abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132484874
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:26 schreef Danny het volgende:

[..]

iemand die zijn huis beschermt met dezelfde middelen als degeen die zijn huis aanvalt is wel degelijk beter.
Dit is gewoon raaskallen. Het is net zo goed hun huis. Het feit dat je in 'aanvallen en beschermen' denkt is al een teken dat emotie boven ratio prevaleert.
Allah Al Watan Al Malik
pi_132484892
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:26 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Dat gejank werkt niet meer.
Houd dan op... Niet doorgaan.
Je wilt toch niet ontkennen dat heel Nederland in een verhit maatschappelijk debat zit ?
Echt niet alleen in Amsterdam
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 19:29:51 #203
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132484928
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:28 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat is echt wishfullthinking van je.... durf eens te erkennen dat Nederlanders ook maar gewone mensen zijn en niet een soort verlichtheid
Ik ga niet meer op je in. Als jij werkelijk durft te roepen dat Nederland mensen buitensluit omdat zwarte piet zwarte piet blijft dan ben je geen reactie waard, maar moet je je eens goed laten nakijken. Klaar.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 19:30:59 #204
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132484988
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dit is gewoon raaskallen. Het is net zo goed hun huis. Het feit dat je in 'aanvallen en beschermen' denkt is al een teken dat emotie boven ratio prevaleert.
de ene groep probeert een feest om zeep te helpen, de ander probeert het te beschermen. Wat snap je daar niet aan?
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 19:32:13 #205
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132485050
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:29 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Houd dan op... Niet doorgaan.
Je wilt toch niet ontkennen dat heel Nederland in een verhit maatschappelijk debat zit ?
Echt niet alleen in Amsterdam
heel nederland? nee hoor. 95% (minstens) van Nederland is voor behoud van zwarte piet. 7000 mensen lijken tegen te zijn. Dat is geen debat. Dat is sneuheid en die 7000 mensen moeten blij zijn dat ze uberhaupt nog enige reactie krijgen en niet gewoon compleet genegeerd worden.
pi_132485056
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:29 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik ga niet meer op je in. Als jij werkelijk durft te roepen dat Nederland mensen buitensluit omdat zwarte piet zwarte piet blijft dan ben je geen reactie waard, maar moet je je eens goed laten nakijken. Klaar.
Ik zeg dat een overheersende opinie in de publieke opinie de gevoelens van zwarte mensen niet kent, niet wilt kennen, te snel en te boos van tafel vegen. En dat is mensen buitensluiten.
Het is niks beledigend wat ik schrijf. Jij doet meer belediginkjes in je posts in deze kwestie.
pi_132485063
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:30 schreef Danny het volgende:

[..]

de ene groep probeert een feest om zeep te helpen, de ander probeert het te beschermen. Wat snap je daar niet aan?
Zo simpel is het wel.
Ook niet zo vreemd dat mensen hiertegen in opstand komen.
Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt om in feite alle Nederlanders die Sinterklaas vieren zoals het al jaren gevierd wordt racisten te noemen ?
pi_132485082
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, het gaat erom dat de tegenargumenten die gegeven worden net zo doordrenkt zijn met emotie. Het slachtofferolisme spat er vanaf. De grote zwarte man die ons mooie blanke feest wil verstoren, daar komt het goed gezegd op neer. Je kan prima iemands mening respecteren zonder het ermee eens te hoeven zijn. Men plaatst zich als meerderheid in een slachtofferrol die nogal ver gezocht is, dat maakt de pro-Pieten brigade niet beter dan de anti-Pieten brigade.
Nee.

Het issue is dat mensen die gewoon Sinterklaas vieren met Pieten ineens voor racisten worden uitgemaakt, voor nazis die het liefst jodensterren willen invoeren en Anne Frank feestelijk willen vergassen en meer van dat fraais.

En ga jij je dan nog afvragen waarom die mensen boos worden?
pi_132485099
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:30 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat het daarmee niet per definitie de een beter maakt dan de ander.
Allah Al Watan Al Malik
pi_132485163
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:32 schreef Danny het volgende:

[..]

heel nederland? nee hoor. 95% (minstens) van Nederland is voor behoud van zwarte piet. 7000 mensen lijken tegen te zijn. Dat is geen debat. Dat is sneuheid en die 7000 mensen moeten blij zijn dat ze uberhaupt nog enige reactie krijgen en niet gewoon compleet genegeerd worden.
Je bagatelliseert flink. Hoeveel Surinamers en Antillianen zijn er ? 400.000 in Nederland.
70 % daarvan is 280.000 . Een grote groep die jij zomaar negeert of wegzet als slechte mensen.
pi_132485165
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:32 schreef Ulx het volgende:
Nee.

Het issue is dat mensen die gewoon Sinterklaas vieren met Pieten ineens voor racisten worden uitgemaakt, voor nazis die het liefst jodensterren willen invoeren en Anne Frank feestelijk willen vergassen en meer van dat fraais.

En ga jij je dan nog afvragen waarom die mensen boos worden?
Er zijn ook mensen van de pro-Pieten brigade die continu racistische opmerkingen maken en het nazi-standpunt van de anti-Pieten voeden. En dan vraag jij je af waarom die mensen boos worden?
Allah Al Watan Al Malik
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 19:35:12 #212
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132485213
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:32 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik zeg dat een overheersende opinie in de publieke opinie de gevoelens van zwarte mensen niet kent, niet wilt kennen, te snel en te boos van tafel vegen. En dat is mensen buitensluiten.
Het is niks beledigend wat ik schrijf. Jij doet meer belediginkjes in je posts in deze kwestie.
Ik zie die zwarte mensen zich ook niet direct druk maken over ONZE gevoelens in deze kwestie. Maar je zult me als waardig linksmens vast en zeker uit gaan leggen waarom dat tóch anders is. Zal wel iets zijn met minderheid icm een racismekaart. Kom er maar in.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 19:35:54 #213
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_132485254
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:32 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nu scheer je alle donkere mensen over 1 kam. Bij lange na niet zijn alle donkere mensen tegen zwarte piet of voelen ze zich gekleineerd door een karaktituur.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 19:36:02 #214
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132485259
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat het daarmee niet per definitie de een beter maakt dan de ander.
Noem een voorbeeld waarbij de agressor beter is dan de verdediger?
pi_132485277
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:21 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nou nou...... de indicatie van eenvandaag is toch dat een meerderheid van Antillianen en Surinamers niet happy zijn .
Tuurlijk...... er is gewoon meer onderzoek nodig. Met meer wetenschappelijke basis.
Voorlopig neem ik de conclusies voor waar aan en het is heel triest dat Nederland zo massaal mensen zo buitensluit.
Ze mogen best ervaren dat Zwarte Piet racistisch is, en ik geloof best dat ze dat ook daadwerkelijk zo voelen, maar gevoel is subjectief en mag je nooit projecteren op een groter geheel. Zeker niet als het gevoel van de overgrote meerderheid geen racistisch gevoel heeft bij Zwarte Piet.

Maar ze projecteren het nu wel door die overgrote meerderheid de racistische kaart voor te houden. Dat is nogal een diskwalificatie van die overgrote meerderheid!! En omdat Zwarte Piet niet racistish IS zetten ze hiermee eigenlijk ZICHZELF buitenspel door nou te verwachten dat de overgrote meerderheid (die geen racistisch gevoel erbij heeft) zich neer te leggen bij die kleine minderheid.

Mij lijkt dan ook dat de tolerantie in dit geval van de kleine minderheid moet komen. Ze hoeven ook verder niets met het Sinterklaasfeest te doen. Misschien is het een optie om fijn samen een alternatief feest te beginnen of zo?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_132485301
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:36 schreef Danny het volgende:

[..]

Noem een voorbeeld waarbij de agressor beter is dan de verdediger?
Als de agressor dezelfde methode gebruikt als de verdediger, wetende dat deze niet valide is. Je zou het oké vinden als de Joden massaal (onschuldige) Duitsers hadden vergast?
Allah Al Watan Al Malik
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 19:37:02 #217
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132485309
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:34 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je bagatelliseert flink. Hoeveel Surinamers en Antillianen zijn er ? 400.000 in Nederland.
70 % daarvan is 280.000 . Een grote groep die jij zomaar negeert of wegzet als slechte mensen.
niet als slechte mensen; als huilebalken. en ik betwist dat 70% zich er werkelijk zo druk over maakt. Wel frappant dat ik kennelijk alleen maar negers uit de overige 30% ken. Waar zit dat 'm dan in?
pi_132485341
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als de agressor dezelfde methode gebruikt als de verdediger, wetende dat deze niet valide is. Je zou het oké vinden als de Joden massaal (onschuldige) Duitsers hadden vergast?
Weer die stuitende vergelijking :r
pi_132485356
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:35 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Nu scheer je alle donkere mensen over 1 kam. Bij lange na niet zijn alle donkere mensen tegen zwarte piet of voelen ze zich gekleineerd door een karaktituur.
Nogmaals; alle mensen van Antilliaanse en Surinaamse afkomst in mijn vriendenkring (en dat zijn er best veel) hebben er geen enkel probleem mee. Sterker nog, een aantal posten er op de pietitiepagina. In mijn kring hoor ik vooral de linkse blanken en wat Turken en Marokkanen. Apart.
pi_132485361
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Weer die stuitende vergelijking :r
Het is geen vergelijking. Het is een voorbeeld. Niet zo janken.
Allah Al Watan Al Malik
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 19:38:21 #221
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132485364
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

onschuldige? nee.
als een groep joden die op het punt stonden de gaskamer in te gaan echter hun agressor konden overmeesteren en in diezelfde gaskamer hadden gestopt om zichzelf te redden? Dan was dat absoluut oké geweest imo. behalve dat de vergelijking nergens op slaat.
pi_132485382
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen van de pro-Pieten brigade die continu racistische opmerkingen maken en het nazi-standpunt van de anti-Pieten voeden. En dan vraag jij je af waarom die mensen boos worden?
Nee. Deze discussie begon met die actie van Quincy cs. die in een hoorzitting het vieren van Sinterklaas vergelijken met het feestelijk rondparaderen van een Anne Frank figuur met een fles gronings aardgas op de rug. Dat zette de toon van de discussie. Dat mensen tot op het bot werden beledigd door een stelletje idioten die tijdens die hoorzitting niet eens konden aangeven wat nou zo racistisch was, behalve wat geklets dat Pieten niet zwart zijn van de roet, want de cadeautjes zijn nog schoon....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2013 19:43:53 ]
pi_132485400
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 19:39:06 #224
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132485407
quote:
13s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is geen vergelijking. Het is een voorbeeld. Niet zo janken.
misschien voelt hij zich beledigd? dat mag toch?
pi_132485480
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:38 schreef Danny het volgende:

[..]

onschuldige? nee.
als een groep joden die op het punt stonden de gaskamer in te gaan echter hun agressor konden overmeesteren en in diezelfde gaskamer hadden gestopt om zichzelf te redden? Dan was dat absoluut oké geweest imo.
De Duitsers hadden onschuldige Joden vergast, vice versa zou dat betekenen (zoals jij zei, de dezelfde methode/middelen) dat Joden onschuldige Duitsers zouden moeten vergassen.

Je begrijpt dat die manier van redeneren niet werkbaar is Danny en al helemaal niet ervoor zorgt dat de pro-Pieten een 'punt' maken.

De pro-Pietenbrigade, waar ik zelf overigens ook gewoon toe behoor, maakt het zichzelf alleen maar lastig door met emotionele, domme argumenten te komen en de argumenten van de tegenstander derhalve te voeden.
Allah Al Watan Al Malik
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 19:41:29 #226
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132485539
https://www.facebook.com/pietitie
*O* 1,3 miljoen binnen een minuut :)
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De Duitsers hadden onschuldige Joden vergast, vice versa zou dat betekenen (zoals jij zei, de dezelfde methode/middelen) dat Joden onschuldige Duitsers zouden moeten vergassen.
Nee, want dan zouden ze agressor zijn in plaats van verdediger. wel opletten he.
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 19:42:28 #227
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132485574
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Lavenderr is een zij, en ze voelt zich nog vaker beledigd dan een moslim met heksentenen.
dan moet je dus je voorbeeld aanpassen, want als iemand zich beledigd voelt is dat heel normaal om te doen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Danny op 23-10-2013 19:55:39 ]
pi_132485579
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:41 schreef Danny het volgende:
*O*

[..]

Nee, want dan zouden ze agressor zijn in plaats van verdediger. wel opletten he.
Dat is irrelevant, want de methodes zijn inwisselbaar. Ze doen toch hetzelfde. Wel begrijpih eh?
Allah Al Watan Al Malik
pi_132485590
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:30 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

[..]

En heb 'm volgens mij nog een paar keer gezien.
Moeilijk he, sarcasme? Allochtonen vinden het wel vaker moeilijk grapjes te herkennen. Moet je de reacties op de facebookpagina "suikerfeest moet afgeschaft worden omdat sommige mensen aan diabetes lijden" eens lezen. Je lacht je kapot :')

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 23-10-2013 19:48:05 ]
pi_132485607
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:42 schreef Danny het volgende:

[..]

dan moet je dus je voorbeeld aanpassen, want als iemand zich beledigd voelt is dat heel normaal om te doen.
Nee hoor, dat heb ik nimmer gezegd.
Allah Al Watan Al Malik
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 19:43:46 #231
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132485628
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is irrelevant, want de methodes zijn inwisselbaar. Ze doen toch hetzelfde. Wel begrijpih eh?
Ze doen hetzelfde, met een ander doel.
Iemand breekt bij jou in en schiet je vrouw dood. Heel naar. Jij krijgt echter zijn pistool te pakken en schiet hem dood. Dan is wat jij deed in jouw ogen net zo erg als wat hij deed?
pi_132485633
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:42 schreef Funkel het volgende:

[..]

Moeilijk he, sarcasme? Allochtonen vinden het wel vaker moeilijk grapjes te herkennen. Moet je de reacties op de facebookpagina "suikerfeest moet afgeschaft worden omdat sommige mensen aan diabetes lijden" eens lezen. Je lacht je kapot :')
Wat is daar grappig aan? Kan jij de clue met mij delen?

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 23-10-2013 19:48:14 ]
Allah Al Watan Al Malik
pi_132485654
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:42 schreef Funkel het volgende:

[..]

Nee, autochtonen kunnen goed tegen kritiek.

Moet je dit eens lezen.

http://afspiegelingvandemaatschappij.tumblr.com/

Je schaamt je dood.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 23-10-2013 19:48:16 ]
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
pi_132485671
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:43 schreef Danny het volgende:

[..]

Ze doen hetzelfde, met een ander doel.
Iemand breekt bij jou in en schiet je vrouw dood. Heel naar. Jij krijgt echter zijn pistool te pakken en schiet hem dood. Dan is wat jij deed in jouw ogen net zo erg als wat hij deed?
Nee, dan schiet ik zijn vrouw ook dood. Dat is dan wat er dan zou moeten gebeuren ingevolge je redenering.
Allah Al Watan Al Malik
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 19:44:44 #235
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132485681
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

waarschijnlijk het feit dat de mensen die daar klagen en denken dat het echt is dat juist doen omdat ze te belabberd waren om meer nederlands te leren dan kankerhollander, racisten en discriminerend.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 19:45:17 #236
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_132485708
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:09 schreef Individual het volgende:
De Nederlandse overweldigende reactie wordt over de hele wereld gevolgd.
http://www.globalpost.com(...)k-pete-racism-charge
quote:
"What is wrong with one Santa Claus, why do you have to have two Santa Clauses?" said Shepherd, who is due in the Netherlands next month to witness the arrival of Saint Nicholas and Black Pete first-hand.
Jammer dat ze er niet even bij vermelden dat die 'Santa Claus' deels juist is gebaseerd op Sinterklaas.

[ Bericht 3% gewijzigd door KreKkeR op 23-10-2013 19:59:15 ]
Krekker is de bom!
pi_132485731
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:44 schreef Danny het volgende:

[..]

waarschijnlijk het feit dat de mensen die daar klagen en denken dat het echt is dat juist doen omdat ze te belabberd waren om meer nederlands te leren dan kankerhollander, racisten en discriminerend.
Net zoals jouw FP-achterban die denkt dat de VN Zwarte Piet gaat verbieden, de intelligentsia van dit land.
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 19:46:00 #238
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132485740
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, dan schiet ik zijn vrouw ook dood. Dat is dan wat er dan zou moeten gebeuren ingevolge je redenering.
ermm, nee, ik had het over iets beschermen dat andere proberen te slopen.
Dus iemand probeert het sinterklaasfeest te slopen, wij proberen dat tegen te houden, niet; wij proberen hun weet-ik-veel-welk-feest-ze-vieren tegen te houden.
pi_132485748
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:44 schreef Danny het volgende:

[..]

En nu in het Nederlands. Beetje raar Danny, kankeren op mensen die niet goed Nederlands zouden kunnen spreken, maar ondertussen dit soort wartaal bezigen.
Allah Al Watan Al Malik
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 19:46:31 #240
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132485766
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:45 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Net zoals jouw FP-achterban die denkt dat de VN Zwarte Piet gaat verbieden, de intelligentsia van dit land.
lekker relevant :')
pi_132485796
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:46 schreef Danny het volgende:

[..]

lekker relevant :')
De FP-hetze tegen minderheden is ook heel relevant.
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 19:47:04 #242
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132485801
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En nu in het Nederlands. Beetje raar Danny, kankeren op mensen die niet goed Nederlands zouden kunnen spreken, maar ondertussen dit soort wartaal bezigen.
't is gewoon nederlands hoor. zit geen woord turks tussen.
pi_132485806
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:41 schreef Danny het volgende:
*O* 1,3 miljoen binnen een minuut :)

Binnen een minuut? :?
Je raekt an de dinge geweun.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 19:47:16 #244
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_132485818
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oh my.... Uitleg om grappen vragen :')
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 19:47:48 #245
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132485852
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:46 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

De FP-hetze tegen minderheden is ook heel relevant.
kennelijk voor jou. verder voor niemand hier. dus ga daar je beklag doen :D
  woensdag 23 oktober 2013 @ 19:47:52 #246
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_132485860
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:10 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Ah schei uit man. Nederlan is 1 van de meest vreemdeling vriendelijke landen ter wereld ;)
Inderdaad. En als je een andere mening hebt en je bent 'vreemdeling' moet je gewoon oprotten!!!

Dat is in ieder geval hoe sommigen ironisch genoeg reageren.

Wat hebben mensen die tegen de Zwarte Piet zijn eigenlijk te maken met vreemdelingen? Zijn het dan allemaal immigranten die tegen zijn?
Krekker is de bom!
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 19:48:19 #247
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132485890
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef Messina het volgende:

[..]

Binnen een minuut? :?
ja, binnen een minuut na mijn post. ik was al aan het tikken toen ik ergens anders op reageerde, dus ik keek even in mijn glazen bol :)
pi_132485896
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:46 schreef Danny het volgende:

[..]

ermm, nee, ik had het over iets beschermen dat andere proberen te slopen.
Dus iemand probeert het sinterklaasfeest te slopen, wij proberen dat tegen te houden, niet; wij proberen hun weet-ik-veel-welk-feest-ze-vieren tegen te houden.
Dat was niet waar ik het over had. Ik had het over het gebruiken van soortgelijke argumentatie. De inhoud dus. Het beschermen of slopen is relevant. Door gebruik te maken van 'huilie, allochtonen willen ons overnemen', ben je net zo goed bezig met het slopen van je feest.
Allah Al Watan Al Malik
pi_132485916
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:10 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Ah schei uit man. Nederlan is 1 van de meest vreemdeling vriendelijke landen ter wereld ;)
_O- _O- _O- _O-
pi_132485921
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:48 schreef Danny het volgende:

[..]

ja, binnen een minuut na mijn post. ik was al aan het tikken toen ik ergens anders op reageerde, dus ik keek even in mijn glazen bol :)
Ohhhhhhhhhh zo :)
Goed ding wel.
Je raekt an de dinge geweun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')