nee, het zijn eerder mensen die zo'n laag zelfbeeld hebben dat ze zich proberen te verheffen boven anderen door te pas en te onpas op te komen voor 'minderheden' die veelal daar zelf helemaal niet op zitten te wachten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Inderdaad. En als je een andere mening hebt en je bent 'vreemdeling' moet je gewoon oprotten!!!
Dat is in ieder geval hoe sommigen ironisch genoeg reageren.
Wat hebben mensen die tegen de Zwarte Piet zijn eigenlijk te maken met vreemdelingen? Zijn het dan allemaal immigranten die tegen zijn?
al jij het zegt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat was niet waar ik het over had. Ik had het over het gebruiken van soortgelijke argumentatie. De inhoud dus. Het beschermen of slopen is relevant. Door gebruik te maken van 'huilie, allochtonen willen ons overnemen', ben je net zo goed bezig met het slopen van je feest.
Inderdaad. Autochtonen die continu maar klagen dat ze ook niks mogen zeggen, terwijl zij of anderen het de hele tijd zonder verdere problemen zeggen, die moeten niet steeds in de slachtofferrol duiken. Daar doelde je op toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:14 schreef Wokkel het volgende:
[..]
De slachtofferrol discriminatie begint mij inderdaad ook de keel uit te hangen.
Ik zie inderdaad een brei aan Nederlands woorden. Dat maakt het echter nog niet 'correct Nederlands'. Voor iemand die zo zit te hameren op integratie is het niet echt sjiek. Misschien wat minder op de FP hangen. Die autochtone tokkies aldaar schrijven nog slechter Nederlands dan de hangmarokkaan hier op de hoek.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef Danny het volgende:
[..]
't is gewoon nederlands hoor. zit geen woord turks tussen.
okquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:49 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, het zijn eerder mensen die zo'n laag zelfbeeld hebben dat ze zich proberen te verheffen boven anderen door te pas en te onpas op te komen voor 'minderheden' die veelal daar zelf helemaal niet op zitten te wachten.
Mooi.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Daarmee diskwalificeer je jezelf als gesprekspartner.
Goed zo. Je hebt het eindelijk door. En nu weer verder je bek houden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:51 schreef De_Coulance het volgende:
De samenvatting is dat allochtonen gewoon hun bek moeten houden en de autochtonen elke dag op hun knietjes moeten bedanken dat ze ook hier mogen leven.
Nee. Nooit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:52 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Goed zo. Je hebt het eindelijk door. En nu weer verder je bek houden.
ah, je valt over het ontbreken van hoofdlettertjes en leestekens. mja, als je daardoor zo van de wijs bent kan ik weinig voor je betekenen. ik vind het belangrijker m'n verhaal te doen dan op semantiek te letten. Sorry als je nederlands daarvoor niet goed genoeg is, maar we zijn natuurlijk wel een nederlandstalige site en aangezien jij de enige lijkt te zijn die er moeite mee heeft ga ik er van uit dat het meer jouw probleem is dan de mijne.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad een brei aan Nederlands woorden. Dat maakt het echter nog niet 'correct Nederlands'. Voor iemand die zo zit te hameren op integratie is het niet echt sjiek. Misschien wat minder op de FP hangen. Die autochtone tokkies aldaar schrijven nog slechter Nederlands dan de hangmarokkaan hier op de hoek.
Ja die gemene boze mensen willen Nederland helemaal kapot maken en de hele cultuur veranderen! Terug naar Zimbabwe met die mensen die daar helemaal niet vandaan komen en helemaal geen band met Zimbabwe hebben!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:21 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Nee. Dat soort mensen wil alles wat dit land is het liefst zo gauw mogelijk opgeven en zichzelf overleveren aan een cultuur die niet de onze is. Waarom gaan die mensen niet gewoon lekker in Zimbabwe wonen als ze die cultuur en mensen zo fijn vinden?
Mutant spreekt en schrijft ongeveer een factor 100 beter Nederlands dan jij. Dat jij dat als Rotterdamse tokkie kut vindt snap ik, maar probeer dat niet je gedrag teveel te laten beïnvloeden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:53 schreef Danny het volgende:
[..]
ah, je valt over het ontbreken van hoofdlettertjes en leestekens. mja, als je daardoor zo van de wijs bent kan ik weinig voor je betekenen. ik vind het belangrijker m'n verhaal te doen dan op semantiek te letten. Sorry als je nederlands daarvoor niet goed genoeg is, maar we zijn natuurlijk wel een nederlandstalige site en aangezien jij de enige lijkt te zijn die er moeite mee heeft ga ik er van uit dat het meer jouw probleem is dan de mijne.
Ik heb er alleen moeite mee als de persoon zelf, zoals ik al eerder aangaf, aan de lopende band loopt te kankeren op allochtonen omdat zij de taal niet goed spreken. Dan ga ik daar extra op letten bij die persoon natuurlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:53 schreef Danny het volgende:
ah, je valt over het ontbreken van hoofdlettertjes en leestekens. mja, als je daardoor zo van de wijs bent kan ik weinig voor je betekenen. ik vind het belangrijker m'n verhaal te doen dan op semantiek te letten. Sorry als je nederlands daarvoor niet goed genoeg is, maar we zijn natuurlijk wel een nederlandstalige site en aangezien jij de enige lijkt te zijn die er moeite mee heeft ga ik er van uit dat het meer jouw probleem is dan de mijne.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:55 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Mutant spreekt en schrijft ongeveer een factor 100 beter Nederlands dan jij. Dat jij dat als Rotterdamse tokkie kut vindt snap ik, maar probeer dat niet je gedrag teveel te laten beïnvloeden.
quote:
Vriendelijk wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wel goed dat die het opnemen voor een feest in Amsterdam. Dat dan weer wel.
Ja leuk maar taal issues zijn helemaal niet aan de orde in dit topic. Je loopt dan ook gewoon te trollen met dat geneuzel van jequote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb er alleen moeite mee als de persoon zelf, zoals ik al eerder aangaf, aan de lopende band loopt te kankeren op allochtonen omdat zij de taal niet goed spreken. Dan ga ik daar extra op letten bij die persoon natuurlijk.
Een andere oplossing is dat je niet gaat kankeren, dan heb ik verder ook geen moeite met je taalgebruik.
Hij heeft gewoon gelijk. Danny kwam er mee aanzetten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ja leuk maar taal issues zijn helemaal niet aan de orde in dit topic. Je loopt dan ook gewoon te trollen met dat geneuzel van je
Niet helemaal juist. Door zijn actie is de discussie NOG feller geworden. Maar ook de jaren voordat deze Quincy was begonnen met zijn actie viel er met velen totaal niet in gesprek te gaan over dit onderwerp.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee. Deze discussie begon met die actie van Quincy cs. die in een hoorzitting het vieren van Sinterklaas vergelijken met het feestelijk rondparaderen van een Anne Frank figuur met een fles gronings aardgas op de rug. Dat zette de toon van de discussie. Dat mensen tot op het bot werden beledigd door een stelletje idioten die tijdens die hoorzitting niet eens konden aangeven wat nou zo racistisch was, behalve wat geklets dat Pieten niet zwart zijn van de roet, want de cadeautjes zijn nog schoon....
Dan moet je er niet op reageren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ja leuk maar taal issues zijn helemaal niet aan de orde in dit topic. Je loopt dan ook gewoon te trollen met dat geneuzel van je
Of Hoogvliet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze hebben een speciale plek gekregen: Vlaardingen.
Je hoeft niet zo diep in de reet van Danny te porren hoor. Allememaggies! Taal is wel degelijk een issue voor diegene waar ik het tegen heb.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Het interesseert me geen zier of jij moeite hebt met mijn taalgebruikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb er alleen moeite mee als de persoon zelf, zoals ik al eerder aangaf, aan de lopende band loopt te kankeren op allochtonen omdat zij de taal niet goed spreken. Dan ga ik daar extra op letten bij die persoon natuurlijk.
Een andere oplossing is dat je niet gaat kankeren, dan heb ik verder ook geen moeite met je taalgebruik.
ik ben de kwaadste niet. Voor mij is dan ook iedereen gelijk. Ook zwarte piet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wel goed dat die het opnemen voor een feest in Amsterdam. Dat dan weer wel.
Als iedereen gelijk is waarom mogen sommigen dan soms niet meer posten op FOK!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:01 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ben de kwaadste niet. Voor mij is dan ook iedereen gelijk. Ook zwarte piet.
Vreewijk.quote:
Omdat Danny geen gewone Zwarte User is, maar een regenbooguser, een rode.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als iedereen gelijk is waarom mogen sommigen dan soms niet meer posten op FOK!
omdat die de regels overtreden. we gaan een overeenkomst aan en als je je daar niet aan houdt dan kun je daarvoor 'gestraft' wordenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als iedereen gelijk is waarom mogen sommigen dan soms niet meer posten op FOK!
Dus het is geen oplossing om wat minder te kankeren op allochtonen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Het interesseert me geen zier of jij moeite hebt met mijn taalgebruik
Nou, reken maar (maar dan anders dan waar jij op hoopt).quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef De_Coulance het volgende:
Het mooie is dat Quincy zijn doel heeft bereikt. Dit is slechts de eerste ontkenningsreactie. Over een paar jaar accepteren velen dat het wel een beetje anders mag.
Kan ik die alvast ergens voor akkoord tekenen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:04 schreef Danny het volgende:
Zit erover te denken om in de AV op te nemen dat je met het gebruik maken van en posten op FOK! akkoord gaat met het feit dat Zwarte Piet moet Blijven
Met mijn reactie doel ik natuurlijk op de vele reacties van autochtonen die allochtonen die niet hard genoeg meeschreeuwen dat de Zwarte Piet moet blijven (zelfs wanneer deze allochtonen helemaal niet spreken over racisme) vertellen dat ze maar moeten oprotten naar hun thuisland.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:49 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, het zijn eerder mensen die zo'n laag zelfbeeld hebben dat ze zich proberen te verheffen boven anderen door te pas en te onpas op te komen voor 'minderheden' die veelal daar zelf helemaal niet op zitten te wachten.
Dat zou uiterst triest zijn. Zeg maar nog triester dan de werkwijze van de Jamaicaanse dame bij de VN.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:04 schreef Danny het volgende:
Zit erover te denken om in de AV op te nemen dat je met het gebruik maken van en posten op FOK! akkoord gaat met het feit dat Zwarte Piet moet Blijven
Het werkt ongeveer zo: Als je vraagt waarom een FP-redacteur zoveel xenofobe onwaarheden verspreidt krijg je een permban op de FP.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat die de regels overtreden. we gaan een overeenkomst aan en als je je daar niet aan houdt dan kun je daarvoor 'gestraft' wordenVerder nogal irrelevant hier.
dat is niet zijn doel. zijn doel is zichzelf in de kijker spelen. dat is ook gelukt, alleen haat 95% van de nederlanders 'm nuquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef De_Coulance het volgende:
Het mooie is dat Quincy zijn doel heeft bereikt. Dit is slechts de eerste ontkenningsreactie. Over een paar jaar accepteren velen dat het wel een beetje anders mag.
Hij/zij verklaart zich te conformeren aan de Nederlandse cultuur en gebruikenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:04 schreef Danny het volgende:
Dat zou kinderlijk zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:04 schreef Danny het volgende:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:04 schreef Danny het volgende:
Ik denk het niet,quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef De_Coulance het volgende:
Onmogelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zou uiterst triest zijn. Zeg maar nog triester dan de werkwijze van de Jamaicaanse dame bij de VN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |