Zo krijg je inderdaad nooit een taxi onder je reet op kosten van een ander. Of... juist wel, maar dan is het wel een busje...quote:
Ja dat is ook het eerste waar ik aan dacht, is dit niet zo, dan zal dat taxibedrijf wel wat geld toeschuiven naar de beslissende ambtenaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:21 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Let maar op, over een tijdje blijkt één van de raadsleden banden te hebben met die taxitoko. Dit wordt weer zo'n voorbeeld hoe een van de raadsleden zich verreikt ten koste van de belastingbetaler. Er zal blijken dat er niets terug te halen valt, ivm. Contract wel volgens de wet, maar niet volgens de regels van fatsoenlijk bestuur ofzo.
Dan nog snap ik niet dat er geen ander raadslid is wat denkt: mmm 55 euro is misschien wel heeeel erg veel voor zo een kutritje.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:21 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Let maar op, over een tijdje blijkt één van de raadsleden banden te hebben met die taxitoko. Dit wordt weer zo'n voorbeeld hoe een van de raadsleden zich verreikt ten koste van de belastingbetaler. Er zal blijken dat er niets terug te halen valt, ivm. Contract wel volgens de wet, maar niet volgens de regels van fatsoenlijk bestuur ofzo.
Ik weet niet hoe het contract in elkaar zit, maar ik kan me ook voorstellen dat je betaalt voor beschikbaarheid en stiptheid, en het klaar (blijven) staan, en dat dit uitschieters zijn qua kosten, bijvoorbeeld doordat er een paar keer niet al in het voren gereserveerd was. Zoiets.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan nog snap ik niet dat er geen ander raadslid is wat denkt: mmm 55 euro is misschien wel heeeel erg veel voor zo een kutritje.
Het zijn geen uitschieters qua kosten, het is de ritprijs en dat kan niet goedkoper volgens het stadsbestuur.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het contract in elkaar zit, maar ik kan me ook voorstellen dat je betaalt voor beschikbaarheid en stiptheid, en het klaar (blijven) staan, en dat dit uitschieters zijn qua kosten, bijvoorbeeld doordat er een paar keer niet al in het voren gereserveerd was. Zoiets.
De brond staat in de OP, dus ik hou er rekening mee dat het genuanceerder ligt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:15 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het zijn geen uitschieters qua kosten, het is de ritprijs en dat kan niet goedkoper volgens het stadsbestuur.
Het lijkt me zeker iets waar vraagtekens bij gezet moeten worden, maar dat blijkt een stuk lastiger dan roeptoeteren.quote:Maar dat kan dus wel, dus daar kan je op zijn minst je vraagtekens bij zetten.
En in andere stadsdelen kan het wel goedkoper.
Het ligt er zoals het ligt, gemeente zegt het, oppositie zegt het.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De brond staat in de OP, dus ik hou er rekening mee dat het genuanceerder ligt.
[..]
Het lijkt me zeker iets waar vraagtekens bij gezet moeten worden, maar dat blijkt een stuk lastiger dan roeptoeteren.
Sorry, maar dat is gemakzuchtige onzin. Als je vandaag de Telegraaf leest, zie je dat Centrum (links+D66) en West (links) ook geen of nauwelijks kosten maken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:17 schreef macca728 het volgende:
In stadsdeel Zuid maakten ze ook gebruik van OV en eigen vervoer. Het kan dus wel.
Waarom verbaast het mij nu weer niet dat daar geen linkse meerderheid is.
Ok ik keek alleen naar Zuid en Noord, viel me gewoon op.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is gemakzuchtige onzin. Als je vandaag de Telegraaf leest, zie je dat Centrum (links+D66) en West (links) ook geen of nauwelijks kosten maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |