Mwoah..quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar valt toch niet aan te ontkomen...
Precies, een vrouw, of man, kan nog zo leuk en geweldig zijn, als er lichamelijk totaal geen klik is dan gaat het niet werken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mannen schijnen niet in staat te zijn karakter te waarderen als ze snel aan zijn trekken kunnen komen. Mannelijke instinct ofzoquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
De mannen die zich niet zo opstellen willen de vrouwen niet. Vrouwelijk instinct ofzo...quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:00 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Mannen schijnen niet in staat te zijn karakter te waarderen als hij snel aan zijn trekken kan komen. Mannelijke instinct ofzo
Mwoah niet waar..quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:00 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Mannen schijnen niet in staat te zijn karakter te waarderen als hij snel aan zijn trekken kan komen. Mannelijke instinct ofzo
Die situaties waren dat allemaal in een kroeg?quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:03 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Nja niet alleen meisjes, maar ook gewoon vrienden, die allemaal dan met hun meisje zaten.. en dan was ik de enige die alleen was
...
Later was dat probleem in NL opgelost omdat ik wat beter werd met meiden, maar ook niet altijd in de club scene en zo..
nu zit ik in Miami en heb ik dat probleem weer.. cultuur verschillen
ja, kroegen.. clubs.. huisfeestjes ook af en toequote:Op zondag 27 oktober 2013 17:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die situaties waren dat allemaal in een kroeg?
In clubs is moeilijk regelen toch? Veel geluid, moet je meer van je uitstraling hebben op de dansvloer denk ik.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:18 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
ja, kroegen.. clubs.. huisfeestjes ook af en toe
Ja kloptquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
In clubs is moeilijk regelen toch? Veel geluid, moet je meer van je uitstraling hebben op de dansvloer denk ik.
Ik ben daarmee bezig heb al 7kg spiermassa erbij in halfjaartje.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:19 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja klopt... of als je beetje afgetrained bent wilt het ook eens voor komen dat meiden op je afstappen.. maar aangezien het dan moeilijk praten is, houdt het wel snel weer op
..
Netjes man.. maar ik zal je zeggen.. spieren hebben is niet alles..quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben daarmee bezig heb al 7kg spiermassa erbij in halfjaartje.
Spieren zijn inderdaad niet alles, maar voor een man die al zelfvertrouwen en karakter (persoonlijkheid) heeft kan spieren een plus punt zijnquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:30 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Netjes man.. maar ik zal je zeggen.. spieren hebben is niet alles..
Ik ben van mijn vriendengroep nu een van de bredere.. beetje aan me social skills gewerkt met meiden maar nog steeds wel die jongen die alleen naar huis gaat!.
Beter ga je in de pick up man!!
Klopt klopt, het probleem bij mij ligt meestal in de eerste momenten.. want als meiden me daarna leren kennen zeggen ze altijd dat ze niet hadden verwacht dat ik zou zijn zoals ik ben (op een goede manier)quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Spieren zijn inderdaad niet alles, maar voor een man die al zelfvertrouwen en karakter (persoonlijkheid) heeft kan spieren een plus punt zijn. Omgekeerd, een man met spieren, maar zonder zelfvertrouwen, charisma én persoonlijkheid
Inderdaad , je zelfvertrouwen een boost geven. En ook belangrijk is, weten op welke meisjes je valt en wat ze leuk vinden! Want een gesprek aangaan is 1 ding, maar een gesprek aangaan waaruit een klik kan ontstaan is een andere zaak. Maar als je weet op welke soort meisjes je valt en wat ze leuk vinden kan je gemakkelijker een klik krijgen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:47 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Klopt klopt, het probleem bij mij ligt meestal in de eerste momenten.. want als meiden me daarna leren kennen zeggen ze altijd dat ze niet hadden verwacht dat ik zou zijn zoals ik ben (op een goede manier)
Enige wat ik dus mis is dat beetje zelf vertrouwen met echt dames aan te spreken die ik niet ken via vrienden/werk/school
Dat is een goede, maar die wist ik alquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:53 schreef einszweiachtung het volgende:
Als ik dan nog een tip ga geven.
Ga niet met elke chick praten alsof je d'r fixt. Probeer ook eens een écht leuk gesprek aan waarop je niet gefocused bent haar nummer te krijgen/in bed te krijgen. Als je dan toch aan het fixen bent; geef optijd aan dat je wel eens wat met haar zou willen doen, als ze het waardeert zal ze erop ingaan -> Bingo. Als ze het niet waardeert weet je waar je aan toe bent. Niemand heeft een 100% score bij chicks ! ;p
Je hebt de skills ( afgeleid uit alles wat je schrijft) maar je positioneert jezelf niet in funcite van je doel (zie mijn vorige reactie).quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:12 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dat is een goede, maar die wist ik al.. denk dat ik daarom ook altijd meiden versier wanneer ik me er niet mee bezig hou.. ik ben namelijk echt resultaat gericht, op school/werk/ of via vrienden ben ik meestal druk bezig met iets anders en die meid is dan bijzaak
..
Maar als ik echt op iemand afstap is het van, okay ze ziet er leuk uit, praten (als het vloeiend gaat) maar toch altijd een soort drang voelen om iets te presteren en het doel is ook dan kijken of het klikt en dan hoppa.
Moet even me skills aanpassen
Ja ik moet denk ik meer in aanraking komen met random meiden, het probleem is dat ik vaak echt serieus ben als ik iemand niet ken (ouders,strenge opvoeding, erin gestampt gekregen dat je altijd zakelijk doet als je iemand leert kennen)quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt de skills ( afgeleid uit alles wat je schrijft) maar je positioneert jezelf niet in funcite van je doel (zie mijn vorige reactie).![]()
Het gaat vaak niet om de content van je gesprek, maar de emotie/sfeer en gevoel erachter. Daardoor kan je een "klik" voelen terwijl je eigenlijk over helemaal niets bijzonders hebt gepraat. Zij wilt jou leren kennen en dat kan alleen door jezelf te zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Inderdaad , je zelfvertrouwen een boost geven. En ook belangrijk is, weten op welke meisjes je valt en wat ze leuk vinden! Want een gesprek aangaan is 1 ding, maar een gesprek aangaan waaruit een klik kan ontstaan is een andere zaak. Maar als je weet op welke soort meisjes je valt en wat ze leuk vinden kan je gemakkelijker een klik krijgen.
Een voorbeeldje: je valt op losse meisjes, onderzoek dan eerst wat losse meisjes over het algemeen leuk (en niet leuk) vinden dan heb je al een aanknopingspunt. (dit is een vaag voorbeeld)
Maar je weet wat ik bedoel hé?
Ik bedoel probeer je te positioneren in functie van je doel.
Thx. Ik ben zo'n 2,5 jaar bezig. Ben niet zo goed hoor, vergeleken met wat andere mensen die ik ken. Bij mij is het ook flink oude gewoontes laten verdwijnen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:13 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dat zijn echt bazen pick up acties!
Hoe lang heb jij moeten "oefenen" voordat je uiteindelijk zo ging reageren op meiden?.
Ik heb namelijk dus dat ik alleen dit soort dingen doe als ik een meid al een lange tijd ken en me dus op me gemak voel. In de club scene of als iemand me aan iemand anders voorstelt dan neem ik alles gewoon serieus wat diegene zegt, tenzij diegene overduidelijk een grappenmaker is.
(heb er vanaf kleins af aan ingestampt gekregen dat je altijd zo zakelijk/serieus mogelijk moet zijn tegen mensen die je net kent.. wat soms handig is bij sollicitaties en mensen die op dat gebied iets voor je kunnen betekent, maar het werkt me heel erg tegen op het gebied van meiden omdat ik vaak te serieus ben. )
Dus als een meid zegt oh ik val niet op donkere/kleinere mannen dan reageer ik meestal van oh okay no problem, dan ga ik gewoon weg of dan verander ik me gedrag van het beetje flirten naar gewoon normaal vriendschappelijk wat dus vaak leid tot ongemakkelijke situaties (dat je echt kan merken dat er iets is veranderd).
Heb jij niet een youtubechannel of zo met pick up acties in NL?, dat zou namelijk best vet zijn om te zien.
Daar zit waarheid in, maar sommige mensen hebben het moeilijk om "losser" te zijn in omgang met vrouwen die zij niet kennen en voelen om één of andere reden de drang/behoefte om wat "losser" te zijn. En andere mensen kunnen inderdaad een klik voelen zonder niets gemeen met elkaar te hebben. Zoals bij mijn eerste vriendje: het ging van puur oogcontact + "hoi" gedurende een lange tijd, naar daten gedurende paar maanden en uiteindelijk naar een relatie van 2 jaar. Maar goed dit verhaaltje terzijde.quote:Op maandag 28 oktober 2013 07:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het gaat vaak niet om de content van je gesprek, maar de emotie/sfeer en gevoel erachter. Daardoor kan je een "klik" voelen terwijl je eigenlijk over helemaal niets bijzonders hebt gepraat. Zij wilt jou leren kennen en dat kan alleen door jezelf te zijn.
Wat een wijsheidquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Daar zit waarheid in, maar sommige mensen hebben het moeilijk om "losser" te zijn in omgang met vrouwen die zij niet kennen en voelen om één of andere reden de drang/behoefte om wat "losser" te zijn. En andere mensen kunnen inderdaad een klik voelen zonder niets gemeen met elkaar te hebben. Zoals bij mijn eerste vriendje: het ging van puur oogcontact + "hoi" gedurende een lange tijd, naar daten gedurende paar maanden en uiteindelijk naar een relatie van 2 jaar. Maar goed dit verhaaltje terzijde.![]()
Voor mensen die echt wat moeilijk in omgaan zijn met "onbekende vrouwen" kan het geen kwaad om wat "losser" te leren zijn.
En Just_some_ramdam-dude heeft in eerste instantie geen probleem met sociale skills : hij kan goed omgaan met vrienden, collega's enzo(mensen die hij rechtsreeks kent), maar hij is minder "los "naar onbekenden toe. En daar wil hij wat aan doen.
Jezelf blijven is goed en gezond, maar als je niet meer "tevreden" bent met bepaalde aspecten van jezelf ( om één of andere reden) dan heb je meestal twee keuzes: zelfontwikkeling of zelfacceptatie.Meestal gaat het om een gezonde combinatie van beide.
Goed geschreven! Ben er mee eens dat het een opstapje kan zijn. Alleen ligt het gevaar van verkeerde gewoontes wel op de loer. Het kan zelfs een stapje terug zijn als je gesprekken gaande houdt door een masker op te doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Daar zit waarheid in, maar sommige mensen hebben het moeilijk om "losser" te zijn in omgang met vrouwen die zij niet kennen en voelen om één of andere reden de drang/behoefte om wat "losser" te zijn. En andere mensen kunnen inderdaad een klik voelen zonder niets gemeen met elkaar te hebben. Zoals bij mijn eerste vriendje: het ging van puur oogcontact + "hoi" gedurende een lange tijd, naar daten gedurende paar maanden en uiteindelijk naar een relatie van 2 jaar. Maar goed dit verhaaltje terzijde.![]()
Voor mensen die echt wat moeilijk in omgaan zijn met "onbekende vrouwen" kan het geen kwaad om wat "losser" te leren zijn.
En Just_some_ramdam-dude heeft in eerste instantie geen probleem met sociale skills : hij kan goed omgaan met vrienden, collega's enzo(mensen die hij rechtsreeks kent), maar hij is minder "los "naar onbekenden toe. En daar wil hij wat aan doen.
Jezelf blijven is goed en gezond, maar als je niet meer "tevreden" bent met bepaalde aspecten van jezelf ( om één of andere reden) dan heb je meestal twee keuzes: zelfontwikkeling of zelfacceptatie.Meestal gaat het om een gezonde combinatie van beide.
Verkeerde gewoontes op de loer... -> stapje terug? door masker op te doenquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Goed geschreven! Ben er mee eens dat het een opstapje kan zijn. Alleen ligt het gevaar van verkeerde gewoontes wel op de loer. Het kan zelfs een stapje terug zijn als je gesprekken gaande houdt door een masker op te doen.
Je bent niet jezelf als je ineens naar onderwerpen gaat zoeken die de ander leuk vind ipv door het allemaal gewoon te laten gaan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Verkeerde gewoontes op de loer... -> stapje terug? door masker op te doen![]()
Kan je wat concreter zijn?
Waarom zou je een masker op doen als je jezelf wilt zijn?
Lijkt mij op een contradictie en/of paradox?
Klinkt een beetje als pua taferelen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:21 schreef helplesssss het volgende:
Mijn ex was super cool toen ik hem leerde kennen. Dat vond (vindt) iedereen. Koudbloedig, grappig, charmant, licht macho.
ahzo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent niet jezelf als je ineens naar onderwerpen gaat zoeken die de ander leuk vind ipv door het allemaal gewoon te laten gaan.
Welke issues hebben vrouwen dan?,quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:33 schreef complicate het volgende:
[..]
ahzo.![]()
Klopt maar dat heeft meer te maken met hoe je jezelf positioneert dan "jezelf zijn" hé.
Volgens mij toch. Maar goed, ik ben geen expert, ik zeg wat ik denk net zoals je![]()
En een geluk dat vrouwen minder die "probleem" hebben![]()
Vrouwen hebben dan andere issues die meer "complicated" zijn
Veel relaties gaan uit omdat de man steeds afhankelijker/wanhopiger wordt en de vrouw steeds meer de overhand krijgt. Zij gaat zich steeds meer als bitch gedragen omdat hij steeds zwakker is. In principe zoekt ze bevestiging of hij nog wel die man is. Heeft niets te maken met PU. Sterker nog, als "PUA" zijnde zou het makkelijker moeten zijn om op je pad te blijven en op beide voeten te staan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als pua taferelen.
Logische verklaring.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Veel relaties gaan uit omdat de man steeds afhankelijker/wanhopiger wordt en de vrouw steeds meer de overhand krijgt. Zij gaat zich steeds meer als bitch gedragen omdat hij steeds zwakker is. In principe zoekt ze bevestiging of hij nog wel die man is. Heeft niets te maken met PU. Sterker nog, als "PUA" zijnde zou het makkelijker moeten zijn om op je pad te blijven en op beide voeten te staan.
Is hij die man wel geweest dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Veel relaties gaan uit omdat de man steeds afhankelijker/wanhopiger wordt en de vrouw steeds meer de overhand krijgt. Zij gaat zich steeds meer als bitch gedragen omdat hij steeds zwakker is. In principe zoekt ze bevestiging of hij nog wel die man is. Heeft niets te maken met PU. Sterker nog, als "PUA" zijnde zou het makkelijker moeten zijn om op je pad te blijven en op beide voeten te staan.
Heb je al gehoord van "mannen komen van mars en vrouwen van venus". Voor de ene vrouw is iets een issue terwijl het voor de ander vrouw het geen issue is (omgekeerd geldt voor mannen).quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:21 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Welke issues hebben vrouwen dan?,
Vaak van vriendinnen gehoord dat ze ook nerveus zijn en zo.. en zelf gezien dat ze giechelen als kleine schoolmeisjes als je ze aanspreekt..
verder zie ik op het eerste gezicht toch alleen dat vrouwen er aantrekkelijk uit moeten zien, en als ze niet (zo) onzeker zijn en slap kunnen lullen dan komt het allemaal goed.
enlighten us!!.
Ik val op "mietjes"quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:04 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Is hij die man wel geweest dan?![]()
Vrouwen willen een man die haar moodswings aankunnen. Die koudbloedig kunnen blijven. Een man met veerkracht. Andersom ben je een mietje en daar wordt overheen gewalst. De reden is om het mannelijke in je aan te wakkeren. Vrouwen krijgen frustraties zodra een man zijn temperament verliest. Ik wel althans
Ja dat heb ik gehoord, en dat merk ik echt zeker als ik af en toe gesprekken/discussies heb. De manier waarop vrouwen naar bepaalde dingen kijken is zo anders, het is dan ook echt moeilijk om te snappen waarom vrouwen op bepaalde manieren reageren als je iets doet, wat voor mij niks erg is, kan voor haar echt dan voelen alsof ik haar al heb gedumpt of zoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 02:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je al gehoord van "mannen komen van mars en vrouwen van venus". Voor de ene vrouw is iets een issue terwijl het voor de ander vrouw het geen issue is (omgekeerd geldt voor mannen).
Of nog anders gezegd :niet alle mannen zijn jagers en niet alle vrouwen zijn verleidsters.
Even een voorbeeldje van mijn eigen "issue" illustreren: als een man mij probeert te "versieren" dan vind ik dat een leuke spel. ('love is a game")Het wordt een issue als die té snel intiem wilt zijn en te opdringerig wordt (alle dagen elkaar willen zien, verschillende keren in éénzelfde dag willen afspreken, praten over samenwonen , blablabla).
Ander voorbeeldje:
Vaak zeggen vrienden tegen mij na een feestje, of als een "knappe" jongen alles doet om mij te versieren : "waarom ben je niet meegegaan met die "lekkere" gast ?" Waarop ik dan meestal antwoord: " hoezo meegaannaar waar
![]()
Heb je die dan al gegeten ? haha
Hope you see what i mean.
![]()
Alles hangt dus af wat je doel is en wat je zoekt: wil je een spelletje spelen, zoek je een levenspartner, wil je bevestiging dat je goed in de markt zit, wil je sex, zoek je een soulmate en nog veel meer...![]()
Hangt dus enerzijds van wat je zoekt ("doel)" en anderzijds wat/wie je tegenkomt.
Dit is dus wat ik bedoel met mannen komen van mars en vrouwen van venus.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 03:44 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gehoord, en dat merk ik echt zeker als ik af en toe gesprekken/discussies heb. De manier waarop vrouwen naar bepaalde dingen kijken is zo anders, het is dan ook echt moeilijk om te snappen waarom vrouwen op bepaalde manieren reageren als je iets doet, wat voor mij niks erg is, kan voor haar echt dan voelen alsof ik haar al heb gedumpt of zo
zijn er echt mannen die vaker dan 1 keer per dag willen afspreken?, dat lijkt mij echt overkill.. ik denk eerlijk gezegd dat dat vaak mannen zijn die denken dat ze geen meid aan de haak kunnen slaan, en als ze er een hebben ze alles eruit willen halen wat er te halen valt voordat het uit zou gaan of zo
.
ben jij nooit het type dat met "lekkere" mannen meegaat als het klikt bij een feestje?
.
Klopt, ik heb dan wel eens vaker gesprekken gehad met meiden in clubs en zo (met als doel het in bed krijgen toch), maar om een of andere manier lijken heel veel meiden die van die ONS doen zo inhoudsloos (het ligt waarschijnlijk aan mij maar goed), en als ik met een andere meid ga praten klikt het, maar dan altijd op een relatie manier
maar dan wil ik dus geen relatie en is het dus wel een aantal keer voorgekomen dat ik zeg maar met gevoelens heb gespeelt, waar ik later toch wel spijt van had omdat het nogal fucked up is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |