Tis sowieso toch oppervlakkig met uitgaan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:16 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Vroeger was ik zeer dik (woog 100 kilo en was 1,50)
Meiden zagen mij nooit staan, als een meisje en verjaardags feestje gaf was ik altijd de enige jongen die nooit werd uitgenodigd, tot mijn 17/18e weinig contact met het vrouwelijk geslacht had pas bijna op mijn 19e mijn maagdelijkheid verloren.
Toen begonnen met fitnessen, en meteen merkte ik dat vrouwen alleen voor mijn lichaam met me kwamen praten (en nog steeds doen veel meiden dat die mij vroeger hadden afgewezen) waardoor ik in het begin een soort haat had tegen vrouwen omdat het echt oppervlakkig was, nu is dat gelukkig weg maar heb ik af en toe nog wel dat ik denk van wat een ho!... als ik niet breed was zou je niet met me zijn komen praten...
Denk dat het daardoor komt..
Nja ik had eerst een soort.. haat gekregen tochquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis sowieso toch oppervlakkig met uitgaan?
Tgaat allemaal om hoe zelfverzekerd je overkomt, beetje succesvol spelen.
Dat weet ik... daarom zeg ik het ook toch!quote:Op zondag 27 oktober 2013 06:11 schreef helplesssss het volgende:
Oppervlakkigheid zit in onze oerinstinct. Iets met voortplanting enzo
Jij misschien niet, maar genoeg vrouwen die je "verleiden" en dat gedrag van ze dat ze vertonen echt een afknapper is..quote:Op zondag 27 oktober 2013 06:25 schreef helplesssss het volgende:
Hoor je mij nooit zeggen. Ik verleid je gewoon als ik je sexy vind haha. Op een sluwe manier dat je denkt dat je mij verovert. Vrouwen zijn vies I know.
Goede methode, je bent geslaagd!quote:Op zondag 27 oktober 2013 06:33 schreef helplesssss het volgende:
Hoe ik een man verleid? Met mijn persoonlijkheid, energie en uitstraling dat hij gaat fantaseren hoe mijn sexy kant zou kunnen zijn, omdat ik die niet laat zien. Ik voel me wel sexy, maar dat uit zich meer in zelfverzekerd gedrag. Niet in 'Pak mij, nu', want dat zijn mannen gewend. Ik doe het tegenovergestelde.
Damn... pijnlijkste wat een meisje kan zeggen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:34 schreef Just_some_random_dude het volgende:
"awwh komt wel goed" "je bent knap en breed komt vat wel een meisje voor jou" "had niet verwacht dat je verlegen zou zijn bij meiden?" "nja we vinden wel een meisje voor je hoor!"
Nja niet alleen meisjes, maar ook gewoon vrienden, die allemaal dan met hun meisje zatenquote:Op zondag 27 oktober 2013 06:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Damn... pijnlijkste wat een meisje kan zeggen.
Gewoon hard to get dusquote:Op zondag 27 oktober 2013 06:33 schreef helplesssss het volgende:
Hoe ik een man verleid? Met mijn persoonlijkheid, energie en uitstraling dat hij gaat fantaseren hoe mijn sexy kant zou kunnen zijn, omdat ik die niet laat zien. Ik voel me wel sexy, maar dat uit zich meer in zelfverzekerd gedrag. Niet in 'Pak mij, nu', want dat zijn mannen gewend. Ik doe het tegenovergestelde.
Zo wil ik het niet noemen. Ik wil gewoon dat een man mij wilt om wie ik ben en niet om hoe ik eruit zie.quote:
Daar valt toch niet aan te ontkomen...quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:55 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Zo wil ik het niet noemen. Ik wil gewoon dat een man mij wilt om wie ik ben en niet om hoe ik eruit zie.
Mwoah..quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar valt toch niet aan te ontkomen...
Precies, een vrouw, of man, kan nog zo leuk en geweldig zijn, als er lichamelijk totaal geen klik is dan gaat het niet werken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mannen schijnen niet in staat te zijn karakter te waarderen als ze snel aan zijn trekken kunnen komen. Mannelijke instinct ofzoquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
De mannen die zich niet zo opstellen willen de vrouwen niet. Vrouwelijk instinct ofzo...quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:00 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Mannen schijnen niet in staat te zijn karakter te waarderen als hij snel aan zijn trekken kan komen. Mannelijke instinct ofzo
Mwoah niet waar..quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:00 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Mannen schijnen niet in staat te zijn karakter te waarderen als hij snel aan zijn trekken kan komen. Mannelijke instinct ofzo
Die situaties waren dat allemaal in een kroeg?quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:03 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Nja niet alleen meisjes, maar ook gewoon vrienden, die allemaal dan met hun meisje zaten.. en dan was ik de enige die alleen was
...
Later was dat probleem in NL opgelost omdat ik wat beter werd met meiden, maar ook niet altijd in de club scene en zo..
nu zit ik in Miami en heb ik dat probleem weer.. cultuur verschillen
ja, kroegen.. clubs.. huisfeestjes ook af en toequote:Op zondag 27 oktober 2013 17:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die situaties waren dat allemaal in een kroeg?
In clubs is moeilijk regelen toch? Veel geluid, moet je meer van je uitstraling hebben op de dansvloer denk ik.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:18 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
ja, kroegen.. clubs.. huisfeestjes ook af en toe
Ja kloptquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
In clubs is moeilijk regelen toch? Veel geluid, moet je meer van je uitstraling hebben op de dansvloer denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |