abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 februari 2014 @ 14:21:52 #241
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_136469078
Yep mijn S3 vertoont ook steeds meer hardwarefoutjes. Powerknop die onbetrouwbaar is, headsetjack die het vaak niet doet, USB-aansluiting die nog maar met een beperkt aantal kabels werkt...
  zaterdag 8 februari 2014 @ 15:38:38 #242
19529 Fendy
True Spirit
pi_136472255
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 13:54 schreef Cici het volgende:
Mijn telefoon heeft zich gister voor de 2e keer vanzelf opnieuw opgestart.
Sinds de nieuwe update is het gewoon prut...
Traag, prut, gewoon kut.

2 weken terug gezet naar fabrieksinstellingen, hielp ook geen zier.

In juli mag ik mijn abbo verlengen met een nieuw telefoontje.
Denk dat ik dit keer voor een Iphone ga..
Zo zit ik er ook in, toch iedere keer gezeik met mijn telefoon, volgende wordt in ieder geval geen Samsung meer verwacht ik...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_136472503
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 15:38 schreef Fendy het volgende:

[..]

Zo zit ik er ook in, toch iedere keer gezeik met mijn telefoon, volgende wordt in ieder geval geen Samsung meer verwacht ik...
Nope, ik ook zeker niet.
Mijn zusje houd het al jaren bij Sony (Ericsson).
Die heb ik ook jaren gehad, fijne telefoontjes.

Maar mijn gedachten zijn nu al helemaal bij de Iphone.
Jammer alleen dat ik tot juli moet wachten....
pi_136472953
Hier ook kuren sinds update naar 4.3. Al 2x een opnieuw-opstart vanuit het niets gehad waar de telefoon ook lekker in blijft hangen. Maarja, heb hem net en het is nog altijd beter dan zijn voorganger, de nokia N97 mini :P
  zaterdag 8 februari 2014 @ 17:19:20 #245
19529 Fendy
True Spirit
pi_136475499
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 15:46 schreef Cici het volgende:

[..]

Nope, ik ook zeker niet.
Mijn zusje houd het al jaren bij Sony (Ericsson).
Die heb ik ook jaren gehad, fijne telefoontjes.

Maar mijn gedachten zijn nu al helemaal bij de Iphone.
Jammer alleen dat ik tot juli moet wachten....
Ik moet helaas nog ietsje minder dan een jaar omdat het een zakelijk toestel is, maar daarna zal vermoedelijk een iPhone volgen inderdaad. tegen die tijd de 6(s)? :P
Je hebt gelijk Fen.
pi_136477494
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 14:21 schreef tuut-chips het volgende:
Yep mijn S3 vertoont ook steeds meer hardwarefoutjes. Powerknop die onbetrouwbaar is, headsetjack die het vaak niet doet, USB-aansluiting die nog maar met een beperkt aantal kabels werkt...
Er zijn ook genoeg iDevices die dit probleem hebben. Dat gebeurt gewoon na lang en instensief gebruik van die knopjes.

Mar het is wel bagger ja.
pi_136478359
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 00:03 schreef minthy het volgende:

[..]

Kon eerst het juiste bestand van de upgrade niet vinden, daarna had ik de nieuwste versie van Odin. Daarmee lukte het niet, bij een oudere versie lukte het wel. Na die foutmelding geprobeerd Kies te installeren, waardoor m'n pc een aantal keer crashte, downloads die meer dan een uur duurden, stuurprogramma's die niet goed waren en meer van dat geneuzel.

Daarbij moet ik vermelden dat ik een burnout heb en als het eenmaal tegenzit dan zit het gevoelsmatig ook goed tegen. En waar dit soort dingen normaal gesproken best lukken met wat logisch nadenken gaat dat nu een stuk lastiger. Dan loop ik er maar een paar uurtjes bij weg ;)
Jou valt niets te verwijten. Je moet het mensen niet aan willen doen om met Kies te werken ;) Naar mijn mening is dat het meest vreselijke stuk software dat ooit geschreven is.
Het is wat het is.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 19:09:05 #248
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_136478912
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:54 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:

[..]

Jou valt niets te verwijten. Je moet het mensen niet aan willen doen om met Kies te werken ;) Naar mijn mening is dat het meest vreselijke stuk software dat ooit geschreven is.
Ik blijf erbij dat iTunes erger is...
Don't let my username fool you...
pi_136478980
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 19:09 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat iTunes erger is...
Ben ook geen fan van iTunes, maar Kies is naar mijn mening toch veel erger. Bij mij heeft Kies m'n telefoon nooit kunnen vinden, van allerlei drivers geïnstalleerd en how-to's gevolgd, maar het ging gewoon niet. Ik heb het eraf gebeukt en wil de naam Kies nooit en te nimmer meer zien op mijn computer :P
Het is wat het is.
pi_136483402
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 17:19 schreef Fendy het volgende:

[..]

Ik moet helaas nog ietsje minder dan een jaar omdat het een zakelijk toestel is, maar daarna zal vermoedelijk een iPhone volgen inderdaad. tegen die tijd de 6(s)? :P
Ik vind de 5s en 5c nu nog erg duur... Hopelijk dat die tegen juli iets goedkoper zijn icm een abonnement.
  zondag 9 februari 2014 @ 13:37:58 #251
19529 Fendy
True Spirit
pi_136501443
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:54 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:

[..]

Eens. En dan met name die versie 3 die ons nu door de strot geduwd is. Kun je niet eens je contacten meer inzien of wijzigen... waardeloos :{
Je hebt gelijk Fen.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 11:04:54 #252
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_136696675
Ik lees veel dat de meegeleverde kabel van de S3 kak is met opladen en dat er betere zijn. Welke gebruiken jullie? Ik heb weliswaar een grotere batterij maar het opladen ervaar ik echt als langzaam. De ene keer duut het van 1 tot 100% opladen 12 uur, de andere keer niet (langer). Ik zorg er ook voor dat dat ik wifi uit zet en het geheugen vrij maak.
When all else fails, you always have delusion.
pi_136698167
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:04 schreef Mirel het volgende:
Ik lees veel dat de meegeleverde kabel van de S3 kak is met opladen en dat er betere zijn. Welke gebruiken jullie? Ik heb weliswaar een grotere batterij maar het opladen ervaar ik echt als langzaam. De ene keer duut het van 1 tot 100% opladen 12 uur, de andere keer niet (langer). Ik zorg er ook voor dat dat ik wifi uit zet en het geheugen vrij maak.
Geen problemen met opladen hier.
Maar als ik eens snel moet laden en toch geen telefoontjes verwacht, dan zet ik mijn tel tijdens het laden even op Vliegtuigstand.
Alle data etc wordt dan uitgeschakeld.

Tel helemaal uitdoen kan ook, maar Vliegtuigstand is makkelijker :P
  vrijdag 14 februari 2014 @ 11:56:09 #254
87680 Mirel
pi_136698257
Wifi, mobile data en GPS uitzetten doet hetzelfde neem ik aan? Ik heb iig GPS alleen aan als ik in Maps ben om de zoveel tijd, en Wifi en Mobile Data wissel ik mee, afhangende of ik thuis ben of niet. In ieder geval, ik zet alles uit als ik aan het laden ben.

edit: airplane mode zorgt er ook voor dat ik geen ontvangst heb natuurlijk. Slim :)

Ik zie ook opties in Cyanogenmod om het cpu lager te zetten, ben dan benieuwd of dat helpt, even kijken :)

Tel uitdoen helpt juist niet. Het is beter om te laden als hij aanstaat. Als hij aan is krijgt hij een grotere lading. Als hij uit staat is dat lager als een failsafe. Als hij aan is kan de cpu het zelf in de gaten houden

[ Bericht 24% gewijzigd door Mirel op 14-02-2014 12:05:15 ]
pi_136700565
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:56 schreef Mirel het volgende:
Wifi, mobile data en GPS uitzetten doet hetzelfde neem ik aan? Ik heb iig GPS alleen aan als ik in Maps ben om de zoveel tijd, en Wifi en Mobile Data wissel ik mee, afhangende of ik thuis ben of niet. In ieder geval, ik zet alles uit als ik aan het laden ben.

edit: airplane mode zorgt er ook voor dat ik geen ontvangst heb natuurlijk. Slim :)

Ik zie ook opties in Cyanogenmod om het cpu lager te zetten, ben dan benieuwd of dat helpt, even kijken :)

Tel uitdoen helpt juist niet. Het is beter om te laden als hij aanstaat. Als hij aan is krijgt hij een grotere lading. Als hij uit staat is dat lager als een failsafe. Als hij aan is kan de cpu het zelf in de gaten houden
^O^
  vrijdag 14 februari 2014 @ 16:40:14 #256
87680 Mirel
pi_136707509
Nu kan ik die artikelen niet vinden waarin staat dat laden met de telefoon aan sneller is. Maar wel veel dat het beter is om hem uit te zetten, dus doe ik dat maar :P
pi_136709955
Hmm, ik heb ook gelezen dat laden terwijl de tel aanstaat sneller is, maar dat 2e niet...

Je spreekt jezelf tegen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 16:40 schreef Mirel het volgende:
  vrijdag 14 februari 2014 @ 17:59:57 #258
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136710063
Natuurlijk gaat het niet sneller als hij aan staat :')
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_136710299
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 17:59 schreef Catch22- het volgende:
Natuurlijk gaat het niet sneller als hij aan staat :')
Ik bedoelde aanstaan maar in vliegtuigstand...
  vrijdag 14 februari 2014 @ 19:39:52 #260
87680 Mirel
pi_136712978
Ik las ergens een artikel dat het met telefoon aan aan sneller was! Dat idee kwam niet bij mezelf op hoor :P Maar ik vind nu alleen maar artikelen over dat met telefoon uit sneller is dus ik denk dat dat andere artikel misschien niet gelijk heeft :7

[ Bericht 48% gewijzigd door Mirel op 14-02-2014 20:17:56 ]
pi_136718283
JellyBean 4.3 :r

telefoon loopt om de haverklap vast, als ik muziek luister hapert als een malle, telefoon trip hem de hele tijd om accu-weather te voorschijn te toveren, idem met handsfree functie, kan me telefoon niet meer opladen via stopcontact( 3 opladers geprobeert ) allleen via computer.

ik weet niet of jullie er last van hebben, maar Jellybean 4.3 zuigt echt.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  vrijdag 14 februari 2014 @ 22:02:05 #262
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136718948
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 21:46 schreef Silver_Shark het volgende:
JellyBean 4.3 :r

telefoon loopt om de haverklap vast, als ik muziek luister hapert als een malle, telefoon trip hem de hele tijd om accu-weather te voorschijn te toveren, idem met handsfree functie, kan me telefoon niet meer opladen via stopcontact( 3 opladers geprobeert ) allleen via computer.

ik weet niet of jullie er last van hebben, maar Jellybean 4.3 zuigt echt.
dan is hij niet juist geinstalleerd. die van mijn vriendin loopt als een trein
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:10 schreef Cici het volgende:

[..]

Ik bedoelde aanstaan maar in vliegtuigstand...
dat gaat sneller dan aan zonder vliegtuigstand idd
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_136719263
hallo iedereen,

ik heb ook een samsung galaxy s3 en het probleem is ......

de baterij gaat SUPER snel op en het duurt UREN tot het weer oplaadt,ik heb het om 20.00 uur op de oplader gezet en nu om 22.00 uur is het pas 17%
weet iemand wat dat zou zijn?????
pi_136719661
Hebben meer mensen sinds de laatste update ook af en toe meldingen dat de wifi connection unstable is? Ik heb dat op verschillende netwerken/locaties en voorheen had ik dat nooit... Wifi werkt ook nog gewoon.
pi_136720115
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 22:20 schreef Palomar het volgende:
Hebben meer mensen sinds de laatste update ook af en toe meldingen dat de wifi connection unstable is? Ik heb dat op verschillende netwerken/locaties en voorheen had ik dat nooit... Wifi werkt ook nog gewoon.
Jup, krijg vaak de melding dat die onstabiel is...

Komt dus waarschijnlijk door de update?
pi_136720175
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 22:30 schreef Cici het volgende:

[..]

Jup, krijg vaak de melding dat die onstabiel is...

Komt dus waarschijnlijk door de update?
Ik had het sinds een paar weken nooit en na die update opeens regelmatig.

Of het moet eerst ook al instabiel zijn geweest, maar kreeg je toen geen melding.. :P
pi_136720244
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 22:31 schreef Palomar het volgende:

[..]

Ik had het sinds een paar weken nooit en na die update opeens regelmatig.

Of het moet eerst ook al instabiel zijn geweest, maar kreeg je toen geen melding.. :P
Geen idee.
Loop nu wel vaker tegen fouten aan.
Zoals het opnieuw opstarten zonder geluid en zonder dat ik mijn pincode moet invoeren nadat die opnieuw opgestart is.

Kan niet wachten tot het juli is...
Dan ga ik voor een Iphone.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 22:35:15 #268
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136720334
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 22:09 schreef tintenkiller het volgende:
hallo iedereen,

ik heb ook een samsung galaxy s3 en het probleem is ......

de baterij gaat SUPER snel op en het duurt UREN tot het weer oplaadt,ik heb het om 20.00 uur op de oplader gezet en nu om 22.00 uur is het pas 17%
weet iemand wat dat zou zijn?????
accu dood of software brak. Ik zou beginnen met een factory reset
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_136724160
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 22:35 schreef Catch22- het volgende:

[..]

accu dood of software brak. Ik zou beginnen met een factory reset
Zou ook kunnen liggen aan de manier van opladen? Aan de stekker en stopcontact gaat bij mij veel sneller dan via usb op de pc.

Waar ik last van heb sinds de update naar 4.3 is gewoon irritant. Als ik bezig ben op mijn telefoon zie ik om de paar seconde, heel erg snel de menu-knop en back-knop heel erg kort oplichten. Dit heeft hij vantevoren nooit gedaan. Iemand enig idee hoe dat kan, en hoe ik daar vanaf kan komen?
Of wat het betekend? Doet mijn toestel dan iets wat ik niet in de gaten heb ofzo?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zaterdag 15 februari 2014 @ 00:23:12 #270
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136724367
Je software is fucked. En je lader geeft 3-4x meer stroom dan een usbpoort
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')