SPOILER: Bonus-RayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door seto op 24-10-2013 12:16:13 ]
Zorg dan iig dat je iets goeds brengtquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:35 schreef seto het volgende:
[..]
mcnulty zou hem al klaar hebben
hij was echt goeie poster
mis hem wel
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:19 schreef fathank het volgende:
Kleuterhouse met bouncende hoeren. Verzin Eens wat nieuws
Niks mis met Eindhoven; even trainen bij Sportarena.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou wel willen gaan maar eindhoveny
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:21 schreef fathank het volgende:
27 dec awake 1997-2001 special. Oldschool Rammeltechno
Ga je mee? Poppen samen een paar gabbertonnetjes.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Niks mis met Eindhoven; even trainen bij Sportarena.
[..]
Man, als ik naar dit soort dingen ga denkt men dat ik mijn (klein)kinderen op kom halenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga je mee? Poppen samen een paar gabbertonnetjes.
Nice.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:26 schreef VMSDKR het volgende:
Trusten neger - goede gymchick wel denk ik, we wachten het oordeel van Carbon even af.
Toch knap, he? Dat bij het stelen van de OP de OP elke keer weer verkracht wordt.quote:Seto mattie, die laatste barbell staat niet central.
vriend die barbell stond er niet eens meer, die heb ik weer terug moeten zettenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:31 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nice.
[..]
Toch knap, he? Dat bij het stelen van de OP de OP elke keer weer verkracht wordt.
Volgend jaar zomer Wooferland. Gemiddelde leeftijd is 35+quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Man, als ik naar dit soort dingen ga denkt men dat ik mijn (klein)kinderen op kom halen
Welken pruts0r heeft hem dan gesloopt?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:32 schreef seto het volgende:
[..]
vriend die barbell stond er niet eens meer, die heb ik weer terug moeten zetten
Kaart dit aan bij de dev'vers. Die zien jou toch meer de laatste tijd dan je eigen kinderen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Welken pruts0r heeft hem dan gesloopt?
Er zou een top-10 van OP slopers moeten komen.
ik heb even gekeken en het isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Welken pruts0r heeft hem dan gesloopt?
Er zou een top-10 van OP slopers moeten komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:38 schreef CarbonC het volgende:
Enige waar je me nog wel heen zou kunnen krijgen is naar de (volledig ondergewaardeerde)Godfather van het NL dance/DJ gebeuren.
Headhunterz?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:38 schreef CarbonC het volgende:
Enige waar je me nog wel heen zou kunnen krijgen is naar de (volledig ondergewaardeerde)Godfather van het NL dance/DJ gebeuren.
Omdat die gasten niet snappen welke essentiele functionaliteiten een forum nodig heeft.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kaart dit aan bij de dev'vers. Die zien jou toch meer de laatste tijd dan je eigen kinderen.
Joost van Bellenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:38 schreef CarbonC het volgende:
ik heb nog een keer keihard zitten gniffelen om een post van jahr00n dat hij out ging bij dit nummer nadat hij 4 energy drinks oid had gedronkenquote:
In 1940 hadden ze nog geen draaitafels toch.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:48 schreef Awesome_ het volgende:
We moeten meer in Cor's decennia denken ik..
Goede suggestie.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:48 schreef Awesome_ het volgende:
We moeten meer in Cor's decennia denken ik..
Je bent uit 1970 ofzo? Dus dan zullen je feestjaren ergens in de 80's of begin 90's zijn geweest?quote:
Zucht...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
In 1940 hadden ze nog geen draaitafels toch.
Wie bedoel je dan, want in mijn ogen is Joost van Bellen de grondlegger. De man die er vanaf het begin bij was, and still going strong.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:44 schreef CarbonC het volgende:
Hij mocht laatst bij Humberto Tan niet eens aan tafel zitten
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:52 schreef VMSDKR het volgende:
FFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK YES.
WAT IS DE PRIJS?
FANTA?
Veel plezier met haarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:52 schreef VMSDKR het volgende:
FFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK YES.
WAT IS DE PRIJS?
FANTA?
nu durf je wel he nu ze niet kan reagerenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Veel plezier met haarZelfs Dima heeft haar al gehad.
Onzin, Dima's eerste vriendin met hartslag moet nog langskomen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Veel plezier met haarZelfs Dima heeft haar al gehad.
DM heb ik al ontvangenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:53 schreef Beach het volgende:
[..]
nu durf je wel he nu ze niet kan reageren
Wel uit mijn jeugd ja. Staat ws. nog wel ergens op een V2000 tape bij mijn ouders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wel uit mijn jeugd ja. Staat ws. nog wel ergens op een V2000 tape bij mijn ouders.
Meisje in kwestie was trouwens 16 destijds.Ik ben wel benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:56 schreef CarbonC het volgende:
Ik hoef toch niet uit te leggen wat V2000 is?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wel uit mijn jeugd ja. Staat ws. nog wel ergens op een V2000 tape bij mijn ouders.
Meisje in kwestie was trouwens 16 destijds.Wat?????????? was zij 16 toen die clip werd gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik ben uit 85 dus heb het niet bewust meegemaakt. Maar muziek uit de jaren '80 is wel echt baas. Beste decennia imo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dit allemaal? Is 300 jaar voor jullie tijd!
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Onzin, Dima's eerste vriendin met hartslag moet nog langskomen.
Video2000? Waarmee je televisieprogramma's op kon nemen (Nederland 1 en 2, meer was er niet) omdat er nog geen uitzending gemist en VOD was???quote:
85 boksjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ik ben uit 85 dus heb het niet bewust meegemaakt. Maar muziek uit de jaren '80 is wel echt baas. Beste decennia imo.
Een videorecorder kostte 2000-3000 guldenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:00 schreef Sapstengel het volgende:
Wij hadden nog sommige V2000 tapes op de middelbare school. MAar die waren toen ook al ongeveer antiek
helpt toch niksquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:04 schreef CarbonC het volgende:
Nog een waarom vrouwen krachttraining moeten doen link:
http://bpisports.net/the-(...)-debunking-the-myth/
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:05 schreef seto het volgende:
[..]
helpt toch niks
er zijn maar weinig vrouwen mensen die echt moeite willen doen in de sportschool
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Voor jou hetzelfde als euro's: je hebt ze niet.
[..]
[..]
[..]
[..]
Betamax FTWquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Video2000? Waarmee je televisieprogramma's op kon nemen (Nederland 1 en 2, meer was er niet) omdat er nog geen uitzending gemist en VOD was???
Voor die 5 gulden kon je echt alles doen wat je maar begeerde man.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb elke guldenmunt nog hier liggen. Ook van die speciale rijksdaalders met 2 hoofden.
Die 5 gulden munten waren echt baas, goed massief stuk ijzer.
Zo goedkoop waren hoeren nou ook weer niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Voor die 5 gulden kon je echt alles doen wat je maar begeerde man.
Daar heb ik er ook nog een van jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:32 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb zelfs 5 gulden briefjes hier
wat vind jij van mcnulty?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:50 schreef Awesome_ het volgende:
ff kappen met mcnulty-negergrapjes nu man
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:43 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is waarom ik niet te zwaar durf te gaan op de lat pulldown
nee, srs. Dat is dat Noorse meisje van 17 die crossfit doet. Ik walg echt van brede lats bij een vrouw.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 03:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]zie je vrouwe moete eigk niet zwaar traine krijg je lelijk gespierd lichaam van.
Klaarwakker door de honger lang leve de cut
Ze is wel een verkapte midget en heeft een rare lichaamsbouw.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 05:40 schreef IrCute het volgende:
[..]
nee, srs. Dat is dat Noorse meisje van 17 die crossfit doet. Ik walg echt van brede lats bij een vrouw.
Gadverquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:43 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat ff snel in die bar boven in te kijken en door de nummers heen te klikken of ik nog wat gemist had gisteren, en toen deze.quote:
2 paar tieten, win!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:43 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
joking right?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:43 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
srsly? Eens proberen of ik die kutbeesten van mijn tuin kan weglokken zoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah![]()
katten doen er een moord voor trouwens, om er een te pakken te krijgen.
ja jij ook al? hoe komt dat denk je?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hey voel jij je ook zo ziek en strak vandaag?
dan komen ze juist vaker langs denkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
srsly? Eens proberen of ik die kutbeesten van mijn tuin kan weglokken zo
Gewoon vragen of Dima ff in je tuin komt staan, poesjes blijven ver weg van die jongenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
srsly? Eens proberen of ik die kutbeesten van mijn tuin kan weglokken zo
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:41 schreef Champy het volgende:
[..]
Gewoon vragen of Dima ff in je tuin komt staan, poesjes blijven ver weg van die jongen
[..]
Gewoon vragen of Dima ff in je tuin komt staan, poesjes blijven ver weg van die jongen
Niet zeiken: je heupen lijken er minder dik door, al zijn deze 2 voorbeelden welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:43 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Gewoon zelf katten nemen, beste oplossingquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dan komen ze juist vaker langs denk
katten uit je tuin gewoon wegspuiten met een tuinsproeier op een bewegingsensor.
Net zoals 99,9% van de "televisie'programma's is dit in scene gezet.quote:
Wel gedaan, momenteel niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:53 schreef seto het volgende:
Carbon traint jouw vrouwmensch eigenlijk?
Kankerbuff gquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
ja jij ook al? hoe komt dat denk je?
Hehehequote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:41 schreef Champy het volgende:
[..]
Die heb ik, die krengen wil ik juist kwijtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Gewoon zelf katten nemen, beste oplossing
ZEKER GEKOCHT ALS ACCESSOIRE EN NU BEN JE ERACHTER DAT ZE TOCH WEL ZORG NODIG HEBBEN HÈ!>.?!?!?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die heb ik, die krengen wil ik juist kwijt
vrouw en kinderenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ZEKER GEKOCHT ALS ACCESSOIRE EN NU BEN JE ERACHTER DAT ZE TOCH WEL ZORG NODIG HEBBEN HÈ!>.?!?!?
Alsof ik m'n vader hoor praten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
vrouw en kinderen
En ik doe niks meer voor die krengen. Vreten en een schone bak moeten ze niet bij mij zijn. Ik kan schoon blijven maken maar ze pissen en schijten toch over mijn spullen heen
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
vrouw en kinderen
En ik doe niks meer voor die krengen. Vreten en een schone bak moeten ze niet bij mij zijn. Ik kan schoon blijven maken maar ze pissen en schijten toch over mijn spullen heen
Kreng heeft een keer in mijn gym-tas gezeken en gescheten op mijn duikmateriaal. hartje winter, zo de sneeuw in getieft en luik dicht getimmerd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]opgekropte frustratie, niets met roidrage te maken dit.
nou zeg.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
vrouw en kinderen
Ik zie het helemaal voor je dat je onderwater loopt te kotsen nadat je die breather in je mond stopt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kreng heeft een keer in mijn gym-tas gezeken en gescheten op mijn duikmateriaal. hartje winter, zo de sneeuw in getieft en luik dicht getimmerd.
Te veel. Daar gaan je gainz.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:04 schreef Montelly het volgende:
Boys hoeveel kcal is een midium portie patatje oorlog?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:56 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor je dat je onderwater loopt te kotsen nadat je die breather in je mond stopt.Onderwater kotsen gaat prima, vaak genoeg gedaan als ik nog zeeziek onder dookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed om de vissen te lokken.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Hmm, 200 kcal ontbijt, 690 middag, ah ik heb nog 1000kcal tegoedquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:20 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
690 lees ik hier. Om je vraag nog te beantwoorden.
Itssaaaa Miiiiiiiidium
Wat dat betreft kun je over een hele dag ook wel 7 snickers eten, maar of het goed is..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hmm, 200 kcal ontbijt, 690 middag, ah ik heb nog 1000kcal tegoed
Ben je 1 meter 30 en weeg je 55 kilo brah?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben 1.30 en 55 kilo, heb je er wat tegen ofzo :$quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:32 schreef Push. het volgende:
[..]
Ben je 1 meter 30 en weeg je 55 kilo brah?
200 kcal ontbijt? Dat is een glas melk of niet ?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
In de OP kom je alleen na het organiseren van een topicmeet.
Ik kom op de meet als jij mijn bicep kustquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
In de OP kom je alleen na het organiseren van een topicmeet.
Moest lachen en huilen tegelijk 1500 kcal/day keeps the flabs away. Net bijna out gegaan in een te warme gym door mn knaller 300 kcals ontbijtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
200 kcal ontbijt? Dat is een glas melk of niet ?
jij eet gewoon minder dan een kleine vrouw?
do you even eat?
damn, dat ontbijt verbrand ik al bij het klaarmaken ervan(lees: melk in glas schenken)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Moest lachen en huilen tegelijk 1500 kcal/day keeps the flabs away. Net bijna out gegaan in een te warme gym door mn knaller 300 kcals ontbijt
Ik weet niet wat voor melk jij drinktquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
200 kcal ontbijt? Dat is een glas melk of niet ?
jij eet gewoon minder dan een kleine vrouw?
do you even eat?
lol echt hequote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
damn, dat ontbijt verbrand ik al bij het klaarmaken ervan(lees: melk in glas schenken)
300ml volle melk is 195 kcal?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:59 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor melk jij drinktGemixt met wat frituurvet ofzo? Dat of een "glas" van een liter
Net even gekeken, en inderdaad drink ik halfvolle melkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
300ml volle melk is 195 kcal?
Dat is toch geen enorm glas lol
ja halfvolle scheelt wel wat idd,quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:01 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Net even gekeken, en inderdaad drink ik halfvolle melk![]()
Mijn fout, excuus.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:59 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor melk jij drinktGemixt met wat frituurvet ofzo? Dat of een "glas" van een liter
Dan heb je nog steeds maar ongeveer 0.45 liter ofzo nodig om aan 200kcal te komen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:01 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Net even gekeken, en inderdaad drink ik halfvolle melk![]()
Mijn fout, excuus.
Halve liter melk moet ik 's morgens echt niet aan denken, vooral niet omdat ik dan de hele dag loop te ruften als een beer met buikloopquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds maar ongeveer 0.45 liter ofzo nodig om aan 200kcal te komen.
Maarja ik ontbijt ook vrij mager altijd (500kcal).
lol, als je iedere dag rond de 5000 kcal weg eet al meer dan een jaar, dan wordt je op een gegeven moment ziek van dingen klaar maken en veel tijd kwijt zijn aan eten. Zo'n shake van 1500 - 2300 kcal drink je in paar minuten op.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:24 schreef JackieBrown het volgende:
Ik snap niet dat als je zoveel kcals binnen mag krijgen dat jullie dat verkwisten aan vieze dingen zoals olijfolie door een shake good god i cant
Dat doe ik ook, maar dan een kleinere kom. Plus een stuk fruit en een kopje Ginseng thee en multi vitamine pil en dan kan ik er weer tegen aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:16 schreef Sapstengel het volgende:
Halve liter volle melk met 50 gram vermalen havermout, dat is mijn vaste ontbijt.
Watquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:30 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol, als je iedere dag rond de 5000 kcalweg eet al meer dan een jaar, dan wordt je op een gegeven moment ziek van dingen klaar maken en veel tijd kwijt zijn aan eten. Zo'n shake van 1500 - 2300 kcal drink je in paar minuten op.
Er zijn ook heus wel dagen(weekend meestal), dat ik mijn 5000 kcals behaal met pizzas/mac/en weet ik veel wat.
ben ook een kleine 110kg, 193cm lang, zware werkgewichten in training(powerlift stijl). Doel is zo sterk mogelijk worden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:32 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar dan een kleinere kom. Plus een stuk fruit en een kopje Ginseng thee en multi vitamine pil en dan kan ik er weer tegen aan.
[..]
Wat![]()
Haha dat gewicht was ik in januari nog met 1,85m (quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ben ook een kleine 110kg, 193cm lang, zware werkgewichten in training(powerlift stijl).
Haha, ja ik zit dan wel op een vetpercentage van 14%(niet extreem hoog, maar ook niet SHREDDED)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:38 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Haha dat gewicht was ik in januari nog met 1,85m () Zit nu rond de 82.
Ik ben allang blij met m'n 17 %quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Haha, ja ik zit dan wel op een vetpercentage van 14%(niet extreem hoog, maar ook niet SHREDDED)
Dat lijkt die pooier uit Thailand welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
Goede transformation deze
[ afbeelding ]
Brandon Lilly. 75kg > 147kg. 13 jaar tijd.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
Haha nee Tim Sharky is een idioot, Lilly is een elite powerlifter.
Ook behoorlijk lang als ik op die eerste foto afga ofniet?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een josje!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Fixedquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat een josje
afbeelding
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Ook behoorlijk lang als ik op die eerste foto afga ofniet?
6ft0quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Ook behoorlijk lang als ik op die eerste foto afga ofniet?
We zijn in Nederlandquote:
Als die man niet natty is weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plus kaneel suiker, anders krijg ik het niet weg.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:16 schreef Sapstengel het volgende:
Halve liter volle melk met 50 gram vermalen havermout, dat is mijn vaste ontbijt.
Dat is een retorische vraag mag ik hopen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:58 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Als die man niet natty is weet ik het ook niet meer.
Dat is geen vraag maar een opmerkingquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Dat is een retorische vraag mag ik hopen?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:24 schreef G.R.S. het volgende:
http://forum.bodybuilding(...)57815543&pagenumber=
al die apen
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:40 schreef Sapstengel het volgende:
Goede naamOpzich wel okay maar houdt niet zo van pawg.
wat een PAWGquote:
maar ik ben meer van Valentina Nappi en Lela Starquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:00 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
chicks die zulke selfies nemen, instant love![]()
Jason H. Genova Frantzenquote:
Word per dag reken.gem. 20 keer verliefd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:04 schreef Klokov het volgende:
Verliefd zijn op dat soort vrouwen
Mag hopen dat je lust en liefde met elkaar verward.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:00 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Beter:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:00 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:36 schreef fathank het volgende:
Beter helemaal geen selfies. Aandachtstrekkerij. Hoe interessant denk je dat je leven is
Wijntjes posten is voor suffe burgertrutten, dit is voor pornowijven die pik willen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:43 schreef seto het volgende:
[..]
Waarom haten op wijven die foto's van wijntjes posten maar dit wel goedkeuren?
Wat is haar insta?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:00 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat sneuer isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wijntjes posten is voor suffe burgertrutten, dit is voor pornowijven die pik willen.
Ghettoslut.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:00 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Beter helemaal geen selfies. Aandachtstrekkerij. Hoe interessant denk je dat je leven is
Daar zijn dan ook al een hoop matige wijven (wijven ja) voorbijgekomenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:05 schreef Awesome_ het volgende:
Wat een gezeur zeg. Zonder selfies hadden wij hier vrijwel nooit een nieuwe gym-chick in de reeks.
Mensen die zelfs over dit soort selfies nog wat te klagen hebben zijn gewoon homo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:00 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Of gewoon voldane mensen op dat vlak.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mensen die zelfs over dit soort selfies nog wat te klagen hebben zijn gewoon homo.
Nee. Dit is namelijk het centrale gym topic, niet het centrale ghettoslut topic.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:05 schreef Awesome_ het volgende:
Wat een gezeur zeg. Zonder selfies hadden wij hier vrijwel nooit een nieuwe gym-chick in de reeks.
Of de puberteit voorbijquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mensen die zelfs over dit soort selfies nog wat te klagen hebben zijn gewoon homo.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mensen die zelfs over dit soort selfies nog wat te klagen hebben zijn gewoon homo hebben gewoon smaak.
mcdrekquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:16 schreef fathank het volgende:
Menusuggestie anyone? Liefst zonder pannen
Indiaas, Thais, Surinaams of Indonesisch bestellen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:16 schreef fathank het volgende:
4 kazen pizza met extra kaas en jalapenos + 12 hot chickenwings aftoppen met een liter chocolademelkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:16 schreef fathank het volgende:
Wat is de inhoud van je bak?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:04 schreef fathank het volgende:
Babi pangang
Hoeveel kcal is een hele bak![]()
2x de helft.quote:
12.000quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:04 schreef fathank het volgende:
Babi pangang
Hoeveel kcal is een hele bak![]()
Zit mobiel, geen chick en mascotte klaar staan ondrr crtrl v dus iemamd anders mag em.pakke.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |