Dus omdat jij anders je nostalgische gevoelens verliest moet het maar behouden worden?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat iedereen er mee is opgegroeid, omdat het leuk is, traditie etc
Overleven.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:34 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de zin van het leven?
Jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus omdat jij anders je nostalgische gevoelens verliest moet het maar behouden
Als het niet beledigend is, waarom heeft Zwarte Piet dan een racistische blackface?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:36 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Waarom zouden we iets afschaffen dat traditie is omdat mensen er aanstoot aan nemen? Is toch totaal hun probleem dat ze aanstoot nemen aan iets waar ze geen aanstoot aan hoeven nemen omdat het niet beledigend is?
Waarom is een 'blackface' racistisch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als het niet beledigend is, waarom heeft Zwarte Piet dan een racistische blackface?
Omdat tijden ooit anders waren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als het niet beledigend is, waarom heeft Zwarte Piet dan een racistische blackface?
Omdat het nu eenmaal zo isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:
quote:Maar guus, speelt 'intent' volgens jou geen rol? Jr vindt zwarte piet racistisch, maar niemand die dit feest viert doet dit om negers te discrimineren
Meer diequote:Ook dit. Vele mensen hebben er niet eens op zo'n manier over nagedacht tot deze discussie omhoog werd gebracht. Kinderen en ook oudere mensen worden er blij van, waarom dit verpesten?
Waarom het behouden van iets wat mensen verdrietig maakt?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:40 schreef richolio het volgende:
Waarom aandacht besteden aan het verpesten van iets dat mensen blij maakt.
Want een blackface is niet racistisch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:40 schreef theunderdog het volgende:
Ts komt hier voornamelijk met argumenten uit historische context. En er zijn maar weinig mensen die dat ontkennen.
Het gaat alleen om de tegenwoordige intentie. En die is alles behalve racistisch.
Dat valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom het behouden van iets wat mensen verdrietig maakt?
Wie maakt het verdrietig?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik word verdrietig van groene auto's. Waar kan ik mijn VN-onderzoeksteam ophalen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:41 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik word verdrietig van groene auto's. Waar kan ik mijn VN-onderzoeksteam ophalen?
Wij gaan met de tijd mee hoor, wij zien het immers niet meer als slaven of negers. Het zijn de gekleurde mensen zelf die in het vroeger en de slavernij blijven hangen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zouden we niet met de tijd mee gaan?
Nogmaals: waarom heeft Zwarte Piet dan een blackface?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wij gaan met de tijd mee hoor, wij zien het immers niet meer als slaven of negers. Het zijn de gekleurde mensen zelf die in het vroeger en de slavernij blijven hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |