropische donderbuien natuurlijk
Zoals nu is perfect. Al de hele week geen wolk gezien, 24 graden en geen wind
True, true. Succesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoef niet doof te worden hoor
[..]
Lijkt me niet handig als ik nog een hoofdstuk in mijn hersentjes op wil nemen![]()
--
Anyway, ik ga weer een poging doen. Tot straks!![]()
Ik woon iets zuidelijkerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik weetniet waar jij zit maar
Hier is het geen 24 °C
Stumperdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon midden in de klas zonder blikken of blozen het boek op tafel gooien
Boek afpakken en kapot scheuren.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon midden in de klas zonder blikken of blozen het boek op tafel gooien
Sssssssst! Wil niet dat het openbaar bekend wordtquote:
Hoek van boek in je schedel gedrukt krijgen van boze collegaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boek afpakken en kapot scheuren.
Heerlijk hier 10 graden kouder masr in de zon net zo lekkerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik houd niet echt van ieder seizoen. Ik houd gewoon van droog en warm of ijskoud weer. Sneeuw mag ook nog wel. De rest mag allemaal achterwege blijven. behalve tropische donderbuien natuurlijk
Zoals nu is perfect. Al de hele week geen wolk gezien, 24 graden en geen wind
of toch nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:20 schreef Vijzel het volgende:
Ik zit met de gordijnen dicht - zie anders niks op het scherm. Luxe-probleem!
auto's zijn best leuk andersquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:21 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Praten over sleutelen aan auto's in SEX slowchat... wat verwacht je?
En stel soppende en kwijlende vrouwen over deze mannelijke mannenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:21 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Praten over sleutelen aan auto's in SEX slowchat... wat verwacht je?![]()
Dat dusquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
auto's zijn best leuk anders
En opwindend
Gescheurde spijkerbroek, olie, zweet.... damnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:21 schreef Vijzel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:21 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Rawrquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
Gescheurde spijkerbroek, olie, zweet.... damn
Welke?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
Voor pics hebben we andere topics!
KPD bijvoorbeeldquote:
Flesje olie in de hand zekerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
En als ik klaar ben omkleden he... Sta ik daar in boxer naast de auto
Want?quote:
Sorryquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik je door het raampje zag gluren
Dat is denk ik iets minder opwindend met deze temperaturenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
Binnen is het vast behaagelijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is denk ik iets minder opwindend met deze temperaturen
+quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
=quote:
quote:
Oh really?quote:
Dan nog eventjes wachtenquote:
Breng je auto meequote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:29 schreef PeuRac het volgende:
Sorryzal ik maar gewoon binnenkomen?
Auto olie is niet zwartquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:31 schreef Viro het volgende:
@LoLa: Ik bedoelde dit;
[..]
+
[..]
=
[..]
[..]
Oh really?
Zo koud is het binnen nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is denk ik iets minder opwindend met deze temperaturen
Nee dank je, heb al genoeg aantekeningen bij mijn naam staanquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie vaak zelfs auto's met gitzwarte remolie erinquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:33 schreef PeuRac het volgende:
Olie is zelfs een beetje gelijk aan zonnebloem olie qua kleur.
Geen probleemquote:
Denk niet dat hij massage olie in de werkplaats heeft staanquote:
Peu het is een vrouw, hallo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Auto olie is niet zwartals dat zo is, dan ben je te laat met verversen
![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ja daar kan ik niet aan tippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Jummie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook zo fijnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
Zie vaak zelfs auto's met gitzwarte remolie erin
echt? Dat wist ik niet, ik ging laatst eens checken, en toen was het echt wel een beetje bruinig hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Maar in het potje is die toch mooi doorzichtigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
Zie vaak zelfs auto's met gitzwarte remolie erin
Dat weet ik, maar LoLa nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Het wordt bruinig met de tijd, als het echt zwart is, dan ben je te laat met vervangen of is er iets mis met je motor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt? Dat wist ik niet, ik ging laatst eens checken, en toen was het echt wel een beetje bruinig hoor
Nee, daar dus gitzwart. Dat zit er al 20 jaar in ben ik bangquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar in het potje is die toch mooi doorzichtig
smeert vast net zo lekker....quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen probleem
[..]
Denk niet dat hij massage olie in de werkplaats heeft staan
Viro?quote:
Zeker bruin de haas dan, zelfs met remblokken vervangen moet je dat zienquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, daar dus gitzwart. Dat zit er al 20 jaar in ben ik bang
OMG dat is lekkerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, daar dus gitzwart. Dat zit er al 20 jaar in ben ik bang
Vast welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
smeert vast net zo lekker....
Dirrrrty
Nog niet moeten verversen en al hebben ze dat denk ik met de kleine beurt nog gedaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het wordt bruinig met de tijd, als het echt zwart is, dan ben je te laat met vervangen of is er iets mis met je motor.
Verse olie zie je zelfs nauwelijks aan de pijlstok zitten
Als je de motorkap open trekt al.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker bruin de haas dan, zelfs met remblokken vervangen moet je dat zien
Hi baby, mag ik je nummer?quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik dacht echt aan massage olie jongen
Sommige boeit het blijkbaar niks....quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker bruin de haas dan, zelfs met remblokken vervangen moet je dat zien
Dat doet de garage toch? Moet ik dan die lui gaan controleren? Ik heb daar geen verstand van.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige boeit het blijkbaar niks....
Ben bang dat het een gebrek aan kennis is, van hoe gevaarlijk slecht auto onderhoud kan zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
Teveel beunhazen tegenwoordig ja. Gewoon goed doen of niet aan beginnen zeg ik zelf altijd maar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was het vroeger wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben bang dat het een gebrek aan kennis is, van hoe gevaarlijk slecht auto onderhoud kan zijn.
Zou eigenlijk onderdeel van je rij-examen moeten zijn.
Je wilt toch wel weten of je auto veilig is? Dan hoor je regelmatig het een en ander te controleren. O.a. olie peil (dan zie je meteen de kleur), koelvloeistof en remolie peil. Als de remolie laag staat, niet bijvullen, maar dan zijn je remblokken versleten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:40 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dat doet de garage toch? Moet ik dan die lui gaan controleren? Ik heb daar geen verstand van.
Ik weet het niet meer, te lang geleden dat ik het heb gehaald.quote:
Dan wordt het rustig op de weg, als je zelf je auto moet kunnen onderhouden voor een rijbewijs. Ik kan olie peilen, bandenspanning controleren en ruitenwisservloeistof bijvullen. Voor het overige: garage.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben bang dat het een gebrek aan kennis is, van hoe gevaarlijk slecht auto onderhoud kan zijn.
Zou eigenlijk onderdeel van je rij-examen moeten zijn.
Daar zou eigenlijk nog herkennen van de kleuren van de andere vloeistoffen bij moeten, dan ben je nog net een stuk zekerder van een goede auto.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:43 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dan wordt het rustig op de weg, als je zelf je auto moet kunnen onderhouden voor een rijbewijs. Ik kan olie peilen, bandenspanning controleren en ruitenwisservloeistof bijvullen. Voor het overige: garage.
Dat is geheel wederzijdsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:43 schreef Viro het volgende:
[..]
En toch kan je niet lang boos blijven op mij
Ik houd ook van jou
Mag ook wel op computergebruik toegepast worden imo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:43 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dan wordt het rustig op de weg, als je zelf je auto moet kunnen onderhouden voor een rijbewijs. Ik kan olie peilen, bandenspanning controleren en ruitenwisservloeistof bijvullen. Voor het overige: garage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dat is toch al heel wat, voor een vrouwquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:43 schreef Vijzel het volgende:
[..]
niet iedereen brengt hem naar de garage.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:40 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dat doet de garage toch? Moet ik dan die lui gaan controleren? Ik heb daar geen verstand van.
Basis dingen wel. Van mijn examen in ieder geval dan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, te lang geleden dat ik het heb gehaald.
Auto is vrij nieuw, ik hoop altijd maar dat dat helpt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar zou eigenlijk nog herkennen van de kleuren van de andere vloeistoffen bij moeten, dan ben je nog net een stuk zekerder van een goede auto.
dat is een mogelijkheid. geen feit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je wilt toch wel weten of je auto veilig is? Dan hoor je regelmatig het een en ander te controleren. O.a. olie peil (dan zie je meteen de kleur), koelvloeistof en remolie peil. Als de remolie laag staat, niet bijvullen, maar dan zijn je remblokken versleten.
Voor computers hoef je niet te leren om die te mogen gebruikenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mag ook wel op computergebruik toegepast worden imo.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:45 schreef PeuRac het volgende:
Oh ja, en banden wisselen, echt serieus, leer dat!Dat heb ik al wel eens gedaan. Nu maar hopen dat de huidige auto ook een kruissleutel bevat.. want zonder wordt het niks..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andersom net zo broederquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Kreng dat je bent, jij maakt er al te graag misbruik van![]()
![]()
Nee, toch zou het voor computers wel mogen ja. Als je soms ziet wat voor soort mensen er op bv hyves rondzwerven.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor computers hoef je niet te leren om die te mogen gebruikenen auto's zijn al 100 jaar onder de consumenten groot verbruik (dit jaar exact 100 jr geleden ding de productie van de Ford T over op de lopende band).
Groen? Gooi je geen koelvloeistof erin?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:46 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Auto is vrij nieuw, ik hoop altijd maar dat dat helpt.
En ik verbaasde mij wel dat de motorolie voor de auto olie-kleurig is (idd als olijfolie) en voor mijn brommer groen.Groen!!
Gewoon hier help roepen, vast wel iemand die dan te hulp schiet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:47 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dat heb ik al wel eens gedaan. Nu maar hopen dat de huidige auto ook een kruissleutel bevat.. want zonder wordt het niks..
Goed punt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
dat is een mogelijkheid. geen feit.
Van mijn theorie examen weet ik nog maar 1 vraag. En van de praktijk weet ik nog een paar dingen, maar er werd geen auto kennis gevraagd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Basis dingen wel. Van mijn examen in ieder geval dan.
Mijn nieuwe motor heeft vol nodigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Groen? Gooi je geen koelvloeistof erin?Maar vol-syntetische olie kan een andere kleur hebben, de meeste auto's hebben half-syntetische olie
Zou het?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Ooit komt er een dag dat jij mij gaat haten
Wil je bij ome muhahaha in de leer? Wie haat muhahaha nou niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Ooit komt er een dag dat jij mij gaat haten
Ik besteed veel uit tegenwoordig, is goedkoper dan zelf bezig voor mij.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:47 schreef S95Sedan het volgende:
Gelukkig doe ik zelf MN onderhoud, tenminste altijd goed
Die komen niet standaard bij een auto, daar zit meestal en of ander flut dingetje bij. Nieuwe auto's hebben meestal geen reservewiel meer trouwens(!).quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:47 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dat heb ik al wel eens gedaan. Nu maar hopen dat de huidige auto ook een kruissleutel bevat.. want zonder wordt het niks..
En mijn bloesje open knopen zeker?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon hier help roepen, vast wel iemand die dan te hulp schiet.
Hyves? Mensen die daar nog op zitten, mogen per default hun computer rechten ontnomen wordenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, toch zou het voor computers wel mogen ja. Als je soms ziet wat voor soort mensen er op bv hyves rondzwerven.
Owja mijn collega blaast net een moederbord op. Videokaart erin gedrukt terwijl de pc nog aan stond.
Moest ik ook en bij de motor trouwens ook.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:50 schreef rival het volgende:
Moest tijdens examen aanwijzen waar olie zat, koelvloeistof, ruitenwisservloeistof en volgens mij ook de remolie.
Maar zeker weten doe ik het niet.. zo lang geleden
Is waarschijnlijk net zo goed als een andere olie.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier gewoon action 5w40 maar dit blok gaat er toch uit dus boeiend
Ik heb liever dat ze daar blijven dan dat ze emigreren naar facebook.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hyves? Mensen die daar nog op zitten, mogen per default hun computer rechten ontnomen worden
En dan foto's plaatsen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:50 schreef Vijzel het volgende:
[..]
En mijn bloesje open knopen zeker?
Ik hoefde dat geen eens althans niet het examen van 2,5 jaar terugquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:50 schreef rival het volgende:
Moest tijdens examen aanwijzen waar olie zat, koelvloeistof, ruitenwisservloeistof en volgens mij ook de remolie.
Maar zeker weten doe ik het niet.. zo lang geleden
Ja, vergeet geen pics te posten hier voorafquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:50 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Je weet hoe ik benquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou het?![]()
Maar dat wil ik helemaal niet
Ik haat jou nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wil je bij ome muhahaha in de leer? Wie haat muhahaha nou niet.
Deze wel. Check!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nieuwe auto's hebben meestal geen reservewiel meer trouwens(!).
werkt vastquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:50 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |