Dan gaat half bekend Nederland achter de stangen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:18 schreef Tropanzia het volgende:
Het zou pas echt geniaal zijn als al dir acteurs die afgelopen jaren in een tv-programma voor zwarte piet hebben gespeeld zouden worden opgepakt.
Zo is het.....quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:22 schreef LXIV het volgende:
In ieder geval wordt ons kleine landje weer verenigd in onze haat jegens dat wijf van de VN. Ook weer goed.
Ik zie voor mij hoe dit plaatje morgen op het journaal langskomt..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:52 schreef matthijst het volgende:
Ziet er goed uit. Misschien even naar d'r mailen?
barking up the wrong tree there dude ...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
Zal ik jou n geheimpje verklappen?
Sinterklaas heeft wel degelijk witte en bruine Pieten, maar die zijn zwart geschminkt.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:55 schreef gelly het volgende:
Bevalt de slachtofferrol een beetje mensen ? Misschien moet je Quinsy nog om wat tips vragen,
Quinsy was te druk met zijn kunst.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:55 schreef gelly het volgende:
Bevalt de slachtofferrol een beetje mensen ? Misschien moet je Quinsy nog om wat tips vragen,
Jamaar, wij ook ! Wij blijken al eeuwenlang volledig nodeloos TWEE Sinterklazen te hebben terwijl er maar 1 nodig is ! Dat is best een schok...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:58 schreef matthijst het volgende:
[..]
Quinsy was te druk met zijn kunst.
En met knuffelen van zijn mama, die het heel zwaar heeft in deze tijd, met al die pieten op tv. Zware psychische klachten heeft ze nu.
opheffen die kerstmanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:00 schreef Grouch het volgende:
[..]
Jamaar, wij ook ! Wij blijken al eeuwenlang volledig nodeloos TWEE Sinterklazen te hebben terwijl er maar 1 nodig is ! Dat is best een schok...
Sowieso, er wordt wel kerst gevierd, maar dat is vooral boom en eten en cadeautjes. De Kerstman zelf is lang zo prominent niet aanwezig als Sinterklaas. Dus als er eentje moet sneuvelen...quote:
... wow. Ik had mijzelf tot op heden werkelijk niet gerealiseerd dat ik nog nooit een kerstman "in het echt" heb gezien. Alleen maar op plaatjes en in films... maar nooit op een plek waar daadwerkelijk iemand in een dergelijk pak IRL rondliep. Raar gevoel...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sowieso, er wordt wel kerst gevierd, maar dat is vooral boom en eten en cadeautjes. De Kerstman zelf is lang zo prominent niet aanwezig als Sinterklaas. Dus als er eentje moet sneuvelen...
Als ze al ergens zitten zitten ze bij winkelcentra tijdens de extra koopavonden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:09 schreef Grouch het volgende:
[..]
... wow. Ik had mijzelf tot op heden werkelijk niet gerealiseerd dat ik nog nooit een kerstman "in het echt" heb gezien. Alleen maar op plaatjes en in films... maar nooit op een plek waar daadwerkelijk iemand in een dergelijk pak IRL rondliep. Raar gevoel...
Echt nooit gezien...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ze al ergens zitten zitten ze bij winkelcentra tijdens de extra koopavonden.
radbraken'quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:16 schreef gelly het volgende:
Ik zou graag een lijstje met vergeten tradities plaatsen maar ben te lui om het te doen. Nederland bestaat echter nog steeds.
Denken dat allochtonen recht hebben op een uitkering en medewerkers die daar moeilijk over doen uit het hokje sleuren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
radbraken'
vierendelen
homo's castreren
slaven meppen
Je moet weer zo nodig buitenlanders afzeiken ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:46 schreef Grouch het volgende:
[..]
Denken dat allochtonen recht hebben op een uitkering en medewerkers die daar moeilijk over doen uit het hokje sleuren.
beter zichtbaar op tv, vriendelijker.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:48 schreef Dance99Vv het volgende:
Maar waarom is piet tegenwoordig eigenlijk bruin, zwart kan je het niet noemen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |