Je lijkt mij wel, heb ik ook zo vaak.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
goals scoren als ik op de WC zit
Tijdens de wedstrijd naar de wc gaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
goals scoren als ik op de WC zit
Idd, wie doet dat nou.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:08 schreef Aguero het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd naar de wc gaan.
Geen tv op de wc hebbenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:08 schreef Aguero het volgende:
[..]
Tijdens een wedstrijd FoKKENquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:08 schreef Aguero het volgende:
[..]
En dan valt je telefoon in de pleequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:10 schreef Paxcon het volgende:
ziggo app zodat je overal kunt kijken, zelfs op de wc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb KPN.. Kun je altijd terugspoelenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:10 schreef Paxcon het volgende:
ziggo app zodat je overal kunt kijken, zelfs op de wc
Niet de deur open latenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:08 schreef Aguero het volgende:
[..]
Die angst is soms aanwezigquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan valt je telefoon in de plee
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:10 schreef VMSDKR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hhhhh
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:10 schreef VMSDKR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, maar ik vergeet dat altijd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:11 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ik heb KPN.. Kun je altijd terugspoelen
en dan de volgende goal live missen. Loop je altijd achter de feiten aan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:11 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ik heb KPN.. Kun je altijd terugspoelen
En dan kan jij weer klagen dat hij Joeventoes zegt, nee daar trapt die commentator mooi niet in vanavond!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:11 schreef Merkie het volgende:
Zo irritant dat die commentator niet gewoon Juventus zegt maar heel populair 'Juve'.
True.. Daarom hebben ze ook een live telefoon app :pquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
en dan de volgende goal live missen. Loop je altijd achter de feiten aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:13 schreef KingRoland het volgende:
Pilsen, dat moet je toch bekend voorkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg verrassend iddquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:13 schreef Tranquilize het volgende:
Jammer genoeg maakten de bidgebaren van Caceres bij de scheids niet genoeg indruk om de penalty weer in te trekken.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk, plaatjes. Tot over een week
Dat is m'n favoriete blog.quote:
Specifieker, jou.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij probeert ons iets te vertellen
Ik dacht al dat hij een bierbuikje begon te krijgen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij probeert ons iets te vertellen
Racist.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:15 schreef kalinhos het volgende:
Bij het zien van Tevez moet ik altijd wel direct aan een chimpansee denken trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik heb er dan ook niet nog aan gedachtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een 28 jarige Amersfoorter, daar moet je toch niet aan denken?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pilsen, dat moet je toch bekend voorkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:17 schreef VMSDKR het volgende:
Bij wie zitten die in de groep ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hhhhh
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:17 schreef VMSDKR het volgende:
Alsof ook maar iemand buiten Pireaus geïnteresseerd is in Olympiakos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSG en Anderlecht dacht ikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:18 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Bij wie zitten die in de groep ?
( Ik wel hoor )quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Alsof ook maar iemand buiten Pireaus geïnteresseerd is in Olympiakos.
Benfica, PSG en Anderlecht.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:18 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Bij wie zitten die in de groep ?
XDquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
Leuk potje, dat Real was wel een aardige tegenstander voor Ajax geweest.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bassie heeft nog een lied over Griekenland voor je
Ik bedankt voor filmpjes waarin de draak wordt gestoken met Griekenland.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg ikquote:
Als je Bassie en Adriaan hebt gezien, dan kun je Aardrijkskunde verder wel overslaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jan Paparazzi was leraar Aardrijkskunde, wist je dat?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je Bassie en Adriaan hebt gezien, dan kun je Aardrijkskunde verder wel overslaan.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:23 schreef KingRoland het volgende:
Alba?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Realquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar toch wint Real Madrid, dus waarom nog kijken?
Nee, maar ik moet wel gezegd hebben dat er hier sprake was van een ongelukkig tikfoutje en niet van een vervoegingsfaal, dus ik reken erop dat je het door de vingers ziet.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jan Paparazzi was leraar Aardrijkskunde, wist je dat?
We zien Real graag winnen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar toch wint Real Madrid, dus waarom nog kijken?
Jessie, ken je die?quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:24 schreef VMSDKR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]Hopelijk Cavani naar United volgend seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:24 schreef VMSDKR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Waar is het Benfica - Olympiakos stormlooptopic?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:25 schreef VMSDKR het volgende:
Oh kut sorry, zie nu pas dat er een centraal CL-topic is. Excuses.
Is er niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar is het Benfica - Olympiakos stormlooptopic?
Stijn is weer een paar dagen weg, dat merk je meteen.quote:
Oké.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet wel gezegd hebben dat er hier sprake was van een ongelukkig tikfoutje en niet van een vervoegingsfaal, dus ik reken erop dat je het door de vingers ziet.
Ronaldo zal wel een flinke Bassieworst hebben.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik denk dat hij ook de Bassie & Adriaan academie heeft gevolgd.
Jazekers!quote:
En wij als andere users worden niet gestimuleerd wedstrijdtopics te openen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Stijn is weer een paar dagen weg, dat merk je meteen.
Nah, ik ben hier de enige Olympiakosfan en Benfica zal hier ook wel geen vrachtwagenladingen aanhangers hebben dus laat maar zitten.quote:
Beetje eigen initiatief mag wel he?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wij als andere users worden niet gestimuleerd wedstrijdtopics te openen.
Tuurlijk je bent wel optimistisch dat je denkt dat er meer delen komenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zorg jij er tzt voor dat hij gereekst wordt?
Dat heb ik vandaag toch ook gedaan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje eigen initiatief mag wel he?
Wat zeur je dan gekquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag toch ook gedaan?
Ik ben eerder sarcastisch dan optimistisch, maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk je bent wel optimistisch dat je denkt dat er meer delen komen
Nee, Vidal.quote:
Owquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben eerder sarcastisch dan optimistisch, maar dat geheel terzijde.
Hoezo niet? Prima OP toch.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga het hierna nooit meer doen want dat mag niet van mijn online vader.
Nou vooruit. Bij deze.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag toch ook gedaan?
ha-haquote:
Wat leukquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit. Bij deze.
Maar dat is de laatse keer, nu verwacht ik dat je het voortaan gewoon zonder beloning doet.
En ja; er staat weer een zeer persoonlijke boodschap van mij naar jou in.
Mag niet van GGMM en ik ben ze ook wel zat eigenlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:33 schreef Cavaliers het volgende:
Tijd voor gifjes. Waar is tjaptjoep?
FF pissenquote:
Welkequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu heb ik macht, ik heb de powers!
Gifjes zoals deze mogen dus niet.
Toevallig heb ik net een hele leuke update gemaakt in dit topic, daar mag het wel
B&H / Jessica Alba #2
Ik vind het een beetje naar dat je mijn afspraak met GGMM verstoort. Je bent ongeschikt als VBL modquote:
Welke afspraak, quoteje van GGMM alsjeblieftquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje naar dat je mijn afspraak met GGMM verstoort. Je bent ongeschikt als VBL mod
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke afspraak, quoteje van GGMM alsjeblieft
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de rust zal ik even orde houden, dan kan jij een lekker bakkie koffie halen.
En nu heb je mijn gezag geslooptquote:
hahaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
En nu heb je mijn gezag gesloopt
Je wordt bedankt
Nou ja, nu is er chaos in dit topic. Als je mij mijn gang had laten gaan was dit nooit gebeurd.quote:
haha, leukquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
Llorente heeft vroeger bij Hak gewerkt. Hij maakt kool
Het gebeurd 100 keer johannes, daar moet je niet tegen optredenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, nu is er chaos in dit topic. Als je mij mijn gang had laten gaan was dit nooit gebeurd.
Ik zou iedereen zijn gang laten gaan. Harmoniemodel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het gebeurd 100 keer johannes, daar moet je niet tegen optreden
Legendarisch gifje.quote:
Sorryquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, nu is er chaos in dit topic. Als je mij mijn gang had laten gaan was dit nooit gebeurd.
Compleet met toeters en bellen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou iedereen zijn gang laten gaan. Harmoniemodel.
Alles ging van een leien dakjequote:
Altijd oppassen weer met die Karina.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alles ging van een leien dakje
Karina was even opstandig, maar die rel heb ik in de kiem gesmoord.
Dankjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alles ging van een leien dakje
Karina was even opstandig, maar die rel heb ik in de kiem gesmoord.
Wanneer gaan ze jouw naam nu eindelijk van een blauwe tint voorzien?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo, de rust is wedergekeerd in het topic
Dat geeft wel voldoening
GGMM, je mag terugkomen.
Hier heb ik RK met RKquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
heeft iemand ook RK en de plu?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier heb ik RK met RK
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier heb ik RK met RK
[ afbeelding ]
pieppiepquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:50 schreef Confetti het volgende:
Real krijgt altijd dit soort dingen mee.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:52 schreef AFCNiels het volgende:
Dit vraagt om de objectieve mening van inZanity.
InZanity heeft altijd een objectieve kijk op Madridquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:52 schreef AFCNiels het volgende:
ALS JE VIES THEATER WIL ZIEN MOET JE BARCA KIJKENquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:52 schreef AFCNiels het volgende:
Klopt. Kutlcubquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ALS JE VIES THEATER WIL ZIEN MOET JE BARCA KIJKEN
Ja want zo werkt datquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:51 schreef DaveDave09 het volgende:
Had toch al geel moeten hebben bij penal, en dan nu eigenlijk geel dus terecht eruit gestuurd
Het gras is groen.quote:
Speelt ie mee dan?quote:
Ozil weg, Higuain weg... soms snap ik Madrid nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze hebben higuain weg gedaan, dus hij is eigenlijk hun enige echte optie
Gras is te hoog.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mertens is ook weer onzichtbaar vandaag.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrouw geworden?quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
bale en isco er voor terugquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ozil weg, Higuain weg... soms snap ik Madrid niet
Nou, vind het gewoon debiel dat hij niet gewoon Juventus zegt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:12 schreef Nober het volgende:
[..]
En dan kan jij weer klagen dat hij Joeventoes zegt, nee daar trapt die commentator mooi niet in vanavond!
Waar is Grueter trouwens, had eigenlijk verwacht dat hij er weer zou zitten.
Op de een of andere manier vind ik dit plaatje kolderiekquote:
Maar ze hebben Bale!!!!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ozil weg, Higuain weg... soms snap ik Madrid niet
Ik zou het maar eens controleren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Mertens naakt in m'n keuken m'n eten op staat te maken?
Ik vind dit plaatje kolderiekquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik dit plaatje kolderiek
Humor om te lachen dit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dit plaatje kolderiek
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |