Ik al eerder.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:24 schreef marcodej het volgende:
Leuk, die grapjes over de zak van Sinterklaas maakten we op ons 15e.
Relatief wel, aangezien het al voor de Middeleeuwen gevierd wordt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:26 schreef matthijst het volgende:
1828, en die gasten zwetsen steeds alsof piet er pas net bij is.
Hoe dan? Sinterklaas Kapotje?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik al eerder.Sinterklaas Kapoentje verbasterde ook al snel...tja, vroeg seksuele voorlichting gehad.
Zoiets.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sinterklaasquote:
En toch zegt ie: "hou je veilig!".quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:28 schreef Specularium het volgende:
Wim heeft volgens mij wat jeugdtrauma's.
Klopt, maar vaak gebruikt als verweer wanneer gezegd wordt dat zwarte piet traditie is. Bijna 200 jaar lijkt me een aardige traditie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Relatief wel, aangezien het al voor de Middeleeuwen gevierd wordt.
Nooit geweten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:30 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sinterklaas
Opvallend is dat vooral jongens een roe of zakje zout in de schoen vonden.
Ze snapt de juridische kant niet zo goed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:41 schreef marcodej het volgende:
Petra snapt het niet zo erg, geloof ik.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:41 schreef marcodej het volgende:
Petra snapt het niet zo erg, geloof ik.
Ik denk dat ze het wel snapt, maar dat ze het even buiten de discussie wil houden. Er zijn zoveel dingen en regelingen waarvan misbruik wordt gemaakt, maar dat is niet bij voorbaat een reden om het dan maar niet te doen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze snapt de juridische kant niet zo goed.
Haar bedoelingen zijn verder prima.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het klonk net als het JUICHEN van ene L. van Gaal.
zelfs in amsterdam zuidoost speelt dit probleem niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:47 schreef Marcomacro het volgende:
Het gaat steeds over zwarte piet, en dat iedereen met een huidskleur zich gediscrimineerd moet voelen. Maar hoe is dat voor iedereen die Piet heet. Sta je ook mooi voor knecht.
Kunnen ze de hele volgende week mee vullen. Prem's naam begint met de P van Piet dus die mag ook weer meedoen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:48 schreef tralalala het volgende:
Coen van Vrijberghe de Coningh > Huub Stapel
En Sensi.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Scarlett en Penelope zou ik wel raken.
Die zou ik beide helemaal onderyoghurten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik zou ze beide alle hoeken van de kamer laten zienquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zou ze beide alle hoeken van de kamer laten zien
Gaat het er zo aan toe in huize johannes vermeer?quote:
Ik snap het complimentje van Billy niet, jij wel?quote:
twitter:sensilowe twitterde op maandag 21-10-2013 om 23:23:50“@BILLYDANS: Trots op je, jij doet wat de meeste meisjes willen♡ @sensilowe”/wat ben je Tog lief ❤️ reageer retweet
Ik ben zo druk met allerlei slechte grappen te maken dat ik nergens meer aan toe kom.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaat het er zo aan toe in huize johannes vermeer?
Zou jij toch moeten weten Maniquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaat het er zo aan toe in huize johannes vermeer?
De meeste meisjes willen als skirre sloeries overkomen en Sensi doet het gewoon.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik snap het complimentje van Billy niet, jij wel?twitter:sensilowe twitterde op maandag 21-10-2013 om 23:23:50“@BILLYDANS: Trots op je, jij doet wat de meeste meisjes willen♡ @sensilowe”/wat ben je Tog lief ❤️ reageer retweet
Hij wil alleen maar de hele dag Geer en Goor spelen.quote:
Op die dagen is je broek op je enkels natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben degene met de broek aan behalve op maandag en vrijdag.
Giieeerrrreeen van het lachen dusquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij wil alleen maar de hele dag Geer en Goor spelen.
Geen rekening daar ... scheelt weerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:54 schreef Snoepje5 het volgende:
Wow een miljard dollar voor de rabobank
Beter luistert Roon naar zijn politiek leider in het vervolg.twitter:jwnavis twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 21:58:15"Ik citeer niet graag premier Rutte maar hij zei het goed: Zwarte piet is zwart", aldus @diederiksamsom in politiek café joure reageer retweet
Wat moest hij nou weer in Joure? Ohja herindelingsverkiezingen, dan komen ze wel even langsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:00 schreef marcodej het volgende:
Beter luistert Roon naar zijn politiek leider in het vervolg.twitter:jwnavis twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 21:58:15"Ik citeer niet graag premier Rutte maar hij zei het goed: Zwarte piet is zwart", aldus @diederiksamsom in politiek café joure reageer retweet
Hij had zin in een kopje Douwe Egberts koffie.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:09 schreef alors het volgende:
[..]
Wat moest hij nou weer in Joure? Ohja herindelingsverkiezingen, dan komen ze wel even langs
Want Roon ontkent dat Zwarte Piet zwart is?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:00 schreef marcodej het volgende:
Ja, hij zei dat er ook best wat andere kleurtjes tussen mochten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Want Roon ontkent dat Zwarte Piet zwart is?
Dan zijn het toch ook geen Zwarte Pieten meer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, hij zei dat er ook best wat andere kleurtjes tussen mochten.
Maakt ook geen ene reet uit wat Rutte vindt, voor de gemiddelde Nederlander, vrees ik...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:22 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb Rutte het niet zien opnemen voor Zwarte Piet. Wel gunstig, want als Rutte een mening heeft, doet hij toch het tegengestelde.
ben je nog wakker?quote:
Wat was hij ongelooflijk vervelend inderdaad.quote:
en nuquote:
maak ook wat voor mijquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:58 schreef Karina het volgende:
[..]
En nu al langIk ga zo even wat eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |