Inderdaad:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:06 schreef IntensiveGary het volgende:
The plot thickens:
[..]
bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-Sinterklaas.dhtml
Het is een ordinaire afperspoging.
Ik wou zeggen negerbuurt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat heb je dan heel netjes gezegd en ik ben heel erg benieuwd hoe je het eigenlijk wilde zeggen als het 'niet zo netjes' was.
goede vergelijking.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:00 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik heb net de pietietsie getekend.
Voor mij mag zwarte piet blijven.
Net zoals ik ook vind dat "zwarte cross"-motoren mogen blijven op de "zwarte cross".
[ afbeelding ]
Mooi hè. Al die "zwarte cross"-motoren.
Maar dan kun je er toch de kosten voor het levensonderhoud vanaf trekken ? Eten, kleding en onderdak e.d. ? Als ze - voor die tijd - normaal beloont waren voor de geleverde arbeid zouden ze wrs geen cent van hun loon hebben overghouden dus waar hebben ze 't nou over ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:58 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Jawel, de claimers hebben berekend hoeveel mensen er naar de Antillen en Suriname zijn gegaan en te weinig loon hebben gehad. Dan rente op rente, een paar stappen overslaan, et voila; profit
En over twintig jaar is er geen zwarte piet meer te bekennen met sinterklaas.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:47 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ach, de usual suspects zullen nog wel even doorkrijsen. Dat zul je hier op het forum ook zien. Iets met niet helemaal willen afgaan. Verder zul je zien dat dit topic een stille dood gaat sterven.. Gisteren rond dit tijdstip was het hier niet eens bij te houden en nu is het hier doodstil
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:09 schreef remlof het volgende:
[..]
En over twintig jaar is er geen zwarte piet meer te bekennen met sinterklaas.
Makkelijk, zo'n voorspellingquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:09 schreef remlof het volgende:
[..]
En over twintig jaar is er geen zwarte piet meer te bekennen met sinterklaas.
omdat (in ieder geval ik)er meer geraakt is dan alleen onze pietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:17 schreef Jian het volgende:
En nu gaan we as. zaterdag weer demonstreren in Den Haag vóór Zwarte Piet waarmee dat handjevol roeptoeters in wezen wederom een podium wordt vergund. De gekte ten top, waarom kunnen mensen niet gewoon hun schouders ophalen, meewarig glimlachen, hun bezigheden vervolgen en dit soort roeptoeters pruttelend en sputterend achter zich laten.
Daar komt geen kip, joh. Als het überhaupt nog doorgaat...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:17 schreef Jian het volgende:
En nu gaan we as. zaterdag weer demonstreren in Den Haag vóór Zwarte Piet waarmee dat handjevol roeptoeters in wezen wederom een podium wordt vergund. De gekte ten top, waarom kunnen mensen niet gewoon hun schouders ophalen, meewarig glimlachen, hun bezigheden vervolgen en dit soort roeptoeters pruttelend en sputterend achter zich laten.
Ik mag het hopen!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:19 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Daar komt geen kip, joh. Als het überhaupt nog doorgaat...
Is toch niet nodig? De boe-roepers zijn inmiddels ontmaskerd als querulanten en afpersers en oplichters en het Nederlandse volk heeft zich via facebook behoorlijk venijnig uitgesproken.quote:
Wat lul jij nou weer dom?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:24 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Is toch niet nodig? De boe-roepers zijn inmiddels ontmaskerd als querulanten en afpersers en oplichters en het Nederlandse volk heeft zich via facebook behoorlijk venijnig uitgesproken.
Alle ratten kruipen nu weer weg onder hun steen tot volgend jaar. Misschien slaan ze zelfs wel een jaartje over, als ze een beetje snugger zijn...
hij bedoelt dat de discussie hiermee ten einde is , het gaat niet om piet maar om geld.quote:
Lees het nieuws maarquote:
Sterker nog ze misbruiken de VN voor eigen gewinquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:30 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Lees het nieuws maar
Shepherd en haar 'commissie' hebben geen reet met de VN te maken. Shepherd is inmiddels niet meer te bereiken. Quinsy was al bekend als stokertje. Kortom, storm in een glas water.
Jij krijst voor de vorm nog even dat het allemaal toch écht racisme is en dan ga je ook weer in je hok.
Kerel ook nog witter dan de gemiddelde zonnebankgebruiker....quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Een zo'n rapper die gewoon zegt 'ja mensen schelden mij uit voor zwarte piet, en dus is zwarte piet racistisch'. Dus als we hem voor aap uitschelden moeten we maar iets doen tegen apen? Beetje onlogische redenering.
en. Echt schandalig wat mensen allemaal aanstootgevend kunnen vinden eigenlijk.
Discriminatoire uitspattingen worden 9/10 door gekleurden geuit, niet zelden onder elkaar. Racisme onder blanken is in Nederland echt een marginaal probleem.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
De mensen die gekleurde mensen racistisch bejegenen zijn ordinaire racisten en dat is een actueel probleem in Nederland. Maar denken die tegenstanders nu echt dat als je zwarte piet afschaft dat diezelfde racistische landgenoten opeens vredelievend worden ofzo?
Konden we dat maar zeggen van shepherd, a wanna be zwarte pietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:34 schreef matthijst het volgende:
[..]
Kerel ook nog witter dan de gemiddelde zonnebankgebruiker....
Wannabe neger was het.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Echt een argument van lik-me-versie.
Ben ik niet met je eens. Onder Nederlanders is er ook best wat racisme. Niets menselijks is ons blanken vreemd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:37 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Discriminatoire uitspattingen worden 9/10 door gekleurden geuit, niet zelden onder elkaar. Racisme onder blanken is in Nederland echt een marginaal probleem.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:37 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Discriminatoire uitspattingen worden 9/10 door gekleurden geuit, niet zelden onder elkaar. Racisme onder blanken is in Nederland echt een marginaal probleem.
Nou ik zie deze week de ene na de andere schokkende racistische uitspraken voorbij vliegen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:37 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het marketingbureau dathierachter zit zal wel blij zijn met zo'n groei in hun databestandquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:07 schreef Danny het volgende:
https://www.facebook.com/pietitie1.8 miljoen
Die twee boys hebben zichzelf mooi op de kaart gezet, ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:44 schreef Zith het volgende:
[..]
Het marketingbureau die hierachter zit zal wel blij zijn met zo'n groei in hun databestand
solliciteren ze voor zwarte piet dan?, dan is het wel cru als ze dan alsnog vaker worden afgewezenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nou ik zie deze week de ene na de andere schokkende racistische uitspraken voorbij vliegen.
Het is uiteraard niet zo'n enorm probleem als een Wilders of die anti-ZP'ers doen voorkomen, maar racisme bestaat wel degelijk.
Allochtonen moeten vaker solliciteren bv (feit).
"Sorry, u past niet in het profiel dat wij van zwarte piet hebben"quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:45 schreef Re het volgende:
[..]
solliciteren ze voor zwarte piet dan?, dan is het wel cru als ze dan alsnog vaker worden afgewezen
Het Sinterklaasjournaal schijnt hier achter te zitten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:44 schreef Zith het volgende:
[..]
Het marketingbureau dathierachter zit zal wel blij zijn met zo'n groei in hun databestand
Is geen opeserdepoeps. Jij doet hetzelfde met je pietenhaters = Shepherdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:42 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Onder Nederlanders is er ook best wat racisme. Niets menselijks is ons blanken vreemd.
Echter, de pietenhaters hebben hun hand vreselijk overspeeld door het bluffen dat ze deden. Eerst de principes opzij willen zetten voor geld ( "de uitslag van mijn onderzoek is afhankelijk van herstelbetalingen" ) en vervolgens bleek dat de VN Commissie helemaal geen VN Commissie was. tsja.. oepserdepoeps
Denk jij dan dat er nu nog maar iemand serieus genomen wordt? Na het VN-echec, na gekke Quinsy, na hakenkruis-Insayno?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is geen opeserdepoeps. Jij doet hetzelfde met je pietenhaters = Shepherd
Surinamequote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:46 schreef the-eye het volgende:
VN-topvrouw Verene Shepherd drijvende kracht achter herstelbetalings-commissies
http://nieuws.thepostonline.nl/2013/10/23/comite-suriname-30-miljard-euro-herstelbetaling-slavernijverleden/
kunnen ze meer drugs kopen en wapens, is zo'n oud legerleider aan de macht en die wil bling blingquote:
Dit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
We moeten niet gaan denken dat wij onze kinderen racistisch opvoeden dankzij een onschuldig Sinterklaasfeest.
Totale ontmaskering van deze vrouw met een dubbele agenda.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:46 schreef the-eye het volgende:
VN-topvrouw Verene Shepherd drijvende kracht achter herstelbetalings-commissies
http://nieuws.thepostonline.nl/2013/10/23/comite-suriname-30-miljard-euro-herstelbetaling-slavernijverleden/
Daar is het ze uiteindelijk om te doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Totale ontmaskering van deze vrouw met een dubbele agenda.
Geld. Het gaat altijd om geld. Wat dat betreft is het gewoon een hoer gestoken in een Pietenpakje.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daar is het ze uiteindelijk om te doen.
Ah, daar wilde ze dan wel wat tegen zeggen. Maar onze volksvertegenwoordigers zijn dus kennelijk te min?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |