Heb ik al, maar daar kan geen Runkeeper op.quote:
Ik heb al een Garmin-hartslaghorloge (zonder GPS) en dus Runkeeper gebruiken icm muziek.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
Een GPShorloge gebruiken en zonder muziek lopen!
Inruilen die handelquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb al een Garmin-hartslaghorloge (zonder GPS) en dus Runkeeper gebruiken icm muziek.
Jamaar Runkeeper.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Inruilen die handelzou ik zeggen. Ipod nanomicrominiwhatever kun je altijd wel kwijt in een broekzak, en tweedehands zijn er prima garmins te vinden. Heb mijn garmin ook tweedehands en inmiddels al een km of 1500 probleemloos mee gerend!
Je kunt vanuit je garmin ook inladen in runkeeperquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Jamaar Runkeeper.Daar heb ik online al mijn data van de afgelopen 3 jaar al in zitten.
Ik heb deze: https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1280&bih=675quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Heb deze koelkast zelf ook: Garmin Forerunner 305
Met hartslagmeter. En ach, hij is wat groot, maar als ik op de club ook om me heen kijk heeft het gros dit model en eenmaal om merk je ''t niet meer.
http://www.spibelt.com/quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:34 schreef Skv het volgende:
Bestaat er niet zo'n band die je om je arm kan doen, maar dan groter, zodat 'ie om je middel past? Als een riem zeg maar?
Weet je hoe groot zo'n S4 is?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Rennen met een broek waar het wel inpast, moet makkelijk kunnen.
dat gaat heen en weer in je broek. is niet fijn rennenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Rennen met een broek waar het wel inpast, moet makkelijk kunnen.
Spibelt werd hierboven genoemd. Dat zou perfect zijn, maar zo te zien is dat allemaal verzenden uit ver weg.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:35 schreef RickoKun het volgende:
Goed topic skv.
Ik ren ook met mn iphone in mijn hand.
Zit ik met die oordopjesdraadjes die de hele tijd heen en weer wiebelen.
Is er geen soort van schouderband met een zakje erin waar je hem in kan doen?
Ben ook een runkeeper gebruiker, is erg leuk om te zien hoeveel je voortgang maakt!
Deze fabrikant heeft dus wel vele formaten heupbanden: http://www.spibelt.com/quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:35 schreef RickoKun het volgende:
Goed topic skv.
Zit ik met die oordopjesdraadjes die de hele tijd heen en weer wiebelen.
Is er geen soort van schouderband met een zakje erin waar je hem in kan doen?
Ben ook een runkeeper gebruiker, is erg leuk om te zien hoeveel je voortgang maakt!
Dat ben je na 100 meter toch wel zat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:35 schreef RickoKun het volgende:
Nee joh, wiggle heeft 't ook: http://www.wiggle.nl/spibelt/quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Spibelt werd hierboven genoemd. Dat zou perfect zijn, maar zo te zien is dat allemaal verzenden uit ver weg.
Valt wel mee manquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Weet je hoe groot zo'n S4 is?Ik heb nu zo'n relaxed Nike broekje.
Ik rende er altijd 7km mee, ging prima.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ben je na 100 meter toch wel zat?
http://www.spibelt.nl/spi(...)afstotend-zwart.htmlquote:De waterproof SPIbelt in het zwart voor volwassenen.
Deze SPIbelt is waterproof en wordt geleverd met een volledig waterdicht plastic zakje van het merk LokSak waarin u uw spullen veilig kunt opbergen. Uw spullen worden zelfs niet nat wanneer u de SPIbelt in het water laat vallen of als u ermee gaat zwemmen. De zogenaamde LokSak is waterdicht tot een diepte van 60 meter, ook handig daardoor voor triatleten. (meer info over het waterdichte plastic zakje van LokSak op: www.loksak.com)
Deze SPIbelt is gemaakt van hetzelfde materiaal als de original SPIbelt. In combinatie met het waterdichte plastic zakje van LokSak, wordt het een waterproof SPIbelt.
SPIbelt staat voor: Small Personal Item Belt. Klein, elastisch, veilig, rammelt niet en verschuift niet van z'n plek wanneer u in beweging bent.
Er kunnen een iPhone, Blackberry, GSM, sleutels en tot 5 gel packs in de SPIbelt worden opgeborgen.
U kunt al uw kleine persoonlijke bezittingen opbergen in de SPIbelt. U zult versteld staan van de hoeveelheid die u in uw SPIbelt kunt meenemen.
De SPIbelt beweegt absoluut niet om uw lichaam wanneer u in beweging bent.
De SPIbelt is uitermate geschikt voor gebruik tijdens het sporten, bij sport wedstrijden, op reis en voor het meenemen van uw medische benodigdheden.
De SPIbelt is verstelbaar en past daardoor bij een heupmaat van 24" - 40+" (60cm - 100+cm).
Schaam je!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
O mijn god, ik heb wat nuttigs gedaan op FOK! vandaag!
Liefde.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
O mijn god, ik heb wat nuttigs gedaan op FOK! vandaag!
Hup, melden: LIF / [Hardlopen] #624 - De paden op, de lanen inquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Liefde.
Ik heb me direct ingeschreven voor een 10km-loopje. Al een jaar niet meer gerend, dus moet vanmiddag maar weer gaan beginnen.
Als ik het motortopic ook weer bij ga houden dan kunnen we beter gaan trouwen denk ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hup, melden: LIF / [Hardlopen] #624 - De paden op, de lanen in
Die positie is niet meer vacant!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Als ik het motortopic ook weer bij ga houden dan kunnen we beter gaan trouwen denk ik.
Tevens:quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:18 schreef SiennaForrest het volgende:
Ik had het zelfde probleem en heb bij de action daar een handig iets voor gevonden. Een soort band die je met klittenband om je arm kan plaatsen waar je je mobiel in kan doen, erg handig! En dat voor maar 2,50 of zoiets... Maar goed je hebt al iets.Hardloopse!
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:26 schreef Skv het volgende:
Ik had een armband, maar dat zit verschrikkelijk irritant, dus dat wil ik niet meer.
Veel goede dingen over gehoord, met name dst het niet rammelt en beweegt, dat scheelt echt. Zelf vind ik een armband fijner, met een phone en 1 sleutel voldoet dat prima.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:43 schreef Skv het volgende:
[..]
http://www.spibelt.nl/spi(...)afstotend-zwart.html
Besteld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |