radbraken'quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:16 schreef gelly het volgende:
Ik zou graag een lijstje met vergeten tradities plaatsen maar ben te lui om het te doen. Nederland bestaat echter nog steeds.
Denken dat allochtonen recht hebben op een uitkering en medewerkers die daar moeilijk over doen uit het hokje sleuren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
radbraken'
vierendelen
homo's castreren
slaven meppen
Je moet weer zo nodig buitenlanders afzeiken ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:46 schreef Grouch het volgende:
[..]
Denken dat allochtonen recht hebben op een uitkering en medewerkers die daar moeilijk over doen uit het hokje sleuren.
beter zichtbaar op tv, vriendelijker.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:48 schreef Dance99Vv het volgende:
Maar waarom is piet tegenwoordig eigenlijk bruin, zwart kan je het niet noemen toch?
Vanzelfsprekend. Sterk discriminerend tegenover mensen die weinig baardgroei hebben. Oh, en halloween mag niet meer eng zijn want daarmee sluit je bange mensen en jonge kinderen uit.quote:
dit soort grappen waren 10 delen terug al ouwemeukquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Sterk discriminerend tegenover mensen die weinig baardgroei hebben. Oh, en halloween mag niet meer eng zijn want daarmee sluit je bange mensen en jonge kinderen uit.
Valt er straks nog iets te vieren?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Sterk discriminerend tegenover mensen die weinig baardgroei hebben. Oh, en halloween mag niet meer eng zijn want daarmee sluit je bange mensen en jonge kinderen uit.
Als je de Telegraaf leest ben je in een constante waas van verstandsverbijstering en had het zomaar een echt artikel kunnen zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:51 schreef Dance99Vv het volgende:
Dit stuurde me zoontje net, its fake maar ik schrok toch wel effe
https://www.facebook.com/(...)27033&type=1&theater
Al meerdere keren langs zien komen vandaag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:51 schreef Dance99Vv het volgende:
Dit stuurde me zoontje net, its fake maar ik schrok toch wel effe
https://www.facebook.com/(...)27033&type=1&theater
Dat is helemaal geen ongoing traditie en ik zeik hier geen buitenlanders af. Ik verwees naar het feit dat 50 jaar terug mensen er schande van spraken als een allochtoon geen uitkering kreeg, zeker als ze kinderen hadden. Daar hadden ze RECHT op - en er zijn in Amsterdam in de Jordaan ook meerdere opstootjes geweest tussen de Jordanezen en de gezagsdragers als dat niet snel genoeg geregeld werd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je moet weer zo nodig buitenlanders afzeiken ?
Dat is een ongoing Nederlandse traditie. Dat werd niet gevraagd
Hehe, Bluesdude, die's niet wies.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:59 schreef Grouch het volgende:
Je oprechte excuus is bij voorbaat aanvaard.
Dus je wilt zeggen dat jij al 10 delen lang meedoet aan deze lulkoek?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dit soort grappen waren 10 delen terug al ouwemeuk
vorig jaar heb ik hety gevraagd aan dzo'n online sint.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:48 schreef Dance99Vv het volgende:
Maar waarom is piet tegenwoordig eigenlijk bruin, zwart kan je het niet noemen toch?
Nee....quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat jij al 10 delen lang meedoet aan deze lulkoek?
Om eerlijk te zijn is door het bruin maken in plaats van extreem zwart Piet juist meer op een neger gaan lijken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:41 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
vorig jaar heb ik hety gevraagd aan dzo'n online sint.
zei hij dat dat kwam omdat de zwarte pieten spanjaarden zijn.
wel origineel.
Zo hee. Ik ben onder de indruk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 02:42 schreef De_Ilias het volgende:
Hallo Nederland we leven in de 21e eeuw? Sinterklaas is zo ouderwets.... Ik vroeg vandaag nog aan een duitser wat hij van dit feest vondt? Hij schrok zich rot en zei tegen mij, Nederlanders zijn racistisch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |