Wat is eigenlijk het meest debiele wat je vervoerd hebt danwel meegemaakt heb tijdens het koerieren?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Helaas pindakaas, ik moet zaterdag rond de middag een ritje catering doen met de bakfiets.
Wij hebben wel eens een taart en een koelkast bezorgd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het meest debiele wat je vervoerd hebt danwel meegemaakt heb tijdens het koerieren?
Een potje mensenpoep.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het meest debiele wat je vervoerd hebt danwel meegemaakt heb tijdens het koerieren?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:20 schreef Tommeke het volgende:
Of mensen die voor het eerst meefietsen en op hun bek gaan omdat ze op een mountainbike in de beugels willen fietsen
Ik heb altijd mensenpoep bij me eigenlijk.quote:
Voor 't ziekenhuis zeker?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:43 schreef Tommeke het volgende:
Mensenpoep vervoeren wij ongeveer dagelijks
En heul veul bloed.
Ga je toch een rondje lopen in de pauze? Wel rust, maar niet stilzitten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik neem vandaag toch maar die rustdag die Kaas aanraade, zo'n oude krijger weet natuurlijk iets meer over trainen dan iken ik moest vandaag eerst naar Den Haag voor een Russisch visum, dan naar werk, en het was gisteren ook na 7 uur dat ik eens wegwas, en vanavond wordt ook niet vroeg. Dus rustdag! Maar eerlijk gezegd, beginnen m'n benen nu al een beetje te krampen, de spieren willen bewegen...is dat iets normaals voor mensen die regelmatig trainen? Hinderlijk zeg, dan kan ik nooit meer eens echt heel erg lui zijn...dat was altijd zo lekker
Helaas denk ik niet dat de vrouw dat acceptabel vind gezien de staat waarin zij, en ons huis verkeerd..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:52 schreef Gripper het volgende:
Wie gaat er zaterdag mee voor een lekkere lange duurtraining, van Utrecht naar de Posbank ofzo?
Een paar weken stevig klussen naast normale werkdagen gaat je ook niet in je koude kleren zitten natuurlijk. Toen wij de parel van Vreeswijk aan het verbouwen waren hebben we ook bijna 3 maanden dubbele dagen gedraaid, en daar word je aardig moe vanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:31 schreef Oksel het volgende:
Gisteren na die 90km echt op trouwens, maar vandaag niet eens stijf in de benen. Dus lichamelijk gezien moe gisteren, en niet conditioneel. Nasleep van ziekigheidje denk ik dus.
klinkt bijzonder leuk.. maar ik durf niet meer zover van huis. In het voorjaar ben ik zeker keer te porren voor een mooi rondjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:52 schreef Gripper het volgende:
Wie gaat er zaterdag mee voor een lekkere lange duurtraining, van Utrecht naar de Posbank ofzo?
Nog ff en je kan elke maand een full-carbon wielset kopen als je zou willen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:20 schreef Patroon het volgende:
Nog maar 3 weken hier aan het werk en nu al promotie gemaakt naar een andere afdeling. Zat op een afdeling met allemaal HBO starters die vanuit Randstad werken met potentie om door te groeien. Kom nu op een afdeling met veel meer vaste medewerkers, dus grotere kans om in de toekomst binnen te stromen naar vast.
In ieder geval gefeliciteerd. Hopelijk binnenkort vastquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:20 schreef Patroon het volgende:
Nog maar 3 weken hier aan het werk en nu al promotie gemaakt naar een andere afdeling. Zat op een afdeling met allemaal HBO starters die vanuit Randstad werken met potentie om door te groeien. Kom nu op een afdeling met veel meer vaste medewerkers, dus grotere kans om in de toekomst binnen te stromen naar vast.![]()
Chill is dat he, flexibele uren? Zou niet meer zonder willenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:31 schreef Patroon het volgende:
Oja en het mooiste van alles. De flexibiliteit qua zelf bepalen wanneer ik 2uren eerder wegga, of 2x per week 1 uur eerder wegga blijft en mag ik zelfs bepalen op de dag zelf
@kano, dankje. Ja meer complexe werkzaamheden dus meer afwisseling en uitdaging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |