Ja dat heb ik gehoord, en dat merk ik echt zeker als ik af en toe gesprekken/discussies heb. De manier waarop vrouwen naar bepaalde dingen kijken is zo anders, het is dan ook echt moeilijk om te snappen waarom vrouwen op bepaalde manieren reageren als je iets doet, wat voor mij niks erg is, kan voor haar echt dan voelen alsof ik haar al heb gedumpt of zoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 02:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je al gehoord van "mannen komen van mars en vrouwen van venus". Voor de ene vrouw is iets een issue terwijl het voor de ander vrouw het geen issue is (omgekeerd geldt voor mannen).
Of nog anders gezegd :niet alle mannen zijn jagers en niet alle vrouwen zijn verleidsters.
Even een voorbeeldje van mijn eigen "issue" illustreren: als een man mij probeert te "versieren" dan vind ik dat een leuke spel. ('love is a game")Het wordt een issue als die té snel intiem wilt zijn en te opdringerig wordt (alle dagen elkaar willen zien, verschillende keren in éénzelfde dag willen afspreken, praten over samenwonen , blablabla).
Ander voorbeeldje:
Vaak zeggen vrienden tegen mij na een feestje, of als een "knappe" jongen alles doet om mij te versieren : "waarom ben je niet meegegaan met die "lekkere" gast ?" Waarop ik dan meestal antwoord: " hoezo meegaannaar waar
![]()
Heb je die dan al gegeten ? haha
Hope you see what i mean.
![]()
Alles hangt dus af wat je doel is en wat je zoekt: wil je een spelletje spelen, zoek je een levenspartner, wil je bevestiging dat je goed in de markt zit, wil je sex, zoek je een soulmate en nog veel meer...![]()
Hangt dus enerzijds van wat je zoekt ("doel)" en anderzijds wat/wie je tegenkomt.
Dit is dus wat ik bedoel met mannen komen van mars en vrouwen van venus.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 03:44 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gehoord, en dat merk ik echt zeker als ik af en toe gesprekken/discussies heb. De manier waarop vrouwen naar bepaalde dingen kijken is zo anders, het is dan ook echt moeilijk om te snappen waarom vrouwen op bepaalde manieren reageren als je iets doet, wat voor mij niks erg is, kan voor haar echt dan voelen alsof ik haar al heb gedumpt of zo
zijn er echt mannen die vaker dan 1 keer per dag willen afspreken?, dat lijkt mij echt overkill.. ik denk eerlijk gezegd dat dat vaak mannen zijn die denken dat ze geen meid aan de haak kunnen slaan, en als ze er een hebben ze alles eruit willen halen wat er te halen valt voordat het uit zou gaan of zo
.
ben jij nooit het type dat met "lekkere" mannen meegaat als het klikt bij een feestje?
.
Klopt, ik heb dan wel eens vaker gesprekken gehad met meiden in clubs en zo (met als doel het in bed krijgen toch), maar om een of andere manier lijken heel veel meiden die van die ONS doen zo inhoudsloos (het ligt waarschijnlijk aan mij maar goed), en als ik met een andere meid ga praten klikt het, maar dan altijd op een relatie manier
maar dan wil ik dus geen relatie en is het dus wel een aantal keer voorgekomen dat ik zeg maar met gevoelens heb gespeelt, waar ik later toch wel spijt van had omdat het nogal fucked up is
Omdat clubs/bars/uitgaansgelegenheden denk ik toch wel echt de "hot spots" zijn om een vrouw makkelijker in bed te krijgen, veel vrouwen en mannen kleden zich op hun best en gaan daar "showen" wat ze hebben om hun aantrekkelijkheid te laten zien toch.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 04:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik bedoel met mannen komen van mars en vrouwen van venus.
Ik zal nooit niet snappen waarom sommige mannen in clubs vrouwen in bed proberen te krijgen.
Lijkt mij in eerste instantie doelloos én niet de juiste plaats voor een jager of visser haha![]()
Maar goed, de verschillen tussen mannen en vrouwen maken het leven ook wel wat spannender.![]()
En soms wat té spannend dat het niet meer spannend is.
Nee nog nooit zo een type geweest die meegaat na een feestje met een onbekende man omdat die "lekker" is of een "goede" versierder is. Ik zie daar geen nut in én mijn moeder zei mij al te vaak "voorzichtig zijn met vreemde mensen hé". hahahaha LOLquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 03:44 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
ben jij nooit het type dat met "lekkere" mannen meegaat als het klikt bij een feestje?
.
Waarom dan niet gewoon direct naar hoeren gaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 04:08 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Omdat clubs/bars/uitgaansgelegenheden denk ik toch wel echt de "hot spots" zijn om een vrouw makkelijker in bed te krijgen, veel vrouwen en mannen kleden zich op hun best en gaan daar "showen" wat ze hebben om hun aantrekkelijkheid te laten zien toch.![]()
Vaak kan je als je de skills hebt om ONS te regelen daar toch gelijk die avond iets doen, dat tegenover iemand aanspreken op straat, misschien op een instant date gaan en als je echt echt lucky bent naar huis met haar OF wat meer tijd moeten investeren en nog eens emotioneel verbonden raken aan elkaar, wat denk jij dat makkelijker is.
Spannender maar ook tegelijk zo veel stress
Heb ik ook wel eens gedaan hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 04:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon direct naar hoeren gaan![]()
![]()
Een jager of visser weet toch ook wel waar hij zijn vis of vlees moet halen?
Ik vind het wel altijd triest van die mannen die zo hard hun best doen in clubs om vrouwen te versieren terwijl ze naar hoeren kunnen gaan tenminste als hun doel "een vrouw in bed krijgen" is.![]()
Maar like I said, ik ben een vrouw en kan zoiets niet begrijpen, vandaag niet en morgen ook niet.
Oh wacht, ik wil het zelfs niet begrijpen want het is gewoon triest vind ik.
Je bent een troll toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 04:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee nog nooit zo een type geweest die meegaat na een feestje met een onbekende man omdat die "lekker" is of een "goede" versierder is. Ik zie daar geen nut in én mijn moeder zei mij al te vaak "voorzichtig zijn met vreemde mensen hé". hahahaha LOL
Even serieus, nee lijkt mij "doelloos" om zo iets te doen.![]()
Als man naar de hoeren gaan staat gelijk aan een jager die naar de slager gaat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 04:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon direct naar hoeren gaan![]()
![]()
Een jager of visser weet toch ook wel waar hij zijn vis of vlees moet halen?
Ik denk van wel, dat is namelijk moeilijk te faken. Maar omdat hij op een gegeven moment veranderd was, rationaliseer je nu terug dat hij het nooit geweest was. Totaal mee eens verder met wat je zegt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:04 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Is hij die man wel geweest dan?![]()
Vrouwen willen een man die haar moodswings aankunnen. Die koudbloedig kunnen blijven. Een man met veerkracht. Andersom ben je een mietje en daar wordt overheen gewalst. De reden is om het mannelijke in je aan te wakkeren. Vrouwen krijgen frustraties zodra een man zijn temperament verliest. Ik wel althans
Hoezo denk je dit? Mij lijkt juist van wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 04:00 schreef complicate het volgende:
Lijkt mij in eerste instantie doelloos én niet de juiste plaats voor een jager of visser haha
Vrouwen kunnen op elk gewenst moment seks krijgen, ook als ze lelijk zijn. Dus voor hun stelt het allemaal niet zoveel voor itt tot mannen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 04:53 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Het is gewoon een mannen iets denk ik.. tenminste ik merk niet vaak dat een vrouw ECHT nodig wilt
(uitzonderingen daar gelaten, want een aantal vrouwen hebben tegen mij gezegd dat ze een beurt nodig hadden )
Nee hoor Fok!ker! Ben hier nieuw en weet niet goed hoe ik moet quoten en wathever!quote:
Niet mijn probleem hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als man naar de hoeren gaan staat gelijk aan een jager die naar de slager gaat.
Hoezoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo denk je dit? Mij lijkt juist van wel.
Op elk "gewenst" momentquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen op elk gewenst moment seks krijgen, ook als ze lelijk zijn. Dus voor hun stelt het allemaal niet zoveel voor itt tot mannen.
Ik kan me niet voorstellen dat een man of iemand uberhaupt 180 graden om kan draaien. Want mijn ex is nu opnieuw 'geworden' wat hij in het begin ook was. Fijn, hij heeft weer een nieuwe vriendin. Hij blijft dezelfde fout maken. Net zoals bij als zijn exen. Die valt ook voor wat hij lijkt en niet is. Daarna moet ze het doen met wie hij echt is en daarna begint alle ellende. Zijn ene ex was vaker bij haar ex, de andere ging vreemd, eentje maakte ruzies met hem en noemde hem zelfs homo... ik... tjah, ik zocht de temperament op een gegeven moment ook buiten en raakte gefrustreerd om ik het bij hem niet kon krijgen. Toen ging het uit. Geen idee hoe ik het zo lang heb uitgehouden. Ik hield wel veel van hem. Of was gehecht aan hem. Hij was mijn stabiele factor. Maar dat is geen goede basis.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk van wel, dat is namelijk moeilijk te faken. Maar omdat hij op een gegeven moment veranderd was, rationaliseer je nu terug dat hij het nooit geweest was. Totaal mee eens verder met wat je zegt.
Idd!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:14 schreef ook_gek het volgende:
Is dat hele wel mannelijk niet mannelijk zijn gedoe niet ontzettend vermoeiend? Wees gewoon je zelf, houd je vast aan je eigen normen en waarden en ga je niet teveel aanpassen aan een ander. Rug recht, eigen mening en leven maar. Niks is zo makkelijk als je zelf zijn.
En kan jou het nou boeien als je "vrouwelijke" dingen doet als man. Als nou iets niet belangrijk is.... Is het wel andermans mening. Naar mijn mening dan.
Het is inderdaad een mannen ietsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 04:53 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan hoor... maar goed het is allemaal net iets te prof naar me smaak + het word een dure grap voor zo een korte tijd
.
Ik snap denk ik wel waarom jij en een overgroot deel van de vrouwelijke bevolking het triest vindt.
Het is gewoon een mannen iets denk ik.. tenminste ik merk niet vaak dat een vrouw ECHT nodig wilt
(uitzonderingen daar gelaten, want een aantal vrouwen hebben tegen mij gezegd dat ze een beurt nodig hadden)
Maar bij de meeste mannen hoor ik toch vaker hoor van "shit... sta echt tijd droog, zelfs als er een lelijke meid komt zou ik haar doen"
Denk dat vrouwen zich beter kunnen beheersen in dat opzicht, omdat seks voor 9 van de 10 vrouwen ook verbonden is met emoties en je nou niet vaak krijgt dat je emotioneel verbonden raakt met iemand die je 3 uur geleden hebt leren kennen in een club en die lam is van de vodka
Nou dan ben je de eerste die dat beweert over mietjesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor Fok!ker! Ben hier nieuw en weet niet goed hoe ik moet quoten en wathever!
Anyway troll-jezelf Fok!ker!.
De eerste ..leukquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dan ben je de eerste die dat beweert over mietjes
Jij gelooft het niet?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Op elk "gewenst" moment.
Yeah right man
Dimachearus had gezegd dat het makkelijker is voor vrouwen om sex te willen op commando.. thats allquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:59 schreef ook_gek het volgende:
En wat is nou precies je punt? Waar wil je heen met deze bewering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |