Loonslavenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:54 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
De blanken (die krom liggen om alles te betalen).
Whehe, is het erg dat ik hierom moest lachen? Zulke mensen zetten zichzelf zo voor schut.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
En dit soort mensen roept dat Nederlanders fout zijn.
Verstoren kan natuurlijk op vele manieren worden opgevat. Zo'n mail kan ook worden opgevat als dat mensen werkelijk gaan lopen rellen daar. Ook met andere aankondigingen (m.b.t. schietpartijen, etc) neemt de politie soms het zekere voor het onzekere en komt men zelfs in actie wanneer de persoon niet letterlijk zegt dat hij ergens mensen wat zal aandoen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:54 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
De tegenstanders dreigen niet alleen maar doen het ook.
omdat rode bieten ook rood zijn...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:57 schreef Heufd het volgende:
Nog steeds geen fatsoenlijk argument gelezen trouwens waarom Zwarte Piet zwart moet blijven.
Een traditie aanpassen omdat er 40-45 mensen zijn die dit pijnlijk vinden lijkt mij ook overdreven.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik quote mijzelf even uit deel 4:
[..]
omdat je kosten wat kost je gelijk probeert te halen. Zelfs als je daarvoor de boel moet verdraaien. verder is nog maar de vraag of ze daadwerkelijk zo erg bedreigd zijn als ze beweren natuurlijk. Ze zeiden eerst ook dat ze het deden om een statement te maken en nu was het opeens om aan te geven dat gekleurde pieten geen gezicht zijn. Ze hebben dus wat moeite met de waarheid.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:55 schreef 99.999 het volgende:
Oh? Volgens mij probeer je meer wat in de mond te leggen.
Die club is flink bedreigd, dat lijkt me de basis. Wat je er daarna bij probeert te verzinnen om dat goed te praten kan me niet zoveel schelen.
Nog steeds geen fatsoenlijk argument gezien waarom hij moet verdwijnen. De argumenten om hem te laten blijven zijn onder meer traditie, nostalgie, cultureel erfgoed en kinderen. Argumenten om het af te schaffen zijn 'zwarte piet is racisme'. Mja...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:57 schreef Heufd het volgende:
Nog steeds geen fatsoenlijk argument gelezen trouwens waarom Zwarte Piet zwart moet blijven.
Want alleen blanken betalen in Nederland belasting?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:54 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
De blanken (die krom liggen om alles te betalen).
Ook niet waarom dat zou moeten veranderen, overigens.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:57 schreef Heufd het volgende:
Dit bericht komt je niet goed uit, dus je geloof het niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik werk met 10-jarige en geen enkele praat op deze manier.
Ik las vanmorgen dat er zich zo'n zes miljoen (nee, geen Godwinquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:55 schreef eight het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel op 3 miljoen uitkomen
Gast, zit je nou te trollen of wat?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:58 schreef Heufd het volgende:
[..]
Dit bericht komt je niet goed uit, dus je geloof het niet.
Hier heb je er een:quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:57 schreef Heufd het volgende:
Zijn er wel meer die het vinden denk ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:58 schreef eight het volgende:
[..]
Een traditie aanpassen omdat er 40-45 mensen zijn die dit pijnlijk vinden lijkt mij ook overdreven.
Ja, zo zal er elk jaar wel weer een ander groepje érgens door gekwetst zijn. Hoppa, aanpassen. Het jaar erop weer, het jaar daarop...En hoppa, een traditie is de nek omgedraaid.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:58 schreef eight het volgende:
[..]
Een traditie aanpassen omdat er 40-45 mensen zijn die dit pijnlijk vinden lijkt mij ook overdreven.
Omdat de discussie (en heus niet alleen van één kant) momenteel zo verziekt is dat brave huisvaders "we don't negotiate with terrorists" lopen te schuimbekkenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:57 schreef Heufd het volgende:
ik geloof het niet omdat ik zelf kinderen heb en kinderen niet zo praten. Maar zelfs al zou het wel echt zijn, dan nog doet de mening van één geïndoctrineerd kind me niet zo heel veel vergeleken bij die andere paar honderdduizend die elk jaar veel lol beleven aan zwarte piet en sinterklaas.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:58 schreef Heufd het volgende:
[..]
Dit bericht komt je niet goed uit, dus je geloof het niet.
het is een grap, haha, 40-45quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:59 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Zijn er wel meer die het vinden denk ik.
Ik sprak laatst een 7-jarige en ik denk eigenlijk dat het best zou kunnen voor een 10-jarige.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik werk met 10-jarige en geen enkele praat op deze manier.
Dat is nu juist het ironische. De mensen die het hardst lopen te janken zijn vaak ook de mensen die het hardst en op de meest smerige manier lopen te schreeuwen over de andere partij.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
En dit soort mensen roept dat Nederlanders fout zijn.
Waar leid jij uit af dat dit kind geïndoctrineerd is?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:00 schreef Danny het volgende:
[..]
ik geloof het niet omdat ik zelf kinderen heb en kinderen niet zo praten. Maar zelfs al zou het wel echt zijn, dan nog doet de mening van één geïndoctrineerd kind me niet zo heel veel vergeleken bij die andere paar honderdduizend die elk jaar veel lol beleven aan zwarte piet en sinterklaas.
In deze heb ik dan ook gelijk, het bedreigen van zo'n club is achterlijk en zielig. Net als het zeuren over het zwart zijn van Piet. (misschien nog wel wat erger, dreigen met geweld is nogal wat).quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:58 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat je kosten wat kost je gelijk probeert te halen.
Aha, je komt er niet meer uit dus 'men zal wel gelogen hebben'? Bizar.quote:Zelfs als je daarvoor de boel moet verdraaien. verder is nog maar de vraag of ze daadwerkelijk zo erg bedreigd zijn als ze beweren natuurlijk.
intuitie.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:01 schreef Heufd het volgende:
Waar leid jij uit af dat dit kind geïndoctrineerd is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |