SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentile codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermatend geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt gepdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
[ Bericht 4% gewijzigd door De_Dakgoot op 23-10-2013 21:38:53 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ja echt? Da's mooi, dan check ik die vannacht even denk ikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
Vandaag begonnen met Lodoss- Tou senki, geeft echt een Berserk gevoel
Ziet er goed uit, uit welk jaar?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
Vandaag begonnen met Lodoss- Tou senki, geeft echt een Berserk gevoel
Ova is uitquote:
De reboot is de volledige originele anime, plus gaat het verder en volgt het de complete manga zonder fillers.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Over HxH: ik begreep dus dat er twee series van zijn, een oude en een reboot. Is de reboot een samenvatting van de eerste of eerder een vervolg hierop? Moet ik de oude serie gezien hebben om de nieuwe te volgen?
de 2011 is een adaptie ala reboot van de Manga.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Over HxH: ik begreep dus dat er twee series van zijn, een oude en een reboot. Is de reboot een samenvatting van de eerste of eerder een vervolg hierop? Moet ik de oude serie gezien hebben om de nieuwe te volgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Alright, dan volg ik dus de nieuwe.Kijk BrotherhoodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:25 schreef Kyubey het volgende:
Waarom geen pieten TTOmdat ik niet om die zwarte pieten zooi geef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en
NOT ANIME./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:25 schreef Kyubey het volgende:
Waarom geen pieten TTHaha! Kan jij geen tornado's creren met basketbal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Am I Zwarte Piet Uguuquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Omdat ik niet om die zwarte pieten zooi geef.
en
NOT ANIME.
Nah, dan raakt mijn haar steeds in de war.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Haha! Kan jij geen tornado's creren met basketbal?
Dat krijg je ervan als je die Z80 er niet in houdt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nah, dan raakt mijn haar steeds in de war.
Ik draai nog steeds VLC.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
Eventjes de Op updaten want VLC :")
[ afbeelding ]
SPOILER: potentile edits voor de OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga me niet met stijl of zinsbouw bemoeien.“An interesting thing is a good thing.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je het over aflevering 4? Dan ga ik zometeen eens kijken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:26 schreef Qunix het volgende:
Kyoukai no kanata is iets wat ik nooit verwacht van Kyoani... Best tof, er gebeurt daadwerkelijk iets en zo!
Ook goeie ending.
Jup.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Heb je het over aflevering 4? Dan ga ik zometeen eens kijken.
Ik zei dat ik het een kans gaf en dat hebben ze benut. Nu volg ik hetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik zij toch dat kyoukai het waard is
Niet verkeerd nee, maar ik prefereer Kill la Kill boven tot nu toe alles, behalve Hajime No Ippo, dat is immers AOTS.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
Sorry maar dit is toch echt beter dan Kill la shit
oh man hopelijk ga jij nu niet mijn interesse weer aanwakkeren voor yozakura.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik best wel moeite om te beginnen met Kyousogiga en Yozakura Quartet. Ik was heel enthousiast voor die twee series toen er eerdere OVA's en series van uit kwamen. De eerste (of was het de tweede) adaptatie van Yozakura Quartet had de character designs die later voor Durarara!! gebruikt zouden worden. En Kyousogiga heeft nooit de indruk gemaakt naar een samenhangend geheel toe te werken. Maar verdomme wat wil ik die twee graag afzien.
Ja? Tijdens Fate/Zero waren ze de beste subbers.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik moet zeggen de translations van utw zijn best wel
Bij Kyoukai no kanata, maar het zal wel aan de Localization liggen die zij gebruikenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja? Tijdens Fate/Zero waren ze de beste subbers.
Sure.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Bij Kyoukai no kanata, maar het zal wel aan de Localization liggen die zij gebruiken
ik post wel wat voorbeelden als je een momentje hebt :p.
Als ik eerlijk ben zie ik niet echt iets verkeerds.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
of dit is makkelijker
http://fansub.co/kyoukai-no-kanata/
mhmm, denk dat ik wel weer naar utw gaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben zie ik niet echt iets verkeerds.
En ja, dit is een ad populum, maar de stemmers van de poll kiezen massaal UTW.
Ze zijn snel en degelijk, maar als er iets beters is dan ga ik daar voor. Veel 'fansubs' zijn tegenwoordig niet meer dan groepen die de vertalingen die o.a. door HS naar buiten gebracht worden verbeteren. Dan wordt je al snel beter dan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kies standaard horriblesubs als die beschikbaar is, maar veel mensen haten die juist. Ik vind het maar nitpickers
De meeste subbers vertalen bijna precies hetzelfde.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kies standaard horriblesubs als die beschikbaar is, maar veel mensen haten die juist. Ik vind het maar nitpickers
die van gg/Commie/Coalguys herken ik totaal niet, en dat terwijl ik daar best wel wat series van gezien heb.. (of is men van coalguys uit gegaan, want die heb ik niet, andere 2 wel)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
http://img13.imageshack.us/img13/2645/ep2comparison.jpg (copy/paste deze link)
Duwangquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook niet, maar heb maar twee series van ze gezien.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:34 schreef mschol het volgende:
[..]
die van gg/Commie/Coalguys herken ik totaal niet, en dat terwijl ik daar best wel wat series van gezien heb.. (of is men van coalguys uit gegaan, want die heb ik niet, andere 2 wel)
ik stoor mij ook niet snel aan vertalingen, maar minder serieuze zal ik mij eerder aan ergeren..
Nog steeds relevant hoewel iets verouderd in dat HS/CR nu twee verschillende scrips hebben een met de suffixen en een zonder. Erg irritant voor mensen zoals ik die de subs even weg willen maken om een screenshot te nemen, maar voor de meesten zal het wel een verbetering zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
Het idee is, volgens mij, meer dat ze het Japans in hun ondertitels behandelen alsof het Engels is door, voor het verhaal onbelangrijke, Japanse culturele gebruiken en gezegden te verruilen voor Engelse of Amerikaanse equivalenten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:34 schreef mschol het volgende:
[..]
die van gg/Commie/Coalguys herken ik totaal niet, en dat terwijl ik daar best wel wat series van gezien heb.. (of is men van coalguys uit gegaan, want die heb ik niet, andere 2 wel)
ik stoor mij ook niet snel aan vertalingen, maar minder serieuze zal ik mij eerder aan ergeren..
Ik doe dat ook, wel dat als HS geen minimaal 720p voor een sere doet (One Piece bijv.) dan doe ik een andere fansub.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zal hem bloggenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:26 schreef otaku-desu het volgende:
jaaa haar nieuwe videoclip is uit
Duwangquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoewel ik ze wel allemaal gebruik
Stoor mij maar erg zelden aan vertalingen
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nog steeds relevant hoewel iets verouderd in dat HS/CR nu twee verschillende scrips hebben een met de suffixen en een zonder. Erg irritant voor mensen zoals ik die de subs even weg willen maken om een screenshot te nemen, maar voor de meesten zal het wel een verbetering zijn.
[..]
Het idee is, volgens mij, meer dat ze het Japans in hun ondertitels behandelen alsof het Engels is door, voor het verhaal onbelangrijke, Japanse culturele gebruiken en gezegden te verruilen voor Engelse of Amerikaanse equivalenten.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:34 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik gebruik ze bijna allemaal allemaal,behalve Duwang,Eclipse/Doki en Crunchyroll.Sommige maken al 8/9 maanden gebruik van Hi10P.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:12 schreef Kyubey het volgende:
Ik neem bijna nooit Commie of HS. Ze hebben namelijk geen karaoke.
Duwang had te maken met de manga vertalingen,die helemaal fout waren.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Duwang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
Eventjes de Op updaten want VLC :")
[ afbeelding ]
Dat lijkt mij nou een goed praktisch uniform voor de vrouwelijke helft van de Nederlandse strijdkrachtenquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom stoppen bij de helft?
[ afbeelding ]
Dat gaat bij jou niet automatisch zodra ze uit zijn?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
KILL LA KILL 4 UIT JA?
MEID DANK JE FANTASTISCH DANK VOOR HET MELDEN
Senketsuquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat voor kleur trouwjurk wil je?![]()
![]()
Nein, hoe regel ik dat dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat gaat bij jou niet automatisch zodra ze uit zijn?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:40 schreef VTB het volgende:
Ok, welke Fok!er reed woensdagmorgen op de A2 bij Eindhoven, terwijl hij/zij sword art online aan het kijken was?
Wel slim gedaan, alleen leid het andere weggebruikers ook af
Oh myquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom stoppen bij de helft?
[ afbeelding ]
Had ik kunnen zijn maar nee ik kijk geen anime in de autoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:40 schreef VTB het volgende:
Ok, welke Fok!er reed woensdagmorgen op de A2 bij Eindhoven, terwijl hij/zij sword art online aan het kijken was?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
En natuurlijk mocht Bruce Willis niet ontbreken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie fucking dwazen, anime van het jaar![]()
Een van de betere antwoorden is natuurlijk wit want dat straalt Junketsu uit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat voor kleur trouwjurk wil je?![]()
![]()
Het heeft leuke typetjes in gnante situaties, ik kon het uiteindelijk niet uitstaan, voor een goedkope ecchi ziet het er wel redelijk goed uit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:17 schreef otaku-desu het volgende:
heeft iemand To LOVE-Ru gezien?
zo ja, is het wat?
ik probeer wel 3 eps. vind die gnante situaties altijd wel grappigquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het heeft leuke typetjes in gnante situaties, ik kon het uiteindelijk niet uitstaan, voor een goedkope ecchi ziet het er wel redelijk goed uit.
aanrader?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:39 schreef Arashimashou het volgende:
Kill la Kill is de eerste serie die ik echt volg van dit seizoen. Het is me er eentje
n*ZK46, lekker funkyquote:
Vuurwerkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Nou, kom op nou...
(Ɔ˘⌣˘)(˘⌣˘)˘⌣˘ C)
Ze vinden elkaar leuk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Nou, kom op nou...
(Ɔ˘⌣˘)(˘⌣˘)˘⌣˘ C)
Oh guttekequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
Stage met oud en nieuw dat wordt geen vuurwerk
Jij? Wat doe je dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
Stage met oud en nieuw dat wordt geen vuurwerk
Servicedesk engineer oftewel systeem/netwerkbeheerderquote:
Maar stage tijdens jaarwisseling!?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Servicedesk engineer oftewel systeem/netwerkbeheerder
windows omgevingenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:56 schreef Qunix het volgende:
Doe gewoon dit en klaar. Mag je naar huis.
$ sudo rm -rf /
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:56 schreef Qunix het volgende:
Doe gewoon dit en klaar. Mag je naar huis.
$ sudo rm -rf /
Nee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:01 schreef Qunix het volgende:
Ik hoor dat een aardbeving bij Fukushima is geweest zojuist van 7.2
Er zijn tsunami;s
Ja, maar niets aan de hand.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:04 schreef Qunix het volgende:
http://nos.nl/artikel/567(...)ikt-door-beving.html
Ach, als dat kaartje een beetje klopt is dat minstens 200 km uit de kust. Storm in een glas sak.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:04 schreef Qunix het volgende:
http://nos.nl/artikel/567(...)ikt-door-beving.html
Repelsteeltjuhquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ook, ik ook, kies mij.
Mad scientistquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ook, ik ook, kies mij.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:29 schreef Smoofie het volgende:
Quinx, waarom heb jij vuurwerk folders gelinked.
Waarom die vraag?quote:
Nou, ik hou ook nog van vuurwerk, maar het na een bepaalde leeftijd is het niet echt meer een passie lijkt mijquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waarom die vraag?
Wat jij nu doet is hetzelfde als jouw mening naar mij toe en erger. Gewoon laten gaan... Hetzelfde dat iemand anders tegen jou zegt "hoe oud ben jij met dat kindertekenfilms (anime) gedoe?"...
Ieder zo zijn ding.
Ja en nee... Ik snap wat je bedoeld. Weet wel dat er genoeg oudere mensen zijn die de shows maken en schieten, de bedrijven runnen (importeurs) om producten te verkopen. Daar hou ik dus mee bezig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, ik hou ook nog van vuurwerk, maar het na een bepaalde leeftijd is het niet echt meer een passie lijkt mij.
Ja oke, ik dacht meer aan lekker rotjes afsteken met je vriendjesquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja en nee... Ik snap wat je bedoeld. Weet wel dat er genoeg oudere mensen zijn die de shows maken en schieten, de bedrijven runnen (importeurs) om producten te verkopen. Daar hou ik dus mee bezig.
Nope. Uiteraard steek ik wel vuurwerk af, maar geen rotjes & co.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja oke, ik dacht meer aan lekker rotjes afsteken met je vriendjes.
. Of vlinderbommen , nitraten en lawinepijlen
.
Oke, mijn excuses danquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nope. Uiteraard steek ik wel vuurwerk af, maar geen rotjes & co.
Filmpje staat op de site.
Neuh, niet echt hoor... Je moet alleen behoorlijk wat uitgeven. Of je krijgt hetquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke, mijn excuses dan.
Overigens, NL vuurwerk valt wel vaak tegen.
Als ik het vergelijk met vuurwerk die ik had gekocht in Belgi en Duitsland..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Neuh, niet echt hoor... Je moet alleen behoorlijk wat uitgeven. Of je krijgt het
Illusie.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik het vergelijk met vuurwerk die ik had gekocht in Belgi en Duitsland... Vooral de mortieren zijn daar veeeel groter en mooier. EN natuurlijk het knalvuurwerk
.
Jakkes, dan tenminste wel gedoucht hoop ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:54 schreef Kyubey het volgende:
Hallo, hoe is het hier?
*baddertijd was niet zalig, want ik heb helemaal niet gebadderd! Anticlimax*
Daar was uberhaupt niet genoeg ruimte voor een spanningsboog.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:54 schreef Kyubey het volgende:
Hallo, hoe is het hier?
*baddertijd was niet zalig, want ik heb helemaal niet gebadderd! Anticlimax*
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:40 schreef VTB het volgende:
Is dit Kill La Kill?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
En natuurlijk mocht Bruce Willis niet ontbreken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie fucking dwazen, anime van het jaar![]()
Ik moet ook gewoon werken met oud -en nieuwjaarquote:
ik moest ook altijd wel werken op de 31ste, maar niet tijdens de jaarwisseling (dacht dat je om ~16:00 werd je geacht het pand te verlaten)quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:30 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon werken met oud -en nieuwjaar
Awwwwwwwww yeah.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
MIJN LICHAAM IS KLAAR
WDN I SUMMON YOU!
[Nubles] Space Battleship Yamato 2199 (2012) episode 23 [720p 10 bit AAC][9822AACB]
31ste is ook officieel een werkdag. Ik krijg van mijn baas speciaal die dag wel "vakantie". Hij weet wel waaromquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moest ook altijd wel werken op de 31ste, maar niet tijdens de jaarwisseling (dacht dat je om ~16:00 werd je geacht het pand te verlaten)
ik werk van 8:30 t/m 1700, tenzij ik storingsdienst heb.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moest ook altijd wel werken op de 31ste, maar niet tijdens de jaarwisseling (dacht dat je om ~16:00 werd je geacht het pand te verlaten)
Rustig maarquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
MIJN LICHAAM IS KLAAR
WDN I SUMMON YOU!
[Nubles] Space Battleship Yamato 2199 (2012) episode 23 [720p 10 bit AAC][9822AACB]
vroeger vond ik knal vuurwerk leuk, tegenwoordig ben ik ook meer van het sier..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:58 schreef Xaryna het volgende:
Ik houd niet van vuurwerk en het kan me niet zo boeien of ik dan zou moeten werken of niet (maar dat hoef ik niet). Vooral knalvuurwerk, huuu.
Ik zit liever gewoon binnen, dan hoor ik het allemaal minder en voel ik me veiliger.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
vroeger vond ik knal vuurwerk leuk, tegenwoordig ben ik ook meer van het sier..
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:58 schreef Xaryna het volgende:
Ik houd niet van vuurwerk en het kan me niet zo boeien of ik dan zou moeten werken of niet (maar dat hoef ik niet). Vooral knalvuurwerk, huuu.
Sidney... Ook Londen tegenwoordig!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:54 schreef Qunix het volgende:
[..] en toch Nederlandstalige label erop zetten. In 2017 zal Nederland weer een nieuw vuurwerkbesluit moeten accepteren (Europees) waarbij al het knalvuurwerk verboden zal worden. Er mogen wel knalpotten (moet een effect bevatten) en matten, rotjes, kleine pijltjes, grote pijlen zullen verboden zijn. Zie hiervoor [..]
kansloosquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Sidney... Ook Londen tegenwoordig!
En Japan kan er ook wat van:
Grootste vuurwerkbom afgestoken in Japan
Als ze dit gebruiken....quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:28 schreef mschol het volgende:
ik vind die professionele shows vaak maar meer van hetzelfde trouwens
das Disney's Electrical parade melodyquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Als ze dit gebruiken....
Vuurwerk 2.0
Het zit niet stil, er zal vast wel wat nieuws komen, al duurt het even.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:01 schreef mschol het volgende:
[..]
das Disney's Electrical parade melody
en figuurtjes is natuurlijk best leuk, maar ook dat houdt op een gegeven moment op met origineeel zijn
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
De OVA die je wist dat zou komen is eindelijk hier!
[Commie] Chihayafuru 2 - 26 [DVD 576p AAC] [0A779302].mkv
Nice gedaan inderdaad, helaas wel photoshopquote:
Ehh, gezien de huidige kwaliteit van hollywood make-up zou ik er niet van staan te kijken als het kanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:45 schreef mschol het volgende:
[..]
had je serieus wat anders verwacht?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice gedaan inderdaad, helaas wel photoshop
http://www.reddit.com/r/pics/comments/1p1om0/robot_leg_makeup/
Kan je beter zien op de high-res
[ afbeelding ]
Dit soort dingen bevestigen altijd mijn naviteit ontzettend.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:45 schreef mschol het volgende:
[..]
had je serieus wat anders verwacht?
Ik verbaas mij meer Windows op een Macquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice gedaan inderdaad, helaas wel photoshop
http://www.reddit.com/r/pics/comments/1p1om0/robot_leg_makeup/
Kan je beter zien op de high-res
[ afbeelding ]
Oh noes nu moet de harde schijf opnieuw gezegend worden in de wijwaterbouillon die ze trekken van Steve.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik verbaas mij meer Windows op een Mac
Kijk hij is ge summonedquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:42 schreef wdn het volgende:
space battleship yamato 2199 23 komt er aan.
Ooh is ie er al?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Kijk hij is ge summoned
24 is vanvond of morgen
Ja!!!quote:
23 is er al, hij is goedquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Ooh is ie er al?
Ik zag de announcement. Meestal zie ik de torrent dan 15 min later ingelezen worden
*zwengelt bittorent aan*
Nu de vraag... nou kijken of wachten op de andere episodes en dan 1x
Goed getekend.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:56 schreef Kyubey het volgende:
Wat vinden jullie van Nagi no Asakura?
Gelukkig maar, dan zou ik hem niet kijken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Goed getekend.
Goed verhaal.
Niet verkeerd maar het is geen attack on titans, elfen lied of bleach
Ik heb pas 1 eps gezien (andere series kwamen even voor) dus kan het nog niet met SY vergelijken. Het gaat wel over 2 "sea dwellers" en het is een fantasy verhaal. Dan is het al snel goed bij mijquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:59 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan zou ik hem niet kijken.
Vergelijkbaar met Shinsekai Yori?
NTR MUH DUCKquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:56 schreef Kyubey het volgende:
Wat vinden jullie van Nagi no Asakura?
Log horizon is veel uitgebreider dan Saoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:04 schreef wdn het volgende:
Log Horizon is leuk trouwens. Mening op basis van eerste 3 episodes
Je moet alleen niet teveel aan SAO denken
ep4 paar uur geleden uitgekomen hequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:04 schreef wdn het volgende:
Log Horizon is leuk trouwens. Mening op basis van eerste 3 episodes
Je moet alleen niet teveel aan SAO denken
Er is nagedacht over gevechten!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ep4 paar uur geleden uitgekomen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Ja net gekeken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ep4 paar uur geleden uitgekomen he
geen idee,quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dakgoot wanneer ga je weer in de skijpgroep
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Er is nagedacht over gevechten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel leuk gedaan ja
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Uhm ik steek elk jaar voor 250-300 af. Sue me.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, ik hou ook nog van vuurwerk, maar het na een bepaalde leeftijd is het niet echt meer een passie lijkt mij.
Jij helpt de economie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Uhm ik steek elk jaar voor 250-300 af. Sue me.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Uhm ik steek elk jaar voor 250-300 af. Sue me.
Laatste vuurwerk die ik afstak was in 2004/2005quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
vuurwerk
mensen die vuurwerk afsteken
Sinterklaas is nog niet eens begonnenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:10 schreef Xaryna het volgende:
Ik zie nu al op tegen oud- en nieuwjaar.
Maar eerst Sinterklaas
Er was toch nog iets tussen Sinterklaas en oudjaar...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:10 schreef Xaryna het volgende:
Ik zie nu al op tegen oud- en nieuwjaar.
Maar eerst Sinterklaas
De discussie en het snoepgoed wel, het voelt heel dichtbij. ;@quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hai*
*beetje spierpijn van fitnessen*
[..]
Laatste vuurwerk die ik afstak was in 2004/2005
[..]
Sinterklaas is nog niet eens begonnen
Kerst is stom. Dat skip ik.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Er was toch nog iets tussen Sinterklaas en oudjaar...
[ afbeelding ]
Niet omkijken, maar ik geloof dat de Grinch ons kerstfeest gestolen heeft.
Misschien moet je een bad nemenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hai*
*beetje spierpijn van fitnessen*
Neen, de grinch gaat Zwarte Piet stelen dit jaarquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Er was toch nog iets tussen Sinterklaas en oudjaar...
[ afbeelding ]
Niet omkijken, maar ik geloof dat de Grinch ons kerstfeest gestolen heeft.
>animequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit van het nieuwe seizoen? Ik was niet echt overtuigd na de eerste paar afleveringen. Is het wat?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAT ZEI JEquote:
Ja, dit is van boek 2.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dit van het nieuwe seizoen? Ik was niet echt overtuigd na de eerste paar afleveringen. Is het wat?
Iets over Fox News en de oorlog die er tegen kerst gevoerd wordt.quote:
quote:
nee hoorquote:
Kerstquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:59 schreef Xaryna het volgende:
[..]
De discussie en het snoepgoed wel, het voelt heel dichtbij. ;@
[..]
Kerst is stom. Dat skip ik.
Klopt,War on Christmas.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Iets over Fox News en de oorlog die er tegen kerst gevoerd wordt.
Ik kreeg een quote-alert! Ik voel me bedrogen.quote:
Oh. Waarom haal je dat weg dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Iets over Fox News en de oorlog die er tegen kerst gevoerd wordt.
[..]![]()
Ieder zo zijn voorkeuren, toch?quote:
Alles is bij jou ":')"quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
Kerst
Sinterklaas
oudjaar
pasen
pinksteren
feestdagen in het algemeen
Anime en nog wat andere dingen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Alles is bij jou ":')"
Wat vind je wel leuk?
We hebben kerst nog bij mijn grootouders ingevoerd om cadeaus te krijgen op mijn opa's verjaardag. Ik bedoel natuurlijk dat gebeuren met de cadeaus onder de boom. We zijn maar zelden naar een kerstmis geweest.quote:
Omdat ik niets snapte van wat ik geschreven had en ik al onbegrijpelijk ben als ik voor mij zelf wel begrijpelijk ben.quote:
ik woon in de randstad, dan ga je niet naar de kerk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:25 schreef Arashimashou het volgende:
Gaat niemand hier dan naar de Kerk tijdens Kerst?
Wat ben ik blij dat ik dat niet meer hoef.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:25 schreef Arashimashou het volgende:
Dat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ik woon in de randstad, dan ga je niet naar de kerk.
WELCOME TO THE NEW AGEquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
http://www.animenewsnetwo(...)nime-gets-2nd-season
NEEEE! Gatchaman Cowds vertelde een strak, goed samenhangend verhaald dat je aan het denken zette. Hoe het eindigde was een onderdeel van de boodschap. Daar kun je niet zomaar op doorgaan zonder die boodschap te veranderen.
Welke film?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:41 schreef Xaryna het volgende:
Geen idee, ben best vaak naar de kerstmis geweest toen ik jonger was. Maargoed.
Ik kijk een film vol met plaatsvervangende schaamte en 'oh god, doe het niet, ik kan het niet aanzien'-momenten. En toch wil ik het afkijken.
Just Friends. Slechte film, aantrekkelijke acteur.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:59 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Welke film?
Iets met Rob Schneider?
Superslecht vind ik 'm niet, ook niet bijzonder goed. En idd eye candy. Maar wat een slechte film zeg.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ryan ReynoldsDie man kan niet acteren maar wel eye candy.
Huh daar lijk ik wel op.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ryan ReynoldsDie man kan niet acteren maar wel eye candy.
daarom zitten de kerken altijd vrij vol? (er zijn er hier 2 in de buurt en beide hebben een behoorlijke toeloop)quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ik woon in de randstad, dan ga je niet naar de kerk.
Strike the bloodquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik verwachtte meer een naam van een serie/film/game ofzodaar was ik op uit..
Tsja. Ik kan het missen. Mij is het dat waard. We beginnen om negen uur met karbiet, vanaf n uur ofzo pakken we er bier en oliebollen bij en steken dan het kleinere spul voor de bommen en pakketten af. Vorig jaar gaten in asfalt gebrand met pakketten met tienduizend babypijltjes bijv., dan ren je voor je leven omdat dat alle kanten op gaat. Nou ja niet dat het dodelijk is maar principekwestie. Heerlijk om te doen met een groep mannen (nou ja; jongens).quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:55 schreef MAHL het volgende:
[..]Ik kan echt wel veel betere dingen bedenken die ik met dat geld kan doen hoor
Ja hier, heb weinig met religie maar met kerst zijn de diensten op Urk erg mooi dus daar ga ik dan heen. Erg bijzondere atmosfeer, als je geen problemen met een dienst meemaken hebt moet je dat zeker eens gedaan hebben.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:25 schreef Arashimashou het volgende:
oh urk ligt in flevoland, dacht in zeelandquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja hier, heb weinig met religie maar met kerst zijn de diensten op Urk erg mooi dus daar ga ik dan heen. Erg bijzondere atmosfeer, als je geen problemen met een dienst meemaken hebt moet je dat zeker eens gedaan hebben.
Tuurlijk had je dat, met Yorin ook al (Dragonball Z, Gundam, Sailor Moon (?) etc.).quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar vroeger had je al veel anime op tv, ten tijde van foxkids
maar bijna alles is hannah montanah en die shitquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Tuurlijk had je dat, met Yorin ook al (Dragonball Z, Gundam, Sailor Moon (?) etc.).
Maar mooi om te zien dat die trend doortrekt en er nieuwe series bijkomen, terwijl DisneyXD erg goedkoop formats kan overnemen van de Amerikaanse moedermaatschappij.
In theorie wel in Flevoland, maar er is totaal geen feeling tussen Urk en de rest van de NOP. Urk heeft totaal geen band met de omliggende dorpen, 't is nog altijd een eiland waar de inwoners 'op' Urk wonen, 30-40% van de inwoners in de visserij werkt en nog eens 40% in vis- of botenbouwgerelateerde bedrijven werkt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
oh urk ligt in flevoland, dacht in zeeland
Mwoah, Marvel series, Phineas and Ferb, en tientallen andere series hebben ze ook nog, h. Komt binnenkort ook nog een Star Wars serie bij zo te zien. Ze hebben het niet nodig, maar reageren wel op de vraag. Da's mooi.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
maar bijna alles is hannah montanah en die shit
is dat niet gewoon Star wars clone wars de serie? die loopt al wat seizoenen mee..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
binnenkort ook nog een Star Wars serie bij zo te zien
Nee, is echt een nieuwe serie zo te zien. Star Wars Rebels.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat niet gewoon Star wars clone wars de serie? die loopt al wat seizoenen mee..
kerst is gewoon een slechte reden voor veel lekker eten en cadeausquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:25 schreef Arashimashou het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |