SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
batt van mn foon begaf het op jouw appjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vroeg ik al ja
Mooi zoVolgens de radio zag ze er nog steeds ziek uit
je was me voor jongquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maak dan toch een nieuwe aan joh!
De mijne was de hele avond leeg, lekker handigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
batt van mn foon begaf het op jouw appje![]()
Dat wel, maar een dijk van een stem
slome duikelaarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:17 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
je was me voor jongik ben niet zo snel
echt. Ik wil nog een keer.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De mijne was de hele avond leeg, lekker handig
Fijn dat je genoten hebt
Al 3 minuten, dat kan ik zelfs mobiel snellerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:17 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
je was me voor jongik ben niet zo snel
sc singles duurde het vaak slechts een paar secondenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al 3 minuten, dat kan ik zelfs mobiel sneller
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sc singles duurde het vaak slechts een paar seconden
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al 3 minuten, dat kan ik zelfs mobiel sneller
Aaahw, thnks voor het opkrikken van mijn egoquote:
Is geen regel voor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:22 schreef S95Sedan het volgende:
Toch tegen de regels van Fok! om te kapen
topichunten.. Dat deed ik vaak met kloonquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:22 schreef S95Sedan het volgende:
Toch tegen de regels van Fok! om te kapen
Jawel hoor, is in het iBood Hunt topic wel eens over geklaagdquote:
Kloon? Je kloon?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
topichunten.. Dat deed ik vaak met kloon
Is geen regel op FOK!, dat is een regel die afgesproken is binnen het topicquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jawel hoor, is in het iBood Hunt topic wel eens over geklaagd
[..]
Kloon? Je kloon?
El_Matador.. Mijn 'kloon'quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jawel hoor, is in het iBood Hunt topic wel eens over geklaagd
[..]
Kloon? Je kloon?
poepert!quote:
goed bezig jij. Ik lekker op de bank. Jointje erbij enzo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:44 schreef rival het volgende:
En zo lig ik dan eindelijk in mijn bedje.
Doe je bijna net zo goed als ikquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goed bezig jij. Ik lekker op de bank. Jointje erbij enzo.
Ze waren anders vrij geagiteerd de modsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is geen regel op FOK!, dat is een regel die afgesproken is binnen het topic
Ahquote:
joint in bed?quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:48 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga nog even serie kijken voor het slapen gaan
echt wel! En mijn bank slaapt ook heerlijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:48 schreef rival het volgende:
[..]
Bed > bank!
Daar kan zelfs een joint niks aan veranderen
dag pupquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:48 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga nog even serie kijken voor het slapen gaan
Dan weet jij niet hoe fijn het in mijn bed isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
echt wel! En mijn bank slaapt ook heerlijk![]()
Plofbank
quote:
x2quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:48 schreef rival het volgende:
[..]
Bed > bank!
Daar kan zelfs een joint niks aan veranderen
Mijn zogenaamde kloonquote:
is dat een goedkope versierpoging?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dan weet jij niet hoe fijn het in mijn bed is
Te doorzichtig?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is dat een goedkope versierpoging?
Ik had toch wel iets meer moeite verwachtquote:
Je bent toch meer van de directe aanpak?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had toch wel iets meer moeite verwacht
dat betekend toch niet dat ik ze niet eerst wil zien spartelen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent toch meer van de directe aanpak?
Je moet eerst het aas happen natuurlijk. Het binnenhalen gaan we dan moeite voor doenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had toch wel iets meer moeite verwacht
ik zal in wat anders happen als je niet eerst moeite doetquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:57 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet eerst het aas happen natuurlijk. Het binnenhalen gaan we dan moeite voor doen
Das nog eens makkelijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zal in wat anders happen als je niet eerst moeite doet
ja. Skittlesquote:
Dat is te makkelijk met hoe ze hier happenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat betekend toch niet dat ik ze niet eerst wil zien spartelen?
skittles ownenquote:
Ik vis niet eensquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk met hoe ze hier happen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |