Welke is het geworden?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:20 schreef Divje het volgende:
Yay. Vandaag komt m'n nieuwe headset binnen
Holy shitquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:32 schreef Multiply het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag deze badboy gekregen. Wat mis je een hoop geluid via de tv zeg.
Hallon! Ik vond gister een headset met vibratiefunctie! Niks voor jou?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
Mm, ik zal die van mij maar niet posten..
HALLO ALLEMAAL ;D
Je doet je game geluid toch niet over je headset?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:32 schreef Multiply het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag deze badboy gekregen. Wat mis je een hoop geluid via de tv zeg.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:57 schreef SnuggLe het volgende:
Fokelite? WTF is dat? Klinkt als Durex Elite ofzo, iets met condooms. Als het alleen maar 'elite' is, rij ik toch alleen maar achteraan. Dus dan hoeft het niet van me.
Ik wil deze foute car:
[ afbeelding ]
Jawel, waarom zou ik dat niet doen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:36 schreef kensei het volgende:
[..]
Je doet je game geluid toch niet over je headset?
Ik vind het juist ideaal als het game geluid via mijn tv komt en voice chat alleen via headset, anders versta ik echt geen klotequote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:49 schreef Multiply het volgende:
[..]
Jawel, waarom zou ik dat niet doen?
Ja dat moet ik nog uitvinden, maar ik kan wel het gamegeluid zachter zetten en het voicegeluid harder. Dus denk dat het wel goedkomt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:53 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik vind het juist ideaal als het game geluid via mijn tv komt en voice chat alleen via headset, anders versta ik echt geen klote
Dit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:53 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik vind het juist ideaal als het game geluid via mijn tv komt en voice chat alleen via headset, anders versta ik echt geen klote
Dit is echt ideaal ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:53 schreef kensei het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik hem lekker een paar dagen uitlaten. Of samen met Furdinand spelenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit.
Maargoed.... ik zie er gewoon tegenop om het spel op te starten
3 dagen is wel langquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik hem lekker een paar dagen uitlaten. Of samen met Furdinand spelen
Je kan toch gewoon missies, survival en races farmen. Het is gewoon hetzelfde spel, alleen freeroam is iets gevaarlijkerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
3 dagen is wel lang
Zat er aan te denken om solo sessie te doen, of passive mode (kan dat als je bad sport bent? )
Om even wat missies/races e.d. te halen.
Alle winkels beroven moet ook nog ff, etc.
Gewoon de kleine dingen doen....
Alleen ik kan m niet gebruiken omdat ik geen usb to 3.5mm plugjes hebquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |