quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:29 schreef Soulagement het volgende:
Ik weet niet of je iets hebt veranderd maar ik kan op m'n werk weer op je site komen
Coool!!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:12 schreef dude1986 het volgende:
ik ook! eerste keer en wow errug mooie site!
Ooh dat ziet er echt heerlijk uitquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:55 schreef n0a het volgende:
Zelfgemaakte roti kip met gebakken banaan en pindasaus.
Dit keer ook zelf de rotiplaat gemaakt.
[ afbeelding ]
Tnxquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:20 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ooh dat ziet er echt heerlijk uit
Ooo, roti, ik kan me daar helemaal scheel aan eten!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:55 schreef n0a het volgende:
Zelfgemaakte roti kip met gebakken banaan en pindasaus.
Dit keer ook zelf de rotiplaat gemaakt.
[ afbeelding ]
Ben benieuwdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Ooo, roti, ik kan me daar helemaal scheel aan eten!![]()
Ik had dat recept van Kayotic voor de rotiplaat zelf ook al eens gebruikt ja, was zeer succesvol!Ik was van plan binnenkort eens deze 'roti' met kokos (met maar drie ingredienten)te maken:http://globaltableadventure.com/2013/03/28/recipe-coconut-roti/, mocht het erg lekker zijn dan laat ik het weten.
Tevens: wat een lief bordje!
Enneh, vind je dat nou aan te raden, zo'n slow cooker?
Ik zie gewoon dat het lekker isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:11 schreef n0a het volgende:
[..]
Tnx. Vind de pindasaus wat minder fotogeniek, maar het was allemaal erg lekker.
Wow hoe kwam je er hier op? Ik hou niet zo van inktvis maar dit zou ik misschien wel lekker vindenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:09 schreef regnavetto het volgende:
[ afbeelding ]
Thaise inktvisjes (citroengras, galangal, kaffir blaadjes vissaus soja saus knoflook, koriander. Noem et maar op). Met een simpel bouillon met de pasta van de marinade als basis en wat zeekraal en champignon
Nou ik moet eerlijk zijn dat ik zeekraal en inktvisjes bij de visboer had gekocht en toen gekeken wat ik met de ingredienten thuis kon doen en had nog veel van dat soort thaise smakenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wow hoe kwam je er hier op? Ik hou niet zo van inktvis maar dit zou ik misschien wel lekker vinden.
Heerlijk!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:49 schreef regnavetto het volgende:
[ afbeelding ]
Honeysoy glaze chikiiin
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:44 schreef regnavetto het volgende:
Kip teriyaki met een courgette champignon stir fry.
[ afbeelding ]
Jammer dat Prego het er goor uit vind zien. http://www.foodnetwork.co(...)gs-recipe/index.html dit recept komt er wel goed in de buurt. Had het beetje uit de losse pols gedaan. Ik had er zelf nog wel wat hete chili peper bij gedaan. En heel de nacht gemarineerdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:21 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Heerlijk!!
lekker gecarameliseerd. Heb je receptje?
Ben je je er bewust van dat je foto's ALTIJD een kwartslag gedraaid zijn?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:18 schreef regnavetto het volgende:
[ afbeelding ]
Mozzarella prosciutto basilicum tomaat tosti'tje
Ditquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ben je je er bewust van dat je foto's ALTIJD een kwartslag gedraaid zijn?
Ziet er heerlijk uit!quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:18 schreef regnavetto het volgende:
[ afbeelding ]
Mozzarella prosciutto basilicum tomaat tosti'tje
Draai je ze toevallig in mspaint? Bij mij blijven ze gedraaid ook al zet ik ze recht in paint dus nu gebruik ik lightroomquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:54 schreef regnavetto het volgende:
Serieus? Bij mij staan ze gewoon recht lol.
Mmmm DE, je brengt me op een idee voor over een tijdje als we gasten hebben die niet blijven eten, maar op de 'thee/borrel' komen!quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:15 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren lekkere ratatouille sandwiches gemaakt voor de lunch
oh das ook een goed idee erbij denk ik! Ik eet t graag met een soeppie maar daar past een wijntje natuurlijk ook bij. 😃quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mmmm DE, je brengt me op een idee voor over een tijdje als we gasten hebben die niet blijven eten, maar op de 'thee/borrel' komen!
Bedankt! Wat betreft mijn foto's. Ik neem ze met met mijn iphone en upload ze geliojk naar tinypic.quote:
Beetje hetzelfde idee als ik ooit gemaakt heb. Was op mijn verjaardag overigens ook een succes. Ziet er overigens goed uit regnavetto!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:49 schreef regnavetto het volgende:
[ afbeelding ]
Honeysoy glaze chikiiin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dingen als chorizo, geroosterde paprika,paprika poeder, saffraan enz.quote:Op maandag 4 november 2013 13:48 schreef Dragonberry het volgende:
Wat is er eigenlijk Spaans aan die eieren?
klinkt goed!quote:Op maandag 4 november 2013 13:56 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Dingen als chorizo, geroosterde paprika,paprika poeder, saffraan enz.
quote:Op zondag 3 november 2013 20:22 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Weekendlunch: restje lamsschouder met kaki chutney, beetje sjalot en verse koriander. In een kant-en-klare opgewarmde roti. (ja, sorry, had eerst broodjes bedacht, maar bakker had teveel klanten die stonden te wachten en toen dacht ik roti en geen zin om ze zelf te bakken)
(recept van de kaki chutney volgt later deze week op mijn site)
Het ziet er prachtig uit (leuke vorm ook!), mini, maar ik zou er denk ik geen glazuur over doen.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:27 schreef minilot het volgende:
Love kaki vooral! Nooit aan gedacht om er chutney mee te maken, lepel ze altijd gewoon leeg.. Goed idee dus!
Ik zit momenteel tot over mijn oren in een verhuizing, dus vandaar het gebrek aan foto's in dit topic, maar ondanks nog een triljoen dozen uit te pakken kon ik het vanmiddag niet langer laten om de 'nieuwe' oven in het huis waar we sinds een week wonen uit te proberen.![]()
[ afbeelding ]
Het is zo'n pull apart bread, met een vulling van appel en kaneel. In een kartonnetje, want mijn ovenschalen zitten nog ingepakt. Ergens. Denk ik. Hoop ik.![]()
Het huis ruikt nu bijzonder knus naar appelflappen en straks gooi ik nog een vanille-glazuur over het brood. Indien lekker maak ik morgen nog een batch, voor de nieuwe buren.
Te laat! Lekker hoor, met verse vanillequote:Op woensdag 6 november 2013 17:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het ziet er prachtig uit (leuke vorm ook!), mini, maar ik zou er denk ik geen glazuur over doen.
Juist wel, dat maakt het brooddeeg iets zoeterquote:Op woensdag 6 november 2013 17:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het ziet er prachtig uit (leuke vorm ook!), mini, maar ik zou er denk ik geen glazuur over doen.
Heb je een recept? Lijkt me heerlijk!quote:Op woensdag 6 november 2013 18:22 schreef regnavetto het volgende:
[ afbeelding ] kip
edit: Kip Cacciatore 3 uur in de oven op lage temperatuur.
Echt een succes, kip is sappig en valt van het bot als je er ook maar naar kijkt.
Leuke vorm! Mooi kadootje ook zoquote:Op woensdag 6 november 2013 17:27 schreef minilot het volgende:
Love kaki vooral! Nooit aan gedacht om er chutney mee te maken, lepel ze altijd gewoon leeg.. Goed idee dus!
Ik zit momenteel tot over mijn oren in een verhuizing, dus vandaar het gebrek aan foto's in dit topic, maar ondanks nog een triljoen dozen uit te pakken kon ik het vanmiddag niet langer laten om de 'nieuwe' oven in het huis waar we sinds een week wonen uit te proberen.![]()
[ afbeelding ]
Het is zo'n pull apart bread, met een vulling van appel en kaneel. In een kartonnetje, want mijn ovenschalen zitten nog ingepakt. Ergens. Denk ik. Hoop ik.![]()
Het huis ruikt nu bijzonder knus naar appelflappen en straks gooi ik nog een vanille-glazuur over het brood. Indien lekker maak ik morgen nog een batch, voor de nieuwe buren.
OP basis hiervan:quote:Op woensdag 6 november 2013 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb je een recept? Lijkt me heerlijk!
Heerlijk voor de wintermaanden. Lekker met warme chocoquote:Op woensdag 6 november 2013 17:27 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bak niet zo veel eigenlijk, maar dit ziet er awesome uit. Is et goed te doen voor een beginnende? Zoja receptje plzzzquote:Op woensdag 6 november 2013 17:27 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:46 schreef DarkElf het volgende:
Gisteren zoiets simpels en lekkers gemaakt! Rum-Rozijnen Kwarkbolletjes![]()
[ afbeelding ]
Hartstikke makkelijk! Het deeg heeft alleen twee keer wat rijstijd nodig, dus je bent er wel even mee zoet (ha! zoet!)..quote:Op donderdag 7 november 2013 10:09 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Ik bak niet zo veel eigenlijk, maar dit ziet er awesome uit. Is et goed te doen voor een beginnende? Zoja receptje plzzz
Oe, die ga ik binnenkort eens maken! Wel mét een snuf zout erin en volle kwark.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:46 schreef DarkElf het volgende:
Gisteren zoiets simpels en lekkers gemaakt! Rum-Rozijnen Kwarkbolletjes![]()
[ afbeelding ]
Vanwege t bakpoeder, wat al veel natrium bevat, had ik maar geen zout gebruiktquote:Op donderdag 7 november 2013 13:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Oe, die ga ik binnenkort eens maken! Wel mét een snuf zout erin en volle kwark.
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik maak ze wel als je volgende week komt
Dat ziet er lekker uit zeg! Misschien maak ik die morgen wel.. Vind de appel ook een goed idee!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Hartstikke makkelijk! Het deeg heeft alleen twee keer wat rijstijd nodig, dus je bent er wel even mee zoet (ha! zoet!)..
Ik had een paar recepten voor pull apart bread bekeken, maar het uiteindelijk dezxze aangehouden (staan handige foto's van de bereiding bij):
http://cravingchronicles.com/2012/08/09/peach-cinnamon-brown-butter-pull-apart-bread/
Ik heb alleen wel dungesneden plakjes appel gebruikt in plaats van perzik, want herfst.
Ik heb nog nooit meatloaf op, ziet er een beetje nattig uit. Dacht eerst dat het paté was. Is het ook een beetje nattig of ligt het aan mij?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:42 schreef regnavetto het volgende:
Voor et eerst meatloaf gemaakt. Met triple cooked fries met cajun seasoning en zoet zure sperziebonden
[ afbeelding ]
Geen foto?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:46 schreef regnavetto het volgende:
Heb er ook nog chipotle southwest (zoals die van de subway) erbij gemakat
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:39 schreef MaximusTG het volgende:
Hij is goed gelukt hoor! Staat nu verder af te koelen. Heb ook met appel gedaan, maar ook gewelde krenten, en de appels in blokjes (goudreinet):
[ link | afbeelding ]
Bedankt voor de inspiratie!
Nee was van binnen lekker sappig, voor een eerste keer niet slecht maar was niet spectaculair. Denk dat er in potentie wel iets heel lekkers van valt te maken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit meatloaf op, ziet er een beetje nattig uit. Dacht eerst dat het paté was. Is het ook een beetje nattig of ligt het aan mij?
blijft een grote homp gehakt he :-)quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:38 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Nee was van binnen lekker sappig, voor een eerste keer niet slecht maar was niet spectaculair. Denk dat er in potentie wel iets heel lekkers van valt te maken.
Ja meer een guilty pleasure inderdaad. Maar wil het volgende x wat meer moderne feel aan geven, weet alleen nog niet hoequote:Op zaterdag 9 november 2013 12:42 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
blijft een grote homp gehakt he :-)
Heb hem ook wel eens een paar keer gemaakt, maar ik vind het meer iets voor een midnight snack dan bij een maaltijd.
Kaas erin.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:42 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Ja meer een guilty pleasure inderdaad. Maar wil het volgende x wat meer moderne feel aan geven, weet alleen nog niet hoe.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:39 schreef MaximusTG het volgende:
Hij is goed gelukt hoor! Staat nu verder af te koelen. Heb ook met appel gedaan, maar ook gewelde krenten, en de appels in blokjes (goudreinet):
[ link | afbeelding ]
Bedankt voor de inspiratie!
Fraai! En wat een tof blog heb je!quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik maakte een recept uit mijn Baking Bible van Mary Berry
Cappuccino cake
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Fraai! En wat een tof blog heb je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Heb je het recept ook? Leuk blog inderdaad.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik maakte een recept uit mijn Baking Bible van Mary Berry
Cappuccino cake
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Fraai! En wat een tof blog heb je!
quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:49 schreef dude1986 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal het doorgeven
Jup! Is hier te vinden http://www.mykitchentable(...)rry-cappuccino-cake/quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:43 schreef Bramito het volgende:
[..]
Heb je het recept ook? Leuk blog inderdaad.
Ja hij was echt heel lekker! Werd goed ontvangen zeg maarquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:32 schreef minilot het volgende:
Ooo, ik vind gehaktbrood er altijd zo ontzettend onsmakelijk uitzien. Niettemin, in plakken op witte boterhammen, met een lik mayo:
[..]![]()
Was het lekker?
Mijn dank is groot, die krijgt mijn schoonmoeder volgende week op haar verjaardag.quote:Op zondag 10 november 2013 00:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dankjewel
[..]Ik zal het doorgeven
[..]
Jup! Is hier te vinden http://www.mykitchentable(...)rry-cappuccino-cake/
Wel met salami dan, ik vond dit een beetje saai met hamquote:Op zondag 10 november 2013 08:37 schreef regnavetto het volgende:
http://www.spacelifethoughts.com/food-pizza-bites/
Dit ziet er ZO lekker uit. Ik moet het gelijkmaken.
Zo gezegd, zo gedaan.quote:Op zondag 10 november 2013 08:37 schreef regnavetto het volgende:
http://www.spacelifethoughts.com/food-pizza-bites/
Dit ziet er ZO lekker uit. Ik moet het gelijkmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |