Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*********DENK AAN LEDBANDJES/REFLECTIE*********
[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 23-10-2013 18:29:12 ]
De linker schoen heeft het ook wel een klein beetje, maar toch beduidend minder. Wellicht morgen even naar de hardloopwinkel. Schoenen kostten toch een kleine 100 euro, dus het zal wel aan mijn loopstijl liggen...
En ze doen ook een 'lite' versie, maar daar is nog niets over bekend.
Hmmm geef mij maar een duidelijk bewegwijzerde race Er is hier sprake van een bezoekje aan Madrid... Zo rond de marathon Die komt nog te vroeg voor mij, maar een halve lijkt me dan prima te doen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
De linker schoen heeft het ook wel een klein beetje, maar toch beduidend minder. Wellicht morgen even naar de hardloopwinkel. Schoenen kostten toch een kleine 100 euro, dus het zal wel aan mijn loopstijl liggen...
Ik zou zeggen: Til je je voeten wel op? Nog nooit gezien, redelijke schoenen die na 500km er zo uitzien. Mijn oude (+/- 2000km, alleen nog in t bos aan) zien er beter uit.
ik kan haast niets anders bedenken dat een fabricage-fout (of een typo en je bent een 0 vergeten)... een schoen hoort er na 500km niet zo uit te zien. Ik snap zelfs niet hoe je dat voor elkaar krijg.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Gekocht bij Actiesport omdat ze daar toen wat mooie aanbiedingen hadden.
Zijn t wel loopschoenen? Of indoor tennis schoenen voor op tapijt of cross-trainers ofzo?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn... [b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Heerlijke temperatuur, ongeloofelijk veel regen tegengekomen maar fijn gelopen. Coopertest was de bedoeling voor vanavond, nieuw PR kunnen lopen. Heerlijk
Heerlijke temperatuur, ongeloofelijk veel regen tegengekomen maar fijn gelopen. Coopertest was de bedoeling voor vanavond, nieuw PR kunnen lopen. Heerlijk
En hoe hield je (knie?) het. Die was wat stijf toch?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
En hoe hield je (knie?) het. Die was wat stijf toch?
Dat ging prima, lijkt een spier te zijn die met hardlopen niet gebruikt wordt. Voelt nu ook beter aan dan van te voren, ook wel wat tijgerbalsem opgesmeerd voor ik vertrok. Als ik er op druk "voel" ik de spier. Training rest van de week op rustiger tempo, kijken hoe het reageert
Kan ook gevolg zijn van voetballen, dat draaien is wat lastiger denk ik.
Op dinsdag 22 oktober 2013 21:26 schreef _MvN_ het volgende: Ik had ook graag een rondje willen doen. Maar de blaar op mn voet doet nog wat pijn. Dus misschien morgen
blaren lijken me echt zo kut. heb er godzijdank nog nooit last van gehad. wel van eelt en zwemmerseczeem, kan zo lekker jeuken als je onderweg bent
ik loop regelmatig tussen voorthuizen en Apeldoorn in de bossen en heb dit echt niet met m'n schoenen. Geen van de 3 paar die ik gehad heb.
te veel zweefmomenten......
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Logische vraag is dan nu: hoe is dat nu? Vind je het leuk genoeg om nog wat extra te investeren in nieuwe schoenen?
Zeker, maar dan wil ik wel een soort van garantie hebben dat dit niet weer zo snel gebeurd!
Heb ook geen flauw idee aan wat voor prijs ik moet denken bij schoenen die extra bestand zijn tegen overpronatie (mocht dat het probleem zijn)... 100-150 euro?