quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:21 schreef timmmmm het volgende:
Het ergert me echt hoe enorm dom iedereen hiervan wordt. Voor redelijke argumenten is geen plaats, alleen de onderbuik komt keihard naar voren.
Nergens heb ik kunnen vinden dat piet een slaaf is , eerder het tegendeel.Dat hij eruit ziet als een slaaf is betekent niet dat hij een slaaf is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:21 schreef timmmmm het volgende:
Het ergert me echt hoe enorm dom iedereen hiervan wordt. Voor redelijke argumenten is geen plaats, alleen de onderbuik komt keihard naar voren.
Zeker. Alle redelijkheid en alle empathie lijkt weg. Er wordt zelfs geen poging toe gedaanquote:
Het is zijn site. Als je niet bevalt wat hij ermee doet, dwingt niemand je hier te zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:23 schreef De_Coulance het volgende:
http://m.fok.nl/nieuws/622658
Mooi "nieuwsbericht"
Dit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:21 schreef timmmmm het volgende:
Mooie reacties ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:23 schreef De_Coulance het volgende:
http://m.fok.nl/nieuws/622658
Mooi "nieuwsbericht"
quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:19 schreef Broer_Banaan het volgende:
Siiiiiiiiiiinterklaasje kom maar binnen met je slaaf!
Want ze ste-len als een ou-we raaf
En ze stinken en ze schelden en ze zijn pas vrij,
Ja er zijn vast opsporing verzocht klantjes bij!
quote:
Wat is deze? Je mag in dit topic niet je mening geven over een nieuwbericht?? Wordt steeds gekker hier met die 'discussie'quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is volgens de VARA caberet. Waarom zou die reactie dan niet mogen. Het scoort, het is een mening die aansluit op de lezers, en het is precies zoals Danny het op de FP wil hebben, dat artikel.
Als je dat niet bevalt, mail je maar naar FP@fok.nl, maar hier ga je niet de FP lopen afzeiken. Zelfs niet als slechts je bescheiden mening is.
En zelfs niet als reactie hierop.
Nja hij heeft een punt hoor, het is Danny's website en ik kan beter bij hem of de FP klagen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:31 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Wat is deze? Je mag in dit topic niet je mening geven over een nieuwbericht?? Wordt steeds gekker hier met die 'discussie'
Het bericht daarvoor is volledig aangepast door sp3c. Denk dat hij iets verkeerds heeft gezegd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:31 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Wat is deze? Je mag in dit topic niet je mening geven over een nieuwbericht?? Wordt steeds gekker hier met die 'discussie'
beetje aanstellen dit hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:31 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Niks schokkends.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:34 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Het bericht daarvoor is volledig aangepast door sp3c. Denk dat hij iets verkeerds heeft gezegd.
Winnen van een grote groep achterlijken kun je sowieso niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:36 schreef sp3c het volgende:
wel veilig natuurlijk want hier kijken die mensen met die boze reacties mee natuurlijk, das makkelijk winnen
Ach, wat een bullshit. Het mag dan wel Danny z'n website zijn maar dat is nog altijd een discussieforum, kan me eerlijk gezeg niet voorstellen dat hij hier ook maar een moment wakker van ligt. Ik heb in meer dan 12 jaar tijd nog nooit meegemaakt dat er geen ruimte was om dit soort dingen te kunnen en mogen bespreken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:33 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Nja hij heeft een punt hoor, het is Danny's website en ik kan beter bij hem of de FP klagen.
Maar ik sta 100% achter mijn mening.
Maar Sjimmie bestaat toch nog steeds?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:39 schreef De_Coulance het volgende:
Ontopic: Zwarte Piet lijkt op Blackface en op de oude Blackface-typeringen in Sjors en Sjimmie en Kuifje.
Hij is nu een normaal jochie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:39 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Maar Sjimmie bestaat toch nog steeds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |