SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
batt van mn foon begaf het op jouw appjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vroeg ik al ja
Mooi zoVolgens de radio zag ze er nog steeds ziek uit
je was me voor jongquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maak dan toch een nieuwe aan joh!
De mijne was de hele avond leeg, lekker handigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
batt van mn foon begaf het op jouw appje![]()
Dat wel, maar een dijk van een stem
slome duikelaarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:17 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
je was me voor jongik ben niet zo snel
echt. Ik wil nog een keer.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De mijne was de hele avond leeg, lekker handig
Fijn dat je genoten hebt
Al 3 minuten, dat kan ik zelfs mobiel snellerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:17 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
je was me voor jongik ben niet zo snel
sc singles duurde het vaak slechts een paar secondenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al 3 minuten, dat kan ik zelfs mobiel sneller
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sc singles duurde het vaak slechts een paar seconden
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al 3 minuten, dat kan ik zelfs mobiel sneller
Aaahw, thnks voor het opkrikken van mijn egoquote:
Is geen regel voor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:22 schreef S95Sedan het volgende:
Toch tegen de regels van Fok! om te kapen
topichunten.. Dat deed ik vaak met kloonquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:22 schreef S95Sedan het volgende:
Toch tegen de regels van Fok! om te kapen
Jawel hoor, is in het iBood Hunt topic wel eens over geklaagdquote:
Kloon? Je kloon?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
topichunten.. Dat deed ik vaak met kloon
Is geen regel op FOK!, dat is een regel die afgesproken is binnen het topicquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jawel hoor, is in het iBood Hunt topic wel eens over geklaagd
[..]
Kloon? Je kloon?
El_Matador.. Mijn 'kloon'quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jawel hoor, is in het iBood Hunt topic wel eens over geklaagd
[..]
Kloon? Je kloon?
poepert!quote:
goed bezig jij. Ik lekker op de bank. Jointje erbij enzo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:44 schreef rival het volgende:
En zo lig ik dan eindelijk in mijn bedje.
Doe je bijna net zo goed als ikquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goed bezig jij. Ik lekker op de bank. Jointje erbij enzo.
Ze waren anders vrij geagiteerd de modsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is geen regel op FOK!, dat is een regel die afgesproken is binnen het topic
Ahquote:
joint in bed?quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:48 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga nog even serie kijken voor het slapen gaan
echt wel! En mijn bank slaapt ook heerlijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:48 schreef rival het volgende:
[..]
Bed > bank!
Daar kan zelfs een joint niks aan veranderen
dag pupquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:48 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga nog even serie kijken voor het slapen gaan
Dan weet jij niet hoe fijn het in mijn bed isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
echt wel! En mijn bank slaapt ook heerlijk![]()
Plofbank
quote:
x2quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:48 schreef rival het volgende:
[..]
Bed > bank!
Daar kan zelfs een joint niks aan veranderen
Mijn zogenaamde kloonquote:
is dat een goedkope versierpoging?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dan weet jij niet hoe fijn het in mijn bed is
Te doorzichtig?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is dat een goedkope versierpoging?
Ik had toch wel iets meer moeite verwachtquote:
Je bent toch meer van de directe aanpak?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had toch wel iets meer moeite verwacht
dat betekend toch niet dat ik ze niet eerst wil zien spartelen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent toch meer van de directe aanpak?
Je moet eerst het aas happen natuurlijk. Het binnenhalen gaan we dan moeite voor doenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had toch wel iets meer moeite verwacht
ik zal in wat anders happen als je niet eerst moeite doetquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:57 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet eerst het aas happen natuurlijk. Het binnenhalen gaan we dan moeite voor doen
Das nog eens makkelijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zal in wat anders happen als je niet eerst moeite doet
ja. Skittlesquote:
Dat is te makkelijk met hoe ze hier happenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat betekend toch niet dat ik ze niet eerst wil zien spartelen?
skittles ownenquote:
Ik vis niet eensquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk met hoe ze hier happen
skittles en roze fruitellaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:05 schreef rival het volgende:
[..]
Sowieso snoep. Zoete bende.
Heerlijk
Duh
niet altijd.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:12 schreef rival het volgende:
[..]
Oh kijk dat kan nog eens goed uitpakken
welterusten!quote:
Vaak zegt ze danquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
topichunten.. Dat deed ik vaak met kloon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:50 schreef rival het volgende:
GoedemorgenMotor er al uit liggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:50 schreef rival het volgende:
GoedemorgenIets te laat gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Zo goed als. er zitten nog 4 bouten/moeren vast en dan kan ik hem eruit takelen. Dat ga ik vanavond doen. Dan ga ik hem ff schoonmaken en wat dingetjes vervangen.quote:
Ja, hier al en daarna nog te lang op whatsapp gezeten... En dan gaat die wekker hequote:
Je overleeft het vast welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, hier al en daarna nog te lang op whatsapp gezeten... En dan gaat die wekker he
Ach laatste werkdag
Officiele werkdag dan
Natuurlijk, ben alleen niet zo actief als normaalquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je overleeft het vast wel![]()
Ik heb al de hele week minimaal 7 uur slaap![]()
Ik ben zo blij
Vooral als je al eeuwen max 5 uur slaap hebt en dus heel moe wakker wordt!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:07 schreef rival het volgende:
[..]
Natuurlijk, ben alleen niet zo actief als normaal
slapen doet een mens goed he
Ik voel me sowieso al een stuk actiever nu ik niet meer blowquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral als je al eeuwen max 5 uur slaap hebt en dus heel moe wakker wordt!!
Goed bezig schatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik voel me sowieso al een stuk actiever nu ik niet meer blow
Bijna niet meer dan!
Woei, sound goodquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:04 schreef rival het volgende:
[..]
Zo goed als. er zitten nog 4 bouten/moeren vast en dan kan ik hem eruit takelen. Dat ga ik vanavond doen. Dan ga ik hem ff schoonmaken en wat dingetjes vervangen.
En dan begin ik met de motor uit mijn auto halen, ik kan een andere auto lenen om vanavond weer naa huis te gaan en dan ga ik morgenvroeg weer naar de garage en dan gaat het leuke werk beginnen.. inbouwen
Nee, gisteren even naar Escape Plan geweest, verder nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:23 schreef rival het volgende:
[..]
en heb jij nog wat nuttigs gedaan?
Die is met die 2 spierballen toch? was het wat?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, gisteren even naar Escape Plan geweest, verder niet
En 50!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Die is met die 2 spierballen toch? was het wat?
Met Stallone en Schwarzenegger inderdaad. Was wel een leuke film om te zien ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Die is met die 2 spierballen toch? was het wat?
Google?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand heeft mijn zoon geleerd hoe hij moet downloaden
Zal mij een zorg zijn wie of wat het hem geleerd heeft.quote:
Ohja ik moet ook nog ff mijn laptop opnieuw installerenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand heeft mijn zoon geleerd hoe hij moet downloaden
Dat is wel een rot klus inderdaadquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal mij een zorg zijn wie of wat het hem geleerd heeft.
Ik kan nu dagelijks kijken wat voor troep er nu weer op mijn pc bij is gekomen
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja ik moet ook nog ff mijn laptop opnieuw installeren
Iets met trojan die er niet af wil
Zet ik hem op mijn lijstjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met Stallone en Schwarzenegger inderdaad. Was wel een leuke film om te zien ja.
Ja en dan krijg ik de smoes dat ie veel huiswerk heeftquote:
I know!!! Hier vervelen ze zich, of ze hebben ruzie om elk minuscuul detailquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan krijg ik de smoes dat ie veel huiswerk heeft![]()
There's just no win/win!!
Dat is juist het probleem!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:37 schreef rival het volgende:
Laat ze GTA spelen. Die hoor je voorlopig niet meer
Sloerie !!quote:
slettebakquote:
Anouk was tof las ik?quote:
zeker! Ze had nog wel ff dr excuses aangeboden.. Netjes welquote:
Minste wat ze kon doen natuurlijk!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zeker! Ze had nog wel ff dr excuses aangeboden.. Netjes wel
minste wat ze kon doen was zingen.. En dat deed ze.. Ze zag er nog wel ziek uit!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minste wat ze kon doen natuurlijk!!
hoiquote:
Stroom erafquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem!!
Meneer ligt languit op mijn bed te gamen en ik maar vragen of hij even wil helpen
Dat was bij mij eigenlijk nooit een probleem.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is echt zo goed als onmogelijk om pubers aan het werk te krijgen als ze vakantie hebben he
Bijbaantje is het probleem niet, hij moet gewoon helpen in huis !!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was bij mij eigenlijk nooit een probleem.
Geen bijbaantje geen geld.
Geen geld, geen games/computerzooi/uitgaan etc
Ik heb nog geen doodswensquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Stroom eraf
maar pas op, je leest weleens over moordende pubers bij dat soort acties
Zo was het bij mij ook wel. Had ik dan een bijbaantje kon ik alsnog voor van alles bij ze aankloppen. Maar zonder werk hoefde ik aan hun ook niks te vragen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was bij mij eigenlijk nooit een probleem.
Geen bijbaantje geen geld.
Geen geld, geen games/computerzooi/uitgaan etc
Waarom moet dat?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijbaantje is het probleem niet, hij moet gewoon helpen in huis !!
Ik heb nog geen doodswens
Omdat er afspraken gemaakt zijn. Hij heeft 3 taken en dan verwacht ik ook dat hij die ook daadwerkelijk doet zonder dat ik er 847289346846x om hoef te vragen.quote:
En hij doet ze ook vast wel, maar wanneer hij er tijd voor heeft.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat er afspraken gemaakt zijn. Hij heeft 3 taken en dan verwacht ik ook dat hij die ook daadwerkelijk doet zonder dat ik er 847289346846x om hoef te vragen.
Als ik hem moet geloven heeft hij nooit tijd!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En hij doet ze ook vast wel, maar wanneer hij er tijd voor heeft.
Dat gezeur dan altijd.
Hier gaat het dus mis.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ja, ik doe ze zelf wel weer.
*hap*quote:
aan de goede kant bedoel je? Ja. Heb koffiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alles goed daar aan de andere kant van de brug?
Die jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aan de goede kant bedoel je? Ja. Heb koffie
roep dat maar niet te hardquote:
Nie als je bij 260k alles hebt vervangenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:44 schreef PeuRac het volgende:
Auto uitgelezen en geen foutmeldingen, bij bij 270.000km is dat best noemenswaardig
Klopt, maar buiten regulier onderhoud is er nog niks vervangen. Maar kreeg af en toe een stotterende motor bij het starten. Daar zat alleen geen foutmelding van in. Dus het zal wel goed zitten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
Nie als je bij 260k alles hebt vervangen
Zeker, daarom zit er ook net LPG-G3 inquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:46 schreef rival het volgende:
Wat een stand trouwens zeg.. 270k. net ingereden
Zal je vrolijk van wordenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar buiten regulier onderhoud is er nog niks vervangen. Maar kreeg af en toe een stotterende motor bij het starten. Daar zat alleen geen foutmelding van in. Dus het zal wel goed zitten.
[..]
Zeker, daarom zit er ook net LPG-G3 in(anders is 1 op 7 rijden niet zo leuk).
Jazekerquote:
Als je regelmatig MOET sleutelen ben je die zin snel kwijt hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jazekerding loopt als een zonnetje. Hoewel ik ergens ook wel zin heb in sleutelen
Over anderhalve week komen er andere achterveren onder. Deze vinden de gastank niet zo leuk
![]()
En misschien wat betere speakers en een subtiele subwoofer monteren (niet voor het knallen, maar een mooi vol geluid). Alleen ben ik daar te lang uit om nog te weten wat tegenwoordig goed is en wat niet
De achteras is nogal een gecompliceerd stukje techniek bij mijn auto helaasquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Als je regelmatig MOET sleutelen ben je die zin snel kwijt hoor
Achterveren vervangen is gelukkig een klusje van niks. (op mijn wagen dan iig)
Van ice heb ik ook geen verstand. heb zelf gewoon standaard speakers erin.. zou ook wel een sub willen maar weinig ruimte om die ergens te stoppen...
Niet eensquote:
doe ik iddquote:
Gas is heerlijk om op te rijden. Ik doe het al sinds 2008. De auto rijdt er zelfs beter op en het bespaard me heel veel geld. Met >25.000km/jr en een verbruik van 1 op 7. Is dit paar euro per maand aan wegenbelasting extra zo terug verdiend.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:11 schreef S95Sedan het volgende:
Gas is geen brandstof, daar kook je alleen op.
Voor heb ik de veren op de poot zitten. Achter is bij mij gewoon een losse veer. bij jou dus niet?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De achteras is nogal een gecompliceerd stukje techniek bij mijn auto helaasdaarom liggen de veren ook al 2 maanden in mn kofferbak ipv eronder
![]()
Nee, veel stangetjes die de boel op hun plek houden en zo. Helaas geen kwestie van schokdemper losmaken, poot laten zakken, veer wisselen en weer vastmaken. Zo was het bij mijn vorige auto's wel inderdaad.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Voor heb ik de veren op de poot zitten. Achter is bij mij gewoon een losse veer. bij jou dus niet?
dat idd plus 1 stabilisatiestangetje moet ik doen.... Handigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, veel stangetjes die de boel op hun plek houden en zo. Helaas geen kwestie van schokdemper losmaken, poot laten zakken, veer wisselen en weer vastmaken. Zo was het bij mijn vorige auto's wel inderdaad.
Misschien dat het meevalt, maatje van me (BMW monteurquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
dat idd plus 1 stabilisatiestangetje moet ik doen.... Handig
Accu kapot?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
Ineens mn telefoon van 95% naar 0%... wtf
Ik heb met m'n experia ook rare accuproblemen soms.... ligt aan het besturingssyteem denk ik...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarvoor liep ie vast, misschien dat het daar aan lag, maar toch is het vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |