http://www.photo.saraletschert.com/category/weddings/ ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:34 schreef Jula123 het volgende:
De fotograaf die ik op het oog had kan helaas niet op onze dag.
Kennen jullie toevallig fotografen vergelijkbaar met deze: http://blog.suegraphy.com/ ?
Ik wil dus graag lichte, pure, niet geposeerde, beetje dromerige foto's.
Niet flets en overbelicht en geen halve mensen(dat kan ik wel genoeg vinden).
Dankjewel, is idd mooi, wel vage site. Maar ik ga het bekijken!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:30 schreef Meke het volgende:
[..]
http://www.photo.saraletschert.com/category/weddings/ ?
Yeahh!! Gaat snel hequote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:18 schreef manda-rijn het volgende:
Wij weten pas een week van tevoren wie onze babs is. Vind ik best laat!
Nog 6 maanden tot
Dat heb je zelf in de hand natuurlijk, je kan die ook nu kiezen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:18 schreef manda-rijn het volgende:
Wij weten pas een week van tevoren wie onze babs is. Vind ik best laat!
nee, dat kan niet altijd en overal. In Eindhoven krijg je iemand toegewezen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de hand natuurlijk, je kan die ook nu kiezen.
Maar dan is het geen buitengewoon ambtenaar burgerlijke stand, dan is het een gewone ambtenaar burgerlijke stand.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat kan niet altijd en overal. In Eindhoven krijg je iemand toegewezen.
Nee, de grap is dus dat ze ALLEMAAL babs zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar dan is het geen buitengewoon ambtenaar burgerlijke stand, dan is het een gewone ambtenaar burgerlijke stand.
Een buitengewone is:
[..]
En die kan je natuurlijk zelf kiezen wanneer je maar wil.
Ik lees het net, zie m'n edit.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, de grap is dus dat ze ALLEMAAL babs zijn
Ik snap de verwarring hoor, ik dacht dat eerst ookquote:
Helaas niet. We hebben 2 voorkeuren aangegeven, maar dan kan het nog zijn dat we een ander krijgen. Hopelijk niet de babs met konijnensmoel, dat lijdt énorm af.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de hand natuurlijk, je kan die ook nu kiezen.
Ik had het dagboek, ( heel blij ingevuld en toen werd alles uitgesteld en zat het boek vol met typex.... Maar ik vond het wel erg leuk om bij te houden. En ik heb zelf n nieuw boek gekocht en dat ligt ingevuld in de kastquote:Op zondag 3 november 2013 09:14 schreef Cindy1988 het volgende:
Heeft iemand ervaring met de vertel's serie?
https://m.bol.com/nl/p/ve(...)ls/1001004007512183/
Heel fijn als mensen zelf dat inzicht hebben!quote:Op maandag 4 november 2013 07:49 schreef Cindy1988 het volgende:
Nou ik had gister de eerste van de familie die vroeg of haar kinderen mee mochten naar m'n bruiloft. Ik heb gezegd, ja is goed zolang je ze maar onder controle houd waarop haar antwoord was, dan ga ik wel een oppas regelen...
Zo kan het ook!quote:Op maandag 4 november 2013 07:49 schreef Cindy1988 het volgende:
Nou ik had gister de eerste van de familie die vroeg of haar kinderen mee mochten naar m'n bruiloft. Ik heb gezegd, ja is goed zolang je ze maar onder controle houd waarop haar antwoord was, dan ga ik wel een oppas regelen...
Voor jou (gelukkig) misschien wel, voor heel veel ouders niet.quote:Op maandag 4 november 2013 11:49 schreef Pvoesss het volgende:
Maar dat onder controle houden spreekt toch voor zich
Ik had gemist dat jij ging trouwen! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 4 november 2013 11:00 schreef Scorpie het volgende:
Locatie gefixed, basisprijs afgesproken. Gaan nog wel wat dingen bijkomen gok ik zonu de band een keer bekijken en die eventueel vastleggen.
Ik ook!! Gefeliciteerdquote:Op maandag 4 november 2013 12:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik had gemist dat jij ging trouwen! Gefeliciteerd!
Nou ik ga er maar niet vanuit, al helemaal niet als ze erop antwoord met: dan ga ik maar een oppas zoeken :pquote:Op maandag 4 november 2013 11:49 schreef Pvoesss het volgende:
Maar dat onder controle houden spreekt toch voor zich
Klopt helemaal! Wanneer is de grote dag? of wil je dat niet online knallen?quote:Op maandag 4 november 2013 12:03 schreef Scorpie het volgende:
Thanks allemaalgeef er ook niet zoveel ruchtbaarheid aan online en IRL, lekker samen dingetjes bespreken en bedenken is veul te leuk
![]()
Over 8 maanden, de precieze datum houden we nog heel even voor onsquote:Op maandag 4 november 2013 12:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Klopt helemaal! Wanneer is de grote dag? of wil je dat niet online knallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die was ook heeel tof! Maar voelde niet als bruidsjurkquote:Op maandag 11 november 2013 15:33 schreef Misstique het volgende:
Wat is er mis met de korte versie dan, die is tof!
quote:Op maandag 11 november 2013 15:29 schreef Audreyoot het volgende:
haha ik twijfel namelijk heel erg, woon vlak bij de grens en zaterdag ben ik gaan passen in een Nederlandse winkel en heb ik een jurk aangehad die ik niet meer uit mijn hoofd krijg <3 Maar vrienden zeggen dat ik ook eens in Duitsland moet gaan kijken omdat de jurken daar veul goedkoper zijn. Maarja, dan moet ik Duits pratenEn heb ik dadelijk nog meer keuzes
![]()
Heb deze ook aan gehad en vond het echt een schatje maar in het lang hadden ze deze niet op voorraad. Een jurk van bijna 1800 euro kopen voordat je hem daadwerkelijk in het lang aan hebt gehad is een beetje riscyEn dat kan je niet? Duits praten? Veel mensen in het grensgebied kunnen ook nederlands verstaan, en met een beetje duits/engels/nederlandsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kom je al een heel eind.
Jawel, Duits praten kan ik wel maar met een trouwjurk passen vind ik het gewoon niet handig omdat tule, pareltjes en kant niet in mijn standaard Duits zitten haha Wilde gewoon weten of iemand ervaring of tips voor bepaalde winkels had.quote:Op maandag 11 november 2013 22:17 schreef PureEvil het volgende:
[..]
En dat kan je niet? Duits praten? Veel mensen in het grensgebied kunnen ook nederlands verstaan, en met een beetje duits/engels/nederlandskom je al een heel eind.
Meeste winkels wel idd, maar echt niet in alle winkels kan dat hoor.quote:Op maandag 11 november 2013 23:44 schreef laziness het volgende:
Ah wel nee, Duitsland, Frankrijk, Spanje, je kan er gewoon pinnen in winkels tegenwoordig.
Plaatje mee? en in de winkel hebben ze ook wel jurken hangen lijkt me, dus als ze met iets aankomt dan wijs je die tule aan en zeg je Nein das möchte ich nichtquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:19 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Jawel, Duits praten kan ik wel maar met een trouwjurk passen vind ik het gewoon niet handig omdat tule, pareltjes en kant niet in mijn standaard Duits zitten haha Wilde gewoon weten of iemand ervaring of tips voor bepaalde winkels had.
Ik doe mijn boodschappen in Duitsland en ik tank er ook, betalen is het probleem niet. Een trouwjurk kopen is gewoon iets anders als een pakje boter kopen en dan wil je gewoon niet dat er iets mis loop
haha ja dat zal ook wel loslopenquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:43 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Plaatje mee? en in de winkel hebben ze ook wel jurken hangen lijkt me, dus als ze met iets aankomt dan wijs je die tule aan en zeg je Nein das möchte ich nichtof Ja, zo etwas suche ich
In Zwitserland pinnen wij altijd overalquote:Op dinsdag 12 november 2013 06:45 schreef manda-rijn het volgende:
of Noord Duitsland moet enorm achterlopen, maar behalve de ene supermarkt waar we vaak komen kunnen we nergens in de winkels zelf pinnen! Geldt overigens ook voor onze vakantiegebieden, en Zwitserland (maar dat blijft ook een land apart). Naar mijn weten zijn er nog weinig winkels die Maestro aanbieden.
Geld uit de muur halen had toch gekund? Dat kan echt wel bij elke bank daar.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:15 schreef manda-rijn het volgende:
In Montreux konden wij nergens pinnen, en creditcard vergetenanders hadden we een miniatuur van het beeld van Freddie Mercury gekocht. Half uurtje na het aanzoek
![]()
Hoe staat het met de voorbereidingen van de rest?
Locatie voor de hele dag geregeld, eten & drinken ook, kerk geregeld, bruidsjurk uitgezocht door gf, over 2 weken de band finalizen. Volgens mij liggen we aardig op schema aangezien we nog 7 maanden hebbenquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:15 schreef manda-rijn het volgende:
Hoe staat het met de voorbereidingen van de rest?
Ah dat is balen! Zien de foto's er wel nog realistisch uit?quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:17 schreef laziness het volgende:
[..]
Geld uit de muur halen had toch gekund? Dat kan echt wel bij elke bank daar.
Wij waren ontevreden over de foto's maar de fotografe heeft dat prima opgelost gelukkig. Lang leve knippen en plakken
Ja, dat knippen en plakken is zeer goed geslaagd. Maar foto's met schoonouders met ogen dicht etc wil je ook nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:08 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ah dat is balen! Zien de foto's er wel nog realistisch uit?
maar als blijkt dat je er niet uit komt in duitsland dan kun je toch alsnog terug naar NL voor de jurk die je hier gezien hebt?quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:19 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Jawel, Duits praten kan ik wel maar met een trouwjurk passen vind ik het gewoon niet handig omdat tule, pareltjes en kant niet in mijn standaard Duits zitten haha Wilde gewoon weten of iemand ervaring of tips voor bepaalde winkels had.
Ik doe mijn boodschappen in Duitsland en ik tank er ook, betalen is het probleem niet. Een trouwjurk kopen is gewoon iets anders als een pakje boter kopen en dan wil je gewoon niet dat er iets mis loop
Ze verkopen de jurk maar 1x per gemeente waar getrouwd wordt. Het was ook mega druk daar dus ik ben bang dat als ik te lang wacht hij al weg is. Maar ik ga er zaterdag nog een keertje terug om hem nog eens te passenquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar als blijkt dat je er niet uit komt in duitsland dan kun je toch alsnog terug naar NL voor de jurk die je hier gezien hebt?
wat flauwquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:52 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ze verkopen de jurk maar 1x per gemeente waar getrouwd wordt. Het was ook mega druk daar dus ik ben bang dat als ik te lang wacht hij al weg is. Maar ik ga er zaterdag nog een keertje terug om hem nog eens te passen
Jullie zijn inderdaad goed bezigquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Locatie voor de hele dag geregeld, eten & drinken ook, kerk geregeld, bruidsjurk uitgezocht door gf, over 2 weken de band finalizen. Volgens mij liggen we aardig op schema aangezien we nog 7 maanden hebben
Ik ben op z'n trouwbeurs geweest en kreeg toen een folder van oriflame. Zij doen van die make-upparty's maar kunnen ook je bruidsmake-up doen voor een schappelijke prijs en dan ook je moeder enz als zij willen voor een leuk prijsjequote:Op dinsdag 12 november 2013 23:50 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil het laten doen want ik ven er zelf niet goed in
Let alleen goed op! Ik had bij mijn zus haar bruiloft dit ook geboekt en gezegd, gewoon naturel, uiteindelijk heb ik de helft er zelf weer af staan poetsen, want het was veel te veel!quote:Op woensdag 13 november 2013 07:14 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Ik ben op z'n trouwbeurs geweest en kreeg toen een folder van oriflame. Zij doen van die make-upparty's maar kunnen ook je bruidsmake-up doen voor een schappelijke prijs en dan ook je moeder enz als zij willen voor een leuk prijsje
Oeh waar?quote:Op woensdag 13 november 2013 18:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand nog belang bij een just married wensballon?
Wij zijn m vergeten op te laten,en nu zijn we niet meer just married!
Mag gratis opgehaald worden.
Dat ligt niet echt op de route maar hou zoooo van dat soort dingen <3quote:Op woensdag 13 november 2013 19:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Rotterdam Alexander of Gouda
Dat vermoeden had ik al inderdaad, ik ga even kijken of ik op m'n partner in kan spelenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hij is te groot om te verzenden... Past ook niet in n envelop
http://whoozin.com/quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:50 schreef Claudia_x het volgende:
Misschien kunnen jullie me met het volgende helpen. Ik zoek een soort website als datumprikker, een site waarmee je uitnodigingen kunt versturen en waarop mensen aan kunnen geven of ze wel of niet komen. Gratis.Kent iemand zoiets?
Heb je betere zoekskills dan ik, dank!quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
http://whoozin.com/
?
Dit is de 1e hit op google.
War is er mis met datumprikker.nl?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:50 schreef Claudia_x het volgende:
Misschien kunnen jullie me met het volgende helpen. Ik zoek een soort website als datumprikker, een site waarmee je uitnodigingen kunt versturen en waarop mensen aan kunnen geven of ze wel of niet komen. Gratis.Kent iemand zoiets?
Ik zocht op rsvp, zo heet dat, als je wilt dat mensen reageren ofzoiets.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je betere zoekskills dan ik, dank!
Ik ook, maar toen kwam ik er niet. Hmz.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zocht op rsvp, zo heet dat, als je wilt dat mensen reageren ofzoiets.
Rsvp site, heb ik op gezochtquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ook, maar toen kwam ik er niet. Hmz.
Ik hoef geen datum te prikken, vandaar dat ik niet aan datumprikker dacht. De datum staat al vast, maar ik zoek alleen een handige manier om bij te houden wie komt en wie niet. Eigenlijk wil ik ook een directe link naar het "event" hebben. Nog even uitzoeken of dat kan.
Wauw ik vind die heel mooi en romantisch en sexyquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:42 schreef Miss_Virgo het volgende:
Ik zit aan zo'n jurkje te denken: http://m.lightinthebox.co(...)je-jurk_p733754.html
Ik wil geen lange jurk, want organiseren het in een tuin. Wil een zomerse praktische jurk :p zelf vind ik de jurk niet zo belangrijk, waarmee ik bedoel dat je er ook heel mooi uit kunt zien zonder dat de jurk meer dan ¤200 kost..
Vandaag trouwens afspraak met 2 cateraars
quote:Op donderdag 21 november 2013 13:23 schreef Mishu het volgende:
[..]
Wauw ik vind die heel mooi en romantisch en sexy
in mijn regio is dat best normaalquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:31 schreef Miss_Virgo het volgende:
Ja precies, zo denk ik er ook over! Het is alleen jammer dat er in Zeeland niet zoveel keuze is uit goede cateraars.. Maar goed, als je je al bij de offerte al niet aan de afspraken kan houden :/
Hebben mensen hier trouwens ervaring met het zelf organiseren van een diner/ feest? Bedoel dat wel bv een kok inhuren, maar wel zelf boodschappen doen, aankleding, tent enz huren?
Veel werk en stress, maar lijkt me ook wel leuk om te doen (hou van organiseren, horeca achtergrond, beetje controlfreak :p). Plus scheelt denk ik enorm in budget..
Veel plezier!quote:Op zaterdag 23 november 2013 08:44 schreef Cheerful het volgende:
Nee, geen ervaring mee. Ik denk dat je alles heel goed op een rijtje moet zetten voor jezelf, wat je moet kopen, regelen, bestellen en zo. Niet alles op het laatste moment willen doen. Dan lukt het vast wel.
Ik ga vanmiddag trouwjurken passen! Heel spannend, ik hoop dat DE jurk er tussen zit. Nog do's en don'ts van mensen die dit al eens hebben gedaan? Moet ik iets meenemen? Geen/weinig make-up op, lijkt me?
Het precieze model hou ik nog even voor me, dat post ik wel in juli hierquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:32 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Yesss!!![]()
Voor voor jurk is het geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |