Mevrouw wil een wit voetje halen. Lekker met je naam in de krant scoren bij je grachtengordelvriendjes. Kijk mijn kind eens politiek correct zijn!!! Dat heb ik er allemaal netjes ingestopt!!! Goed he?!quote:
Ik geef jou wat aanvullende info waar je wellicht wat aan hebt. Wat je er verder mee doet moet jij weten.quote:
ik geloof wel dat het een krantenknipsel is, ik geloof niet dat dat gesprek ooit heeft plaatsgevonden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://www.facebook.com/(...)6568710371104&type=1
Whahaha, mijn 10-jarige in ieder geval nietquote:
Hersenspoeling. Niets minder.quote:
Doe je nu weer een halfslachtige poging het bedreigen van die lui goed te praten? Want daar gaat het om, ze zijn stevig bedreigd. Dat gaat mij verder dan een zienswijze tegen een evenementenvergunning.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Dus nu moeten we ook HUN gevoelens sparen? Wat maakt toch dat van sommige mensen de gevoelens gespaard moeten worden, maar de gevoelens van anderen totaal onbelangrijk zijn?
Slachtoffers/daders. Het boeit ons van een tasjesdief ook niet dat hem allemaal kwetsende kreten worden nageschreeuwd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Dus nu moeten we ook HUN gevoelens sparen? Wat maakt toch dat van sommige mensen de gevoelens gespaard moeten worden, maar de gevoelens van anderen totaal onbelangrijk zijn?
Nogmaals: het dreigen dat je een optocht gaat verstoren is iets meer dan alleen het sparen van gevoelens.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:50 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:De ludieke invulling van het Sinterklaasfeest werd echter niet gewaardeerd. “Via de mail word je uitgemaakt voor SS’er, NSB’er en landverrader. Telefonisch hebben mensen gedreigd om onze optocht te verstoren. Dat risico willen we niet lopen, er zijn immers kinderen bij.”
http://www.spitsnieuws.nl(...)-met-regenboogpieten
Ik poste het meer om er eenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:51 schreef Danny het volgende:
[..]
ik geloof wel dat het een krantenknipsel is, ik geloof niet dat dat gesprek ooit heeft plaatsgevonden.
De VN zal wel blij met haar zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Geen idee of het een grondig objectief oordeel zal zijn. Dat het VN-mevrouwtje al vooral met bepaalde opmerkingen kwam zonder zich ook maar enigszins in de zaak verdiept te hebben (waarom moet ze 2 Kerstmannen hebben) dat bevreemdt mij en zorgt er al voor dat ik het oordeel van deze commissie nog kritischer zal bekijken.
we hadden het over boze brieven. Die mochten volgens jou niet. Boze brieven zijn iets anders dan dreigbrieven. Als jij dat verschil niet ziet is dat meer jouw probleem dan het mijne.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Doe je nu weer een halfslachtige poging het bedreigen van die lui goed te praten? Want daar gaat het om, ze zijn stevig bedreigd. Dat gaat mij verder dan een zienswijze tegen een evenementenvergunning.
Het boeit ons echter wel wanneer bijvoorbeeld moslims boos reageren wanneer iemand kritiek heeft op bijvoorbeeld Mohammed of wanneer iemand bepaalde moslimtradities wil verbieden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slachtoffers/daders. Het boeit ons van een tasjesdief ook niet dat hem allemaal kwetsende kreten worden nageschreeuwd.
De tegenstanders dreigen niet alleen maar deden het ook.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nogmaals: het dreigen dat je een optocht gaat verstoren is iets meer dan alleen het sparen van gevoelens.
[..]
Vergeet Twitter nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
"Zwarte Piet is racisme" --> Vier je Sinterklaas met Zwarte Pieten ben je dus een racist.
Holocaust en Anne Frank werden bij de hoorzitting in AMsterdam meerdere keren expliciet genoemd.
En VN dame lult dat Zwarte Piet het herinvoeren van slavernij is.
Nee, het is gewoon inspelen op een soort schuldgevoel dat je vindt dat men zou moeten hebben. En heeft men dat schuldgevoel niet omdat men er helemaal niet mee bezig is, dan is men ineens een nazi/racist/whatever.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik quote mijzelf even uit deel 4:
[..]
Ik ben het hier wel mee eens.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik quote mijzelf even uit deel 4:
[..]
De blanken (die krom liggen om alles te betalen).quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:53 schreef Re het volgende:
over welke reële slaven hebben we het eigenlijk nog vandaag die zich eventueel gekwetst zouden moeten voelen..
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
En dit soort mensen roept dat Nederlanders fout zijn.
Oh? Volgens mij probeer je me weer wat in de mond te leggen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:53 schreef Danny het volgende:
[..]
we hadden het over boze brieven. Die mochten volgens jou niet.
Die club is flink bedreigd, dat lijkt me de basis. Wat je er daarna bij probeert te verzinnen om dat goed te praten kan me niet zoveel schelen.quote:Boze brieven zijn iets anders dan dreigbrieven. Als jij dat verschil niet ziet is dat meer jouw probleem dan het mijne.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
En dit soort mensen roept dat Nederlanders fout zijn.
Vooral omdat die onvrede meestal toch iets verder gaat dan een paar gepikeerde woorden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het boeit ons echter wel wanneer bijvoorbeeld moslims boos reageren wanneer iemand kritiek heeft op bijvoorbeeld Mohammed of wanneer iemand bepaalde moslimtradities wil verbieden.
Dat gaat nog wel op 3 miljoen uitkomenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:50 schreef IntensiveGary het volgende:
Zit die pietitie een beetje te volgen, maar hij stijgt nu met zo'n duizend mensen per minuut. Tering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |