abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 oktober 2013 @ 01:52:02 #1
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_132462574

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Sets & Reps
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
SPOILER: Versiebeheer
De OP staat hier
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 01:53:31 #2
77130 star_gazer
pi_132462602
Posts laatste deel.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 01:30 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Mijn aan m'n ogen van dat kleurenschema, moet altijd de kleuren inverten als ik daar iets lees.

Mooie quote ook

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 01:39 schreef Diabox het volgende:

[..]

Inderdaad, helemaal kut als je daarna weer switcht naar 'n site met lichte kleuren.
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 01:51 schreef star_gazer het volgende:
Godver zeg. Ik heb echt zware pijn in m'n onderarmen van 5x10 deadlifts eergister :') Double overhand grip FTW.
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_132462632
Goede TT.
If not now, then when.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 02:36:25 #4
77130 star_gazer
pi_132463088
Godver zeg. De nummer 1 blessure die ik nooit wil is een gescheurde pec. Dat ziet er echt bizar pijnlijk uit.
-
  woensdag 23 oktober 2013 @ 02:46:50 #5
77130 star_gazer
pi_132463180
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 01:18 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Ik stond net op de weegschaal: ik weeg te zwaar. ;(

Ik denk dat ik eerst moet gaan afvallen (10 kilo). Maar ook belangrijk is dat ik leniger ga worden. Ik vold groepslessen op de sportschool (2x bootcamp) en ik merk dat mijn balans maar vooral mijn lenigheid erg slecht zijn. Ik moet mijn spieren en ik denk vooral die van mijn rug, langer maken. Doe ik er niks aan, heb ik er op latere leeftijd veel problemen aan.

Ik merk trouwens ook dat mijn gebrek aan lenigheid me beperkt bij mijn buikspieroefeningen.
Ik doe maar even net alsof je dat niet gezegd hebt :X Je spieren worden niet langer, ze worden flexibeler van stretchen. Beeld je even in: een spier zit met pezen vast aan je botten. De ruimte daartussen staat vast en wordt bepaald door je skelet. Dat gezegd hebbende, een goede stretch routine na het liften (niet ervoor!) hoort erbij en is belangrijk om blessures enz te voorkomen.

Ik zou eens een yoga klas pakken; yoga is een geweldige manier om functionele lenigheid terug te krijgen.

Als je gaat afvallen, doe dat dan wel op de juiste manier. Negeer de adviezen van je moeder, de buurman/vrouw, je collega's en volg de adviezen in de OP op. Eet genoeg, eet goed en blijf heel ver van onzin als 'shake dieten' en 'sapkuren' vandaan. Sterker nog: gooi het woord 'dieet' in de prullenbak en noem het je 'voeding'. Zie de website IIFYM voor een goed voorbeeld van hoe je je voeding kunt structureren.

[ Bericht 1% gewijzigd door star_gazer op 23-10-2013 02:56:04 ]
-
  woensdag 23 oktober 2013 @ 03:13:00 #6
77130 star_gazer
pi_132463347
Hier is trouwens de post waar Dave Tate met een nutrional coach over zijn dieet praat.
-
pi_132463891
Gisteren mn 1e push workout gehad.

Squats 3x10x60 kg (pas opnieuw begonnen met squaten)
Lunges 3x10 met dumbels van 12kg , is verdomme een lastige oefening :)
DB press 3x10 met dumbels van 12 kg
BP 3x8x70kg
Dips 3x6

en nog 20 min op de hometrainer gezeten (10km)

vooral met de dips ben ik aangenaam verrast én geen last van mn schouders waar ik dat eerst wel had en daadwerkelijk 3 setjes van 6 weten te doen :p
Pen en papier meegenomen en alles genoteerd zodat ik netjes mn progressie kan bijhouden.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 08:30:35 #8
77130 star_gazer
pi_132464066
^O^

Lunges zijn inderdaad fijn ja.

Wel apart dat je 3x8x70kg pakt op de bench, maar met dumbbells maar 12kg drukt?
-
pi_132464109
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 08:30 schreef star_gazer het volgende:
^O^

Lunges zijn inderdaad fijn ja.

Wel apart dat je 3x8x70kg pakt op de bench, maar met dumbbells maar 12kg drukt?
Sorry DB shoulder press ;-)

http://exrx.net/WeightExe(...)DBShoulderPress.html
  woensdag 23 oktober 2013 @ 08:47:17 #10
77130 star_gazer
pi_132464254
quote:
My bad!
-
  woensdag 23 oktober 2013 @ 10:52:10 #11
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132467263
Dan geen vitaminepillen nemen --> scheurbuik de manier om te cutten.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 23 oktober 2013 @ 11:47:32 #13
77130 star_gazer
pi_132468267
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:52 schreef Snakey het volgende:
Man leeft maand op bier en worst
Wellicht iets meer worst en minder bier. IIFYM ^O^
-
pi_132471829
Tof hoor, sinds jullie hier zo op mijn vriendin hebben lopen inpraten, staat ze bij skullcrushers al na 20 seconden weer aan die bar te trekken omdat ik dan de volgende set moet doen. :') :D
pi_132473471
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:30 schreef Panzermaus het volgende:
Tof hoor, sinds jullie hier zo op mijn vriendin hebben lopen inpraten, staat ze bij skullcrushers al na 20 seconden weer aan die bar te trekken omdat ik dan de volgende set moet doen. :') :D
beter kan je niet hebben!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:33:26 #16
77130 star_gazer
pi_132474065
En zo hoort het
-
pi_132478879
Zo jammer om te moeten wachten tussen Starting Strength dagen door. Ik wil meer OHP, meer powercleans en meer alles elke dag. :D
pi_132479567
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 16:38 schreef Faeroer het volgende:
Zo jammer om te moeten wachten tussen Starting Strength dagen door. Ik wil meer OHP, meer powercleans en meer alles elke dag. :D
Dan ga je toch een ander programma doen wat je elke dag kan doen?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_132485031
Ik haal altijd om de 3 maanden fake converses bij scapino om in te liften , dit keer ben ik zwaar gegoofed.. 2 verschillende schoenen maar wel dezelfde maat :')

Ik trok ze aan en dacht..wtf.. er klopt iets niet. Zijn ook twee verschillende merken zie ik nu :D

1 super krappe schoen en 1 clownsschoen

ik ga er gewoon in trainen zo lol
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_132485189
Wat is de inhoud van dat maatschepje van whey perfection? Hier lees ik 28g dan weer 40/50g. Heb geen weegschaal. :P
pi_132485230
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:34 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wat is de inhoud van dat maatschepje van whey perfection? Hier lees ik 28g dan weer 40/50g. Heb geen weegschaal. :P
28 gram
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_132485273
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:34 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Hangt ervanaf hoe hard je het aandrukt
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_132485283
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:35 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

28 gram
^O^
pi_132485296
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:36 schreef Klokov het volgende:

[..]

Hangt ervanaf hoe hard je het aandrukt
Niet.
pi_132485372
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:31 schreef dreamerbulk het volgende:
Ik haal altijd om de 3 maanden fake converses bij scapino om in te liften , dit keer ben ik zwaar gegoofed.. 2 verschillende schoenen maar wel dezelfde maat :')

Ik trok ze aan en dacht..wtf.. er klopt iets niet. Zijn ook twee verschillende merken zie ik nu :D

1 super krappe schoen en 1 clownsschoen

[ afbeelding ]

ik ga er gewoon in trainen zo lol
Hardop gelachen. _O-

quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:36 schreef KolonelKhedaffi het volgende:

[..]

Niet.
Wel. We kwamen er destijds op een hilarische manier achter. Er staat op de pot 28 gr. maar ik kwam altijd uit op 40 gr. en waarschuwde de mensen in het topic. :') Bleek dat het gewoon 28 gr. is, maar omdat ik het tegen de wand aandruk is het 40 gr.
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')