abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132467058
In Iran hebben zij blijkbaar ook een soort zwarte piet die wel een door de VN beschermde status heeft... http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rmd-door-de-VN.dhtml Kan Verene Shepherd misschien even haar heldere licht op deze zaak doen schijnen?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_132467059
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:04 schreef Danny het volgende:

[..]

ik hoopte op een coherente post van je, voor één keer. Dat was ijdele hoop. Had ik kunnen weten.
Waarom zouden aspecten van de Nederlandse cultuur niet aan de kaak gesteld mogen worden? Van mij hoeft dat hele Sinterklaas-gedoe niet te veranderen, maar het staat mensen natuurlijk vrij om vraagtekens te plaatsen bij het feest, zonder dat ze op moeten rotten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 11:07:07 #53
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132467067
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:04 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wat is dan exact 'de Nederlandse cultuur'? En is dat allemaal heilig? Nogmaals, het is allemaal dom gezeur over de zwarte Pieten maar probeer toch met fatsoenlijke argumenten te komen in plaats van dit soort gezochte ellende.
De Nederlandse cultuur is er een van vrijheid. En die vrijheden worden steeds verder ingeperkt, met name door mensen die kennelijk geen andere woorden hebben geleerd dan 'raciesme' en 'diskriminatie!' (en 'kankerhollanders!' onder sommige groepen). En de hollanders die dat ok vinden zijn eigenlijk nog erger.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_132467078
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:07 schreef Danny het volgende:

[..]

De Nederlandse cultuur is er een van vrijheid.
Nou, dat zien we. Als iemand een andere mening heeft, mag hij oprotten van jou.
pi_132467079
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom zouden aspecten van de Nederlandse cultuur niet aan de kaak gesteld mogen worden? Van mij hoeft dat hele Sinterklaas-gedoe niet te veranderen, maar het staat mensen natuurlijk vrij om vraagtekens te plaatsen bij het feest, zonder dat ze op moeten rotten.
Overspelige vrouwen met pek en veren bedekt op een platte kar door het dorp trekken was ook lang Nederlandse cultuur. Zonde dat dat gestopt is!
pi_132467092
quote:

[..]

De Nederlandse cultuur is er een van vrijheid. En die vrijheden worden steeds verder ingeperkt, met name door mensen die kennelijk geen andere woorden hebben geleerd dan 'raciesme' en 'diskriminatie!' (en 'kankerhollanders!' onder sommige groepen). En de hollanders die dat ok vinden zijn eigenlijk nog erger.
Je hebt het over vrijheden terwijl je op dezelfde pagina roept dat iemand die er een andere mening op nahoudt maar op moeten rotten.
pi_132467114
quote:

[..]

De Nederlandse cultuur is er een van vrijheid. En die vrijheden worden steeds verder ingeperkt,
Aha, dan heb je het over 'De Nederlandse cultuur' gedurende 20-30 jaar?
quote:
met name door mensen die kennelijk geen andere woorden hebben geleerd dan 'raciesme' en 'diskriminatie!' (en 'kankerhollanders!' onder sommige groepen).
Waarom ga jij daar zo in mee dan?

quote:
En de hollanders die dat ok vinden zijn eigenlijk nog erger.
Net als degenen die als een echte Henk of Ingrid helemaal loos gaan hierover?
pi_132467141
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:06 schreef xzaz het volgende:

[..]

Wacht, er zijn mensen die het sinterklaasfeest niet zien als Nederlandse cultuur? Dan vraag ik me oprecht af wat wel Nederlandse cultuur is.
Ik ken die mensen niet.
En je afvragen wat wel Nederlandse cultuur is , is een vraag van alle tijden en zeer nuttig daarmee bezig te zijn.
Maar nav deze hysterie die over het land rolt...heb ik zelf steeds meer het idee dat ik persoonlijk nooit zwarte piet zou willen spelen. Misschien wel, maar dan niet een opgetutte Piet.
Is dat afschaffing van de Nederlandse cultuur. Niks hoor .. het is een ander idee over een 1 stukje
  woensdag 23 oktober 2013 @ 11:10:26 #59
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_132467153
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je hebt het over vrijheden terwijl je op dezelfde pagina roept dat iemand die er een andere mening op nahoudt maar op moeten rotten.
Vrijheid voor iedereen is anarchie. Niet echt een oplossing, want anarchie is meteen het recht van de sterkste.

Als we de 3/4 regel aanhouden is er niets aan de hand. :)
reset
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 11:12:00 #60
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132467201
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:06 schreef xzaz het volgende:

[..]

Wacht, er zijn mensen die het sinterklaasfeest niet zien als Nederlandse cultuur? Dan vraag ik me oprecht af wat wel Nederlandse cultuur is.
halalvlees, offer -en suikerfeesten, kopschoppen. dat soort dingen.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als dat gedaan wordt door een aandachtshoer die probeert zijn 'kunstenaar' zijn een boost te geven, en als daarbij de complete bevolking zomaar even als racist wordt afgedaan? Nee dank je. En ja, het mag natuurlijk (nog, want we hebben nog steeds DEELS vrije meningsuiting), maar daar mag dan evengoed tegen worden geprotesteerd. Behalve als je een linksmens met een identiteitscomplex bent. Dan heeft alleen de jankende minderheid recht van spreken en is iedereen die daar tegenin gaat automatisch racist.
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 11:12:53 #61
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132467226
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:07 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Overspelige vrouwen met pek en veren bedekt op een platte kar door het dorp trekken was ook lang Nederlandse cultuur. Zonde dat dat gestopt is!
Ja mooi, een kinderfeest daarmee vergelijken. Dat maakt je bijna net zo dom en ongeloofwaardig als die lui die bij die hoorzitting begonnen over jodensterren :')
pi_132467233
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:12 schreef Danny het volgende:
Als dat gedaan wordt door een aandachtshoer die probeert zijn 'kunstenaar' zijn een boost te geven, en als daarbij de complete bevolking zomaar even als racist wordt afgedaan? Nee dank je. En ja, het mag natuurlijk (nog, want we hebben nog steeds DEELS vrije meningsuiting), maar daar mag dan evengoed tegen worden geprotesteerd. Behalve als je een linksmens met een identiteitscomplex bent. Dan heeft alleen de jankende minderheid recht van spreken en is iedereen die daar tegenin gaat automatisch racist.
Wie heeft het er dan over dat er niet tegen dat gezever mag worden geprotesteerd?
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 11:13:18 #63
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132467244
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

dat roep ik niet. lezen. Ik zeg dat die wat mij betreft ergens anders zouden moeten gaan wonen. Dat is mijn mening.
pi_132467247
quote:

[..]

Dus de autogordel, rookverbod, boetes op wildplassen en Tim Kuijk hebben we allemaal aan de 'dicriminatie-schreeuwers' te danken? :')
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_132467258
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:13 schreef Danny het volgende:

[..]

dat roep ik niet. lezen. Ik zeg dat die wat mij betreft ergens anders zouden moeten gaan wonen. Dat is mijn mening.
Dat komt op hetzelfde neer.
  Redactie Sport woensdag 23 oktober 2013 @ 11:14:05 #66
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132467271
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:13 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Dus de autogordel, rookverbod, boetes op wildplassen en Tim Kuijk hebben we allemaal aan de 'dicriminatie-schreeuwers' te danken? :')
Gelukkig is dit een hele goede vergelijking.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 11:14:37 #67
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132467286
quote:
15s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wie heeft het er dan over dat er niet tegen dat gezever mag worden geprotesteerd?
uit jouw reacties maak ik op dat wij niet zo moeten zeuren. en dan zeg ik; buk nog even wat dieper voor de racismepenis.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 11:15:02 #68
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_132467304
quote:
Dat 'ras' geen sociale constructie is, wil niet zeggen dat die constructie niet bestaat.
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 11:15:14 #69
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132467309
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:13 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

ik zou eerst even de dosis crack uit laten werken voordat je probeert coherent te reageren :D
pi_132467311
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:12 schreef Danny het volgende:

[..]

halalvlees, offer -en suikerfeesten, kopschoppen. dat soort dingen.

[..]

Voor iemand die van "vrijheid" houdt hou je er wel erg van om dom te schelden (lees: intimideren) ipv met argumenten te komen.
pi_132467317
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Gelukkig is dit een hele goede vergelijking.
Dank voor je compliment :)
Lurf is the message and the message is Lurf
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 11:16:17 #72
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132467335
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:15 schreef _dodecahedron_ het volgende:

[..]

Voor iemand die van "vrijheid" houdt hou je er wel erg van om dom te schelden (lees: intimideren) ipv met argumenten te komen.
ik had jou al gediskwalificeerd vanwege eerdere reacties dus als je een reactie verwacht moet ik je teleurstellen.
pi_132467336
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:15 schreef Danny het volgende:

[..]

ik zou eerst even de dosis crack uit laten werken voordat je probeert coherent te reageren :D
hihi
pi_132467345
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:16 schreef Danny het volgende:

[..]

ik had jou al gediskwalificeerd vanwege eerdere reacties dus als je een reactie verwacht moet ik je teleurstellen.
so much for "vrijheid"
pi_132467351
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:13 schreef Danny het volgende:

[..]

Wens je dat Quinsy toe? Ook als hij blank is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')