Waarom zouden aspecten van de Nederlandse cultuur niet aan de kaak gesteld mogen worden? Van mij hoeft dat hele Sinterklaas-gedoe niet te veranderen, maar het staat mensen natuurlijk vrij om vraagtekens te plaatsen bij het feest, zonder dat ze op moeten rotten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:04 schreef Danny het volgende:
[..]
ik hoopte op een coherente post van je, voor één keer. Dat was ijdele hoop. Had ik kunnen weten.
De Nederlandse cultuur is er een van vrijheid. En die vrijheden worden steeds verder ingeperkt, met name door mensen die kennelijk geen andere woorden hebben geleerd dan 'raciesme' en 'diskriminatie!' (en 'kankerhollanders!' onder sommige groepen). En de hollanders die dat ok vinden zijn eigenlijk nog erger.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat is dan exact 'de Nederlandse cultuur'? En is dat allemaal heilig? Nogmaals, het is allemaal dom gezeur over de zwarte Pieten maar probeer toch met fatsoenlijke argumenten te komen in plaats van dit soort gezochte ellende.
Nou, dat zien we. Als iemand een andere mening heeft, mag hij oprotten van jou.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:07 schreef Danny het volgende:
[..]
De Nederlandse cultuur is er een van vrijheid.
Overspelige vrouwen met pek en veren bedekt op een platte kar door het dorp trekken was ook lang Nederlandse cultuur. Zonde dat dat gestopt is!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zouden aspecten van de Nederlandse cultuur niet aan de kaak gesteld mogen worden? Van mij hoeft dat hele Sinterklaas-gedoe niet te veranderen, maar het staat mensen natuurlijk vrij om vraagtekens te plaatsen bij het feest, zonder dat ze op moeten rotten.
Je hebt het over vrijheden terwijl je op dezelfde pagina roept dat iemand die er een andere mening op nahoudt maar op moeten rotten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:07 schreef Danny het volgende:
[..]
De Nederlandse cultuur is er een van vrijheid. En die vrijheden worden steeds verder ingeperkt, met name door mensen die kennelijk geen andere woorden hebben geleerd dan 'raciesme' en 'diskriminatie!' (en 'kankerhollanders!' onder sommige groepen). En de hollanders die dat ok vinden zijn eigenlijk nog erger.
Aha, dan heb je het over 'De Nederlandse cultuur' gedurende 20-30 jaar?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:07 schreef Danny het volgende:
[..]
De Nederlandse cultuur is er een van vrijheid. En die vrijheden worden steeds verder ingeperkt,
Waarom ga jij daar zo in mee dan?quote:met name door mensen die kennelijk geen andere woorden hebben geleerd dan 'raciesme' en 'diskriminatie!' (en 'kankerhollanders!' onder sommige groepen).
Net als degenen die als een echte Henk of Ingrid helemaal loos gaan hierover?quote:En de hollanders die dat ok vinden zijn eigenlijk nog erger.
Ik ken die mensen niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wacht, er zijn mensen die het sinterklaasfeest niet zien als Nederlandse cultuur? Dan vraag ik me oprecht af wat wel Nederlandse cultuur is.
Vrijheid voor iedereen is anarchie. Niet echt een oplossing, want anarchie is meteen het recht van de sterkste.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt het over vrijheden terwijl je op dezelfde pagina roept dat iemand die er een andere mening op nahoudt maar op moeten rotten.
halalvlees, offer -en suikerfeesten, kopschoppen. dat soort dingen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wacht, er zijn mensen die het sinterklaasfeest niet zien als Nederlandse cultuur? Dan vraag ik me oprecht af wat wel Nederlandse cultuur is.
Als dat gedaan wordt door een aandachtshoer die probeert zijn 'kunstenaar' zijn een boost te geven, en als daarbij de complete bevolking zomaar even als racist wordt afgedaan? Nee dank je. En ja, het mag natuurlijk (nog, want we hebben nog steeds DEELS vrije meningsuiting), maar daar mag dan evengoed tegen worden geprotesteerd. Behalve als je een linksmens met een identiteitscomplex bent. Dan heeft alleen de jankende minderheid recht van spreken en is iedereen die daar tegenin gaat automatisch racist.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zouden aspecten van de Nederlandse cultuur niet aan de kaak gesteld mogen worden? Van mij hoeft dat hele Sinterklaas-gedoe niet te veranderen, maar het staat mensen natuurlijk vrij om vraagtekens te plaatsen bij het feest, zonder dat ze op moeten rotten.
Ja mooi, een kinderfeest daarmee vergelijken. Dat maakt je bijna net zo dom en ongeloofwaardig als die lui die bij die hoorzitting begonnen over jodensterrenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Overspelige vrouwen met pek en veren bedekt op een platte kar door het dorp trekken was ook lang Nederlandse cultuur. Zonde dat dat gestopt is!
Wie heeft het er dan over dat er niet tegen dat gezever mag worden geprotesteerd?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:12 schreef Danny het volgende:
Als dat gedaan wordt door een aandachtshoer die probeert zijn 'kunstenaar' zijn een boost te geven, en als daarbij de complete bevolking zomaar even als racist wordt afgedaan? Nee dank je. En ja, het mag natuurlijk (nog, want we hebben nog steeds DEELS vrije meningsuiting), maar daar mag dan evengoed tegen worden geprotesteerd. Behalve als je een linksmens met een identiteitscomplex bent. Dan heeft alleen de jankende minderheid recht van spreken en is iedereen die daar tegenin gaat automatisch racist.
dat roep ik niet. lezen. Ik zeg dat die wat mij betreft ergens anders zouden moeten gaan wonen. Dat is mijn mening.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt het over vrijheden terwijl je op dezelfde pagina roept dat iemand die er een andere mening op nahoudt maar op moeten rotten.
Dus de autogordel, rookverbod, boetes op wildplassen en Tim Kuijk hebben we allemaal aan de 'dicriminatie-schreeuwers' te danken?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:07 schreef Danny het volgende:
[..]
De Nederlandse cultuur is er een van vrijheid. En die vrijheden worden steeds verder ingeperkt, met name door mensen die kennelijk geen andere woorden hebben geleerd dan 'raciesme' en 'diskriminatie!' (en 'kankerhollanders!' onder sommige groepen). En de hollanders die dat ok vinden zijn eigenlijk nog erger.
Dat komt op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:13 schreef Danny het volgende:
[..]
dat roep ik niet. lezen. Ik zeg dat die wat mij betreft ergens anders zouden moeten gaan wonen. Dat is mijn mening.
Gelukkig is dit een hele goede vergelijking.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:13 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Dus de autogordel, rookverbod, boetes op wildplassen en Tim Kuijk hebben we allemaal aan de 'dicriminatie-schreeuwers' te danken?
uit jouw reacties maak ik op dat wij niet zo moeten zeuren. en dan zeg ik; buk nog even wat dieper voor de racismepenis.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie heeft het er dan over dat er niet tegen dat gezever mag worden geprotesteerd?
Dat 'ras' geen sociale constructie is, wil niet zeggen dat die constructie niet bestaat.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
https://decorrespondent.nl/233/wat-we-niet-zien/5971790-4cb6c638![]()
Lees dit aub.
ik zou eerst even de dosis crack uit laten werken voordat je probeert coherent te reagerenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:13 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Dus de autogordel, rookverbod, boetes op wildplassen en Tim Kuijk hebben we allemaal aan de 'dicriminatie-schreeuwers' te danken?
Voor iemand die van "vrijheid" houdt hou je er wel erg van om dom te schelden (lees: intimideren) ipv met argumenten te komen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:12 schreef Danny het volgende:
[..]
halalvlees, offer -en suikerfeesten, kopschoppen. dat soort dingen.
[..]
Als dat gedaan wordt door een aandachtshoer die probeert zijn 'kunstenaar' zijn een boost te geven, en als daarbij de complete bevolking zomaar even als racist wordt afgedaan? Nee dank je. En ja, het mag natuurlijk (nog, want we hebben nog steeds DEELS vrije meningsuiting), maar daar mag dan evengoed tegen worden geprotesteerd. Behalve als je een linksmens met een identiteitscomplex bent. Dan heeft alleen de jankende minderheid recht van spreken en is iedereen die daar tegenin gaat automatisch racist.
Dank voor je complimentquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig is dit een hele goede vergelijking.
ik had jou al gediskwalificeerd vanwege eerdere reacties dus als je een reactie verwacht moet ik je teleurstellen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:15 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Voor iemand die van "vrijheid" houdt hou je er wel erg van om dom te schelden (lees: intimideren) ipv met argumenten te komen.
hihiquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:15 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zou eerst even de dosis crack uit laten werken voordat je probeert coherent te reageren
so much for "vrijheid"quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:16 schreef Danny het volgende:
[..]
ik had jou al gediskwalificeerd vanwege eerdere reacties dus als je een reactie verwacht moet ik je teleurstellen.
Wens je dat Quinsy toe? Ook als hij blank is?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:13 schreef Danny het volgende:
[..]
dat roep ik niet. lezen. Ik zeg dat die wat mij betreft ergens anders zouden moeten gaan wonen. Dat is mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |