Zo presenteren ze zich anders niet. Is het niet hét wereldlijke orgaan dat "de lieve Vrede in stand moet houden en bevorderen"?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:40 schreef Reya het volgende:
[..]
De VN is een weinig interessante praatbarak, daar moet je niet te veel van verwachten.
Absoluut, ik ben een bittere oude man geworden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo presenteren ze zich anders niet. Is het niet hét wereldlijke orgaan dat "de lieve Vrede in stand moet houden en bevorderen"?
Je cynisme verblindt je, Reya.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het idee alleen al om een eeuwenoud cultureel gebruik aan te gaan passen aan de eerste de minste* jankende negert, dat vind jij geen bezwaar?Ik heb geen enkel bezwaar. En dat 99,99% van de "zwarte" bevolking het onzin vindt is niet waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yankee go home!
Raap me op.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het idee alleen al om een eeuwenoud cultureel gebruik aan te gaan passen aan de eerste de minste* jankende negert, dat vind jij geen bezwaar?Sommige mensen hebben geen enkel probleem met het overboord gooien van je eigen culturele erfgoed ten faveure van dat van anderen. Helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie wat ik kijk: trakt.tv
De producten van xx jaar zelfhaat en weg met ons beleid door de Nederlandse overheid.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben geen enkel probleem met het overboord gooien van je eigen culturele erfgoed ten faveure van dat van anderen. Helaas.
Ik beslis voor mezelf wat "mijn cultuur" is, dankjewel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben geen enkel probleem met het overboord gooien van je eigen culturele erfgoed ten faveure van dat van anderen. Helaas.
De cultuur van hun land dan. Als jij de Nederlandse cultuur overboord wil gooien moet je ergens anders gaan wonen. Vind ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:59 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Ik beslis voor mezelf wat "mijn cultuur" is, dankjewel.
Dit slaat natuurlijk ook weer als een lul op een drumstel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:00 schreef Danny het volgende:
[..]
De cultuur van hun land dan. Als jij de Nederlandse cultuur overboord wil gooien moet je ergens anders gaan wonen. Vind ik.
Dat waren stoute kindertjes die Spanje zijn gebrachtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:57 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ik daar nou 2 witte Pieten er tussen staan
/edit 3 zelfs
sterk tegenargumentquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk ook weer als een lul op een drumstel.
Ga jij maar ergens anders wonen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:00 schreef Danny het volgende:
[..]
De cultuur van hun land dan. Als jij de Nederlandse cultuur overboord wil gooien moet je ergens anders gaan wonen. Vind ik.
Waarom zou ik tegenargumenten aanvoeren tegen een argumentloos statement?quote:
Geen. Reactie. Waard.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:02 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Ga jij maar ergens anders wonen.
ik hoopte op een coherente post van je, voor één keer. Dat was ijdele hoop. Had ik kunnen weten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou ik tegenargumenten aanvoeren tegen een argumentloos statement?
Wat is dan exact 'de Nederlandse cultuur'? En is dat allemaal heilig? Nogmaals, het is allemaal dom gezeur over de zwarte Pieten maar probeer toch met fatsoenlijke argumenten te komen in plaats van dit soort gezochte ellende.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Hoezo, jij zegt hetzelfde.quote:
johhh wie wilt de Nederlandse cultuur overboord gooien dan .quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Wacht, er zijn mensen die het sinterklaasfeest niet zien als Nederlandse cultuur? Dan vraag ik me oprecht af wat wel Nederlandse cultuur is.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
johhh wie wilt de Nederlandse cultuur overboord gooien dan .
Vergis jij je niet? Dat iemand een ander idee van Nederlandszijn heeft en dat je dat niet erkent als ook een vorm van Nederlandsheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |