Ik al eerder.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:24 schreef marcodej het volgende:
Leuk, die grapjes over de zak van Sinterklaas maakten we op ons 15e.
Relatief wel, aangezien het al voor de Middeleeuwen gevierd wordt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:26 schreef matthijst het volgende:
1828, en die gasten zwetsen steeds alsof piet er pas net bij is.
Hoe dan? Sinterklaas Kapotje?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik al eerder.Sinterklaas Kapoentje verbasterde ook al snel...tja, vroeg seksuele voorlichting gehad.
Zoiets.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sinterklaasquote:
En toch zegt ie: "hou je veilig!".quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:28 schreef Specularium het volgende:
Wim heeft volgens mij wat jeugdtrauma's.
Klopt, maar vaak gebruikt als verweer wanneer gezegd wordt dat zwarte piet traditie is. Bijna 200 jaar lijkt me een aardige traditie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Relatief wel, aangezien het al voor de Middeleeuwen gevierd wordt.
Nooit geweten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:30 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sinterklaas
Opvallend is dat vooral jongens een roe of zakje zout in de schoen vonden.
Ze snapt de juridische kant niet zo goed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:41 schreef marcodej het volgende:
Petra snapt het niet zo erg, geloof ik.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:41 schreef marcodej het volgende:
Petra snapt het niet zo erg, geloof ik.
Ik denk dat ze het wel snapt, maar dat ze het even buiten de discussie wil houden. Er zijn zoveel dingen en regelingen waarvan misbruik wordt gemaakt, maar dat is niet bij voorbaat een reden om het dan maar niet te doen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze snapt de juridische kant niet zo goed.
Haar bedoelingen zijn verder prima.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het klonk net als het JUICHEN van ene L. van Gaal.
zelfs in amsterdam zuidoost speelt dit probleem niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:47 schreef Marcomacro het volgende:
Het gaat steeds over zwarte piet, en dat iedereen met een huidskleur zich gediscrimineerd moet voelen. Maar hoe is dat voor iedereen die Piet heet. Sta je ook mooi voor knecht.
Kunnen ze de hele volgende week mee vullen. Prem's naam begint met de P van Piet dus die mag ook weer meedoen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:48 schreef tralalala het volgende:
Coen van Vrijberghe de Coningh > Huub Stapel
En Sensi.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Scarlett en Penelope zou ik wel raken.
Die zou ik beide helemaal onderyoghurten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik zou ze beide alle hoeken van de kamer laten zienquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zou ze beide alle hoeken van de kamer laten zien
Gaat het er zo aan toe in huize johannes vermeer?quote:
Ik snap het complimentje van Billy niet, jij wel?quote:
twitter:sensilowe twitterde op maandag 21-10-2013 om 23:23:50“@BILLYDANS: Trots op je, jij doet wat de meeste meisjes willen♡ @sensilowe”/wat ben je Tog lief ❤️ reageer retweet
Ik ben zo druk met allerlei slechte grappen te maken dat ik nergens meer aan toe kom.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaat het er zo aan toe in huize johannes vermeer?
Zou jij toch moeten weten Maniquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaat het er zo aan toe in huize johannes vermeer?
De meeste meisjes willen als skirre sloeries overkomen en Sensi doet het gewoon.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik snap het complimentje van Billy niet, jij wel?twitter:sensilowe twitterde op maandag 21-10-2013 om 23:23:50“@BILLYDANS: Trots op je, jij doet wat de meeste meisjes willen♡ @sensilowe”/wat ben je Tog lief ❤️ reageer retweet
Hij wil alleen maar de hele dag Geer en Goor spelen.quote:
Op die dagen is je broek op je enkels natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben degene met de broek aan behalve op maandag en vrijdag.
Giieeerrrreeen van het lachen dusquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij wil alleen maar de hele dag Geer en Goor spelen.
Geen rekening daar ... scheelt weerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:54 schreef Snoepje5 het volgende:
Wow een miljard dollar voor de rabobank
Beter luistert Roon naar zijn politiek leider in het vervolg.twitter:jwnavis twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 21:58:15"Ik citeer niet graag premier Rutte maar hij zei het goed: Zwarte piet is zwart", aldus @diederiksamsom in politiek café joure reageer retweet
Wat moest hij nou weer in Joure? Ohja herindelingsverkiezingen, dan komen ze wel even langsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:00 schreef marcodej het volgende:
Beter luistert Roon naar zijn politiek leider in het vervolg.twitter:jwnavis twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 21:58:15"Ik citeer niet graag premier Rutte maar hij zei het goed: Zwarte piet is zwart", aldus @diederiksamsom in politiek café joure reageer retweet
Hij had zin in een kopje Douwe Egberts koffie.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:09 schreef alors het volgende:
[..]
Wat moest hij nou weer in Joure? Ohja herindelingsverkiezingen, dan komen ze wel even langs
Want Roon ontkent dat Zwarte Piet zwart is?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:00 schreef marcodej het volgende:
Ja, hij zei dat er ook best wat andere kleurtjes tussen mochten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Want Roon ontkent dat Zwarte Piet zwart is?
Dan zijn het toch ook geen Zwarte Pieten meer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, hij zei dat er ook best wat andere kleurtjes tussen mochten.
Maakt ook geen ene reet uit wat Rutte vindt, voor de gemiddelde Nederlander, vrees ik...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:22 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb Rutte het niet zien opnemen voor Zwarte Piet. Wel gunstig, want als Rutte een mening heeft, doet hij toch het tegengestelde.
ben je nog wakker?quote:
Wat was hij ongelooflijk vervelend inderdaad.quote:
en nuquote:
maak ook wat voor mijquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:58 schreef Karina het volgende:
[..]
En nu al langIk ga zo even wat eten.
Sneetje brood voor Onno. En zometeen ga ik een pan macaronisaus maken dus als je daarna nog trek hebt.quote:
quote:Louis Bontes
Stapte uit het PVV-fractiebestuur omdat hij het niet eens is met de werkwijze
Arthur Docters van Leeuwen
Schreef een dichtbundel over liefde, dood, dromen en de wereld
Peter Verhaar
Over de nieuwe stresstest voor banken door de ECB
Is de wil van Allahquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:04 schreef matthijst het volgende:
Heeft Abdelkarim het ziekenfonds niet meegemaakt?
Goddamn, die tanden. Inshallah, doe er wat aan!
Ohja haha eigenlijk een prototype fokker, had z'n vriendin een besneden kut? Ik weet het ff niet meerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:53 schreef matthijst het volgende:
Abdelkarim Honing, dat wordt weer genieten!
Was dat niet die kneus die bij zijn vader op zolder woonde met z'n chickie uit Afrika?
Ik word echt van alle kanten doodgegooit met die fbgroepquote:
werkloos met twee kinderen en een afrikaanse griet die geen nl spreekt op zolder bij zn doodongelukkige vader iddquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:53 schreef matthijst het volgende:
Abdelkarim Honing, dat wordt weer genieten!
Was dat niet die kneus die bij zijn vader op zolder woonde met z'n chickie uit Afrika?
Oeh, dacht het wel ja. Daar had hij later zijn tanden op kapotgebeft denk ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:04 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ohja haha eigenlijk een prototype fokker, had z'n vriendin een besneden kut? Ik weet het ff niet meer
Als vader heb je toch ook grenzen? Gewoon hilarisch eigenlijk. Wel sneu voor die kinderenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
werkloos met twee kinderen en een afrikaanse griet die geen nl spreekt op zolder bij zn doodongelukkige vader idd
Onze staatsschuld is juist laag (column BNR 21 oktober 2013)quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:10 schreef arjan1112 het volgende:
ow god peter verhaar zit er ook... de oprichter van alex hmm
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:09 schreef Housekeeper het volgende:
Net een schildpad die Docters van Leeuwen. Zo uit een Pixar film gestapt
blijft je toch kind hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Als vader heb je toch ook grenzen? Gewoon hilarisch eigenlijk. Wel sneu voor die kinderen
Pfoe, die moest niet in de zon gaan zitten. De zon brandt zo z'n ogen er uitquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:13 schreef Martinello het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger was het ook al niet best.
die 30% waar ie het over heeft klopt alleen niet.. het is eerst 3% en 8% en daarna 42%..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Onze staatsschuld is juist laag (column BNR 21 oktober 2013)
Kent u David Tepper? Ik vermoed van niet. Tepper was in 2012 de best betaalde hedgefund manager met een beloning van circa 1,5 miljard euro. Zijn hedgefonds, Appaloosa zal u ook niet bekend voorkomen. De grootste hedgefunds zijn gevestigd in de VS en London en zijn voor ons vrijwel onbekende namen. In de ranglijstjes is het grootste hedgefund Bridgewater met een belegd vermogen van 54 miljard euro. Ik ken echter een veel groter hedgefund. De manager daarvan verdient een schamele 144.000 euro, dat is 1/tienduizendste van het salaris van de heer Tepper. Over wie ik het heb? Het is de Nederlandse Staat.
De Nederlandse Staat leent namelijk geld op de kapitaalmarkten en stalt dat vrijwillig bij pensioenfondsen, die met dat geld mogen proberen rendement te maken. Het gaat om grote getallen. Bij een belegd pensioenvermogen van 1.200 miljard heeft de Staat een belastingclaim op dat pensioengeld van om en nabij 400 miljard. En het bedrag loopt op. In 2013 wordt weer voor 30 miljard aan pensioenpremies fiscaal gefaciliteerd. Hupsakee, dat is weer 10 miljard die de Staat door de fondsen laat beheren.
Er is goed en slecht nieuws. Eerst het goede nieuws. De Staat doet het uitstekend als hedgefund. De afgelopen 5 jaar kon zij lenen tegen gemiddeld 3% en de fondsen maakten gemiddeld 6%. En dat met een salaris van 144.000 euro voor de topman. Ik zou zeggen ‘doorgaan, vooral doorgaan’.
Dan het slechte nieuws. Een van de grootste beleggers ter wereld, Blackrock, plaatst Nederland slechts op de 14e plaats als het gaat om de houdbaarheid van de staatsschuld. Eind 2014 bedraagt de staatsschuld 466 miljard euro. Dat is het hoogste bedrag ooit. Als percentage van het bruto binnenlands product komt de schuld eind 2014 uit op 76,1 procent. In 2007 stond dit percentage nog op 45,3. Met andere woorden, Blackrock, maar ook Olli Rehn van de Europese Commissie corrigeren onze staatsschuld niet voor het enorme bezit van de Staat. Zouden zij dat wel doen, dan is de staatsschuld maar 66 miljard, peanuts in deze wereld en het debat in het parlement over de begrotingstekorten zou echt een andere toonzetting hebben.
Mijn advies aan Rutte en Dijsselbloem: maak duidelijk dat er in Nederland sprake is van een bruto staatsschuld en een netto staatsschuld. En als dat niet werkt, haal dan die belastingclaim naar voren, net als bij stamrecht bv's. Dan zet ik alvast mijn roze bril op.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
werkloos met twee kinderen en een afrikaanse griet die geen nl spreekt op zolder bij zn doodongelukkige vader idd
En volgens mij woont hij bij mij in de buurt, heb hem wel eens zien lopen en had het ook over Zoetermeer. Het geeft maar aan in wat voor pauperbuurt ik woon.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:16 schreef Nober het volgende:
Denk dat Dennis met die telefoon een bom af laat gaan in Syrië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |