Zijn al een tijdje terug hoor, maar dit geheel terzijde.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:05 schreef Jellereppe het volgende:
Juventus. Eindelijk terug na al die jaren.Eindelijk.
In de Serie A, jazeker, CL, nee.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zijn al een tijdje terug hoor, maar dit geheel terzijde.
Vorig jaar deden ze ook mee.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
In de Serie A, jazeker, CL, nee.
En toen deden ze het al goed met een kwartfinale.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vorig jaar deden ze ook mee.
Een neef van mij zit achter de goal.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:11 schreef hafcfan het volgende:
Mijn oom en neef zitten in het uit vak vanavond.Real ligt ons normaal gesproken wel al hadden we toen een veel beter team en nu zijn we ook nog eens uit vorm. Een punt zou goed zijn. Forza la Juve ale!
Ik voel de spanning alquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:11 schreef hafcfan het volgende:
Mijn oom en neef zitten in het uit vak vanavond.Real ligt ons normaal gesproken wel al hadden we toen een veel beter team en nu zijn we ook nog eens uit vorm. Een punt zou goed zijn. Forza la Juve ale!
Houd je mond mexicanoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoe Tjaptjoep vandaag ook weer mooie gifjes posten?
Jij hebt gisteren overuren gedraaid jaquote:
Ik heb de 2e helft amper gezienquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren overuren gedraaid ja
Het spijt mequote:
Waar zijn die 2?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:07 schreef Gruisman het volgende:
Pierre van Hooijdonk en Henk ten Cate man man manZomaar de trots van Baskenland afzetten als een stelletje onbekwame kleuters
Als GGMM er is gaat die test mislukken denk ik.quote:
Die was vandaag echt kut.quote:
Ballllleeeeee, my name is Garath Ballllleeeeeeequote:
Afgesproken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de rust zal ik even orde houden, dan kan jij een lekker bakkie koffie halen.
Speciaal voor van Persie, alleen doet die helemaal niet mee.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:30 schreef Cavaliers het volgende:
Roland ver der Geer in Manchester voor een samenvatting van zes minutenKan gewoon, allemaal van onze belastingcenten.
Die gaat zo vast pizza van onze belastingcenten bestellen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah, het NOS mannetje is voor niks naar Man U gegaan.
Wie heeft er meer gezag, René of jij?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
Damn ik wilde nog een leukemannengifje posten eigenlijkTe laat.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
HahaIk heb wel geleerd hoe snel piemels weg te halen.
Rene is er nu he? Dus vanavond heb ik niks te zeggen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie heeft er meer gezag, René of jij?
In de rust zal ik even laten zien hoe een goede mod zoiets doet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Rene is er nu he? Dus vanavond heb ik niks te zeggen.
Of je wordt gewoon VBL-mod. Hebben we gelijk een 3equote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Rene is er nu he? Dus vanavond heb ik niks te zeggen.
Ja doe dat maar. In de rust ga ik altijd even plassen en zo he?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de rust zal ik even laten zien hoe een goede mod zoiets doet.
Lijkt mij wel leuk hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of je wordt gewoon VBL-mod. Hebben we gelijk een 3eLang geleden dat we een vrouwelijke VBL-mod hadden.
Dankjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:33 schreef Elan het volgende:
[..]
DoenJij bent echt een toffe moderator.
beginnetje:quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
DankjeIk weet alleen niet al die namen van spelers en zo he
Alleen of ze lekker zijn.
Hehe ja DIE weet ik dan toevallig hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
beginnetje:
J Alba speelt bij Barcelona.
Verstand van voetbal hebben is geen must ik noem even een GGMM.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
DankjeIk weet alleen niet al die namen van spelers en zo he
Alleen of ze lekker zijn.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Verstand van voetbal hebben is geen must ik noem even een GGMM.
Hehe ik ga GGMM nu niet afvallen he? Dat snap je welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Aanwezigheid boeit ook geen kut, ik noem even een Morph.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar heb je een punt inderdaadquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Een randcrimineel zijn is ook geen probleem, ik noem een stevenmac.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Aanwezigheid boeit ook geen kut, ik noem even een Morph.
Pogba staat er toch ook in?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:36 schreef hafcfan het volgende:
Jezus wat een spanning. Goed dat Conte eindelijk van zijn 3-5-2 is afgestapt. Nu nog Pogba erin voor Pirlo en de best mogelijke opstelling staat er. Pirlo is al lang uit vorm en kan het tempo niet goed meer aan.
Daarom gewoon ruilen met Karina, als ze tenminste niet over lekkere toyboy's begint tijdens de wedstrijden dat is slecht voor Stijn zijn ontwikkeling.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Aanwezigheid boeit ook geen kut, ik noem even een Morph.
Ach dat doet johannes_vermeer ook.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
Ik geef wel commentaar op het uiterlijk, de schoenen en shirts van de spelers.
Inderdaad, aan één homomoderator in de vorm van GGMM hebben wij al genoeg.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom gewoon ruilen met Karina, als ze tenminste niet over lekkere toyboy's begint tijdens de wedstrijden dat is slecht voor Stijn zijn ontwikkeling.
Nou nou nou nou nouquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad, aan één homomoderator in de vorm van GGMM hebben wij al genoeg.
Ik vraag het maar weer, waar is Stijn?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom gewoon ruilen met Karina, als ze tenminste niet over lekkere toyboy's begint tijdens de wedstrijden dat is slecht voor Stijn zijn ontwikkeling.
Korfbalkamp? Geen ideequote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vraag het maar weer, waar is Stijn?
Hoezo of ik van BBC houd? Maakt toch niet uit op welke zender het isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Chinese*
Pogba is leuk om naar te kijken trouwens, weet niet of je van BBC houdt?
Kut is dat.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
En de laatste blijft met dat ding zitten
Raar he ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bale dat ze daar zoveel voor hebben betaald
Ik ben voor de Oude Dame in ieder geval.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:44 schreef Kun-Aguero het volgende:
He penissen.
Wie wint er ?
Zeg t maar.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben voor de Oude Dame in ieder geval.
Voor jezelf?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben voor de Oude Dame in ieder geval.
viktoria pilzen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:44 schreef Kun-Aguero het volgende:
He penissen.
Wie wint er ?
Zeg t maar.
Die man volgt echt 0,0 voetbal maar zit er altijd weer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:45 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Youri net vertellen dat het verschil tussen Mourinho en Ancelotti is dat de eerste met twee verdedigende middenvelders speelde en Ancelotti met één. Terwijl Illarramendi gewoon naast Khedira staat.![]()
Die lui zeggen ook maar wat.
Bos maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:45 schreef Bos81 het volgende:
Casillas op leeftijd.![]()
![]()
Die is pas 32, die kan nog wel een seizoen of 6 mee
Wel prettig kijken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:46 schreef Saekerhett het volgende:
Ligt het aan mij of is het camerastandpunt altijd irritant laag in Bernabeu?
Ik vind het bij Spaanse wedstrijden verder altijd juist NET te hoog.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:46 schreef Saekerhett het volgende:
Ligt het aan mij of is het camerastandpunt altijd irritant laag in Bernabeu?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gisteren was de camera pas kut.
Maar daar heeft Karina niets van gezien.
fixedquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gisteren was de wedstrijd pas kut.
Maar daar heeft Karina niets van gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:48 schreef Cavaliers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Vermoedelijk is deze stelling een juiste.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
Het zou zo maar eens een moeilijke avond kunnen worden voor Juve.
Gewaagd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
Het zou zo maar eens een moeilijke avond kunnen worden voor Juve.
quote:
hoe heet die gozer?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:50 schreef VMSDKR het volgende:
Wat een verschrikkelijk goede speler is die gozer.
De bal is wel rond .quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze hebben nog 85 minuten om er iets aan te doen.
Nee het isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:51 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
hoe heet die gozer?
Youri.
YOURI!!
Moet altijd lachen als ze op hem afgeven. Ik ken hem niet als persoon, misschien is ie als mens ook wel een held. Zijn "jeugdzonden" rakelen ze steeds weer op. Net als ze jarenlang bij Clarence deden.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee het is
HEEAAUAUAAJAJAJ YOURIEEEEEEEEEEEEEJ
Die zou bij PSV ook geen enkele goal maken.quote:
Eenheidsworstquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zou bij PSV ook geen enkele goal maken.
Doen niet voor elkaar onder inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:56 schreef Nativism het volgende:
Ronaldo > Messi. Hij leeft en geniet er tenminste ook van in tegenstelling tot die arrogante blaag.
Dat scheeltquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
Echte mannen kijken naar Sport1 met Sierd.
Ja leuk, zullen we die discussie nog eens overdoen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:56 schreef Nativism het volgende:
Ronaldo > Messi. Hij leeft en geniet er tenminste ook van in tegenstelling tot die arrogante blaag.
Stel net een vraag over een omhaal in MEN.quote:
HAHAHAHAHAHAHAAHHAHAAHAHquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stel net een vraag over een omhaal in MEN.
Echte mannen kijken nu naar RTL4 op bevel van hun vrouw.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
Echte mannen kijken naar Sport1 met Sierd.
Messi is niks zonder Barca, zelfs Serero zou een wereldvoetballer zijn met zulke medespelers om zich heen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:56 schreef Nativism het volgende:
Okequote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:56 schreef Nativism het volgende:
Ja laten we Zwarte Piet hier ook er bijhalen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:57 schreef Mani89 het volgende:
Die Benzema kan er geen pepernoot van.
Okéquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Echte mannen kijken nu naar RTL4 op bevel van hun vrouw.
Messi > Van Rijswijkquote:
En waarom is het dan wel steeds Messi en niet een van de andere medespelers? Of zijn die gewoon slecht?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Messi is niks zonder Barca, zelfs Serero zou een wereldvoetballer zijn met zulke medespelers om zich heen.
Oh sorry.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je naar de klok kijkt.
Ik vind het wel mooi die kleuren. Maar nu je Ikea zegt... had ik nog niet aan gedacht, nu heb je het verpestquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:59 schreef kalinhos het volgende:
't zal vast al gezegd zijn, maar jezus wat een lelijke uit-shirts van juventustis meer FC IKEA nu
Bij Cambuur staat het wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi die kleuren. Maar nu je Ikea zegt... had ik nog niet aan gedacht, nu heb je het verpest
Ik vind het ook wel mooi hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Cambuur staat het wel.
Ahquote:
Ik dacht ff aan rkcquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Cambuur staat het wel.
Leg eens uit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
Dit topic is voorlopig net als ADO - Ajax of Feyenoord - Ajax. Je gaat ze toch missen als ze er niet zijn.
Gisteren zorgden de ajax-fans toch voor veel levendigheid in het topic, naja tot een kwartier voor tijd dan. Toen waren ze allemaal weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |