abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132488611
Japanse reisorganisatie stuurt knuffels op vakantie

De Japanse reismaatschappij Unagi Travel organiseert vakanties voor knuffelbeesten. De tripjes kosten tussen de 15 en 40 euro. :D

Als de knuffeldieren met de reismaatschappij op reis gaan, krijgen de eigenaren vakantiefoto's van de beesten toegestuurd.

Volgens Metro is het bedrijf bloedserieus. Een 51-jarige vrouw die onbekend wil blijven, liet weten dat ze zelf slecht ter been is. De foto's van haar knuffel op vakantie gaven haar het gevoel dat ze er toch een beetje uit was.

''Ooit wil ik dezelfde dingen bekijken die mijn knuffel al heeft gezien'', aldus de tevreden klant.

Boeken doen we hier: http://unagi-travel.net/

http://www.nu.nl/opmerkel(...)uffels-vakantie.html

Welke Fokker gunt zijn knuffel een vakantie :@ :?
pi_132488741
Of geef hem een mystery tour 8-) _O-

This is a mystery tour! You will never know where you'll be going till the last minute.

Tour Schedule: The tour will be held in early/mid November. We will send back the stuffed animal friend in late November/early December .

Deadline: Please make sure to have your stuffed animal friend arrive in Tokyo, Japan by October 30th, Wednesday.

Weight Restriction: Your Stuffed Animal Friend must be lighter than 250 grams/0.55 pounds.

Shipping Cost: From your home to Tokyo: Your responsibility. From Tokyo to your home: Free coach-class airfare (standard airmail)

Facebook: Will upload the photos to Unagi Travel Facebook page.

What you get with your tour:
Your Stuffed Animal Friend will bring a printed commemorative photograph along with the data on a CD-ROM.

http://unagi-travel.net/?pid=1013417
pi_132488751
:@ zou wel willen maar ben veel te bang dat ze mijn knuf kwijtraken :'(
pi_132488910
_O- :D
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:44:31 #5
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_132488969
Ze zijn niet de eersten.

quote:
Een Tsjechisch reisbureau biedt verzorgde reizen met fotoshoots aan voor speelgoedknuffels, die door hun eigenaren desgewenst op een stedentrip gestuurd kunnen worden.
http://www.waarmaarraar.n(...)eelgoedknuffel_.html
Bericht uit 2010
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_132488988
Ik bied een vakantie voor knuffels voor slechts ¤25,- dagelijkse uitstapjes, incl foto, cd-rom en massage. Stuur maar op :Y
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_132489030
Bestaat ook in Nederland :D

Vakantieavontuur
Is knuffel toe aan vakantie? Stuur hem naar Knuffelhotel voor een Vakantieavontuur. Knuffel kan bijkomen tijdens een vakantieavontuur variërend van een wellness arrangement voor uitgebluste knuffels tot extreme sports voor de verveelde bromberen.

Dress to impress
Wil knuffel nieuwe kleren? Stuur hem dan naar ons atelier en laat knuffel maatkleding aanmeten tijdens een Dress to impress arrangement. Onze collectie bevat onder andere truien, badjassen, stropdassen en koksmutsen.

Knuffelkliniek
Is knuffel moe en versleten? Boek dan een reis naar Knuffelkliniek. Het verplegend personeel reinigt voorzichtig knuffels vacht, herstelt vulselverlies en repareert duimgaatjes. Knuffel blijft zichzelf, maar dan met een frissere uitstraling.

Extreme make-over
Is knuffel ontevreden met zijn uiterlijk? Wil hij wel eens wat anders? Bekijk dan eens de Extreme Make-over. Knuffel krijgt een leuke toevoeging zoals kleurig haar of engelenvleugels. Hou je vast, knuffel komt anders thuis dan hij er normaal uitziet.

http://knuffelhotel.nl/knuffelvakanties/

_O_ _O_
pi_132489152
Lees alle avonturen in de knuffelkrant :D

http://knuffelhotel.nl/blog/

Boodschappen doen bij Albert Klein _O-
pi_132489415
Die beer van mij valt uit elkaar bij zo'n reis, zo oud is dat ding...bovendien inmiddels behoorlijk zeldzaam met zijn houtwol-inwendige...hij zal maar gejat worden. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:53:31 #10
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_132489475
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:52 schreef trovey het volgende:
Die beer van mij valt uit elkaar bij zo'n reis, zo oud is dat ding...bovendien inmiddels behoorlijk zeldzaam met zijn houtwol-inwendige...hij zal maar gejat worden. :+
Gevalletje knuffelkliniek :D

Knuffelkliniek
Is knuffel moe en versleten? Boek dan een reis naar Knuffelkliniek. Het verplegend personeel reinigt voorzichtig knuffels vacht, herstelt vulselverlies en repareert duimgaatjes. Knuffel blijft zichzelf, maar dan met een frissere uitstraling

:D :P .
pi_132489573
quote:
6s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:53 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Gevalletje knuffelkliniek :D

Knuffelkliniek
Is knuffel moe en versleten? Boek dan een reis naar Knuffelkliniek. Het verplegend personeel reinigt voorzichtig knuffels vacht, herstelt vulselverlies en repareert duimgaatjes. Knuffel blijft zichzelf, maar dan met een frissere uitstraling

:D :P .
Ik heb hem zelf al helemaal een spa-kuur gegeven.....nieuwe neus erop geborduurd, nieuwe binnenkant van de pootjes....ouderdom komt met gebreken ;( ...nu ik nog. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_132492349
Keileuk idee!

Alleen mijn beertje gaat al met elke vakantie mee. En ja, hij is dan zichtbaar (koppie uit tas bijv). Ik ga hem niet verstoppen, schaam me er niet voor dat ik als 29-jarige een beertje meeneem.

Ik zou dit ook wel willen, ben alleen veel te bang dat ze hem kwijtraken.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:55:13 #13
45354 ariehaan
voelt zich weer kiplekker
pi_132493137
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:52 schreef trovey het volgende:
Steiff-beer? Ik heb er een van bijna 60 jaar oud, die zou ik ook niet mee sturen ...
pi_132494013
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
:@ zou wel willen maar ben veel te bang dat ze mijn knuf kwijtraken :'(
Dit.

Dan spaar ik liever even door, en dan gaan samen op vakantie.
"Pools are perfect for holding water"
pi_132495039
_O-
Wat lievv

By the way: Amélie deed dit al met de tuinkabouter van haar vader.
En die hond van de Freggels ook toch of ontving die juist de kaartjes? :)
  woensdag 23 oktober 2013 @ 22:27:30 #16
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_132495227
Best geniaal.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_132495254
_O_
Niet meer aanwezig in dit forum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: