abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132599644
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:16 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Vroeger was ik zeer dik (woog 100 kilo en was 1,50 _O- )

Meiden zagen mij nooit staan, als een meisje en verjaardags feestje gaf was ik altijd de enige jongen die nooit werd uitgenodigd, tot mijn 17/18e weinig contact met het vrouwelijk geslacht had pas bijna op mijn 19e mijn maagdelijkheid verloren.

Toen begonnen met fitnessen, en meteen merkte ik dat vrouwen alleen voor mijn lichaam met me kwamen praten (en nog steeds doen veel meiden dat die mij vroeger hadden afgewezen) waardoor ik in het begin een soort haat had tegen vrouwen omdat het echt oppervlakkig was, nu is dat gelukkig weg maar heb ik af en toe nog wel dat ik denk van wat een ho!... als ik niet breed was zou je niet met me zijn komen praten.. :').

Denk dat het daardoor komt :P..
Tis sowieso toch oppervlakkig met uitgaan?
Tgaat allemaal om hoe zelfverzekerd je overkomt, beetje succesvol spelen.
Rustig aan.
pi_132607077
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tis sowieso toch oppervlakkig met uitgaan?
Tgaat allemaal om hoe zelfverzekerd je overkomt, beetje succesvol spelen.
Nja ik had eerst een soort.. haat gekregen toch :P..

Stel je voor als dikkerd maar wel met een goed karakter maak je bijna geen kans, en nu je kan zien dat ik regelmatig de sportschool pak en dan komen ze ineens wel leuk doen :P..

Het hele flirt gedoe is tot een bepaald punt oppervlakkig, pas als mensen de moeite nemen om door dat gedoe heen te bijten, dan leren ze iemand pas goed kennen :P.

Ik heb eigenlijk nog nooit een meid leren kennen waarbij het in het begin niet oppervlakkig ging (wat ook meestal de reden is dat ik afhaak als ze TE veel nadruk gaan liggen op dat ik "sexy" ben)
Waz met jou!
pi_132607143
Dude..
pi_132607244
whut?..
Waz met jou!
pi_132607253
Oppervlakkigheid zit in onze oerinstinct. Iets met voortplanting enzo
pi_132607270
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 06:11 schreef helplesssss het volgende:
Oppervlakkigheid zit in onze oerinstinct. Iets met voortplanting enzo
Dat weet ik... daarom zeg ik het ook toch! :@..

Maar het neemt niet weg dat ik daar wel echt erg op afknap.. ik vind het juist een afknapper als een meid het gesprek bij mij opent met "hey sexy" :{w
Waz met jou!
pi_132607296
Hoor je mij nooit zeggen. Ik verleid je gewoon als ik je sexy vind haha. Op een sluwe manier dat je denkt dat je mij verovert. Vrouwen zijn vies I know.
pi_132607310
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 06:25 schreef helplesssss het volgende:
Hoor je mij nooit zeggen. Ik verleid je gewoon als ik je sexy vind haha. Op een sluwe manier dat je denkt dat je mij verovert. Vrouwen zijn vies I know.
Jij misschien niet, maar genoeg vrouwen die je "verleiden" en dat gedrag van ze dat ze vertonen echt een afknapper is..

voorbeelden zijn, te dichtbij en overdreven komen dansen, te zwoel willen kijken, gewoon te sexy willen doen, waardoor het juist niet sexy is :')..

Hoe verleid jij mannen dan?, geef me een scenario en ik zal je vertellen of het jou zou lukken :P.

Ze zeggen trouwens vaak dat het eigenlijk de vrouw is die de man verovert :P, maar of ik dat geloof... weet het niet hoor :P.
Waz met jou!
pi_132607328
Hoe ik een man verleid? Met mijn persoonlijkheid, energie en uitstraling dat hij gaat fantaseren hoe mijn sexy kant zou kunnen zijn, omdat ik die niet laat zien. Ik voel me wel sexy, maar dat uit zich meer in zelfverzekerd gedrag. Niet in 'Pak mij, nu', want dat zijn mannen gewend. Ik doe het tegenovergestelde.
pi_132607352
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 06:33 schreef helplesssss het volgende:
Hoe ik een man verleid? Met mijn persoonlijkheid, energie en uitstraling dat hij gaat fantaseren hoe mijn sexy kant zou kunnen zijn, omdat ik die niet laat zien. Ik voel me wel sexy, maar dat uit zich meer in zelfverzekerd gedrag. Niet in 'Pak mij, nu', want dat zijn mannen gewend. Ik doe het tegenovergestelde.
Goede methode, je bent geslaagd! *O*

En nu ga ik slapen trusten!.
Waz met jou!
pi_132607379
Dank u!
pi_132607424
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:34 schreef Just_some_random_dude het volgende:
"awwh komt wel goed" "je bent knap en breed komt vat wel een meisje voor jou" "had niet verwacht dat je verlegen zou zijn bij meiden?" "nja we vinden wel een meisje voor je hoor!"
Damn... pijnlijkste wat een meisje kan zeggen. :')
pi_132620238
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 06:59 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Damn... pijnlijkste wat een meisje kan zeggen. :')
Nja niet alleen meisjes, maar ook gewoon vrienden, die allemaal dan met hun meisje zaten :P.. en dan was ik de enige die alleen was :')...

Later was dat probleem in NL opgelost omdat ik wat beter werd met meiden, maar ook niet altijd in de club scene en zo..

nu zit ik in Miami en heb ik dat probleem weer :').. cultuur verschillen :@
Waz met jou!
pi_132622297
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 06:33 schreef helplesssss het volgende:
Gewoon hard to get dus :)
pi_132622461
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 16:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Gewoon hard to get dus :)
Zo wil ik het niet noemen. Ik wil gewoon dat een man mij wilt om wie ik ben en niet om hoe ik eruit zie.
pi_132622538
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 16:55 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Zo wil ik het niet noemen. Ik wil gewoon dat een man mij wilt om wie ik ben en niet om hoe ik eruit zie.
Daar valt toch niet aan te ontkomen...
pi_132622572
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 16:58 schreef Faxie het volgende:

[..]

Mwoah..
Merk je denk ik wel op.
Rustig aan.
  zondag 27 oktober 2013 @ 16:59:44 #218
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_132622590
quote:

[..]

Precies, een vrouw, of man, kan nog zo leuk en geweldig zijn, als er lichamelijk totaal geen klik is dan gaat het niet werken.
pi_132622605
quote:

[..]

Mannen schijnen niet in staat te zijn karakter te waarderen als ze snel aan zijn trekken kunnen komen. Mannelijke instinct ofzo
pi_132622638
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 17:00 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Mannen schijnen niet in staat te zijn karakter te waarderen als hij snel aan zijn trekken kan komen. Mannelijke instinct ofzo
De mannen die zich niet zo opstellen willen de vrouwen niet. Vrouwelijk instinct ofzo...
pi_132622686
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 17:00 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Mannen schijnen niet in staat te zijn karakter te waarderen als hij snel aan zijn trekken kan komen. Mannelijke instinct ofzo
Mwoah niet waar..
Atleast, geldt niet voor mij, ik vind een bepaald meisje echt een toffe persoonlijkheid hebben...
Maar ehh aantrekkelijk genoeg voor seks maar niet dat ik er verliefd op kan worden... Hmm

Maar misschien heb ik dat ook mis, misschien kan ik er wel verliedf op worden, geen idee, nooit verliefd geweest.
Rustig aan.
pi_132623144
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 16:03 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Nja niet alleen meisjes, maar ook gewoon vrienden, die allemaal dan met hun meisje zaten :P.. en dan was ik de enige die alleen was :')...

Later was dat probleem in NL opgelost omdat ik wat beter werd met meiden, maar ook niet altijd in de club scene en zo..

nu zit ik in Miami en heb ik dat probleem weer :').. cultuur verschillen :@
Die situaties waren dat allemaal in een kroeg?
pi_132623242
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 17:15 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Die situaties waren dat allemaal in een kroeg?
ja, kroegen.. clubs.. huisfeestjes ook af en toe :P
Waz met jou!
pi_132623265
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 17:18 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

ja, kroegen.. clubs.. huisfeestjes ook af en toe :P
In clubs is moeilijk regelen toch? Veel geluid, moet je meer van je uitstraling hebben op de dansvloer denk ik.
pi_132623289
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 17:18 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

In clubs is moeilijk regelen toch? Veel geluid, moet je meer van je uitstraling hebben op de dansvloer denk ik.
Ja klopt :P... of als je beetje afgetrained bent wilt het ook eens voor komen dat meiden op je afstappen.. maar aangezien het dan moeilijk praten is, houdt het wel snel weer op :')..
Waz met jou!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')